Antakaas perusteellisia neuvoja miten saisin tyttöystävän viimein.
Olen 21v ja en ole opiskelemassa tällä hetkellä, missä siis voisi naisia tavata?
Luulenpa että suurin este tähän mennessä on ollut ylipainoni, joka on vähentänyt niin itsetuntoa ja uskallusta edes lähestyä ketään. Muuten olen (mielestäni) ihan komea naamapärstältä ja 180cm pitkä. Yläasteella olin vielä suht normaalipainoinen ja jotkut tytöt näyttivät osoittavan kiinnostusta mutta olin niin perhanan ujo ettei vaan onnistunut.
Lukiossa alkoi hiljainen syrjäytyminen kun kaikki muut kaverit jatkoivat amikseen ja kärsin muutenkin sosiaalistentilanteiden pelosta, joka sittemmin on hyvin parantunut. Joten lukiossakin kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen jäi tuntitöihin..
Pukeudun päivittäin melkein samoihin vaatteisiin, hupparit ja farkut.. Luulen että pitäisi pukeutua vähän erilaisemmin/paremmin mutta en tiedä minkälaista vaatetusta hakisin ja mikä sopisi.
En myöskään juuri käy baareissa tai ainakaan nuorison suosimissa. Ehkä ens vuonna alan enemmän käymään kun menen kouluun.
Niin ja mistä asioista oikein tyttöjen kanssa puhuisi jos pääse siihen asti? Kesän menoista, koulusta/työstä, kiinnostuksen kohteista? Ja miten välttäisi hiljaisia hetkiä?
En nyt enempää tiedä mitä kirjoittais, toivottavasti jotain neuvoja saisi.
Neuvoja toivottomalle
8
470
Vastaukset
- Ex Pimp
Noniin...Elikkä jos se toiminta, mitä kokeilet, ei toimi sinnikkään yrittämisen jälkeen: Vaihda tapaa, kunnes nappaa. Ja älä ota tavoitteeksesi vain yhden naisen nappaamista, sillä todennäköisesti olet vain sumentanut itsesi ajatukseen yhdestä tyttöystävästä, koska olet kuvitellut ettet koskaan tule saamaan kuin yhden tai koska elät jossain turvallisuuskuvitelmissa. No vaikka näin ei olisikaan, niin silti usean tytön tavoitteeksi ottaminen auttaa aina siinä yhden nappaamisessa.
"Olen 21v ja en ole opiskelemassa tällä hetkellä, missä siis voisi naisia tavata?"
Ulkona, baarit on paras paikka, bussipysäkit, kaupungit (niitä on Suomessa muitakin kuin se jossa asut).
"Luulenpa että suurin este tähän mennessä on ollut ylipainoni, joka on vähentänyt niin itsetuntoa ja uskallusta edes lähestyä ketään. "
Tutustu dieetteihin ja valitse sopiva. Sinunlaiselle miehelle voisi sopia esimerkiksi Atkins, jossa voit syödä lihaa ja rasvaa ja jää kaikki mauttomat turhat hötöt ja roskaruoka pois. Salaisuus naisen iskemisessä on monesti ihan niin yksinkertainen kuin OIKEA RAVINTO AIVOILLE. Aivot toimii paremmin kun syö terveellisesti.
"Muuten olen (mielestäni) ihan komea naamapärstältä ja 180cm pitkä. "
No et voi sahata jalkojasi pois joten ole vain tuon pituinen ja kyllä joku muukin sun naamasta tykkää.
"Pukeudun päivittäin melkein samoihin vaatteisiin, hupparit ja farkut.. Luulen että pitäisi pukeutua vähän erilaisemmin/paremmin mutta en tiedä minkälaista vaatetusta hakisin ja mikä sopisi."
Hanki kaikenlaista ja kysy edes myyjältä mikä sopii. Mene kauppaan, jossa on homo tai metroseksuaalin näköinen myyjä. Sinun ei silti tarvitse olla metron näköinen koska olet karskimman kokoinen. Kauluspaita, kauluspaita, kauluspaita - siisti sellainen. Sopii niin baariin kuin arkeen. hyvin istuvat farkut ja on niitä muitakin housuja. Bleiseri on kova ostos! Ja ehdottomasti koru kaulaan ja siihen erikoinen symboli. Niitä naiset hipelöi baareissa innoissaan. Viimeksi eilen näin kun jotain kiinnosti hirveästi sotilaslaatat jonkun lihamurekkeen kaulassa.
"En myöskään juuri käy baareissa tai ainakaan nuorison suosimissa. "
Ala käymään. Vanhoja naisia saa kyllä usein helpommin mutta heidän kanssa harjoittelu ei juuri auta nuoren saamisessa.
"Ehkä ens vuonna alan enemmän käymään kun menen kouluun."
Miksi vasta silloin? Parempi että tutustut nyt maailmaan ja olet sitten valmis. Opiskelijabileisiin pääsee vaikkei opiskele... aina voi sanoa että opiskelet sitä mitä aloitat opiskelemaan - sulla vaan ei ole haalareita.
"Niin ja mistä asioista oikein tyttöjen kanssa puhuisi jos pääse siihen asti?"
Mainitsemasi olivat hyviä ja kannattaa vähän väritttää niitä kertomuksiaan. Kiinnostuksen kohteista voi puhua oikeastaan vasta ehkä toisilla treffeillä. Baarissa tai ekoilla treffeillä liika pälätys kiinnostuksen kohteista tuo lähinnä veljellisen vaikutelman ja monet treffit on mennyt pieleen sen takia.
Mutta kannattaa miettiä etukäteen mitä sanoo ja puhuu koska jos loppuu juttu kesken, voi aina takataskusta kaivaa jonkun valmiiksi mietityn jutun. Ennen pitkää alkaa keksimään lennosta. Pitää jauhaa ihan skeidaa vaan. Sellaista, mikä osoittaa rentoutta. Ja pitää nauraa naiselle (leikillisesti) ..olla kuin olisi hänestä, hupsusta pikkulikasta kovin huvittunut. Kehuja vain hivenen. Joskus kehukin toimii.
Eilen: Eräälle naiselle sanoin että "näytät hyvältä, oli pakko sanoa" ja se toimi siinä mielessä että nainen näytti yllättyneeltä ja oli avoin keskustelemaan. Toiselle naiselle sanoin että "oot nätti" ja siihen hän sanoi että "et saanu multa mitään vastausta". Jatkoin kettuilemalla naiselle leikillisesti koko illan ja ollen vain kuin en häntä tarvitsisi ja skeidaa jauhaen. Aamuyö meni seksin merkeissä.- asgsad
Kiitos neuvoista
hmm tosiaan kai voisi olla vähän kunnianhimoisempi määrän suhteen..
Ja täytyy sitä dieettiä miettiä ja olen pari kiloa laihtunut kun tuli ostettua kuntopyörä, mutta täytyy vain pitää motivaatiota yllä..
Mutta tosiaan pitäisi saada enemmän "elämää" muutenkin, kaveriporukkani on pieni ja heistä ei juuri kukaan halua tulla baarin ja siksi jotenkin odotan opiskelijapiireihin pääsemistä kun olis porukkaa jonka kanssa mennä. Olin nyt joku kuukauden amk:ssa talouspuolella opiskelemassa ja tutustuin ihan hyvin porukkaan ja tuntui että en mikään toivoton syrjäytynyt ole, mutta ala ei vaan kiinnostanut yhtään ja jäin pian pois. Toisaalta kun olen kyllä vielä kirjoilla koulussa niin voisin sen puolesta osallistua opiskelijatoimintaan vaikka tunneilla ei käykkään..
Jotenkin pitäisi kasvaa "sosiaalisemmaksi" kai se vain niin on että vain kokemus ja harjoittelu auttaa.
Tosiaan kauluspaita varmaan hyvä valinta, mutta en oikeen tiedä tuosta opiskelijabileistä.. muutaman täältä nyt tunnen kun olin amk:ssa hetken mutta kun sinne menisin yksin ja pelkään että jään jonnekin nurkkaan juomaan kun ei uskalla mennä juttlee. Tosin ainakin jotkin isommat tapahtumat kuten goom jne voisi olla ihan hyviä.
Tosiaan "paskanpuhuminen" ei ole kovin tuttua minulle, mutta varmaan harjoitelulla saisi jotain juttua keksittyä tai ainakin taitavasti värittämään.
Tulee mieleen varsinkin veljen kertomia hauskoja juttuja/tarinoita, pitäsiikö niitä kertoo ku olis itelle tai kaverille sattunu? - samasamasama
"" Pitää jauhaa ihan skeidaa vaan. Sellaista, mikä osoittaa rentoutta. Ja pitää nauraa naiselle (leikillisesti) ..olla kuin olisi hänestä, hupsusta pikkulikasta kovin huvittunut. Kehuja vain hivenen. Joskus kehukin toimii.
."
Itsehän tästä samasta asiasta kyselin muutama kuukausi sitten. Eli avauslinet onnistuu, mutta sitten alkaa tökkiä. Eli se mielenkiintoinen juttu ei lähe liikkeelle, varsinkaan luontevasti. Samat neuvot taisi silloinkin tulla ja yritin niitä soveltaa. Mutta ongelma minulla ei ole se että olisin kauhean ujo, enemmänkin hiljainen, siis sanottavaa ei yleensäkään kauheasti ole. Siis skeidan jauhaminen ei vain luonnistu millään. Eli mistä löytäis selkeää esimerkkiä siitä miten esittää rentoa ja miksei jopa oppia jauhamaan skeidaa?
- 54748
Tuo painosi sinua tuntuu vaivaavan, joten hankkiudu siitä eroon. Unohda kaikki paskapuheet "lihavuusgeeneistä" ja muusta sonnasta. Sinä PYSTYT pudottomaan painoa! Se on vain itsestäsi kiinni. Luo suunnitelma. Laske energiatarpeesi ja tee ostoksesi sen mukaan. Netistä löytyy paljon ilmaista asiaa dieteistä. Itsetuntosi tulee nousemaan todella roimasti ja hyväkuntoisena sinulla ei tule olemaan ongelmia naisen saamisessa!
- gfhjvcbn
Jep itsellä oli myös paino ongelmia nuorempana ja vaikutti ihan huomaamatta itsetuntoon. Sitä ei välttämättä näe että se osittain estää vaikka ulos menemistä, muiden tapaamista, en nyt sano ettei hyvää itsetuntoa omaavia ylipainoisia ole, mutta varmaan nuorilla vielä enemmän vaikuttaa.
Kyllä siitä kuitenkin pääsee eroon, varsinkin nuorena miehenä se pitäisi olla suhteellisen helppoa. Itsekin pääsin ja itsetunto nousi kohisten. Tsemppiä! - nnap
Aattelin vähän päivittää tilannetta :D
Oon laihtunu joku 5kg ja käyn ainakin joka toinen päivä yli tunnin lenkillä ja muutenkin ruokavalioo muuttanut hyvin kevyeen suuntaan, en mitään erityistä dieettiä mutta vähentänyt hiilihydraatteja ja jättänyt kaikki korkeakaloriset yhteen päivään.
Olo muutenkin vähän energisempi ja itsetunto vähän noussut..
Tyttöihin tai baareihin en silti vieläkään ole uskaltautunut vaikka muuten tutustunut muutamaan tyttöön työssä, ei siis seurustelumielessä tai mitään mutta huomasin että ihan hyvin niillekin pystyn puhelemaan :)
Koitan vielä vajaa 10kg pudottaa niin lähestyisin sitä lievää ylipainoa, tavoitteena olis päästä siihen vuodenvaihteessa.
Jos sitten uskaltautuis lähestyä vakavammassa mielessä.. vaikka pelkään etten lievästi ylipainosenakaan kelpaa.. sitten venyisi varmaan keväälle asti jos tähän tahtiin pystyisi laihtumaan. - Pöljätti
-Etsi netistä, chätistä
-Etsi naisia joilla on sama kiinnostuksen kohde (vaikka esim. star trek)
-Naisiakin on "rumia" ja ylipainoisia
-liity johonkin harrastus seuraan tai yhdistykseen missä käy naisia (jutustelun voi aloittaa aiheeseen liittyen, keksit varmasti kysyttävää) - optimisti xx
Rupea käymään vaikka ohjatussa kuntosaliharkoissa,niitä on uimahalleissa jne..Kyllä sinä jonkun saat ellei joku iske sinua! Hienoa että olet jo 5kg pudottanut..kyllä se siitä -Nuori MIES! Älä välitä noista jotka arvostelevat ja kommentoivat alatyyliin..sitäpaitsi olet niin nuori että kerkiät vielä,,kun vielä "komistut" niin kyllä ne tytöt alkaa vilkuilemaan ja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886