Minusta on hienoa, että JP on voittanut erokriisinsä ja siirtynyt uuteen vaiheeseen elämässään. Hän etee, kuten me kaikki teemme, vaiheittain kohti omaa todellista itseään.
Elokuvaa kohti on myös hyökätty koska siinä muka puretaan vihaa.
Mutta entäåä jos viha onkin oikeutettua? Eikö silloin ole hienoa, että mies ei taru puukkoon vaan purkaa sen tekemällä elokuvan?
Minusta on hyvä että elokuva esitetään myös televisiossa. Näitä Jussin kohtalon kokeneita miehiä on meilläkin suuri joukko ja on hyvä kun joku kertoo, mitä he joutuvat kokemaan muiden kääntäessä heille selkänsä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011091914416860_vi.shtml
Jussi Parviaiselta hieno elokuva
11
68
Vastaukset
- Visa Mäkinen
Mitään laatua tältä mieheltä ei voi odottaa
- 6+44
pitäisi varmaan sinunkin kokea se minkä jussi on kokenut --- ehkäpä ääni kellossa muuttuisi
- Siis täh?
6+44 kirjoitti:
pitäisi varmaan sinunkin kokea se minkä jussi on kokenut --- ehkäpä ääni kellossa muuttuisi
Heh heh. Kun Parviaisen pää on ollut vinksallaan syntymästä saakka. Niin eihän tuo narsisti ole ollut muuta kuin naisten hakkaaja ja ylimielinen öykkäri. Tehnyt taloudellisia kupruja ja petoksia, on lujasti velkaa joka suuntaan ja konkurssissa. Itse paskonut jokaisen pes'nsä munilleen. Mitä hän on kokenut. Huomionhakuinen sairas narsisti. Vain sen vaimot ovat olleet viisaampia ja lähteneet ennen kuin olisi lähtenyt henki. Tyypillinen suomalainen itsetunnoton mies.
- Onko oma pää...
Siis täh? kirjoitti:
Heh heh. Kun Parviaisen pää on ollut vinksallaan syntymästä saakka. Niin eihän tuo narsisti ole ollut muuta kuin naisten hakkaaja ja ylimielinen öykkäri. Tehnyt taloudellisia kupruja ja petoksia, on lujasti velkaa joka suuntaan ja konkurssissa. Itse paskonut jokaisen pes'nsä munilleen. Mitä hän on kokenut. Huomionhakuinen sairas narsisti. Vain sen vaimot ovat olleet viisaampia ja lähteneet ennen kuin olisi lähtenyt henki. Tyypillinen suomalainen itsetunnoton mies.
Tuo kertoo kyllä enemmän itsestäsi.
Oletko keskustellut Jussin kanssa ja syventynyt hänen elämäänsä tarkemmin vai kirjoitatko vain median antaman tiedon pohjalta?
Pitäisi tietää mistä puhuu.
Luuletko, että JP tekee elokuvia ilman syvempää motiivia? Kyllä hän pystyy tuomaan faktaa tuekseen.
- miehen tuska
- raakkuna1
Tuo ylläoleva elokuvan pätkä on todella osoitus Jussi Parviaisen tunnetusta luomisvoimasta, silloin kun se on parhaimmillaan. Joop, "Jumalan hullu" on omimmillaan tuossa esityksessä, ja varmaankin ammentaa aika hyvin näyttelijän työhönsä oman henkilökohtaisen elämänsä kriiseistä. Salut.
- Osuit oikeaan
raakkuna1 kirjoitti:
Tuo ylläoleva elokuvan pätkä on todella osoitus Jussi Parviaisen tunnetusta luomisvoimasta, silloin kun se on parhaimmillaan. Joop, "Jumalan hullu" on omimmillaan tuossa esityksessä, ja varmaankin ammentaa aika hyvin näyttelijän työhönsä oman henkilökohtaisen elämänsä kriiseistä. Salut.
yleensä itse koettu on paras perusta julkaista tai tuottaa mitään elokuvaa tai kirjaa.
- Yksi heistä
Uskon, että elokuva nostaa tämän unohdettujen miesten asian pintaan.
Monet miehet ovat saaneet kärsiä Jussin tavoin lastensa menetyksestä kun vaimo pitänyt heitä omaisuutenaan erotilanteessa.- p.s.
On hyvä, että nyt myös Jussin ex-vaimo joutuu elokuvan kautta kohtaamaan sen vastuun mikä hänelle kuuluu ja minkä hän on torjunut.
Ei ihmissuhteissa voi toimia mielivaltaisesti kuten hän on tehnyt ja aiheuttanut toiselle osapuolelle kärsimystä.
Yleensä ainakin aikaisemmin kun itse erosin vaimo saattoi toimia täysin mielivaltaisesti ja mies pantiin vain maksumieheksi.
Toivottavasti elokuva palvelee tässä nyt tasapuolisuuden ja oikeudenmukaisuuden asiaa. - On teillä jutut.
p.s. kirjoitti:
On hyvä, että nyt myös Jussin ex-vaimo joutuu elokuvan kautta kohtaamaan sen vastuun mikä hänelle kuuluu ja minkä hän on torjunut.
Ei ihmissuhteissa voi toimia mielivaltaisesti kuten hän on tehnyt ja aiheuttanut toiselle osapuolelle kärsimystä.
Yleensä ainakin aikaisemmin kun itse erosin vaimo saattoi toimia täysin mielivaltaisesti ja mies pantiin vain maksumieheksi.
Toivottavasti elokuva palvelee tässä nyt tasapuolisuuden ja oikeudenmukaisuuden asiaa.Ex vaimot kaikki ovat menetelleet aivan oikein ja viisaasti. Mitä Jussi itse on ollut? Aviorikkoja jo varhaisissa liitoissaan ja naisia alistava väkivaltainen hullu. Tyypillinen itsetunnoton hölmö joka "kostaa" kaltaisellaan tavalla kun on hävinnyt pelin tässä elämässä. Väkivallalla uhkailija ja perästä päin väkivaltainen kostaja joka on tuomittu oikeudessakin väkivallasta.
- Elämä ei ole peli
On teillä jutut. kirjoitti:
Ex vaimot kaikki ovat menetelleet aivan oikein ja viisaasti. Mitä Jussi itse on ollut? Aviorikkoja jo varhaisissa liitoissaan ja naisia alistava väkivaltainen hullu. Tyypillinen itsetunnoton hölmö joka "kostaa" kaltaisellaan tavalla kun on hävinnyt pelin tässä elämässä. Väkivallalla uhkailija ja perästä päin väkivaltainen kostaja joka on tuomittu oikeudessakin väkivallasta.
Minkä pelin hän on hävinnyt?
Sinulle elämä siis on peli. Se kertoo paljon.
Pitäisi säilyttää objektiivisuus eikä ryhtyä tuomariksi. Sinäkin varmaan puhut mutu-tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472