Uuden Fokkerin toimitusajat

Taunolainen

Minkälaisia toimitusaikoja luvattu. Auto tilattu elokuun alussa ja silloin puhuttiin 10 viikosta mutta nyt toimitusaika olisi lähempänä 20 viikkoa eli auto olisi minulla vasta vuodenvaihteessa. Varustelutaso vaikuttanee toimitusaikoihin?? otin titanium farkun, 1.6 tdci, lisävarusteina tuplaksenonit, puolinahkaiset istuimet, parempaa radiota, driver assistantti, vetokoukku, tummennettua takalasia. Ei mitään kauhean eksoottista varustelupuolella mutta ei kuitenkaan ihan "peruskauraa", kertokaas siis minkälaisia toimitusaikoja teille on luvattu?? kiitos.

9

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veholta tilattu

      7.9 tullut tilausvahvistus - lupailevat että olisi luovutettavissa Marraskuun puolessavälissä, eli olisi kestänyt tuolloin 2,5kk.

      Myyntihetkellä puhuivat noin 3kk toimitusajasta.

      1.6 Ecoboost titanium farkku, sony radio, driver assistant, easy driver, kattokaiteet jne

    • HT

      3 kuukaudessa tuli. 2 litrainen diesel powershift Titanium xenon-valoilla ajonavustuspaketit mukana.

    • Järkeä saa käyttää..

      Helppoa: jos haluat uuden Focuksen tälle kuulle, tilaa se 3 kk aiemmin. Maksaahan tarvii vasta autoa noudettaessa. Itsekin tilasin ajoissa.

    • PT70

      1.8. tilattu 1.6 tdci wagon titanium xenoneilla, sony radiolla, titanium x-pack 2:lla, hopeisilla kattokaiteilla ja irr. vetokoukulla. Tilaussopimuksessa toimitusaika on 25.10., mutta näillä näkymin menee pidempään. Puhuivat silloin 3kk toimitusajasta. Auto tilattu Levorannalta.

    • taunolainen

      focukselle tuli joku toimituspäiväkin, joulukuulle 2011 eli noin 3 1/2 kk on nyt arvioitu toimitusaika, aika samoihin menee kuin PT70:n ajat, voi olla että 2012 alkaa ennen kuin oikeasti auto on minulla. Yllättävän kauan taitaa autot seistä satamassa ennen kuin niitä aletaan purkamaan maakuntaan...

    • PT70

      Kyselin tänään myyjältä, että kauanko arviolta menee vielä ja yllätys oli suuri kun sanoi että tänään pitäisi olla tulossa liikkeeseen. Eli ensi viikolla olisi luovutus. Kyllä se 3kk piti ainakin minun kohdalla paikkansa aika hyvin, koska se tulee täyteen 1.11.

    • taunolainen

      ja autohan on aikaisintaan 2.12.2011...kovaa on mutta hyvää kannattaa odottaa. Neljäs focus lähtee ja kaikissa aikaisemmissa on ollut äärimmäisen vähän vikoja...

    • tyytyväinen omistaja

      Olen ensimmäinen vastaaja, 7.9 oli siis tilattu ja 8.11 oli luovutus. 2kk toimitusaika siis.

    • odottavan aika on...

      Tilattu on!!!
      Lupasivat tällä hetkellä Helmikuun alkupäivinä!!
      Ecoboosti toottakai!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe