Minkälaisia toimitusaikoja luvattu. Auto tilattu elokuun alussa ja silloin puhuttiin 10 viikosta mutta nyt toimitusaika olisi lähempänä 20 viikkoa eli auto olisi minulla vasta vuodenvaihteessa. Varustelutaso vaikuttanee toimitusaikoihin?? otin titanium farkun, 1.6 tdci, lisävarusteina tuplaksenonit, puolinahkaiset istuimet, parempaa radiota, driver assistantti, vetokoukku, tummennettua takalasia. Ei mitään kauhean eksoottista varustelupuolella mutta ei kuitenkaan ihan "peruskauraa", kertokaas siis minkälaisia toimitusaikoja teille on luvattu?? kiitos.
Uuden Fokkerin toimitusajat
9
539
Vastaukset
- Veholta tilattu
7.9 tullut tilausvahvistus - lupailevat että olisi luovutettavissa Marraskuun puolessavälissä, eli olisi kestänyt tuolloin 2,5kk.
Myyntihetkellä puhuivat noin 3kk toimitusajasta.
1.6 Ecoboost titanium farkku, sony radio, driver assistant, easy driver, kattokaiteet jne - HT
3 kuukaudessa tuli. 2 litrainen diesel powershift Titanium xenon-valoilla ajonavustuspaketit mukana.
- Järkeä saa käyttää..
Helppoa: jos haluat uuden Focuksen tälle kuulle, tilaa se 3 kk aiemmin. Maksaahan tarvii vasta autoa noudettaessa. Itsekin tilasin ajoissa.
- PT70
1.8. tilattu 1.6 tdci wagon titanium xenoneilla, sony radiolla, titanium x-pack 2:lla, hopeisilla kattokaiteilla ja irr. vetokoukulla. Tilaussopimuksessa toimitusaika on 25.10., mutta näillä näkymin menee pidempään. Puhuivat silloin 3kk toimitusajasta. Auto tilattu Levorannalta.
- taunolainen
focukselle tuli joku toimituspäiväkin, joulukuulle 2011 eli noin 3 1/2 kk on nyt arvioitu toimitusaika, aika samoihin menee kuin PT70:n ajat, voi olla että 2012 alkaa ennen kuin oikeasti auto on minulla. Yllättävän kauan taitaa autot seistä satamassa ennen kuin niitä aletaan purkamaan maakuntaan...
- PT70
Kyselin tänään myyjältä, että kauanko arviolta menee vielä ja yllätys oli suuri kun sanoi että tänään pitäisi olla tulossa liikkeeseen. Eli ensi viikolla olisi luovutus. Kyllä se 3kk piti ainakin minun kohdalla paikkansa aika hyvin, koska se tulee täyteen 1.11.
- taunolainen
ja autohan on aikaisintaan 2.12.2011...kovaa on mutta hyvää kannattaa odottaa. Neljäs focus lähtee ja kaikissa aikaisemmissa on ollut äärimmäisen vähän vikoja...
- tyytyväinen omistaja
Olen ensimmäinen vastaaja, 7.9 oli siis tilattu ja 8.11 oli luovutus. 2kk toimitusaika siis.
- odottavan aika on...
Tilattu on!!!
Lupasivat tällä hetkellä Helmikuun alkupäivinä!!
Ecoboosti toottakai!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463