Lukiossa vanhemman iskeminen

Kiinnostunut.

Olen lukion ensimmäisellä oleva mies/poika ja huomasin tässä yhtenä päivänä yhden kolmasluokkalaisen naisen antavan vähän nomaalia pitempiä katseita. Aloin sitten itsekkin katsella vähän enemmän sinne päin ja totesin hänen olevan todella kaunis ja hauskan oloinen. Sitten tajusin hänen olevan kolmannella ja masennuin, koska en uskonut hänen lopulta kuitenkaan voivan vakavasti kiinnostuvan minusta, koska hän vaikutti henkilöltä joka saisi kyllä vanhemmankin jos haluaisi. Eihän tuo ikäero vanhempana olisi mitään, mutta tässä iässä se on vielä n. yksi viides- kuudesosa koko elämästä ja se saattaisi ehkä jopa tavallaan käydä hänen "kunnialleen" tässä "hierarkiassa" seurustella niin paljon nuoremman kanssa. Mutta tyttö jäi mieleen ja nyt kysyn neuvoja :D Miten iskeä sen verran vanhempi nainen lukiossa?

19

1185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samasama:)

Mulla vähän sama mut amiksessa:D joten pistäkää vaa vastauksia kirjottajan kyselyyn niin saatan saada vinkkejä:)

• Summer of ´97

Mä muistan kun olin lukiossa ekalla niin ihailin yhtä 3 luokkalaista tyttöä. Tuntui että hän oli niin kaukana minusta, kun oli "peräti" 3:lla. No sitten kun mä olin 3:lla niin käänsin kuvion siten, että aloin tiirailemaan uusia ykkösiä joita tuli kouluun. No sitten 1 kuukausi myöhemmin kun ykköset oli aloittanut koulun, aloin seurustelemaan yhden ykkösen kanssa ja oltiin 3 vuotta yhdessä.

Ei varmaan auta jos sanon, että tuohon aikaan ikäero tuntui isommalta asialta mitä nyt päälle 30 vuotiaana.

• hihhiii

missäpäin Suomea tämä tapahtuu? jotain vinkkiä :)

tää amis ainakin tampereella

Oikeestaan on semmonen juttu, että kun on tavallaa kaks ketä on niinkun kattonu sillain enemmä ja nää tuntuu olevan hyviä kavereita, koska aina kun nään nää tytöt nii ne on kaksistaa. Oudointa tässä on se, että kun molemmat tuntuu väliin kattovan mua, mutta oon niin monta kertaa ennenkin erehtyny näitten katseiden suhteen etten tiä kattooko ne mua sillai kiinnostuneesti. Sitten kun menee ihan sekasin kun molemmat on nättejä tyttöjä ja kun en oikein tiä onko ne kolmosia vai kakkosia vai ykkösiä:D voi olla, että ne on kakkosia tai vaikkapa ykkösiä, mutta ne näyttää kolmosilta. Eihän tästä selityksestä ota kukaa mitää selvää:D

• Kiinnostunut.

Lahdessa päin lukiopuoli

• hihhiii

Saisko tästä naisesta jotain tuntomerkkejä, hiusten väriä ja pituutta tai jotain?

• Kiinnostunut.
        hihhiii kirjoitti:

Saisko tästä naisesta jotain tuntomerkkejä, hiusten väriä ja pituutta tai jotain?

Niin siis blondi tää lukiopuolen naishenkilö:p späm, koska menikin vahingossa vastaukseksi alkuperäiseen viestiini toi mun vastaus >,

• Kiinnostunut.

mitäs helvettiä:DD jos lukiolainen kiinnosti ni blondi...

ja jos amis niin mustat(molemmilla):D

• Sr. Me

no jos teillä on jo katseita ollut niin iske kiinni ;)
      ite oon seniori poika ja oon alkanu kattella yhtä junnu tyttöä, tosin mitään katseita en ole saanut takaisin :( jotenki tuntuu et koskaan ei tule tytöiltä niitä katseita. en kyllä mitenkää ylenpalttisen rumakaan voi olla sillä pari tyttöäkin on sanonut että olen hyvännäköinen ja yksi pieni seurustelu suhdekin on ollut joka loppui vähän aikaa sitten. hitto kun ei oikein keksi miten lähestyisi tyttöjä lukiossa jos ei samoja kurssejakaan ole... neuvoja?

• hannahiiihhh

MENE JUTTELEMAAN!

Tytöt on todella otettuja jos poika tulee juttelemaan, vaikkeivat sitä myönnäkään.. mene vaan ja katso mitä tapahtuu, älä pelkää ihan turhaan:)

Niin ja siis kun ennenkin erehtyny näistä "katseista" kun ei naisista aina tiä miten ne kattoo:D joskus tuntuu sillain: "jumalauta kattookotoi mua?" täytyy aina kattoo, että onko mun naamassa jotain mikä tekis oudoks?:D mutta siis pointti oli se ettei saa mitää selvää niistä katseista:S ehkä saatan luulla vaan, että on kiinnostuneita jos vaan kuvittelen? tajuaako kukaa?:D ei?:D

Jotenkaa mää en viitti kun ne on aina kaksistaan kun nään ne niin tuntuu jotenki oudolta:D en mää osaa selittää mitää:D

• ashdshg

Miks aloitusposti saanut noin paljon plussaa?
      JOtenkin turha aihe

• =j

Kieliopillisesti about oikein kirjoitettu? :D Se on nähtävästi kohtuu harvinaisuus täällä suomineloses...

• James-95

Jos se olis kieliopillisesti oikein, siinä ei olisi hymiötä.

Mut joo ainakin joku on kuunnellut äidinkielen tunneilla.

Ja taas näin niitä pitkin päivää.. :D on tää jännää:D

• uskomaton nainen.

Itsellä sama ongelma.. olen amiksessa 2. vuosikurssilla ja nyt tänä syksynä ilmesty kouluun sellanen tyttö ulkopaikkakunnalta, että oksat pois. :) Ongelma on se että tyttö on käynyt jo lukion pohjalle eli on 3 vuotta vanhempi, ja tämäkin vaikuttaa sellaiselta että saisi kyllä kenet haluaa..

Samassa työpaikassa oltiin nyt talvella ja siellä juteltiin jotakin pientä, ja tervehditään aina kun vastaan tulee. Tuntuu että tyttökin on saattanu koulussa vilkaista mua päin pari kertaa, tai sitten on vain liian vilkas mielikuvitus..

Mutta ei sitä vain saa pois mielestä! :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2529
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2527
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2402
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2190
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1215
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1035
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      955
    Aihe