Kävin yksin baarissa. Raportti

Kävin pitkästä aikaa baarissa yrittämässä saada kontaktia vastakkaisen sukupuolen edustajiin.

Aiemmin olen saanut treffi-seuraa netissä, mutta livenä naisten lähestyminen ilman mitään aiempaa kosketuspintaa, on ollut aika vaikea ajatus. Siksi olenkin jännittänyt tilannetta todella paljon..

Otin tavoitteeksi vain harjoitella naisten lähestymistä, pelkän aiheesta lukemisen sijaan, koska harjoitushan tekee mestarin.

Ilta meni suurinpiirtein seuraavasti.

- Seitsemän aikoihin aloitin iltaan valmistautumisen käymällä punttisalilla hakemassa hieman endorfiineja, sekä saunomassa ja kylpemässä. Tämän jälkeen kävin eräässä hajuvesiliikkeessä "testaamassa" erästä miesten tuoksua, jota ei ole vielä ollut oikein varaa ostaa itselleni.

- SItten kävin kaupassa ja menin kotiin syömään ja vaihtamaan siistit iltakuteet päälleni.

- Ajoin keskustaan ja siirryin erääseen yökerhoon noin klo. 23 aikoihin. Kotiin lähdin noin. klo. 2:30 aikoihin. Käväisin myös välillä jossakin muussa baarissa.

- Illan aikana seurailin alkuun ihmisten touhuja ja harrastin pientä silmäpeliä joidenkin naisten kanssa.

- Lähestyin kahdeksaa naista, yleensä niinkin omaperäisellä repliikillä kuin, "moi, miten menee?"
Tulos: Yksikään nainen ei käyttäytynyt mitenkään inhottavasti minua kohtaan! Jonkun kanssa juttelin vain pari sanaa. Toisten kanssa useamman tovinkin. Siirryin kuitenkin muualle heti, kun totesin jutun tyrehtyneen.
Eräs nainen alkoi avautua, kuinka halusi naimisiin ja lapsia, mutta pelkäsi sanoa tästä mitään poikaystävälleen, koska pelkäsi tämän säikähtävän ja livistävän.
"Töykein" (jos niin voi sanoa) oli nainen, joka istui väsyneen näköisenä yksin eräässä baarissa kulmapöydässä lukemassa lehteä. Hän ei sanonut minulle mitään, mutta naurahteli kuitenkin, kun veistelin hänelle jotakin pientä vitsiä.

-Muita kohtaamisia.
Yhdessä välissä joku kundi tunki samaan pöytään ja osti minulle ja parille sen hetkiselle seuralaiselleni paukut. lol Maistelin hieman omaani, mutten oikein voinut juoda, koska olin autolla.
Toinen kundi tuli myöhemmässä vaiheessa yllättäen avautumaan, kuinka oli mokannut jotakin.. Koetin lohduttaa, että kyllä se siitä helpottaa. Eteenpäin pitää vaan mennä.

Loppujen lopuksi oli oikein hauska ilta ja ajoi asiansa. Uskoisin naisten lähestymisen tulleen jälleen hieman helpommaksi tämän illan jälkeen kun totesin, että naiset ovat ystävällisiä, kun heitä lähestyy reilusti ja ystävällisesti.
Täytyypä mennä ensi perjantaina uudelleen ja vaikkapa kokeilla jotakin toista paikkaa tällä kertaa. :)

120

15029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Missä mestoissa kävit? Tai jos et halua kertoa mestoja, niin minkätyyppisissä? Oliko pub, meluisi baari, räkälä, sporttibaari, oluthuone? Lehteä lukeva nainen ei ilmeisesti ollut yökerhosta?

      • Eräässä ihan perus-yökerhossa lähinnä hengasin ja kuuntelin musiikkia. Ihan p*skaa suurimmaksi osaksi, mutta saipa sen mukaan jalkaa heiluteltua..

        Eräässä pubissa istuskelin hetken aikaa, mutta se oli jotenkin niin tukkoisen ja hankalan oloinen, että seuran etsiminen tuntui aika hankalalta. Siirryin sieltä erääseen alakulttuuri-baari/kahvilaan (joka on itseasiassa jossakin arvosteltu kaupungin parhaaksi), jossa nainen luki lehteään. Muuten paikka oli kiva ja täydellinen jutusteluun, mutta kaikki pöydät olivat täynnä keskenään hauskaa pitäviä seurueita.


    • sedulanaiset= horror

      Siis oikeastiko menit jossain sedulassa jutteleen naisille tuolla tavalla etkä saanut v-mäistä kohtelua? Vai olitko jossain hissuttelu tissuttelu baarissa jossa muutenkaan ei tapahdu mitään?

      • Anti-Sedu

        Seduloissa käy teinejä ja alemman yhteiskuntaluokan white trash -naisia, joilta tuskin muuta voi odottaa kuin tylyä kohtelua. Kannattaa käydä vähän tasokkaammissa paikoissa niin huomaa että naiset osaavat myös käyttäytyä sivistyneesti ja ystävällisesti.


      • Tasokasko
        Anti-Sedu kirjoitti:

        Seduloissa käy teinejä ja alemman yhteiskuntaluokan white trash -naisia, joilta tuskin muuta voi odottaa kuin tylyä kohtelua. Kannattaa käydä vähän tasokkaammissa paikoissa niin huomaa että naiset osaavat myös käyttäytyä sivistyneesti ja ystävällisesti.

        Mitäs nämä tasokkaammat paikat ovat?


      • Anti-Sedu
        Tasokasko kirjoitti:

        Mitäs nämä tasokkaammat paikat ovat?

        Esim. yökerhot joita ei omista Sedu Koskinen.


      • maakuntien mies
        Anti-Sedu kirjoitti:

        Seduloissa käy teinejä ja alemman yhteiskuntaluokan white trash -naisia, joilta tuskin muuta voi odottaa kuin tylyä kohtelua. Kannattaa käydä vähän tasokkaammissa paikoissa niin huomaa että naiset osaavat myös käyttäytyä sivistyneesti ja ystävällisesti.

        Ei useimmissa Suomen kaupungeissa ole muita yökerhoja kuin pari sedulaa/ wannabe-sedulaa ja sitten yksi vaihtoehtoinen paikka alakulttuuri-ihmisille. Tyylikkäitä mutta rentoja yökerhoja= anti-seduloita löytyy vain Helsingistä eikä sieltäkään montaa.


      • maakuntien mies
        Anti-Sedu kirjoitti:

        Esim. yökerhot joita ei omista Sedu Koskinen.

        Ainakin omassa asuinkaupungissani nekin yökerhot joita ei omista Sedu ovat seduloita. Amarillo oli täällä ehkä aiemmin ainoa sellainen baarin ja yökerhon risteytymä joka oli samaan aikaan suht tyylikäs mutta silti rento ja avoin meininki. Nykyään sekin on yhden wannabe-sedulan yhteydessä ja samaa idioottiporukkaa sielläkin.


      • Kaikki naiset, joille juttelin, olivat lähes selvin päin. Itseäni jotenkin inhottavat humalaiset ihmiset, joten kaipa jo se, että kiinnitän huomioni vain skarpimmin käyttäytyviin naisiin, karsi pois ison osan v-mäisyyksistä.

        Myöhemmässä vaiheessa kyllä seurasin muutamaakin kännidraama-esitystä aika huvittuneena. Jotkut naiset riitelivät kovaäänisesti ja juttu päättyi siihen, että toinen harppoi tuimistuneena paikalta ja toinen jäi itkemään poikaystävänsä olkaa vasten.
        Joku kompuroi ja pyöri pitkin lattioita hameen helmat korvissa. Olisi ehkä kannattanut vetää pikkarit jalkaan viihteelle lähtiessä..


      • xvcxcvfsdsfd
        maakuntien mies kirjoitti:

        Ei useimmissa Suomen kaupungeissa ole muita yökerhoja kuin pari sedulaa/ wannabe-sedulaa ja sitten yksi vaihtoehtoinen paikka alakulttuuri-ihmisille. Tyylikkäitä mutta rentoja yökerhoja= anti-seduloita löytyy vain Helsingistä eikä sieltäkään montaa.

        Ei nuo Sedun yökerhot automaattisesti mitään pelkkiä itsensä esittely paikkoja ole. Tosin täytyy sanoa, että suuremmilla paikkakunnilla ovat olleet, mutta pienemmillä eivät, ainakaan joka ilta. Kyllä niistä mukavaakin porukkaa löytyy, eikä niihin kaikista nuorimmat pääse.


      • namnam!
        maakuntien mies kirjoitti:

        Ei useimmissa Suomen kaupungeissa ole muita yökerhoja kuin pari sedulaa/ wannabe-sedulaa ja sitten yksi vaihtoehtoinen paikka alakulttuuri-ihmisille. Tyylikkäitä mutta rentoja yökerhoja= anti-seduloita löytyy vain Helsingistä eikä sieltäkään montaa.

        Kontulassa on useita vaihtoehtoisia iskupaikkoja, kuten pubit, joissa karaoke-illoissa on tosi hauskaa väkeä, kukin äänellään esiiintyen. Naisia riittää ja he ovat hyvin halukkaita jatkoille kaikissa ikäluokissa. Naiset ovat rentoja ja kauniita ja ahtaan pieni, alatyylinen iskupaikka kiehtoo hieromaan lähempää tuttavuutta. Suosittelen!


    • Rietas Poikamies

      Ihan hyvä että uskalsit lähestyä. Seuraavaksi voisit hioa vähän vähän tuota että miten juttua viedään eteenpäin sen jälkeen. Paitsi tietysti jos odotat sitä ihmettä että sattumalta kohtaat naisen joka on tasan just sun aaltopituudella ja alkaa juttu jotenkin itsestään lentämään. Useimmat naiset on varautuneita tuntemattomia miehiä kohtaan, eikä se välttämättä tarkoita että he eivät haluaisi sinuun tutustua jos vain osaat murtaa heidän kuorensa ja saavuttaa luottamuksen, ja tähän tarvitaan sitä kuuluisaa supliikkia (tm).

      • Joo. Se helposti tulee seuraavaksi ongelmaksi, mutta kyllä sekin noiden muutamien kanssa onnistui ihan hyvin. Ongelmaksi vain yökerhoissa tulee se, että saat huutaa kurkku suorana toisen korvaan ja silloinkin tämä kuulee hyvällä säkällä joka toisen sanan.. :/


      • vcxvxcsdf
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Joo. Se helposti tulee seuraavaksi ongelmaksi, mutta kyllä sekin noiden muutamien kanssa onnistui ihan hyvin. Ongelmaksi vain yökerhoissa tulee se, että saat huutaa kurkku suorana toisen korvaan ja silloinkin tämä kuulee hyvällä säkällä joka toisen sanan.. :/

        Minulla on myös tuo ongelma. Yökerhossa on enemmän mielenkiintoisia naisia, mutta siellä keskustelu on yksinkertaisesti liian hankalaa, jotta juttu luistaisi. Hiljaisemmissa paikoissa harvemmin tapaa mielenkiintoisia naisia, mutta jos tapaa, ilta on yleensä todella antoisa.

        Yökerhoissa pitäisi olla mielestäni rauhallisempi puoli, jossa olisi pöytiä ja voisi jutella.


      • veronMAXaja

        Heh. Tottahan se on että keskikentältä ei yleensä maaleja tehdä vaan maalialueelta :D Pari peippausta tarvitaan ennen kuin pääset laakasemaan...


      • Reissumies.

        "Useimmat naiset on varautuneita tuntemattomia miehiä kohtaan"

        Tästä olen jyrkästi eri mieltä. Naiset ovat erittäin kiinnostuneita TUNTEMATTOMISTA miehistä. Siksi on erittäin tärkeää että tekee aikomuksensa selväksi heti alkuun. Parin kohtaamisen jälkeen uutuuden viehätys on kadonnut.


      • c.c.c.c.c.c
        vcxvxcsdf kirjoitti:

        Minulla on myös tuo ongelma. Yökerhossa on enemmän mielenkiintoisia naisia, mutta siellä keskustelu on yksinkertaisesti liian hankalaa, jotta juttu luistaisi. Hiljaisemmissa paikoissa harvemmin tapaa mielenkiintoisia naisia, mutta jos tapaa, ilta on yleensä todella antoisa.

        Yökerhoissa pitäisi olla mielestäni rauhallisempi puoli, jossa olisi pöytiä ja voisi jutella.

        Liian vähän alkoholia. :D Olen monesti selvänä käynyt yökerhoissa ja olen ihmetellyt samaa, että miten siellä voi jutella kenenkään kanssa, kun musiikki soi niin kovaa, mutta kyllä sitten saa selvää kun on juonut tarpeeksi. :D


      • järkyttävää menoa..
        c.c.c.c.c.c kirjoitti:

        Liian vähän alkoholia. :D Olen monesti selvänä käynyt yökerhoissa ja olen ihmetellyt samaa, että miten siellä voi jutella kenenkään kanssa, kun musiikki soi niin kovaa, mutta kyllä sitten saa selvää kun on juonut tarpeeksi. :D

        Mäkin oon joskus käynyt selvänä yökerhossa ja näky on ollut sellainen että selvinpäin mua ei enää yökerhoon saa.


      • EL.a . K.IM
        veronMAXaja kirjoitti:

        Heh. Tottahan se on että keskikentältä ei yleensä maaleja tehdä vaan maalialueelta :D Pari peippausta tarvitaan ennen kuin pääset laakasemaan...

        veronMAXaja

        Joo.

        Ei omalta puolustusalueelta lähdetä kuin nousuun, tai pitkä päätyyn.

        Pitää olla vastustajan hyökkäysalueella, että voi pistää kiekon pörsään.


    • sadgasdgsd

      Ei se ihmeitä tartte, että pääsee mukavaan jutusteluun naisten kanssa. Perusaloitus:"Moi, mitä kuuluu?". Siitä eteenpäin vaan. Vielä tyytyväinen mielentila päälle niin plussan puolelle menee ilta. Seuraavat on sitten helpompia. Ihminen on vittumainen jos sille on. Ts. Sitä saa mitä tilaa.

    • Olisko antaa ehdotuksia, missä paikoissa 23v miekkosen kannattaisi ko. toimintaa kokeilla pääkaupunkiseudulla? En ole itsekään juuri koskaan edes yrittänyt lähestyä ketään livenä, ilman että tietäisi henkilöstä mitään etukäteen. Muutoinkin tulee baareissa niin harvoin käytyä, etten viitsisi randomilla mihinkään lähteä.

      Onnelat sun muut ei tosin sitä ominta tyyliä ole, mutta eiköhän sitä voisi uhrautua...

      • bailabailabailabaila

        Nämä ovat yhtä lukuunottamatta ydinkeskustan ulkopuolella, mutta ovat kivoja paikkoja ja osassa joinain iltoina ihan kunnon ns greizibailaustakin, vaikka eivät olekaan ydinkeskustassa:

        Kuudes Linja
        Lostari
        Korjaamo
        Liberte
        Exodus
        Mascot


      • get some weed homie!
        bailabailabailabaila kirjoitti:

        Nämä ovat yhtä lukuunottamatta ydinkeskustan ulkopuolella, mutta ovat kivoja paikkoja ja osassa joinain iltoina ihan kunnon ns greizibailaustakin, vaikka eivät olekaan ydinkeskustassa:

        Kuudes Linja
        Lostari
        Korjaamo
        Liberte
        Exodus
        Mascot

        Exodus... niin jos haluaa pään pilveen. Eihän kukaan siellä muun asian vuoksi käy


      • get some dick homie!
        get some weed homie! kirjoitti:

        Exodus... niin jos haluaa pään pilveen. Eihän kukaan siellä muun asian vuoksi käy

        Lostari... niin jos haluaa tattia takapuoleen. Eihän kukaan siellä muun asian vuoksi käy


    • olet luuseri

      Mikä tämän ketjun pointti oli? Teit itsestäsi narrin, tuhlasit kokonaisen illan, ja taas menit yksin kotiin, etkä päässyt edes panelle?

      Monenko tytön puhelinnumeron edes sait?

      • asffsfs

        Eli ketjussa on pointtia vain, jos siinä kehuskellaan panoilla ja ilta on pelkkää ajan hukkaa, jos ei saa panoja ja puhelinnumeroita?


      • Oletkohan sinäkään

        raukka saanut koskaan keltään edes sitä väärää puhelinnumeroa.


      • Gayboard Loser

        Tassa tyypillinen ns. keyboard warrior.


      • Stupidoko oot

        "olet luuseri" otsikolle terveiset:
        Olet typerys; pitääkö sinunlaisillesi vääntää rautalangasta pointit?
        Et osaa kirjoittaa, etkä ajatella, joten menisitkö jonnekin "tasaraha-arvien"
        osatolle lukemaan sellaista mitä ymmärrät. Muutama sana kielelläsi:
        "pano, hähää, numba, poraus, hyvä meininki, v..:tu, tana".
        Narrin teit itsestäsi höpöttämällä joutavia vain pelkästä pottuilun halusta.

        Helpottiko?


    • eq243rfwtgaetgser

      bääh, mitä jos ite kirjoittaisit paremman provon?

    • Plop_

      > Kävin pitkästä aikaa baarissa yrittämässä saada kontaktia vastakkaisen sukupuolen edustajiin.

      Hienoa! Älä välitä näistä jotka huutelevat asiasta. Ovat vaan kateellisia kun eivät uskalla itse tehdä mitään :)

      > - Illan aikana seurailin alkuun ihmisten touhuja ja harrastin pientä silmäpeliä joidenkin naisten kanssa.

      Muistat vaan että jos on silmäpeliä, niin meet heti juttelemaan.

      >Tulos: Yksikään nainen ei käyttäytynyt mitenkään inhottavasti minua kohtaan!

      Näin se yleensä on!! Tosin, inhottaviakin tapauksia tulee varmasti vastaan, mutta se kertoo enemmän heidän omasta itsetunnostaan / ongelmistaan kuin sinusta. Skippaa suosiolla ja keskity fiksumpiin tyyppeihin.

      > Siirryin kuitenkin muualle heti, kun totesin jutun tyrehtyneen.

      Pidätkö ikinä ystävien kanssa ns "hiljaisia hetkiä" keskustelussa? Jos et, kannattaa kokeilla joskus, katsot vaan toista ihmistä ja olet hiljaa... aluksi vaikka hetken aikaa, ja myöhemmin pidempään ja pidempään (tottuakseen tilanteeseen). Myös naisten kanssa voi olla hiljaisia hetkiä, ne on itse asiassa hyvästä :) Tietynlainen "sitkeys" on tärkeetä naisten kanssa, eli älä lähde pois, vaikka aluksi tuntuu että joudut kokoajan keksimään enemmän ja enemmän juttua. Kokeile vaikka seuraavalla kerralla viedä jutut aina "ihan loppuun" saakka.

      > "Töykein" (jos niin voi sanoa) oli nainen, joka istui väsyneen näköisenä yksin eräässä baarissa kulmapöydässä lukemassa lehteä. Hän ei sanonut minulle mitään, mutta naurahteli kuitenkin, kun veistelin hänelle jotakin pientä vitsiä.

      Ihmisillä on aina omia juttuja, murheita tai asioita sillä hetkellä mielessä. Tärkeintä on se, miten sinä suhtaudut näihin (== et ota itseesi, vaan siirryt seuraavaan).

      > Loppujen lopuksi oli oikein hauska ilta ja ajoi asiansa. Uskoisin naisten lähestymisen tulleen jälleen hieman helpommaksi tämän illan jälkeen kun totesin, että naiset ovat ystävällisiä, kun heitä lähestyy reilusti ja ystävällisesti.

      Sulla on selkeesti perusasiat kohdallaan, ja hyvä meininki. Kannattaa jatkaa samaan malliin!

    • Tytsy vaan

      Naisena voin sanoa et huomasit kai miltä tuntuisi jos sinua olisi lähestynyt humalainen nainen joka olisi tullut heti kauhea lähelle ja alkanut kähmimään. Yleensä miehet jotka tulee tekemään tuttavuutta ovat niin humalassa ja kuolaavat suorastaan heidän kanssaan ei voi normaalisti jutellakkaan.Sinulla oli oikein kiva tapa lähestyä vastakkaista sukupuolta toivottavasti moni mies ottaa sinusta mallia.Hyvää jatkoa ja pilkettä silmäkulmaan.

      • Itseasiassa mulla on kokemusta siitä, kun viisikymppinen täti umpihumalassa tuli iholle tuolla lailla ja veti penkissä mukanaan tanssilattialle.

        Tästä on jo viitisen vuotta aikaa, mutta pakokauhu taisi olla sen fiiliksen nimi.. Onnistuin kyllä melko tahdikkaasti, joskin puolijuoksua, poistumaan paikalta.


    • Annika87pori

      Mun ilta lauantaina

      Oli ekaksi yksinäinen, mut sit kun menin baariin niin lauleskelin sen jälkeen
      lähdin vessaan siistimää itteni ja sit menin tanssimaan.
      Ja arvaa mitä löysin.............. sen oikean itselleni.

    • jugfrtyu

      NIIN JA SÄ OLIT SELVIN " PÄIN !! SIITÄ ISO PLUSSA, Minä lähestyn aina pienessä sievässä mutta silläkin tyylillä onnistuu.

    • Hihi!

      Hauska lueskella viestiketjua näin naisnäkökulmasta :) Ja tiedoksi vaan, ihan samojen haasteiden kanssa me naiset painiskelleen tuolla kaupunkien öissä!

      Kiva myös huomata, ettei kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat ole pelkästään yhen illan huvitusten perässä. Ite jo melkein luopunut toivosta, että kumppani voisi löytyä muutenkin kuin nettitreffien kautta..

      Usein ite baareissa käydessä (nykyään harvoin) tulee oltua liikenteessä naisporukalla, jolloin ei pahemmin tule muita huomioitua. Ja toki semmonen iso ja rempseä naisporukka voi olla hieman pelottava ja hankalasti lähestyttävä :D

      Joten täytynee kokeilla joskus itekin tuota yksin baariin lähtemistä! Silloin tulis paremmin keskityttyä kanssaihimisiin tutustumiseen, etenkin teihin hyvin käyttäytyviin miehiin! ;D

      • Ei nettideitit huono tapa ole. Itse olen varmaan puolet treffeistäni, sitten sinkuksi jäämiseni, hankkinut netin kautta. Ja ihastuttavia naisia ovat olleet!


      • asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Ei nettideitit huono tapa ole. Itse olen varmaan puolet treffeistäni, sitten sinkuksi jäämiseni, hankkinut netin kautta. Ja ihastuttavia naisia ovat olleet!

        Juu, ei ne minunkaan mielestä ole huono tapa tutustua nykypäivänä ihmisiin, kun kaikki roikkuu muutenkin bittiavaruudessa päivät pitkät! :D Ite myös paljon treffaillu netin kautta. Ja onhan niihin niitä hyvin tyyppejäkin mahtunut, mut myös sitten sieltä toisesta ääripäästä olevia. Netin välityksellä kun ei ihan täysin pysty tietämään millanen tai minkänäkönen tyyppi on kyseessä. Kaikki un ei osaa tai uskalla sielläkään olla esittämättä jotain mitä ei oikeesti ole.


    • Jatskutiina

      Minua alkaa aina vähän epäilyttämään, että mikähän mies oikein on kyseessä, joka hengaa jossain yökerhossa selvinpäin ja yrittää ns. keskustella.

      Vaikka itsekään en tykkää mistään örvellyskännisistä niin silti yökerho ja selvinpäin autolla liikkellä oleva mies on tosi outo.

      • Miksi? Eikö hauskaa voi pitää selvinpäin? Ja autolla liikkuminen on huomattavasti kätevämpää, kuin bussien odottelu.

        Itse en ole absolutisti, mutta jätän usein juomatta yksinkertaisesti siksi, etten viitsi mm. selvitellä bussiaikatauluja. Olen laiska mies.
        Jos on joku muu kuskina, niin voin kyllä ottaa pari lonkeroa.


      • 3+9

        Ai niin. Suomalainenhan ei osaa olla baarissa ja yökerhossa kuin tuhannen tuiterissa. Muunlainen tapa tekee ihmisestä ihan oudon hyypiön. Suorastaan yhteiskunnan petturin.


      • Jatskutiina
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Miksi? Eikö hauskaa voi pitää selvinpäin? Ja autolla liikkuminen on huomattavasti kätevämpää, kuin bussien odottelu.

        Itse en ole absolutisti, mutta jätän usein juomatta yksinkertaisesti siksi, etten viitsi mm. selvitellä bussiaikatauluja. Olen laiska mies.
        Jos on joku muu kuskina, niin voin kyllä ottaa pari lonkeroa.

        Tottakai hauskaa voi olla selvinpäin. En sanonut mitään sellaista. Mutta jos notkuu yökerhossa ajokunnossa "pitämässä hauskaa" se on todella epäilyttävää. En yritä vihjailla mitään. Tulee kuitenkin mieleen meidän kylän "ajokuntoiset hauskanpitäjät yökerhossa", jotka on kaikki tosi outoja miehiä. Tyypit yrittää tarjoilla drinkkejä juomatta itse mitään ja valomerkin jälkeen ollaan niin avuliaita taksihommiin. Ja kaikki keskustelunavaukset on ns. harkittuja ja hiottuja, niinkuin tuolla aikaisemmin pohditte. Sitäpaitsi laiskuus bussiaikataulujen selvittämiseen olla selvinpäin on todella huono.

        Pidä kuitenkin mielessä, että en kohdista tätä varsinaisesti sinuun, vaan enempi yleisesti mitä ajattelen "selvänä hauskaa pitävistä" miehistä.


      • Jatskutiina kirjoitti:

        Tottakai hauskaa voi olla selvinpäin. En sanonut mitään sellaista. Mutta jos notkuu yökerhossa ajokunnossa "pitämässä hauskaa" se on todella epäilyttävää. En yritä vihjailla mitään. Tulee kuitenkin mieleen meidän kylän "ajokuntoiset hauskanpitäjät yökerhossa", jotka on kaikki tosi outoja miehiä. Tyypit yrittää tarjoilla drinkkejä juomatta itse mitään ja valomerkin jälkeen ollaan niin avuliaita taksihommiin. Ja kaikki keskustelunavaukset on ns. harkittuja ja hiottuja, niinkuin tuolla aikaisemmin pohditte. Sitäpaitsi laiskuus bussiaikataulujen selvittämiseen olla selvinpäin on todella huono.

        Pidä kuitenkin mielessä, että en kohdista tätä varsinaisesti sinuun, vaan enempi yleisesti mitä ajattelen "selvänä hauskaa pitävistä" miehistä.

        Onhan sinulla tietenkin oikeus mielipiteeseesi, enkä siitä loukkaannu, mutta silti kummastelen ajatusta, että selvin päin ei voi pitää hauskaa tai, että selvin päin liikkeellä oleva on jotenkin lähtökohtaisesti epäluotettava tai friikki.

        Ehkäpä baarissa juominen on vain joillekin niin ehdollistunut ajatus, että toisenlaista toimintatapaa ei vain voi ymmärtää. Itse en voi ymmärtää, miksi olisi pakko juoda. Ainoastaan mennäkseen massan mukana?

        Toinen syy, jonka voisin kertoa, on, että baareissa drinkit ovat yleensä niin tolkuttoman kalliita, että mieluumminkin tilaan kokiksen. Ilta tulee huomattavasti halvemmaksi. Enkä lähtökohtaisesti tarjoa drinkkejä baarissa. Jos en kiinnosta selvänä ja kantamatta viinaa naisen eteen, ko. nainen ei ansaitse minua.

        Itselleni nämä ovat erittäin hyviä syitä ja etsinkin nimenomaan naista, joka näkee asian kanssani samoin.


      • tuulitukka ((*_*))
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Onhan sinulla tietenkin oikeus mielipiteeseesi, enkä siitä loukkaannu, mutta silti kummastelen ajatusta, että selvin päin ei voi pitää hauskaa tai, että selvin päin liikkeellä oleva on jotenkin lähtökohtaisesti epäluotettava tai friikki.

        Ehkäpä baarissa juominen on vain joillekin niin ehdollistunut ajatus, että toisenlaista toimintatapaa ei vain voi ymmärtää. Itse en voi ymmärtää, miksi olisi pakko juoda. Ainoastaan mennäkseen massan mukana?

        Toinen syy, jonka voisin kertoa, on, että baareissa drinkit ovat yleensä niin tolkuttoman kalliita, että mieluumminkin tilaan kokiksen. Ilta tulee huomattavasti halvemmaksi. Enkä lähtökohtaisesti tarjoa drinkkejä baarissa. Jos en kiinnosta selvänä ja kantamatta viinaa naisen eteen, ko. nainen ei ansaitse minua.

        Itselleni nämä ovat erittäin hyviä syitä ja etsinkin nimenomaan naista, joka näkee asian kanssani samoin.

        Jos haluan yökerhoon, lähimmät sellaiset ovat oikeastaan Helsingin keskustassa. Viimeinen juna lähtee paljon ennen valomerkkiä ja jos otan taksin saan jonottaa sitä vaikka kuinka kauan ja maksan matkasta reilut 70 euroa. Ainakin omaan budjettiini menomatka junalla taksi juomiset on aivan liian kallis juttu. Vaikka menisin junalla mennen tullen, joudun silti kävelemään noin 1,5 km mennen tullen, koska en asu juna-aseman vieressä. Mennessä se vielä on OK, mutta varsinkin talvipakkasilla keskellä yötä puolen tunnin kävely korkokengissä epämääräisten hiippareiden ja kännikalojen lähettyvillä ei yhtään kiinnosta.

        Itse olen baareissa selvinpäin tai juon vain yhden juuri siksi, että pääsen lähteämään autolla. Jos joku lähestyisi minua baarissa tai yökerhossa selvinpäin, ilahtuisin siitä ihan mielettömästi:)

        AP:lle vaan tsemppiä. Sinulla on oikea asenne:)


      • tuulitukka ((*_*)) kirjoitti:

        Jos haluan yökerhoon, lähimmät sellaiset ovat oikeastaan Helsingin keskustassa. Viimeinen juna lähtee paljon ennen valomerkkiä ja jos otan taksin saan jonottaa sitä vaikka kuinka kauan ja maksan matkasta reilut 70 euroa. Ainakin omaan budjettiini menomatka junalla taksi juomiset on aivan liian kallis juttu. Vaikka menisin junalla mennen tullen, joudun silti kävelemään noin 1,5 km mennen tullen, koska en asu juna-aseman vieressä. Mennessä se vielä on OK, mutta varsinkin talvipakkasilla keskellä yötä puolen tunnin kävely korkokengissä epämääräisten hiippareiden ja kännikalojen lähettyvillä ei yhtään kiinnosta.

        Itse olen baareissa selvinpäin tai juon vain yhden juuri siksi, että pääsen lähteämään autolla. Jos joku lähestyisi minua baarissa tai yökerhossa selvinpäin, ilahtuisin siitä ihan mielettömästi:)

        AP:lle vaan tsemppiä. Sinulla on oikea asenne:)

        Kiitos!

        Hienoa, että kaltaisiasikin naisia on! :)


      • VivicaX
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Onhan sinulla tietenkin oikeus mielipiteeseesi, enkä siitä loukkaannu, mutta silti kummastelen ajatusta, että selvin päin ei voi pitää hauskaa tai, että selvin päin liikkeellä oleva on jotenkin lähtökohtaisesti epäluotettava tai friikki.

        Ehkäpä baarissa juominen on vain joillekin niin ehdollistunut ajatus, että toisenlaista toimintatapaa ei vain voi ymmärtää. Itse en voi ymmärtää, miksi olisi pakko juoda. Ainoastaan mennäkseen massan mukana?

        Toinen syy, jonka voisin kertoa, on, että baareissa drinkit ovat yleensä niin tolkuttoman kalliita, että mieluumminkin tilaan kokiksen. Ilta tulee huomattavasti halvemmaksi. Enkä lähtökohtaisesti tarjoa drinkkejä baarissa. Jos en kiinnosta selvänä ja kantamatta viinaa naisen eteen, ko. nainen ei ansaitse minua.

        Itselleni nämä ovat erittäin hyviä syitä ja etsinkin nimenomaan naista, joka näkee asian kanssani samoin.

        Miksi yökerhoon pitää mennä selvinpäin? Jos etsit selvää seuraa, niin luulisi parempiakin paikkoja löytyvän. Ja selvinpäin baarissa olevat todellakin jostain syystä ovat outoja. Meilläpäin baarissa selvänä käy 3 pojan nörttikopla, yksi kilttipoika ja yksi friikki joka harrastaa jotain pienoismalleja. En usko että moni nainen haluaa tuollaista kilttiä pehmoa yökerhosta, sen kaltaisen seuran etsijät lienevät muualla.

        Eikä selvinpäin olemisen vaihtoehto ole räkäkänni. Pari drinkkiä rentoutumiseen tekee oikeasti hyvää. Miehessä pitää olla rohkeutta ottaa lähikontaktia, heittää rohkeaa flirttiä ja olla hyvällä tavalla "paha poika". Eikä raha saa hauskanpidossa olla liian iso asia. En etsi rikasta miestä, vaan sellaista joka ei jaksa välittää parista eurosta bileiden aikana. Se on taas sitä liian vakavaa, eli tylsää ajattelutapaa.

        Valitettavasti sinunkin kertomuksestasi sai heti vahvan mielikuvan millainen olet. Tiedät varmaan itsekin, että olet suhteellisen kiltti. Tarvitset kiltin naisen, vaikkapa jonkin harrastuksen parista.


      • teidän kylä

        Sä olet tosi outo. Teidän "kylä" on outo. Siis teidän kylällä, - mikä ikinä takahikiä se onkaan, on normaali mies kännissä ja ei paljon keskusteluja virittele.
        Jos teidän kylillä joku on selvinpäin, se tarjoo juomia ja taksikyytejä. Kaikki semmoiset on teidän kylällä outoja. Valitaan siis hyvä mies kännisten ja keskustelukyvyttömien joukosta? Aha.
        Mahtaa sitten Suomessa valikoimaa ainakin riittää! Ei tartte kaukaa ettiä.

        Meidän kylillä se on ihan normaalia, että ihminen on selvinpäinkin ja keskustelee, jopa yökerhossa.

        Jeppis...


    • Jammu setä

      Asiallinen provo! Ei mitään nettideittailua ja mainosta tueta.

    • .....

      jos miehet ihmettelevät miks naiset on niin töykeitä miehiä kohtaan kun he tulevat juttelemaan baarissa niin syynä on todellaki ainaki mulla vaan se että suurin osa miehistä, oikeastaan kaikki, jotka ovat tulleet juttelemaan niin haluavat vaan sitä yhtä ja samaa, tulevat kähmimään ja yrittävät iskeä.. Ei se vetoa. Kun näin tapahtuu usein niin mistä sitä enää osaa tietää onko mies seksin perään vai muuten vaan tulossa juttelemaan. Ite en ainakaan halua olla töykeä tahallani miehelle joka oikeasti on suht selvinpäin ja tulossa vain juttelemaan. Mutta niin sanottuna varotoimenpiteenä suojelen itseäni jo heti alussa ja pyydän miestä poistumaan joko nätisti tai sitten vähä töykeemmin jos en osaa arvioida mitä mies haluaa...

      • näin se vaan on

        Kylmä fakta on se että ne törkeimmät naisten kaatajat pääsee useimmin pukille.


      • näin se vaan on kirjoitti:

        Kylmä fakta on se että ne törkeimmät naisten kaatajat pääsee useimmin pukille.

        Ei onnista myös kavereitani jotka näin luulevat.

        Jännä juttu sikäli, itse ajattelen lähinnä niinpäin, ettei sellaiset naiset minua kiinnosta jotka haluavat väkivaltaisen poikaystävän. Joten, eikö se oli ihan hyvä, että on muita poikia jotka houkuttelevat nämä pois markkinoilta?


      • pienoinen tyttöinen

        alekirjoitan tuon.

        Kyllä usein harmittaa, kun huomaa olevansa töykeä, mutta harmittaa myös se jos koittaa olla mukava ja jutella, ja palkkioksi saa vain haukut kun on "johtanut harhaan". Tai jankkausta tyyliin "lähe ny, lähe ny jatkoille..mikset sä lähe?".

        Kaikilla pitäis olla tunneälyä sen verran, että osaisi myös heti sujuvasti lähteä, kun huomaa ettei toista oikein kiinnosta. Näin jäisi kaikille hyvä mieli. :)

        Että sori vaan teille mukaville yksilöille kun joudutte kärsimään tästä. :D olen vain todennut helpommaksi olla juttelematta känniääliöille, ja keskittyä pitämään hauskaa kavereiden kanssa.


      • lalalaa
        pienoinen tyttöinen kirjoitti:

        alekirjoitan tuon.

        Kyllä usein harmittaa, kun huomaa olevansa töykeä, mutta harmittaa myös se jos koittaa olla mukava ja jutella, ja palkkioksi saa vain haukut kun on "johtanut harhaan". Tai jankkausta tyyliin "lähe ny, lähe ny jatkoille..mikset sä lähe?".

        Kaikilla pitäis olla tunneälyä sen verran, että osaisi myös heti sujuvasti lähteä, kun huomaa ettei toista oikein kiinnosta. Näin jäisi kaikille hyvä mieli. :)

        Että sori vaan teille mukaville yksilöille kun joudutte kärsimään tästä. :D olen vain todennut helpommaksi olla juttelematta känniääliöille, ja keskittyä pitämään hauskaa kavereiden kanssa.

        älä huora valehtele.


    • 89

      Ihailtavaa ja esimerkillistä :)

    • olen hämilläni

      Ai tää ei ollukkaan DarkFearin aloittama ketju.

    • Nuorukainen1

      Loistavaa tutkimuksen kenttätyötä sinulta.

      Omista kokemuksistani voisin lisätä sen verran, että kannattaa aina yrittää sulavasti päästä keskustelupisteeseen jonkun naisen kanssa. Tällöin et anna hänen välttämättä ajatella, että olet kiinnostunut muusta kuin juttuseurasta. Ja ehkä et olekkaan?

      Minulla tosin on erittäin vähän kokemusta. Seuraa jos lähen hakemaan, ei sitä koskaan tule. Jos en lähde sillä asenteella, niin jonkun syystä silloin seuraa löytyy. Ehkä sen takia, kun en käyttäydy niin hirveän tarkkaavaisesti.

      Myös toinen ongelmani baareissa usein on se, kun ikääni kysytään. Usein minusta ovat kiinnostuneet vähän vanhemmat naiset kuin mitä itse olen ja olen itse myös heistä kiinnostunut enemmän. Vanhemmat tarkoittanee 4-6 vuotta vanhemmat.

      Mutta, he usein luulevat minua 2 tai pahimmillaan 4 vuotta vanhemmaksi kuin mitä olen. Kun en ikääni koskaan valehtele, se tuo usein hieman kiusallisen tilanteen josta on vaikea päästä pois. Mutta, useimmiten itsevarmat naiset hoitavat sen "Minäpä tästä lähden jatkamaan iltaa..." osuuden itse, kun kerta lähestyivät myös itse minua.

      Tässä siispä vinkkejä teille;

      Pitäkää ulkonäöstänne huolta. Yrittäkää pukeutua edes vähän omalaatusemmin kuin 99% nuorisosta.

      Käyttäytykää rauhallisesti ja asiallisesti. Kovin moni nainen ei halua esiintyä jonkun seurassa, joka vaikuttaa jotenkin väkivaltaiselta tai joltain, jolla alkoholin käyttö ei pysy lapasessa. Saati sitten sellaisen kanssa, joka lentää ulos niskalenkistä.

      Pitäkää huolta missä seurassa esiinnytte. Se antaa teistä myös tietynlaisen mielikuvan. Yksin on aina parempi, sillä se saa sinut vaikuttamaan mysteeriseltä, ainakin hieman. Mysteerisyys on usein sinun edukseen, mutta älä kuitenkaan pue päällesi Darth Vader pukua joka moduloi äänesikin.

      Lähestymistapoja on enemmän kuin "Moi, mitä kuuluu?", mutta jokainen niistä ei niin hyvin toimi. Tuo lause on erittäin yksinkertainen ja ystävällisen tuntuinen. Ystävällinen vaikutelma toimii hyvin usein. Ei ehkä kaikille naisille, mutta kannattaa kysyä itseltänsä; "Haluanko sellaista seuraa, joka ei halua ystävällistä seuraa?"

      • Aloituksia

        "Terse, kuis tökkii?"

        "Mitä emäntä"?


    • 4+13

      Hienoa hienoa. Pelimiehet tunteet sulavasta käytöksestä ja oikein valituista reploista. Sinussa on vielä hiomista (jota ei tarvi poistaa), joten tulet suurella todennäköisyydellä voittamaan kaltaisesi nuoren naisen luottamuksen. Kannattaa baarissa katsella niitäkin naisia, jotka eivät aktiivisesti ole tyrkyllä ja joilla ei koko ajan ole kauhean "kivaa" ;) Naisetkin osaavat pelata.

      Millaisen naisen sinä haluat?

      Tsemiä.

    • inc84

      Aikas mielenkiintoinen "otanta". Täytyypi melkein lähteä itsekin soveltamaan tuota jonain kauniina iltana.

      Myös minulla on enemmänkin noita v*ttumaisia akkoja tullut vastaan, kuin ystävällisiä, vaikka kuinka olisi ystävällisesti lähestynyt.
      Ehkä joskus on humala ollut syynä, muttei läheskään aina.

    • pelisilmää!!

      ""Töykein" (jos niin voi sanoa) oli nainen, joka istui väsyneen näköisenä yksin eräässä baarissa kulmapöydässä lukemassa lehteä. Hän ei sanonut minulle mitään, mutta naurahteli kuitenkin, kun veistelin hänelle jotakin pientä vitsiä."

      Muistakaa, että se ei välttämättä ole töykeyttä, mikäli ei halua jutella, sillä ei aina ole pakko jos ei halua. :) jos vaikka onnimenomaan halunnut mennä yksin rauhassa lukemaan lehden. Toki mielestäni silloinkin tulisi olla ystävällinen, mutta valitettavasti känniset miehet jäävät usein jankkaamaan, jos liian ystävällisesti yrittää kieltäytyä. Pahin kaikista oli se, kun kerran juttelin muutaman sanan miehen kanssa (kuten tapana on ollut, olenb hyvin sosiaalinen), ja sitten en lähtenyt hänen mukaansa, joten hän jäi huutamaan kurkku suorana kuinka se olisi ollut velvollisuuteni. :D huhhuh.

      Siksi joskus itsekin tahtomattani olen tyly, jotta asia menisi heti perille. Ja sitten siitä saa kärsiä vahingossa nekin, jotka olisivatkin ihan mukavia. :(

    • quantumn

      hahahahahhaHAHAHHA 0/10 täydellinen trolli.. uskokoot ketä uskokoon jonkun fatnasiaa :D

    • nicegentle

      Kokemuksesta voin sanoa teille kaikille herroille, että mikäli pelisilmää löytyy niin puhelinnumeroita sekä yöseuraakin löytyy ihan joka kerta:) Ne naiset jotka katsovat sinua silmiin kertovat siitä, että olet vahvoilla muissa tapauksissa käytät heihin aikasi ihan hukkaan, joten keskity niihin naisiin, jotka ovat ilmaisseet kiinnostuksensa:)

      Tämän jälkeen lyhyt kartoitus missä mennään ja sen jälkeen selkeästi kohti tavoitetta...mikä se kullekin illalle sitten on? Puhelinnumero, yöseura vai kenties jopa molemmat?
      Edelleen kokemuksesta voin sanoa, että määrää pitää olla riittävästi, jotta homma toimii, koska osa kiinnostuneista naisista on varattuja tai eivät muuten olekaan sopivia..hyvät käytöstavat yhdistettynä sopivan rentoon pukeutumiseen ja pieni pilke silmäkulmassa niin tulosta syntyy! nim. numeroita ja yöseuraa saatu vähän liikaakin:)

    • dasdfas

      Itse olen fiksu, kuulemma erittäin hyvännäkönen ja mukava 24-vuotias naisihminen, enkä astu jalallanikaan mihinkään sedun baareista. Samoin kuin ei yksikään samaisista ystävistäni...

      Tässä siis opetusta miehet: jos haluatte muuta kuin teinejä TAI ikiteinejä jotka lähentelevät kolmeakymmentä ikävuotta vain numeroissa mutta eivät järjessä, karttakaa nämä kammottavat roskaluokan paikat kaukaa!

      • EL.a .K.IM

        dasdfas

        Eksä osaa kävellä käsilläs, jos et halua jaloillas astua.

        Koskinen on ihan juntti.

        Mulla on parempi baari.


      • Nuorukainen1

        Ihan mielenkiinnostani vielä, haluaisin kysyä, että mistä tiedät ketä baareissa käy?

        Kerta jos et ole yhdessäkään käynyt, niin äärimmäisen mielenkiintoista tietää, että miten tiedät?

        Oikeassa olet, että erittäin moni teini tykkää käydä baareissa ja niistä lähinnä tiskit ja pöydät täyttyykin.

        Mutta, olet myös väärässä siinä, että he olisivat ainoita. Itseäni ei pätkääkään kiinnosta pikkulikat joilla ei ole mitään näkemystä maailmasta tai mistään muustakaan mikä on vähän suuremassa skaalassa kuin oman navan ajatteleminen.

        Baareissa olen tavannut vaikka ketä, uskovaisia joilla on äärimmäisen mielenkiintoinen näkemys elämästä (ja olen kuitenkin jotain ateistiin päin, mutta en varsinaisesti kiellä jumalaa, en vain usko.)

        Tavannut ihmisiä jotka opiskelevat psykologiaa yliopistossa ja vaikuttavat äärimmäisen fiksuilta. Tavannut taiteen puolella olevia ihmisiä.


        Kyllä asia vaan niin menee, että saat juuri sitä mitä tilaat. Jos ei teinitytöt kiinnosta, niin tuskimpa niitä tulet saamaankaan.


    • Amnesia.

      Täähän pääsi ihan tonne etusivulle. vaude

      • ap.

        no, ylläpidon runkkari sen ottivat ,eikä kysyneet lupaa, pitäisiköhän ne käräyttää varkaudesta poliisille?


      • ap. kirjoitti:

        no, ylläpidon runkkari sen ottivat ,eikä kysyneet lupaa, pitäisiköhän ne käräyttää varkaudesta poliisille?

        Niinpä ottivat ja nyt mun sähköpostini floodautuu näistä vastauksista. lol

        Tämä on itseasiassa jo toinen aloittamani ketju, melko lyhyen ajan sisällä, joka tuonne päässyt. Aika hauskaa. :D


    • ap.

      Voisiko sinne baariin meää sellaisen "kill all" napin kanssa, sitten voisi tilata ydiniskun Gaddfilta ruotsiin? Olisi tuhat syytä vähemmän lukea ruotsia, hahhah,

      • EL.a . K.IM

        ap

        Ei Gaddafilla ole ydinaseita.

        Ehkä pari likaista pommia, ja pieni M.una.


    • JK

      VAI NIIN

    • Rento jäbä..

      Sun kaltaisten miesten ON vaikea löytää naisseuraa yöelämästä ja yksinkertainen syy siihen on, että sä jännität liikaa. Älä ole tuollainen todennäköisyyslaskija nörtti, joka analysoi turhaa.

      Siistit kledjut niskaan, parransänkeä ei kannata turhaa ajaa... sitten vain vetäset siistin sivumyötäsen ja heität paskaa läppää. Ei se ton vaikeempaa ole, joten lopeta ressaaminen.

      • Nuorukainen1

        Kuules rento jäbä, en usko, että AP näytti kovin jännittyneeltä. Hän ei myöskään varmasti ole todennäköisyyslaskija nörtti.


        Et edes ymmärtänyt koko ketjun ideaa. :3


    • DelvinianBlue

      Törkeimmät kaatajat pääsevät useimmin pukille? Totta. Ja naiset, jotka etsivät pukkeja myös löytävät pukkeja. Pukkeja käytetään yleisesti hyväksi. Tietyssä tarpeessa. Useimmiten ne kylläkin ovat huonompia kuin miehet keskimäärin sänkypuuhissa. Sitten ovat sonnit, joille on myös oma tarkoituksensa. Siat, lampaat ja nallekarhut. Kunnon oria on ehkä noin 1 miljoonassa. Oikeita miehiä, siis miehiä, ei vinkuvia marakatteja tai uhoavia paviaaneja, kasvaa vain munasarjoissa. Siis tv-sarjoissa, joissa miesnäyttelijät on valittu huolellisesti vastaamaan mieskuvaa, jolle ei löydy vastaavuutta oikeassa elämässä. Niihin on ladattu naiselle antia niin visuaalisessa kuin emotionaalisessa mielessä, älyä unohtamatta. Näitä tv-sarjoja saa ihmislahko kiittää siitä, että naiset haluavat yhä vieläkin perustaa perheitä ja tehdä lapsia. Ai niin! Voihan naisia aina raiskata.


      Mitä tulee baariraportoijan keskustelun avaamiseen, niin itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mies, joka tulee kyselemään minulta, mitä minulle kuuluu. Mitä se oudolle ihmiselle kuuluu, mitä minulle kuuluu. Tosin, en muutenkaan ole mitenkään kaikkein tyypillisin seuraihminen. Pidän ihmisistä, noin periaatteessa, mutta todella harva on itseäni ajatellen mielenkiintoinen ja vielä harvempi, jos kukaan, samalla aaltopituudella. Nuorempana ja vielä viime vuosinakin olen ollut niin ystävällinen ja kohtelias tai vain kiltti, että olen lähtenyt noihin lässynlässynjutteluihin, mutta nyt olen lopettanut moisen satutäteilyn. En ole saavuttanut sillä muuta kuin itseni hyväksikäytön.

      Olisi hauska tutustua ja tavata ihminen, mies tai nainen, jolla olisi samanlainen arvomaailma edes lähimainkaan. Suhteita olen kokenut lyhyitä ja pitkiä ja täytyy sanoa, että parisuhdetta, puhumattakaan lyhyistä tai yhden illan jutuista, olisi tavattoman vaikea kuvitellaenää toteutuvaksi omalle kohdalleen. Onneksi tällä hetkellä ei ole tarviskaan, sillä (melkein jo unohdin) olen jo naimisissa. Joku onnekas ehti ennen kuin todellinen minäni puhkesi kukkaan. Buaahhahhaah. Ei kun ihan oikeasti. Samanhenkisiä ihmisiäkin löytäessään saa huomata, että mikään ei sitten kuitenkaan ole niin kuin aluksi näytti. Aivan sama onko kyse muuten vaan ihmisen kohtaamisesta vai kohtaamisesta, jossa on jonkinlaista latinkia parinmuodostuksen tiimoilta.

      Ihmiset valitsevat toisia oikeastaan pääsääntöisesti ulkonäön perusteella. Kaikki muu on vain tekstiä kirjan takakannessa. Eikä siinä mitään, mutta koska massa uskoo, mitä massa pitää hyvänä, massa haluaa kaikki lähes samanlaista ja samanlaisena, vain, koska uskoo, että se on hyvää ja itsellekin sitä oikeaa. Sitten ollaan katkeria ja ihmetellään ja asennoidutaan.


      10 vuotta sitten ei ollut vielä aivan niin muodissa samanlainen töykeä käytösmalli, joka nykyään näyttää olevan vallitseva trendi kaikessa, ja todellakin tarkoitan aivan kaikessa, kommunikoinnissa, kodeista harrastuksiin, työpaikoille, tv-ohjelmiin, keskusteluihin, mihin vain. Jatkuvaan urputtamiseen ja uhoamiseen, vittuiluun ja kilpailemiseen kyllästyneenä odotan innolla avaruuden valloitusta ja uusia lajeja. Tervetuloa alienit, ufot jne.


      Mukavaa syksyä!

      • öö..hyvää, entäs sul

        "Mitä tulee baariraportoijan keskustelun avaamiseen, niin itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mies, joka tulee kyselemään minulta, mitä minulle kuuluu."
        Samaa ajattelin. Menisin ihan mykäksi tuollaisesta kysymyksestä.


      • öö..hyvää, entäs sul kirjoitti:

        "Mitä tulee baariraportoijan keskustelun avaamiseen, niin itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mies, joka tulee kyselemään minulta, mitä minulle kuuluu."
        Samaa ajattelin. Menisin ihan mykäksi tuollaisesta kysymyksestä.

        Heh. Toi "öö..hyvää, entäs sul" oli se yleisin vastaus. Mistä pääsi pääsi ihan hyvin jututtamaan. ;)

        Ei hirveän originellia, myönnän, mutta väitän silti, että se on huomattavasti parempi, kuin "käytsä täällä usein" tai "äitisi oli varmaan simpukka, kun susta tuli tuollainen helmi".


      • EL.a .k.IM
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Heh. Toi "öö..hyvää, entäs sul" oli se yleisin vastaus. Mistä pääsi pääsi ihan hyvin jututtamaan. ;)

        Ei hirveän originellia, myönnän, mutta väitän silti, että se on huomattavasti parempi, kuin "käytsä täällä usein" tai "äitisi oli varmaan simpukka, kun susta tuli tuollainen helmi".

        http://mina.suomi24.fi/asdfqwerty_m85

        Joo.

        Mut se on kans ihan hyvä.

        Et vaikket olen kedon kaunein kukkanen, niin elä hätäile, kukkii se perunakin.


    • pääääääääääääää
    • "Kyllä usein harmittaa, kun huomaa olevansa töykeä, mutta harmittaa myös se jos koittaa olla mukava ja jutella, ja palkkioksi saa vain haukut kun on "johtanut harhaan". Tai jankkausta tyyliin "lähe ny, lähe ny jatkoille..mikset sä lähe?"."

      Vasta tätä ketjua lukiessa tajuan, mistä naisten kylmäkiskoisuus johtuu. Harmi ettei kukaan kertonut silloin, kun olin baari-iässä eli 21-31 ikävuodessa.

      Toki saan syyttää itseäni, ettei silloin mieleeni tullut mennä paikkoihin, joissa naiset saattaisivat mielellään jutella vieraiden nuorten miesten kanssa. Ainoat naiset elämässäni ovat olleet kavereiden siskot sekä tyttöystävät ja tietysti mutsi. Ja kaupan kassat.

      Syntyperäisenä suomalaisena en tuntenut maan tapoja... Miten voin olla näin typerä?

      Viimeinkin olen tullut järkiini, enkä tavanomaiseen yökerhoon ole astunut vuoteen tai pariin. Yökerhossa en voi voittaa mitään, vaan menetän hyvät yöunet ja aina uuden palan itsetunnostani...

      "Kaikilla pitäis olla tunneälyä sen verran, että osaisi myös heti sujuvasti lähteä, kun huomaa ettei toista oikein kiinnosta. Näin jäisi kaikille hyvä mieli. :)"

      Mieluummin poistun paikalta hyvän sään aikana kuin odotan komentoa "suksi vittuun!"

      "Että sori vaan teille mukaville yksilöille kun joudutte kärsimään tästä. :D olen vain todennut helpommaksi olla juttelematta känniääliöille, ja keskittyä pitämään hauskaa kavereiden kanssa."

      Siitä vaan. Itse keskityin tuossa vuoden verran kuntoiluun käymättä juurikaan töissä. Tunsin itseni vahvaksi, sillä tiesin kykeneväni voittamaan kenet tahansa yökerhon naisista painiottelussa. Jumppasin nimittäin atleettien ja voimankäyttöammateissa toimivien alfojen kanssa.

      Koska hyvä kunto voi hävitä sikaflunssan iskiessä taikka seuraavasssa katutappelussa, ja koska himokuntoilu alkaa kyllästyttää, olen siirtynyt hankkimaan taas yleissivistystä.

      Kun nyky-yhteiskunnan vapaat naiset ovat pääasiassa suuryritysten uranaisia, kiukkuisia feministejä sekä oikukkaita baarikärpäsiä, on aika ryhtyä suunnittelemaan naisseuran hankintaa ulkomailta. Sillä aikaa kun yökerhojen naiset "keskittyvät pitämään hauskaa kavereiden kanssa", minä keskityn uuden kielen opiskeluun, joka ei muuten ole ruotsi tai englanti.

    • no voi voi

      Ihana ilta??? En ehkä ole samaa mieltä että tapaat ihkun tyypin kapakasta.Itse haluaisin tavata herrahenkilön ihan vaikkapa ostoskeskuksessa . Ehkä törmäisimme Subwayn jonossa: kahvit pitkin kinttuja anteeksi anteeksi jne.tyyliin...

      • Itseasiassa en usko löytäväni etsimääni kapakasta, mutta lähestymisen ja small talkin treenaamiseen nuo tuntuvat olevan ihan ok paikkoja. Ja kuka tietää.. Ehkäpä sielläkin voi yllättyä!

        Kaikki treffini ovat kuitenkin olleet joko tutun tuttuja tai netissä tapaamiani naisia.


    • Ongelman ydin?

      Ongelma on siitä, et naiset pieree liikaa baareissa kun haistaa kakan käryn mikä johtuu uudesta tupakkalaista. Ei ämmien perseet ennen baareissa haisseet. K

      • Selvä sonnan lemu

        Totta, naiset haisee!


      • EL.a .K.IM

        Ongelman ydin?

        Joo.

        Ennen kun sai polttaa kapakassa, niin se tupakan savu peitti sen P.a -skan käryn.


    • sinkkuM86

      Jaahas. Itse nautin alkoholista ja yksin baareissa pyörimisestä.
      Välillä jopa liiaksi :P
      Yökerhot jätän yleensä rauhaan ilman hyvää seuraa, ellei nyt satu olemaan pakottavaa tarvetta mennä purkamaan itseään tanssilattialle nopean musiikin tahdissa. Sen voi hyvinkin tehdä yksin.

      Vaikka en olekaan pitkä, komea, huoliteltu taikka näitä nopealiikkeisiä, huomionhakuisia, supliikkeja showmiehiä, niin aina tuntuu löytyvän juttuseuraa. Miehistä ja naisista. Vieläpä useammin mukavaa kuin millään tavalla häiritsevää, ahdistavaa, ylimielistä tai muuta vastaavaa. Toki voi olla - tai siis varmasti on kiinni asenteesta jolla itse on liikenteessä.

      Aika ikävästi saa käyttäytyä, jotta henkilökohtaisesti pahastuisin. Kaikilla kun on oma agendansa, eli jos en juuri tietyn ihmisen iltaan sovi, olkoon sitten niin.

      Naisiakin on muutaman vuoden saatossa lähtenyt "jatkoille". Ihme kyllä. Mukavaa on ollut, vaikka pariin otteeseen on tuo alkoholin prkle lopulta jarruttanut tai haitannut sekstailussa, eikä aamuhoitokaan krapulassa ole ihan suosikkijuttujani.

      Useimmiten kun nuo naistenkaato-ajatukset olen jätettänyt kotiin, niin naisten kanssa lykästää. Eli en lähde baarikierrokselle laisinkaan jos vain panettaa. Sitä varten on käsi ja kuvamateriaalia internet pullollaan.
      Liikenteeseen vain, ja osaa tai opettelee aidosti nauttimaan monenlaisesta seurasta. Ei mitään ääretöntä tarvitse tehdä, näyttää muille, ei edes itselle.

      Täytyypä varmaan joskus selvinpäin koettaa puhella niitänäitä ja kehaista sitä _aidosti_ kaunista kassaneitiä tms. tuskin sillä kenenkään päivää pilaa :P
      En vain ole kokeillut. En ole rohjennut tai jotain. Otaksun että tuollaisesta saa melkoisen fiiliksen loppupäiväksi itselleen. Jos vastauksena tulee edes hymähdys, niin huhhuh..

      Jaa-a, ei tämä nyt juuri tainnut edistää keskustelua aiheesta.
      Fiilistelen vain, kuinka paljon tapahtuu elämässä kun jättää suomi24:ssä (tai netissä) surffailun vähemmälle :P

      • Pertti Jarla

        "Yökerhot jätän yleensä rauhaan ilman hyvää seuraa, ellei nyt satu olemaan pakottavaa tarvetta mennä purkamaan itseään tanssilattialle nopean musiikin tahdissa. Sen voi hyvinkin tehdä yksin."

        Hyh. Suosittaisin tekemään mieluummin yksin kotona kuin yökerhon tanssilattialla.


    • nim. saakotoisentont

      Niipä näistä rohkaistuneena poikkesin kuppilaan. Aikani kuhkailtuani ja parit keski-hölmöt napattuani rupesin kattelemaan ympärille. Oli vaaleeta pitkätukkaa oli punaista pitkätukka oli ruskeeta pörhöpäätä. JA KAIKILLA MUNAT! Eiku kiirusti kotiyksiöön ja ihan ittesä viereen köllölleen. Ei ollut aamulla päät kipeenä eikä pottu-hatuttanu. Häwetti ninmanper..kulleen. JOO! ;-( KAikkee pzgaa sitä nykysin noista kaljakupploisista löytyy HYI_HYI-hyi-hyihyihyihyihyihyiii-ii-i!

    • Noilla illanviettomeriiteillä tulisi todella helposti valituksi Kalle-lehden kuukauden turhakulliksi.

    • 15+9

      Voi jumaleissoni sentään. Tulla nyt tänne kertomaan yksityisasioistaan TÄYSIN VENTOVIERAILLE IHMISILLE! Mene peilin eteen ja mieti mihin tällä kaikella pyrit?

      • Tiedän hyvin tarkkaan, mihin tällä kaikella pyrin.
        Pyrin lähettämään palstalle jotakin positiivista vaihteen vuoksi kaikkien näiden "Yritin lähestyä naista tarttumalla 5 promillen kännissä tisseihin kiinni. huora-lutka antoi avarin ja poke heitti pihalle. Naiset on paskoja lutkia, joille ei kelpaa mikään" -viestien oheen.

        Lisäksi toivon jonkun ATM:ksi itsensä julistaneen motivoituvan toisten positiivisista kokemuksista, vaikka jo kyynistyneenä en oikeasti usko siihen.


    • hauskuuttaja

      Tämä taas sarjassamme kuka näitä juttuja keksii.

    • jkjm nkjghiuhjfnjf

      se on ihan sama missä kuppilassa ole kun olen aina yksin ja kukaan ei juttele minun kanssa vaikka yritän jutella naisten kanssa niin ei vaikka olen asiallinen... yksin istun sielä :(

      • EL.a .K.IM

        jkjm nkjghiuhjfnjf

        Kokeile itkemistä :)

        Jos nainen ovuloi, niin sillä saattaa herätä äitiys vietti.

        Paru niin maan P. e. r keleesti.

        Ehkä sit saa halia.


    • nainen23v_

      No itse en koskaan ole nostanut millekään jalustalle ihmistä joka menee yksin baariin tutustumaan ihmisiin. Koska aika isolla todennäköisyydellä jos sinä et ole juonut, se keskustelukumppani on. Humalassa sitä voi höpöttää kenen tahansa kanssa, mutta kun pää selkenee ja pitäisi tavata kahvin merkeissä niin ei ne vaan baarin ulkopuolella välttämättä kemiat natsaakaan. Lisäksi epäilisin että tuo yksin baarissa kulkeminen antaa aikamoisen mahdollisuuden hyväksikäytölle.

      Jos sinulla on tiukka EI linja juomien ostamiseen kenellekään, niin se on hyvä. Samaten jos sinulla on tiukka linja ettet lähde baarista kenenkään mukaan, vaan yritätte tavata selvinpäin jos tutustutte, niin vielä parempi.

      Vaikka hyvä tyyppi sinulle baarissa avautuu ja valittaa ongelmiaan ja ostat hänelle juotavaa, niin usko pois että siinä ei välttämättä tavoitella yhtään mitään muuta kuin sitä juotavaa.

      Mutta kaikesta huolimatta tämmöinen raportti on mielenkiintoinen, itse olen joskus baarissa käymistä yksin miettinyt, mutta en tule sitä todellakaan toteuttamaan. Sanoisinko että aikalailla saat pitää varasi tuossa touhussa.

      • Lauo maalipaikassa

        "Samaten jos sinulla on tiukka linja ettet lähde baarista kenenkään mukaan, vaan yritätte tavata selvinpäin jos tutustutte, niin vielä parempi."

        Siis millä tavalla se muka on miehen kannalta hyvä? Että olisi saamassa pillua jo sinä iltana, mutta sitten lykkää asian tulevaisuuteen, jolloin saaminen muuttuu epävarmaksi, kun nainen voi olla sitä mieltä, että "kemiat ei natsaakaan" tai esittää jonkun muun naismaisen perustelun sille, ettei nyt kuitenkaan anna pillua, vaikka olisi baari-iltana antanut tasan samalle miehelle? Eihän jutussasi ole mitään järjen hiventäkään!


      • nainen23v_
        Lauo maalipaikassa kirjoitti:

        "Samaten jos sinulla on tiukka linja ettet lähde baarista kenenkään mukaan, vaan yritätte tavata selvinpäin jos tutustutte, niin vielä parempi."

        Siis millä tavalla se muka on miehen kannalta hyvä? Että olisi saamassa pillua jo sinä iltana, mutta sitten lykkää asian tulevaisuuteen, jolloin saaminen muuttuu epävarmaksi, kun nainen voi olla sitä mieltä, että "kemiat ei natsaakaan" tai esittää jonkun muun naismaisen perustelun sille, ettei nyt kuitenkaan anna pillua, vaikka olisi baari-iltana antanut tasan samalle miehelle? Eihän jutussasi ole mitään järjen hiventäkään!

        Tuossa aloitusviestiä lukiessa tuli sellainen olo että ap ei ole menossa seksiä etsimään baarista, vaan testaa mitä käy kun sinne menee yksin.
        Sen takia juuri laitoin että ei menisi kenenkään kämpille. Vaikka voihan sitä olla ihmisiä joilla ei ole seksi mielessä... Mutta sitten on taas niitä jotka kutsuu kämpilleen ja mielessä on että seuraavalla kerralla kun lähdetään tuo tarjoaa varmasti kaikille kavereillekin juomiset. Harvoinpa se baari "ystävyys" on kuitenkaan aitoa.

        "kun nainen voi olla sitä mieltä, että "kemiat ei natsaakaan" tai esittää jonkun muun naismaisen perustelun sille, ettei nyt kuitenkaan anna pillua, vaikka olisi baari-iltana antanut tasan samalle miehelle?"

        Niin, tällöinhän nainen on halunnut vaan yhden illan panon? Eli jos ap ei halua kertapanoa, niin miksi lähteä mukaan.


      • nainen23v_
        Lauo maalipaikassa kirjoitti:

        "Samaten jos sinulla on tiukka linja ettet lähde baarista kenenkään mukaan, vaan yritätte tavata selvinpäin jos tutustutte, niin vielä parempi."

        Siis millä tavalla se muka on miehen kannalta hyvä? Että olisi saamassa pillua jo sinä iltana, mutta sitten lykkää asian tulevaisuuteen, jolloin saaminen muuttuu epävarmaksi, kun nainen voi olla sitä mieltä, että "kemiat ei natsaakaan" tai esittää jonkun muun naismaisen perustelun sille, ettei nyt kuitenkaan anna pillua, vaikka olisi baari-iltana antanut tasan samalle miehelle? Eihän jutussasi ole mitään järjen hiventäkään!

        Ja vielä Lauo maalipaikassa taitaa olla baaripaneskelun tulos.. Olen surullinen äitisi puolesta kun hän ei halunnut aborttia. Naisparka. Noh tuskin nykyään enää olette tekemisissä keskenänne.


      • Lauo maalipaikassa
        nainen23v_ kirjoitti:

        Ja vielä Lauo maalipaikassa taitaa olla baaripaneskelun tulos.. Olen surullinen äitisi puolesta kun hän ei halunnut aborttia. Naisparka. Noh tuskin nykyään enää olette tekemisissä keskenänne.

        Emme ole tekemisissä, sillä äitini kuoli kolme vuotta sitten. En kyllä kysynyt häneltä, olenko baaripaneskelun tulos, sillä en ole halunnut udella vanhempieni sukupuolielämästä. Asialla ei mielestäni myöskään ole merkitystä, toisin kuin sinun maailmankuvassasi.


    • baronbub

      Hyvä! minä en vielä ole päässyt baariin yksin, kuskina olen ollut, baariin asti ja
      naisia ois ollut tulollaan ,mutta oli ne juopot kontollaan, Nyt ehkä ensi perjantaina ja tai lauantaina käyn .....kaapissa on vodkaa ja karpolomehua.lisäaineetonta, ei mitään myrkky lonkkua sunmuuta penskamehua

    • Selvänäkivaa

      Aloittajalle:
      Ole vain jatkossakin oma itsesi, kyllä aitous tulee esiin yön ympyröissäkin. Se, että joku ihmettelee selvin päin liikkujaa, on kauhistuttavaa. Onko kansa jo niin pitkällä, että vain alkoholin kanssa on "normaali"?!?

    • EL.a . K.IM

      http://mina.suomi24.fi/asdfqwerty_m85

      Pimut diggailee siitäkin, että osaa nauraa itselleenkin myös.

      Vaikka osaa vetästä muistakin vitsejä.

      Mutta pimut on erilaisia.

      Toiset haluu kovuutta, toiset hellyyttä.

    • Ei ikinä enään

      selvänä baariin sillä sen muutaman kerran kun olen sen tehnyt niin naiset ovat suorastaan käyneet kimppuun ja ahdistelleet,kourineet perseestä ja yrittäneet suudella ilman keskustelua.

    • Tampereen komistus

      Mitä järkeä on etsiä muutakuin panoja kun 60-70% naisita pettää, naisethan tekevät tällätavalla itsestään pelkkiä panoja. Suomessa eletään muslimien vastakulttuuria. Siellä heillä on miehillä useita naisia, suomessa naisilla useita miehiä. Miksi naista ei saa sanoa(lutkaksi) jos se kerta on totuus. Joitan säädyllisiä naisia Suomestakin vielä löytyy , ja sellasen minä nappaan kullakseni.

    • viiisas viiisas

      MITÄ OPIMMEKAAN TÄSTÄ?
      EI NIIN HEVONVITTTUA!
      Idiootit ovat idiootteja!

    • Hyvät hyssykät!

      Tähänkö on tultu,että joillekin ravintolaan meneminen on yksi elämän kohokohdista? Yhtä yltiöpäinen tempaus olisi,kävin ihan yksin kaupassa ja kassalla sain suuni auki ja sanottua päivää ja kiitos!

      • Tuon yhden perjantai-illan kohokohta kyllä. Huomiseksi mulla tulikin treffit sovituksi, joten jätän baari-"kohokohdat" tältä erää muille.


    • "Onhan sinulla tietenkin oikeus mielipiteeseesi, enkä siitä loukkaannu, mutta silti kummastelen ajatusta, että selvin päin ei voi pitää hauskaa tai, että selvin päin liikkeellä oleva on jotenkin lähtökohtaisesti epäluotettava tai friikki."

      Ollanpas nyt kuule, a.p, rehellisiä... Kyllä tuon erään tyttösen kommentissa kylänsä autokuskeissa on jotain perää. Kyllä väittäisin, että selväpäisyys on merkki siitä, että mies on nössö. Koska itsekin olen nössö, minun on helppo seistä sanojeni takana.

      Ennen kaikkea autolla ajo ei ole mikään syy olla ottamatta lainkaan viinaa. Yksi annos alkoholia -- 4 cl viina tai pullo olutta tai kulaus jotain siltä väliltä -- häviää viimeistään noin kahdessa tunnissa elimistöstä ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ja vaikka menisit heti yhden paukun jälkeen auton rattiin, olisit kaukana kaukana lievän rattijuopumuksen rajasta.

      Väitteeni alkoholin häviämisestä elimistössä on tieteellinen fakta, mikä on luettavissa mistä tahansa oppikirjasta, esim. lukion tai amiksen terveysopin kirjasta. Ei tarvitse opiskella lääkäriksi ymmärtääkseen tämän. Linkkien kinuajat menkööt kirjastoon etsimään lääketieteen asiantuntijoiden kirjoittamaa tietoa.

      Tietysti jos käyttää lääkkeitä, muutamastakin oluttuopista voi tulla aika hassu olo. Kokemusta on... Nousuhumalan jälkeen olo on todella seisauttava. Silloin baarista astuu ulos aivan toisenlainen "autokuski" ;)

      "Ehkäpä baarissa juominen on vain joillekin niin ehdollistunut ajatus, että toisenlaista toimintatapaa ei vain voi ymmärtää. Itse en voi ymmärtää, miksi olisi pakko juoda. Ainoastaan mennäkseen massan mukana?"

      No voi jumalauta! Alkoholi kuuluu baarikulttuuriin ja sillä sipuli -- myös ulkomailla. Isot pojat ovat minulle kertoneet.

      "Toinen syy, jonka voisin kertoa, on, että baareissa drinkit ovat yleensä niin tolkuttoman kalliita, että mieluumminkin tilaan kokiksen. Ilta tulee huomattavasti halvemmaksi."

      Tuo on tekosyy, sillä jostain sinulla riittää rahaa ruokaan, vaatteisiin, salilla käyntiin, hajusteisiin, baarimatkaan jne.

      Miksei viina maistu? Onko säännöllinen lääkitys, jonka kanssa viina ei sovi? Lääketieteellisiä muita syitä?

      Ainoa syy taitaa olla nössöys. Ei se mitään, sillä itsekin olen totaalinössö, mutta näin 30 olen jo oppinut synnyinmaani kultturin eli maan tavat... enkä katsele kotimaatani nenänvartta pitkin. Tukevista lääkkeistä huolimatta voin ottaa aina yhden oluen mutten mielellään kahta.

      "Itselleni nämä ovat erittäin hyviä syitä ja etsinkin nimenomaan naista, joka näkee asian kanssani samoin."

      Oletko harkinnut helluntaiseurakuntaa tai raamattupiirejä? Vai kiinnostaisiko kääntyä muslimiksi?

      Vai tähtäätkö maailman huipulle urheilussa, tieteessä tai taiteessa, kun pitää niin säntillisesti elää?

      • Mieluummin raitis nössö, kuin alkoholisoitunut kovis.


      • suihkuun...
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Mieluummin raitis nössö, kuin alkoholisoitunut kovis.

        Hyvä juttu, jatka vaan.
        Itsekin tykkään käydä tanssimassa, ravintolassakin.
        Helpointa lähteä omalla autolla, kotiin pääsy varminta.
        En sen enempiä mainosta selvyyttäni, minulla lasi pöydässä samalla lailla, kuin muillakin, mutta mun lasissa vaan vissyä.
        Kun on kivaa, ei tarvi sitä alkoholia sotkemaan.
        Siis osaan pitää hauskaa selvinpäinkin.
        Tottakai otankin joskus, mutta ei tosiaankaan niin, kuin jotkut, että kiskotaan kotona känni päälle ja sit lähdetään raflaan örveltämään.
        Voihan sitä häpäistä itsensä muutenkin, vaikka vessapaperi hameen alta roikkumaan ja torille.......


      • kaikkee paskaa

        Voi v*ttu mikä urpo tosimies siellä julistaa kaljanmakuista filosofiaansa.

        Kyllä vaaditaan kova jätkä että menee selvin päin baariin ja vielä lähestyy naisia siellä. Tusinakovikset vetää suojakännit päälle koska elämä pelottaa.


    • itkut sinne

      "harjoittelit" kuka haluaa jotain harjoittelijaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Tuskin kukaan, mutta entäpä mestarin, jonka se harjoitus tekee? ;)


    • je m'éclates

      Pariisissa opiskelijavaihdossa tuli aina silloin tällöin käytyä baareissa ja klubeilla yksin. Vaikka hauskanpito kaveriporukalla on ihanaa, niin välillä sitä halusi mennä vain oman pään mukaan. Hyvin vaaleana suomalaisena sain paljon huomiota miehiltä. Ei tarvinnut kauan olla yksin missäkään, kun heti sain juttuseuraa niin miehiltä kuin naisiltakin. Yksin en mennyt kertaakaan sisälle mihinkään paikkaan, kun jo sisäänpääsy jonossa sain seuraa. Pariisissa ei yleensä miehet pääse keskenään sisälle, vaan pitää olla daami kainalossa. Baareissa meno oli sitten ihan vallatonta, miehet kimpussa koko ajan. Välillä jopa hyvin ahdistavaa, vaikka huomiosta nautinkin. Miehet lähestyvät kyllä helpommin yksin liikkuvaa naista. En lähtenyt miesten mukaan, suudellut tai tehnyt muutakaan. Vain tanssin ja juttelin. Arvostan itseäni ja yöhön yksin lähteminen oli minulle vain hauskaa vaihtelua. En tiedä tosin uskallanko Suomessa enää lähteä baareilemaan ilman ystäviäni. Suomessa on baarikäyttäytyminen ja käyttäytyminen yleensä on niin erilaista muihin Euroopan maihin verrattuna.

    • idiootti oo

      ei ihme etti seuraa löydä, jos käytät niitä vain "harjoittelemiseen"

    • saariston mies

      Hetkinen...menet yksin baariin ja etsiä naisia??? Niitähän on nyt joka paikassa ja jokatasoisia. Jos seurustelukumppania haet niin eihän tuo ole mikään ongelma. Jos on niin jossain täytyy todella olla miehessä tai muussa vikaa. Omat kokemukseni ovat että en voi koskaan mennä yksin mihinkään ravintolaan tai baariin koska en saa ikinä olla rauhassa omissa oloissani vaikka haluaisin. Jos ostan lonkeron tai vastaavan ja olen jonkun pöydän ääreessä yksikseni niin tuskin ennätän edes juoda tuota juomaan loppuun etteikö joku tule siihen jotain sanomaan tai kysymään. Eihän siinä mitään, useimmat ovat vain viattoman juttuseuran tarpeessa ja tuossa ei sinänsä ole mitään pahaa. Mutta usein käy kyllä niin että nuo naiset ovat kieroja kuin korkkiruuvit ja haluavat että ostan heillekin jotain ja jos niin erehdyn tekemään niin ei aikaakaan kun he alkavat ehdottelemaan vaikka mitä. Härskeimmät haluavat jopa sänkyyn ja sanovat sen vaikka en olisi koskaan ennen moista ihmistä nähnytkään. Sen vuoksi en välitä juuri mennä mihinkään baariin yksin vaan joskus harvoin jos minulla on joku ystävä mukana. Jos tuo ystävä menee baarissa vaikka vessaan hetkeksi niin joku saattaa jo sillä välillä tulla jo kiusaamaan minua. Että tällaista on nykyään niin Helsingissä, Espoossa ja varsinkin Tallinnassa. Yksin baariin, ei ole todellakaan minun juttu. Mieluummin olen täällä saarellani kaikessa rauhassa. tänne ei ylimääräisiä naisia tule. PISTE!

    • DiscoSucks

      baarissaon mukavaa yksin

      ei tarvitse jutella kellekkään mitään jos ei halua

      itse suosin baareja joissa on vapaa/ilmainen biljardipöytä.

      näissä paikoissa on helppo jutella pelikaverilleen niitä näitä siinä pelin lomassa jos jaksaa

      sit jos ei jaksa, niin ei tarvitse jutella mitään.

      toisinaan siinä sit kuitenkin tutustuu sillee että suraavalla kerralla on ns. naamatuttu.

      Helppoa ja mukavaa.
      Ei paineita.
      Ei eroa jutteleeko sit naisen vai miehen kanssa.

      Rentoa ja sopivaa tälläselle sosiaalisesti passiiviselle kengän kuluttajalle, joka ei tykkää tanssimisesta.

    • sakrat ja muut

      Baarit mukavia paikkoja,varsinkin kaljahanan ääressä oleilu piristää maksaa.Myös höperö viinin teko pirteänä pitää sakrat ja muut.Hiukan kärpäs sientä mausteeksi kun laittaa.
      http://www.youtube.com/watch?v=MlObCQGw08o
      Sarpatti Mahariski great artiste www.viihde.foorumi.eu

    • pohjalaanenrunnaaja

      Risstus joo

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe