Minne hävisi se keskustelu jossa puhuttiin siitä miksi työttömät ei pääse paperitehtaisiin? Valittiko joku työtön ylläpidolle?
No on se ennenkin nähty että työtön luikkii häntä kopien välissä karkuun heti kun aletaan RAHASTA puhumaan. Säälittäviä luusereita koko porukka...
Minne hävisi se keskustelu?
50
964
Vastaukset
- kkk +kk k
jos puhutaan rahasta niin silloin ei storan hamekorvahomot voi osallistua keskusteluun.joten raha ei ole ollut syy poistoon.
- Unnah Anumemah
Joo, poiston syy taisi olla se kuva siitä paperimiehen perseestä jolla kuulemma on Kemin köyhien sossiedut maksettu? (^_^)
- ORANKKUTANKKI
Unnah Anumemah kirjoitti:
Joo, poiston syy taisi olla se kuva siitä paperimiehen perseestä jolla kuulemma on Kemin köyhien sossiedut maksettu? (^_^)
Onko paperi ynnä muut työssäkäyvät veronmaksajat miettineet milloinkaan paljonko maksaa mammuttimaisen vassusoossuvirastoeliitin ylläpito.Ne almut mitä näille ruojille jaetaan hukkuu kuin kivi mereen tämän tarpeettoman eliitin ylläpitoon,että tässä olisi pohtimista niin paperi kuin muiilakin miehillä.
- virastonainen.
ORANKKUTANKKI kirjoitti:
Onko paperi ynnä muut työssäkäyvät veronmaksajat miettineet milloinkaan paljonko maksaa mammuttimaisen vassusoossuvirastoeliitin ylläpito.Ne almut mitä näille ruojille jaetaan hukkuu kuin kivi mereen tämän tarpeettoman eliitin ylläpitoon,että tässä olisi pohtimista niin paperi kuin muiilakin miehillä.
Jaahas, heti ollaan syyttämässä virkailijoita! Mutta hyvä on teidänkin tietää että TE TULETTE MENETTÄMÄÄN TYÖPAIKKANNE ensin, emme me. Meidän työpaikkamme ovat suojatut, mutta paperialalla on tuulista... ja silloin te saatatte joutua kortistoon. Nautin kun näen teidät nöyrinä hakevan korvauksia...
- riiv
Joo tienasin viime vuonna 46000 ekeä luulis vituttavan köyhiä
- vuorotyö = köyhäntyö
riiv kirjoitti:
Joo tienasin viime vuonna 46000 ekeä luulis vituttavan köyhiä
Joo otappa kuva siitä viime vuoden viimeisestä tilinauhastasi, laita nettiin ja linkitä tänne. Eikä kyllä silti vituttaisi yhtään, pikemminkin tuntisin vilpitöntä sääliä ihmispoloista kohtaan joka niskalimassa painaa ylitöissä tuplavuoroja, jolla ei ole enää muuta elämää, ja joka ei enää näe vaimoaan ja lapsiaan kotona muuta kuin yömyöhällä nukkumassa...
- riiv
vuorotyö = köyhäntyö kirjoitti:
Joo otappa kuva siitä viime vuoden viimeisestä tilinauhastasi, laita nettiin ja linkitä tänne. Eikä kyllä silti vituttaisi yhtään, pikemminkin tuntisin vilpitöntä sääliä ihmispoloista kohtaan joka niskalimassa painaa ylitöissä tuplavuoroja, jolla ei ole enää muuta elämää, ja joka ei enää näe vaimoaan ja lapsiaan kotona muuta kuin yömyöhällä nukkumassa...
Jopa sitä ollaan kateellisia toiset tienaa enemmän paperi tehtaalla on ollut aina kohtainen palkka
- 0-h ylitöitä
riiv kirjoitti:
Jopa sitä ollaan kateellisia toiset tienaa enemmän paperi tehtaalla on ollut aina kohtainen palkka
Raha ei korvaa kaikkea, huora tosin voi ajatella toisin...
- Vilkut muroissa
virastonainen. kirjoitti:
Jaahas, heti ollaan syyttämässä virkailijoita! Mutta hyvä on teidänkin tietää että TE TULETTE MENETTÄMÄÄN TYÖPAIKKANNE ensin, emme me. Meidän työpaikkamme ovat suojatut, mutta paperialalla on tuulista... ja silloin te saatatte joutua kortistoon. Nautin kun näen teidät nöyrinä hakevan korvauksia...
Ainahan se on tiedetty, että katkeria sadistejahan ne virkamiehet ovat. Täysin vailla itsetuntoa ja saavat ylemmyydentunteensa toisten kärsimyksistä.
- saikkua
riiv kirjoitti:
Jopa sitä ollaan kateellisia toiset tienaa enemmän paperi tehtaalla on ollut aina kohtainen palkka
paperi tehtaalla on kylläkin yhdyssana= paperitehtaalla.. vaikka olenkin työtön :D
- huom.
46000/13 = 3538 eur/kk
- Tä
En usko tuomoisia palkoja saatte eihän kukaan kerro kelekään omaa oikeeta palkaa ja lopettakaa tästä asiasta puhuminen.
- on jo kerrottu.
Paperimies Storalla saa 50.000 - 60.000 euroa vuodessa
Tällä palstalla sen joku "lipsautti", olisikohan joku esim Storalta
Huom:
60.000 / 13 = 4615 eur/kk- Ei noin.
Toi 13:sta jakaminen ei ole oikein, koska se on ainostaan tapa huomioida lomarahojen suuruus.
Oikeaan kuukausipalkkaan (lomarahat mukaanluettuna) pääset kun jaat vuosiansiot 12:sta
Eli jos paperimiehen vuosiansiot on 60.000 niin kk-palkka on 60/12, eli 5000 eur/kk
- dsfar
vaikka olis 6000 niin ei sillä vielä kannata vouhottaa itse asiassa paperimiehillä näyttäs olevan aika huono palkka.ja se on tärkein paljonko siitä jää itelle, sillä sinä maksat laskut sun muut.
- niin...
Ainakin Jungeriin verrattuna paperimiehilläkin on huono palkka
- maailmalla liikkunut
Näkee tästä ketjusta alusta loppuun, että elellään pienessä kaupungissa jossa kateuden tulinen hiili on koko ajan kuin tuoreeltaan hinattu helvetistä.
Positiivisempaa jatkoa näin mielen tasolla kaikille sinne Kemiin. Ei taida yhteistyö paljon jyllätä siinä kaupungissa. Aattelen vaan tässä kun kiertelen eri paikkakuntien palstoilla. - PROSESSIN_HOITAJA
EI NUO KIRJOITTELIJAT OLE MITÄÄN PAPERIMIEHIÄ.jOKU PROVOILEE AIKANSA KULUKSI JA TOISET HAUKKUU SITTEN OIKEITA PAPERINTEKIJÖITÄ.JA KAIKILLE TIEDOKSI ETTÄ VUOSIPALKKA ON NOIN 50.000e VUODESSA.(VUOROTYÖ JA ILMAN YLITÖITÄ) EI SE TUON KUMMEMPI PALKKA OLE.VOITTE LOPETTAA TUON JAUHAMISEN PALKOISTA.KERTOKAA VÄLILLÄ MITÄ MUISSA AMMATEISSA TIENAA JA LOPETTAKAA PASKAN JAUHAMINEN.
- Selluköpe
Aloittaja on Töissä Torniolaisessa metalli firmassa ja nostaa säälittävää alle 15 € tuntipalkkaa, Jotta säälikäämme Häntä yhdessä Selluköpet,
- GoodYear.
Kummalla on 50.000 Storalla vai Botnialla?
Tuttu Botnialla, ja sillä ainakin aika hieno OK-talo. En usko että 50.000 tuloilla on sitä hankittu... - työnhaku prosessissa
Jaa, hyvä palkkahan tuo on, ainakin mulle kelpais...
Mikähän on tilanne Storalla tai Botnialla, onko mahdollisuuksia edes määräaikaiseksi prosessinhoitajaksi?
Olen kokenut mutta työtön prosessimies. - PROSESSIN_HOITAJA
GoodYear. kirjoitti:
Kummalla on 50.000 Storalla vai Botnialla?
Tuttu Botnialla, ja sillä ainakin aika hieno OK-talo. En usko että 50.000 tuloilla on sitä hankittu...STORALLA.Botniasta ei tietoa.Tuosta selluköpestä ei tarvi välittää.Ei ole sellutehdasta nähny kuin porttien ulkopuolelta.
- Mbotnia.
GoodYear. kirjoitti:
Kummalla on 50.000 Storalla vai Botnialla?
Tuttu Botnialla, ja sillä ainakin aika hieno OK-talo. En usko että 50.000 tuloilla on sitä hankittu...MISTÄ TIEDÄT PALJONKO TUTULLASI ON VELKAA? Voi olla perintöä myös. Tms
ELI JOS JOKU PAPERIMIES ASUU HIENOSSA TALOSSA, NIIN SE EI TARKOITA ETTÄ SE KAIKKI RAHA ON SIELTÄ TEHTAALTA SAATU! - Kauno Koodi
GoodYear. kirjoitti:
Kummalla on 50.000 Storalla vai Botnialla?
Tuttu Botnialla, ja sillä ainakin aika hieno OK-talo. En usko että 50.000 tuloilla on sitä hankittu...Mie tunnen monta tilapäistä (vakituistakin) ahtaajaa jotka on kuulemma polkeneet kesät puuankkuria pohjaan ja omistavat nykyään komeat OK-talot ja citymaasturi-autot. Veloista ei kuulemma ole tietoakaan, että hyvin menee.
Siinä kuulemma paperimiesten palkat on tuhkaa vaan. Joskus aikoinaan sinne töihin yritin, mutta ei tainnu suhteet olla kohillaan.
- kukkolankoski
Ei kai yksikään järkevä tehtaanjohto sinne lisää lakkoilijoita palkkaa.Loputkin tehtaat saa siirtää ulkomaille ja kommunistit kilometritehtaalle.
- metallialalla.
Jos Storalla tienaa sen 50.000 niin enpä sanoisi että se vielä rahamies on.
- kerroppas.
metallialalla. kirjoitti:
Jos Storalla tienaa sen 50.000 niin enpä sanoisi että se vielä rahamies on.
No sano sitten millainen auto sulla on?
- selvennys.
Tuo koskee vaan lomautuksia, ei irtisanomisia.
- mbvito
ei raha kaikkea korvaa..on se vaan niin mukavaa kun on pitkää lomaa..esim vuorotteluvapaa..siinäpä painatta kahta vuoroa ja loput ajan nukutte....t lomalainen
- sorry vaan.
Pääsee paperitehtaastakin vuorotteluvapaalle
Eli vuoden loma, -30% palkasta pois, 70% käteen
mikäs sen mukavampaa...
- tarviiko ihmetellä
Kohta ei taida päästä kukaan muukaan paperitehtaaseen suomessa, kun niitä ei enää kertakaikkiaan ole.
Globaalisaatio tekee tuhoja euroopalle. Siihen kun lisätään piipertäjien rikkipäästömaksut, niin häviää kaikki teollisuus suomen rannikoilta.
Jäljelle jää palvelualat eli vanhustenhoito ja kasvavien mamujoukkojen elättäminen ja palveleminen kasvavien kantaväen työttömien joukkojen pälle. Vaan milläs tätä sitten kustannetaan, kun ei ole tuottavaa työtä ? - IiroV.
Hyvinhän tuota rahaa on riittänyt. Nykyisellä velkaantumistahdilla Kreikan tilanteeseen kestää vielä 10-20 vuotta.
Eli samba jatkuu... - paperityöläisen poik
voi hirveetä tää on ikuinen kemin keskustelu joka paarissa aina joku kadehtii mitä toinen tienaa ja joku leuhki itse saa.. saan noin 85000 vuodessa ja joskus jopa reilusti ylikin teen noin 170 päivää töitä vuodessa ja kymmenen päivää etänä ja loput onkin lomaa työ aika on usein 8-12 tuntia päivässä .. mutta montako päivää se on esim paperi tehtaalla olette tai niissä toimistoissa . voin hyvin taapertaa lomat lasteni kanssa ja omien harrastuksien parissa katsoa kun naapuri reppu selässä painaa tölihin . ei sillä mutta mietikää sitä omaa vapaa aikaa kun on aikaa lapsille ja itselle talon rakensin 2005v 210 neliötä ja velkaa 0 euroa ja ei ole perittyä omaisuutta ikää 27vuotta . mutta kemi on hyvä paikka asua
- ei-paperimies.
85000 vuodessa. missä hommissa olet?
- työmieskö
ei-paperimies. kirjoitti:
85000 vuodessa. missä hommissa olet?
ei pidä vieläkään uskoa kaikkea mitä täällä palkoista puhutaan. moni luulee toisten tienaavan enemmän ja siksi kertoo omat tulonsa suuremmiksi mitä ne ovat. uudessa omakotitalossa voi asua vaikka ei olisikaan paperimies. pankista saa lainaa.
- Huokase
hanuriis! Olet sä tosiaan narsistinen luuseri! Jatkuvasti nakkelet tuosta samasta pa s k asta jauhamaasi asiaa! Mikä sua repii? Saatko loparit nyt kun vähennykset alkaa, ja haluat olla muka yhäkin enson kirjoilla? Voi sissus että teitä tolloja riittää, tulis sota, ja tekis jotain,,,
- annaskun arvaan.
Ajat BMW:llä?
- Sshhhhhhhhhh
Tosiasiaa
Paperi"mies" pääsi eläkkeelle heti oli pummaamassa muutamaa kymppiä lainaksi?
Miksi? - it-yrittäjä
mä oon yrittäjä ja mulle jää vaan 150 000 vuodes käteen repikää luuserit siitä buahahaa....
- PK-mies.
Sanoppa Unnah AnumemaH suoraan paljonko tienaat, äläkä sössötä paskaa...
- ruostumaton apina
Ota tuosta nimimerkistäsi tuo sana "mies" pois! Olethan kuitenki vain pelkkä housuihisi paskova paperimiesten mollaaja. Paperimiehet on kuitenki heti teräsmiesten jälkhin kovimpia jätkiä.
- akme hame
homoja te olette.paparerihomot,äänestäkää haavistoa niin saatte kunnon gaypanofestit ihan linnaan ja kansa maksaa teidän perseennuolemiset
- Tsuppari.
Mun mielestä paperimiesten nimikkeet pitäisi muuttaa nimikkeeksi "työharjoittelija" ja palkkaa heille maksettaisiin työttömyyspäivärahan ja ylläpitokorvauksen verran.
- työläinen*
Äänestä Tsuppari riistäjäkapitalisti Niinistöä, niin eiköhän toiveesi toteudu.
- Tsuppari.
työläinen* kirjoitti:
Äänestä Tsuppari riistäjäkapitalisti Niinistöä, niin eiköhän toiveesi toteudu.
Nyt Niinistö on presidentti mutta toiveeni ei silti toteutunut
- työtön.
En juossut pakoon, en vaan yleensäkään oo kiinnostunut rahasta. Ei ole mulle raha tärkeää.
- roopeankka1111111
Joku kehuskeli tuolla että saa 85000/v käteen tekemällä rajusti töitä...saan tuplasti jopa enemmän tekemättä mitään....repikää siitä...
- utelias.
Oletko kunnanjohtaja?
- anselmi
65000€/ V Oon vaan duunari, mutta reissuhommissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701