Markkinoiko DICAME OY vielä palvelujaan?

utelias_uuno

Sen verran hiljaista mainosrintamalla, että mitähän ne veijarit suunnittelee? Että ihmiset unohtaisivat aiemmat metkut ja voisi taas käydä uusien yrittäjien kimppuun? Tietääkö kukaan mitään aiheesta?

Varmastikaan voimassaolevien sopimusten päätyttyä kukaan ei enää lähde huijareiden matkaan.

5

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvittänyt asiaa

      Samoissa toimitiloissa samojen vastuullisten henkilöiden vetämänä näyttää toimivan yritys nimeltä DATAME OY. Herää kysymys, onko fiksua laittaa noin läheinen nimikin, jos (KUN) tarkoitus on jatkaa samaan malliin.

      Suosittelen kaikki kiertämään kaukaa.

    • Millä irti!!

      Dicame:han on vielä olemassa, ei ole toiminta loppunut valitettavasti...! Millaisia kokemuksia teillä on Dicamesta? Meidän mielestä Dicam on kuin loinen, josta ei pääse eroon. Mutta minkäs teet...

    • kokemusta_asiasta

      Olet oikeassa. Dicame on kuin loinen, eikä todellakaan ole puhtaat jauhot pussissa siellä.
      Ainoa keino on jättää maksamatta siitä, mitä ei saa ja toivoa, että mahdollisimman moni näin tekee. Saataisiin huijarit pois markkinoilta.

      Dicamen lakiasiainjohtaja kyllä yrittää olla "kova", mutta tosiasiassa jo juridiikan perustiedot ovat aivan hakusessa. Uhkailla kyllä osaa ja pienet yrittäjät ovat hätää kärsimässä.

      Suosittelen kaikki kääntymään ammattitaitoisen juristin puoleen ja tosiaan uusia sopimuksia solmimasta. Dicame kun solmii sopimuksen, täydentää sitä jälkikäteen ja yhtäkkiä vetoaakin siihen, että se on huomattavasti alkuperäistä sopimusta pidempi.

    • vidduuntunut

      Juuri näin. Ensin sopimus ja loput kirjataan vasta kun on asiakkaan nimi paperissa. Sitten myös kuluttajille menee samaa paskaa.
      Laskutus on mitä on, milloin on ja ennen laskua tulee jo perinnästä kirjettä.
      Onneksi kuluttajana on kuitenkin jotain suojaa, kun yrittäjäpuolella kun ei auta kuin kova kovaa vastaan.

      Onko muuten ennakkotapauksia noista jälkikäteen muutetuista soppareista kellään tietoa. Olisiko kukaan vienyt loppuun asti ?

      Kiertäkää tosiaan kaukaa. Teidän lompakon sisu siellä kiinnostaa ja muulle paskat nakataan. Paska narikka, olisi aika mennä jo nurin.

      • Läheltä seuraava

        Dicamea vetää nykyisellään sama epämääräinen heppu kuin Datameakin, kertaalleen sukunimensäkin muuttanut, hyvin epämääräisen taustan omaava henkilö. Ihmetyttää vaan, miten Finnet-yhtiöt ovat tälläisenkin tyypin kanssa lähteneet leikkimään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      168
      1639
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      105
      948
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      76
      762
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      651
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe