Keiden poika tappoi 12-v Samin Kannelmäessä 1984. Pojan vanhemmat ovat vaikutusvaltaista porukkaa!!!!
Kannelmäen Samin tappo
Sakke
4
4082
Vastaukset
- ean
Kannelmäessähän ei tunnetusti asu eikä edes oleskele mitään "vaikutusvaltaista porukkaa", mistä voi vakuuttua, kun siellä liikkuu, joten epäilykset vaikuttavat kummallisilta.
- Jazz
Murhaajan äiti on julkisuuden henkilö. Hän erosi Helsingin Kaupunginvaltuutosta 1984 heti murhan jälkeen. Hän on edelleen vaikutusvaltainen henkilö kulttuuripuolella. Hei eivät enää asu Kannelmäessä. Pojan nimi on muutettu.
- cat
kertokaa äidin nimi.
- tappoi toisen siellä Kannel...
cat kirjoitti:
kertokaa äidin nimi.
sodanaikaisessa punkkerissa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1813040
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2252256Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152191Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4811922Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1511653En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981113- 861040
- 9983
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113909- 69867