Mistä sinä kiität Jumalaa juuri tänään?
KIITOS
19
144
Vastaukset
- ei kuulu vieraille
Se on oma asiani.
- Kiitollisuus.
Kiitin aamulla armosta jota hän on suonut minulle.Sitten rukoilin muiden puolesta ja lopuksi pyysin anteeksi vajavaisuuttani uskovana.Pyydän usein johdatusta uskooni ja toimiini toisten ihmisten kanssa.
- Tälläistä
Eilen kiitin mielikuvituksen lahjasta, jonka avulla pääsin synkeistä tunnelmista valoisemmalle mielelle.
Tänään kiitän läheisestä, jonka kanssa saan viettää aikaa ja pääsen pitkästä aikaa "ihmisten ilmoille". - synnitön ihminen
Minä kiitän siitä, etten ole ja elä kuten syntiset. Kiitän siitä, että saan osoittaa sormellani syntisten synnit. Kiitän siitä, että olen täydellisesti omaksunut synnittömyyden. Kiitän siitä, että minut täydelliseksi loit.
- Paholainen..........
Siinäpä oli täydellisen narsistin vastaus.Onnittelut.
Paholainen rakastaa sieluasi ja sinä paholaista.
Tiedän tunteesi voit erinomaisesti! - Hyvää Juhlaa!
Siitä että saan rakastaa ja tuntea rakkautta ja jakaa sitä.
- ortodoksimies
Upeasta pyhiinvaellusmatkasta kahden veljen kanssa.
- ortodoksinainen
Kiitos että kuulit rukoukseni.
- synnitön nainen
Kiitän siitä, että olen saanut pietun luottamuksen. Pietu itse tiedostaa ylivoimaisen työnsä valintatehtävässään taivahan portilla kun porukkaa lappaa sisään alvariinsa. Minun tehtäväkseni on annettu seuloa kaikki narsistiset naistennaurattajat tässä ajassa.Minun tuomioni on vihaa ja halveksuntaa täynnä. Silti olen hyvin oikeudenmukainen. Tuomitsen juuri niin kuin on lähettäjäni tahto.
- munamies************
Naiset eivät tuomitse ketään.Jumala tuomitsee.Pietu on mies.Ainakin se on miehen nimi.
Jumalan mukaan ei ole ketään synnitöntä.
Ei miestä ei naista.
Kysyppä itseltäsi, oletko syyllinen.Jos et ole, kysyppä itseltäsi oletko täydellinen?
Jos et ole täydellinen niin kysyppäs itseltäsi missä olet epätäydellinen?
Muista kertoa se meillekkin.
Jos koet istuvasi syytettyjen penkillä niin miksi hermostut?
Jos sinulla on vahva ja terve itsetunto ja puhtaat teot ei sinua toisten syyttelyt heiluta. - synnitön nainen
Tänään kiitän siitä, että olen rauhoittunut. Onko tämä pysyvä olotila, sitä en voi tietää. Tänään en ole kirjoittanut yhtäkään herjaviestiä narsistiselle naistennaurattajalle. Sisäinen taistelu on kieltämättä kovaa. Sormeni syyhyävät tuon tuosta näppäimistölle, sillä ajatusteni virta on ehtymätön.
- Psyk.hoit.
Taidat olla henkisen avun tarpeessa.
Ei kukaan kirjoittele toisten nimissä huuhaata.
Mene ihmeessä hakemaan apua jos ottaa noin tiukille elämä.
Eihän se toisten vika ole.
- yötäpäivää
Minulla on säkillinen myrkyttömiä ihania omenoita, narsk, narsk!
Kiitän siitä etten vieläkään ole kuollut stressiin, vaikka se kovin koittelee. On elämässä sentään kivojakin asioita.- Psyk.hoit.
Kuolema on joskus helpotus henkilölle itselleen ja joskus helpotus ihmisen läheisille.Sitä ei kannata kammoksua ja pelätä se on luonnollinen asia.
- krasavitsa
Punaviinistä! :)
- hyi hyi!
Olipa rohkaiseva kommentti ihmiselle, joka oikeasti painii huolien ja vaikeuksien parissa! Hyi olkoon millaisia kirjoittelet!
P.S. en ole kumpikaan ns. taistelukumppaneista- Psyk.hoit
Huoliin saa apua jos haluaa ja hakee sitä.
Keskustelupastoilta ei oikein apua saa varsinkaan jos haluaa käyttää sitä toisten kiusaamiseen ja jallittamiseen.
Oikeille ongelmille pitää etsiä oikea paikka missä niitä hoidetaan.
Joskus ihmiset eivät hae apua koska tietävät että eivät halua muuttua vaan he haluaisivat että koko muu maailma ja ihmiset muuttuisivat sellaisiksi kuin he haluaisivat heidän olevan. - syntinen mies
En minäkään taistele ihmisiä vastaan, korkeintaan omia synnintekojani vastaan. Jos taistelen, ovat taisteluni jalompia lähtökohdiltaan. Jos olet saanut sellaisen kuvan minusta, että taistelen jotain ihmistä kohtaan, olet väärässä. Minulle on samantekevää se, mitä yksi tai kaksi ihmistä sadasta minusta ajattelee. Miksi sitten vastasin, miksi roolihahmoja kehittelin? Olkoonkin, että kyseessä on täysin turha huuhaa-palsta, oletan että näitäkin joku vaivautuu lukemaan. En ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, mitä nettipalstoilla oleskeluun tulee. Sisäistänyt olen kirjoittajien tarkoitushakuisuuden, mielen sairaudetkin. Tiedän tasan tarkkaan monet hyväksikäytöt, jopa alaikäisiin kohdistuneet. Aikani jaksoin yrittää jotain, sitten luovutin.
Poistun nyt tältä huuhaa-palstalta. En kommentoi yhteenkään aloitukseen. Poikkeuksen tekee tuo selkäänpuukottaja nainen. Jos vielä jatkaa herjaamistani, niin nimimerkki "synnitön nainen" jatkaa edelleen viestiensä lähettämistä palstalle.
Joku taisi minulta joskus kysyä sitä, mihin minä tuota naista tarvitsin. Vastasin kyllä yleisesti ottaen, en aio toistaa kirjoittamaani. Selatkaa palstahistoriaa, jos kiinnostaa. Lyhyesti sanoen, kuvittelin tarvitsevani ihmisen (naisen) ymmärtämystä. Kuvittelin, ettei suhde Kristukseen minulle riittäisi.
- dr.hourula
Minulle on samantekevää se, mitä yksi tai kaksi ihmistä sadasta minusta ajattelee.=narsismi
En ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, mitä nettipalstoilla oleskeluun tulee. =sinäpä sen sanoit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462