Tekeekö hyvää motivaatiolle ja lihaskunnolle kun pari viikkoa jättää salihommat väliin?
Parin viikon tauko treenissä?
8
191
Vastaukset
- ÖNN ÖNN ÖNN
Olin runkkaamatta pari viikkoa niin sen jälkeen spermuli lensi komealla kaarella!
- läpyttäjä
Yleensä kyllä jos on hakkaamatta hanskaan enempi kuin neljä päivää, niin sellainen klimppihän sieltä tulee. Joka päivä kun veivaa rukkaseen, niin komeesti irtoo enempi normiarvojen, joka muuten on 6ml -liekö sitten siittiöitä paljon kun joka päivä läpyttelee?
Parin päivän setti on aikamoinen myöskin, mutta sitten alkaa paksuuntua, eli piimiintyy.
Treenistä tauko tekee vain hyvää.
- YeahBundy
Mä oon pitänyt kohta vuoden taukoa eikä lihasmassassa tunnu tai näy mitään eroo. Voimaa on tietenki lähteny mutta kaikki pelkää ihan turhaan että ne lihat johonki lähtee.
- Pikku-A
Riippuu, kuinka kovaa se harjoittelu on ollut, jollekin kilpatason nostajalle..ehkä. Sinänsä ovela(ja napiton) nostaja käyttää muka-pakolliset kesätauotkin hyödykseen vetämällä pitkän pohjakuntokauden sillä aikaa, kun muut paistattelee terassilla ja vetää kaljaa...
Hyvin yksilöllistä.
Kuuntele omaa kroppaasi, ni eiköhän asia sillä selviä..- lautaperse
Meikäläinen on hardgainer ja voin kertoa, että kahden viikon tauko esim jalkatreenissä pudottaa harjoituspainoja kyllä monta kiloa.
- perselauta
Taas höpö, höpö, kaksi viikkoa treenitaukoa ei tee kelleen vielä yhtään mitään.
- oikeesti kookas
kaksi viikkoa taukoa laittaa tulokset kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473