Miksi tällä "miehellä" ei ole kanttia paljastaa syytä varsumiespalveluksen suorittamatta jättämiseen... vai onko syy niin häpeällinen ettei sitä voi kertoa?
Itse halveksin sivarineitejä, moisia nössöjä maamme ei kaipaa.
Halla-ahon sivariuden syy?
19
93
Vastaukset
- syynä taitanee olla
Halla-ahon nuoruuden Usa-vastaisuus, jonka vuoksi allekirjoittanutkaan ei Naton murhaajien suuntaan kallellaan olevassa armeijassa viihtynyt.
En halveksi sivareita saati sitten totaaleja, mutta Suomen armeijan Nato-myönteisiä Usanistejä halveksin.
Puolustusvoimat ovat puolustautumiseen tarkoitetut eivät imperialististen päämäärien ajamiseen väkivalloin!- Buahahaha!!!!
Kyllä menninkäismiehet keksivät kaikki keinot laistaa miesten hommat, saatanan lusmut!!!
vittu mikä persereikä mieheksi!
- Samaa mietin.
Kreikkaan kyllä oli haluamassa sotilasdiktatuuria mutta itse ei vaivaudu suorittamaan edes oman maan varusmiespalvelusta.
- Juurkin..
Prinsessaitkua varmaan itki kun olisi äidin tisseistä armeijaan joutunut lähtemään... kotona mussutti pullamössöä samaan aikaan kun oikeat miehet opettelivat miten isänmaata puollustetaan!
- kona 2009
Juurkin.. kirjoitti:
Prinsessaitkua varmaan itki kun olisi äidin tisseistä armeijaan joutunut lähtemään... kotona mussutti pullamössöä samaan aikaan kun oikeat miehet opettelivat miten isänmaata puollustetaan!
Sivareista en sano mitään, mutta itse menin armeijaan koska olin täydellinen mätämuna ja luonteeltani kuin arka ja nöyrä hiiri.Koulusta sain myös huonot paperit.Pelkäsin myös oman mielenterveyteni puolesta,koska olen herra ties mistä synkästä kolosta tänne ihmisten ilmoille ryöminyt tai sitten joku onneton on manannut esiin minut, ehkä vaarallisenkin hullun.
Armeijasta tuli lopulta minun elämäni paras paikka, koska myös muut siellä olivat kokeneet lähestulkoon saman lapsuuden kuin minä-koko ikäni siis olin tiennyt, että kuulun näiden armeijan käyneiden valittujen joukkoon tasavertaisena ja uskallan myös olla siitä ylpeä. Nykyään en kyllä tahdo täältä siviilistä löytää seuraa, joten taidan palata armeijaan takaisin. Se majurin sanonta "kaikkihan me tällä ollaan vajavaisia" särähti niin kauniisti korvaankin.
Minun omat tuomitsevat ennakkoluuloni sivareita kohtaan ovat julman ja piittaamattoman isän(armeijan kapiainen) peruja, ja voi se johtua sairaasta ja sekopäisestä äidistäkin(SDP) tai siitä että on joskus suljettu komeroon.
Ja minun ennakkoluuloni ja pelot ovat juurtuneet niin syvälle mieleeni, etten niihin juurikaan voi vaikuttaa. Enkä näin ollen pysty itseäni niiltä varjelemaankaan, ainoastaan teitä niiltä varottamaan. Joten älkää aina mua todesta ottako, ja suuttuko. Pääasiahan on, että kaikilla on hauskaa.
- säälin sinua
ÄLÄ käytä upseeri nimimerkkiä, sillä tuollaisten tuo ei ole asenne mikä vallitsee OIKEIDEN reserviupseerien piirissä
- --k--
Sääli Halla-ahoa, armeijan pinnanutta ämmää!!!
- jo on aikohin eletty
--k-- kirjoitti:
Sääli Halla-ahoa, armeijan pinnanutta ämmää!!!
Osaapa olla suomessakin aivopestyjä ihmisiä, toistavat kuin robotit samaa lausetta: yhyyy, tuo ei käynyt armeijaa, yäää, äitiii auta...
Sen takia sotiakin käydään, kun osa ihmisitä saadaan tottelemaan käskyjä, kuin robotit.
- raakkuna1
Suomalaisella Upseerilla on oikeus tiedustella Halla-ahon siviilipalveluksen syytä. Ja odotamme Halla-ahon omaa kertomusta asiasta, tai Raakkuna kertoo sen hänen puolestaan. Salut.
- raakkuna1
Tiedän ettei Halla-aho vastaa esitykseen vielä tänään, niin annan Perusuomalaisuuden vastuuvelvollisuuden kautta Raakkunan lausunnon aiheesta, miksi Halla-aho kieltäytyi asepalveluksesta.
Niin ensinnäkin Halla-aho on ollut nuoruudessaan täys lusmuri, joka ei ollut kiinnostunut yhtään mistään yhteiskunnallisesta asiasta. Poikavuosien hulabaloo rajoittuu ikävuosiin 16-18, ja silloin hänellä oli pitkätukka, ja mieli kovasti olla bändinsä vetohahmo, ja soitanta oli punk tyylistä räminää, ja sanoitukset tottakai yhteiskunta vastaisia. Niin tuo yhteiskunta vastaisuus oli kuitenkin kuin muotiilmiö, eikä siinä ollut edes tarpeeksi sanomaa. Jossain vaiheessa kaveri nousi yleisön edessä kuin barrikaadille, ja huusi jotain yhteiskunnallista pamflettiaan julki, joka oli todella kypsymätöntä sontaa, ja voinhan sen tähän tuoda esiin, "Me olemme nuoria ja vaikutusvaltaisia musiikkimme kautta, ja tahdomme muutoksen yhteiskuntaan" sellainen oli tuo kohuttu huuto, joka sai ablodeja ympäriltään. Ja Halla-aho koki hetkellisen orgastisen suosion tunteen. Niin jokatapauksessa tuo tapaus järisytti 16 vuotiaan pojan elämää, jolloin hän alkoi biisien kautta tuomaan
yhä enentyvässä määrin politiikkaa peliin. Ja tuo politiikka oli silloinkin hänen omaa innovaatiotaan, ja vastasi aika hyvin silloista punk sanomaa, joka purskautetaan räkäisesti lavalta yleisöön. Niin tuo Halla-ahon nuoruuteen kuuluva punk aika ei kuitenkaan kestänyt kuin 2 vuotta, koska yleisö ei kuitenkaan aidosti digannut politiikkaa, ja Halla-aho vetäytyi vaitioloon, kunnes alkoi keskittymään opintoihinsa.
Niin nyt ollaan 18 ikävuoden kohdalla, jolloin asevelvollisuus kutsuu alokkaana riviin, niin Halla-aho katsoi syyksi kieltäytyä, että hänen poliittinen aktiivisuutensa on ainakin sen verran palavaa ettei halua osallistua armeijaan. Joop. Voimme siis määritellä että hänellä ei ollut vielä täysin kypsynyttä asennetta koko puolustukselliseen asiaan. Ja niin hän valitsi luonnollisesti siviilipalveluksen. Salut.
- rauhanmies
Itse aikoinaan halveksin siviilipalvelusmiehiä, mutta vanhemmiten käsitykseni heistä ovat muuttuneet radikaalisti
Kun olen tullut myöhemmin tuntemaan sivareita olen tullut täysin toisiin ajatuksiin. He ovatkin ihmisinä usein parempia, tasapainoisempia,älykkäämpiä kuin moni tuntemani korkea-arvoinen reservin upseeri kolleegani. - alikessu....
Miksi sinä sitten menit armeijaan?
Oho, no johan on sinulla mielenkiintoinen kysymys kysyttävänäsi! En nyt kyllä ymmärrä, olemmekohan me edes samalla puolella(oletko muuten sivarirunkku?) ja asiassa ja mikä se oikea inttikin nyt oikein on?
No yhdentekevää. No eipäs, kun joo ei kai niinkään yhdentekevää.......raks, raks. Minä menin armeijaan, koska olen armeijahullu!
Ja muutenkin, jos pääsisisitte kurkistamaan minun "armeijahullun" mieleeni, yllättyisitte kovasti: on kun avaisitte oven huoneeseen, joka on kattoa myöten täynnä roinaa; armeijan muistoja,juopotteluja iltalomilla,jatkuvat komentohuudot soivat päässäni,isänmaanrakkautta,paraateja,tinasotilaita,Hornetteja,Leopard-panssareita,eri aselajien tuhoamiskyky kapasiteetteja yms... . Valitettavasti mikään muu maailmassa ei pääse sisään, ja oven avautuessa ovesta pursuaa vain roinaa. No pääasiahan kumminkin on että mulla on hauskaa ja ilmasta hubaa ja kun mä oon tämmönen armeijan käynyt pelle, niin pelkkä mielentila mulla tähän kaikkeen ihan riittää vielä tänäkin päivänä.
Ja minä todella vihaan sivareita, eikä mikään saa minua muuttamaan käsityksiäni ja voitte esittää vetoomuksenne vaikka aidanseipäille. - heterona-
Ehkä hän ei halunnut homoilla kanssasi suihkussa.
- äly+kielitaito
Vaaditaanko presidentiltä armeijan käynti? Presidentti on armeijan ylipäällikkö. Minkä armeija-alan koulutuksen Halonen on käynyt, ehkäpä ensiapukurssin?
Kumpi keskustelee paremmin venäläisten kanssa, pääministerikö, vai Halla-aho?
Politiikassa kielitaito on tärkeämpää, kuin puolenvuoden pyssyn heiluttelu jossakin pusikossa! - hintti meni inttiin
Menkää vaan armeijaan, lampaat, saatte sitten osallistua tykinruoaksi eliitin sotiin.
- kapiaiset
Suomen armeija on aika turhanpäiväinen laitos. Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen, tuskinpa enää juoksuhaudoissa juostaisiin! Suomen puolustus olisi ihan turhaa.
No, ehkä pojat miehistyvät armeijassa, ja jotkut sotahalukkaat pääsevät turvaamaan rauhaa oikein ulkomaille asti. Sama tytöille!- turha laitos
Aikuiset huutavat puskissa, laukaus, laukaus, sarja ja illat istuvat munkki suussa, kun kapiaiset ovat kaikki kännissä koloissaan.
- Osuiko ?
PERKELETTÄKÖ SI(INÄ KYSELET, kun et mitää TIEDÄ ?
Ja muka upseeri, oot täys juoppo persreikä ! - kuuluu Varmaan sulle
Vapaassa länsimaisessa demokratiassa on oikeus myös kieltäytyä armeijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926