Nuoret naiset?

Keski-ik. naiivi M

Ennen kuin luet pitemmälle, niin älä aloita heti moralisointia siitä, että vanhat miehet haluavat nuoria naisia. Itse olen keski-ikäistyvä ja olen usein ollut kiinnostunut myös itseäni vanhemmista naisista.

Mutta on alkanut kiinnostamaan, kun olen ollut paikassa jossa paljon nuoria naisia viimeaikoina, että ovatko nuoret naiset kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Olen vain pannut merkille että nuoret naiset, hyvännäköisetkin, katsovat nykyään eri tavalla jolla eivät koskaan katsoneet kun olin parikymppinen.

Itse asiassa eivät silloin katsoneet aina oikein ollenkaan, vaikka olin ihan ok-näköinen mutta kai epävarma. Mutta esimerkiksi eilen olin huomaavinani, että parikymppinen kaunis neitokainen katseli minua sivusilmin kun astuin sisään ja sitten taas kun istuin pöytään.

En ole mikään sliipattu six-pack-tyyppi, vaan pikemminkin vähän rosoinen ulkonäöltäni ja luonteeltani, enkä edes missään supertimmissä kunnossa. Olen aina kuullut olevani ikäisekseni nuorehkon näköinen, vaikka minulla on nyt naamassa pari ryppyä. Tyyliltäni olen ihan huoliteltu ja siisti, ehkä hieman boheemi. En ole mitenkään merkittävässä asemassa, enkä todellakaan ole varakas.

Ihan vain kiinnostuksesta :)

42

3857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhoijaaaaaaaaaaa

      Taidat olla niitä urpoja jotka kännissä baarissa luulee saamaan pil-lua jokaiselta kauniilta naiselta, kun vaan yrittää iskeä tarpeeksi.

      Ei....ei se tarkoita vahvaa itsetuntoa vaan sitä että järki alkaa jättämään ja himo sumentaa mielen, kun on tumputtanut 2 vuotta putkeen samalla kädellä.

      • nainen grtfbggb

        Kuten ap on itsekin huomannut, naisten tapa katsoa häntä on muuttunut nuoruusvuosien jälkeen. Hän vain vetää siitä väärän, lähes totaalisen päinvastaisen tulkinnan kuin mistä on kyse.

        Minä ainakin katson luontevasti kaikkia ihmisiä, joista en ole vähääkään kiinnostunut. Silloinhan katsominen on helppoa. Jos olisin tosi kiinnostunut miehestä seksuaalisesti, en pystyisi kovinkaan katsomaan, olisin ujo.

        Eli ap on saavuttanut sen iän, jossa hänestä on tullut harmiton ja vaaraton epäseksuaalinen olento nuoremmpien naisten mielestä. Siksi he voivat katsella häntä yhtä rennosti ja suoraan kuin vaikkapa kadulla köpöttelevää mummoa.

        Valitan, mutta tässä on totuus.


      • nainen 40 v frgrtgt
        nainen grtfbggb kirjoitti:

        Kuten ap on itsekin huomannut, naisten tapa katsoa häntä on muuttunut nuoruusvuosien jälkeen. Hän vain vetää siitä väärän, lähes totaalisen päinvastaisen tulkinnan kuin mistä on kyse.

        Minä ainakin katson luontevasti kaikkia ihmisiä, joista en ole vähääkään kiinnostunut. Silloinhan katsominen on helppoa. Jos olisin tosi kiinnostunut miehestä seksuaalisesti, en pystyisi kovinkaan katsomaan, olisin ujo.

        Eli ap on saavuttanut sen iän, jossa hänestä on tullut harmiton ja vaaraton epäseksuaalinen olento nuoremmpien naisten mielestä. Siksi he voivat katsella häntä yhtä rennosti ja suoraan kuin vaikkapa kadulla köpöttelevää mummoa.

        Valitan, mutta tässä on totuus.

        Tajusin juuri eilen tuijottavani yhtä ehkä 60 v miestä kuntosalilla. Pidin häntä siis aivan eläkeläisenä jo. Sitten tämän ketjun muistaessani huomasin, kuin ko. mies alkoi silmäillä minua, tuntui luulevan, että olisin hänestä kiinnostunut. Tosiaan katselin häntä kuten mitä tahansa huonekalua tai mummoa köpöttelemässä kadulla, enkä siis nähnyt hänessä "miestä".

        Vertailun vuoksi, siellä oli myös ikäiseni todella komea mies. Yritin vältellä hänen vilkuiluaan, koska pelkäsin, että hän luulisi olevani ihan lääpällään ja ihastunut häneen ja että olisi noloa jäädä kiinni tuijottelusta.


    • 30+

      Totta hitossa niitä kiinnostaa. Kauniit nuoret naiset, joilla on valinnanvaraa, ne haluaa ennen kaikkea miestä, ei pojankloppia.

      Jos mies pitää itsensä ja asiansa kunnossa, on sinkku ja ennakkoluuloton, hänellä on nelikymppisenäkin erittäin hyvät saumat pokata seksikkäitä 20 naisia, luultavasti paremmat kuin mitä hänellä olisi ollut silloin kun oli itse naisen ikäinen.

    • 11+4

      Oi voi... Nyt kannattaa lopettaa nuo turhat kuvitelmat. Hommahan on mennyt niin, että nainen on ensin huomannut sinun kiinnostuneen (tai himokkaan) katseesi.

      Sen jälkeen nainen on vilkuillut sinua tarkastaakseen, kyttäätkö todellakin häntä - ja samalla toivoo, ettet vain missään tapauksessa lähesty. Hän siis tarkkailee sinua varautuen tyrmäämään lähestymisyrityksen. Aivan samalla tavalla kuin saalis tarkkailee saalistajaansa varautuen suojautumaan. Tiedäthän, kuten mungolauma tarkkailee jatkuvasti taivasta ja pitää katseensa haukassa.

      Sorry to say, mutta muusta ei ole kyse. Sitä tapahtuu kauniille naisille jatkuvasti.

      • Ei voi yleistää noin

        Täällä myös yksi reilusti päälle 30v mies, jonka näppäimistöltä avausviesti olisi aivan hyvin voinut tulla. Eli siis itse ollessani parikymppinen ei oman ikäisiltäni naisilta tullut kiinnostusta kuin satunnaisesti, mutta nyt kun on tullut se reilut 10 vuotta ikää lisää, niin kiinnostusta on tullut nuoriltakin naisilta. Ja kuvitelmista ei ole kyse, sillä naiset eivät ole pelkästään vilkuilleet, vaan usein myös tulleet juttelemaan oma-aloitteisesti. Lisäksi nuoret naiset tosiaan tuntuvat katselevan jotenkin eri tavalla, kuin silloin ollessani parikymppinen. Olen kasvoistani hyvännäköinen (naisilta saadusta palautteesta päätellen), mutta en todellakaan mikään mallikuosissa oleva sixpack-tyyppi minäkään. Se ero aloittajaan tosin on, että minua on aina luultu ikäistäni vanhemmaksi.

        Eihän tuossa ilmiössä toisaalta mitään ihmeellistä ole. Monet 20-25v naiset ajattelevat varmaan, että oman ikäisistä miehistä ei saa tarpeeksi kypsää juttuseuraa. Sellainen vanhempi mies saattaa myös tuoda nuorelle naiselle turvallisuuden tunnetta, on se sitten laatuaan taloudellista tai henkistä turvallisuudentunnetta. Onhan sellaisia pareja vaikka kuinka paljon, joissa mies on 10-15 vuotta naista vanhempi. Omassakin suvussa useita.


      • asdfasdffadsfa
        Ei voi yleistää noin kirjoitti:

        Täällä myös yksi reilusti päälle 30v mies, jonka näppäimistöltä avausviesti olisi aivan hyvin voinut tulla. Eli siis itse ollessani parikymppinen ei oman ikäisiltäni naisilta tullut kiinnostusta kuin satunnaisesti, mutta nyt kun on tullut se reilut 10 vuotta ikää lisää, niin kiinnostusta on tullut nuoriltakin naisilta. Ja kuvitelmista ei ole kyse, sillä naiset eivät ole pelkästään vilkuilleet, vaan usein myös tulleet juttelemaan oma-aloitteisesti. Lisäksi nuoret naiset tosiaan tuntuvat katselevan jotenkin eri tavalla, kuin silloin ollessani parikymppinen. Olen kasvoistani hyvännäköinen (naisilta saadusta palautteesta päätellen), mutta en todellakaan mikään mallikuosissa oleva sixpack-tyyppi minäkään. Se ero aloittajaan tosin on, että minua on aina luultu ikäistäni vanhemmaksi.

        Eihän tuossa ilmiössä toisaalta mitään ihmeellistä ole. Monet 20-25v naiset ajattelevat varmaan, että oman ikäisistä miehistä ei saa tarpeeksi kypsää juttuseuraa. Sellainen vanhempi mies saattaa myös tuoda nuorelle naiselle turvallisuuden tunnetta, on se sitten laatuaan taloudellista tai henkistä turvallisuudentunnetta. Onhan sellaisia pareja vaikka kuinka paljon, joissa mies on 10-15 vuotta naista vanhempi. Omassakin suvussa useita.

        Samaa olen huomannut. Nuorempana olin takuulla paremman näköinen kuin nykyään, timmimmässä kunnossa jne. Mutta silloin ei juurikaan kukaan lähestynyt ja itse kärsin nuorempana vähän huonosta itsetunnosta, joten kanssakäymiset vastakkaisen sukupuolen kanssa jäivät vähiin etenkin baareissa. Nyt 36 vuotiaana baareissa tulee naisia juttelemaan ja lähentelemään, eilen viimeksi hoikka hyvännäköinen nainen kehui komeaksi ja kaulaili. No kerroin toki heti olevani varattu, eli en halunnut juttua jatkaa. En tiedä olisi tuossa sitten oikeasti ollut saumoja, ehkä. Oma naisenikin on muuten minua nuorempi ja nuorekkaampi, baarissa sekin minut iski, en tehnyt itse aloitetta, oli kuulemma luullut minua vanhemmaksi kuin olin :)
        http://www.youtube.com/watch?v=R4L604enODM


      • asdfasdffadsfa kirjoitti:

        Samaa olen huomannut. Nuorempana olin takuulla paremman näköinen kuin nykyään, timmimmässä kunnossa jne. Mutta silloin ei juurikaan kukaan lähestynyt ja itse kärsin nuorempana vähän huonosta itsetunnosta, joten kanssakäymiset vastakkaisen sukupuolen kanssa jäivät vähiin etenkin baareissa. Nyt 36 vuotiaana baareissa tulee naisia juttelemaan ja lähentelemään, eilen viimeksi hoikka hyvännäköinen nainen kehui komeaksi ja kaulaili. No kerroin toki heti olevani varattu, eli en halunnut juttua jatkaa. En tiedä olisi tuossa sitten oikeasti ollut saumoja, ehkä. Oma naisenikin on muuten minua nuorempi ja nuorekkaampi, baarissa sekin minut iski, en tehnyt itse aloitetta, oli kuulemma luullut minua vanhemmaksi kuin olin :)
        http://www.youtube.com/watch?v=R4L604enODM

        Nuoria naisia saattaa houkutella vanhemmissa miehissä se, että he olettavat näillä olevan paremmat palkat ja enemmän rahaa. Sitä pitää varoa, etteivät nuoret naiset käytä viehätysvoimaansa pelkästään saadakseen esim. miehen maksamaan itselleen drinkkejä ilman, että se realisoituu minkäänlaisena parisuhteenmuodostamishyötynä (kyllä, olen sortunut tähän virheeseen).


    • rengastaja

      mun mielestä kyse on aika pitkälti itseluottamuksesta. ihan sama pätee naistenkin kohdalla (tässä puhun nyt itsestäni). ei tarvii olla virheettömän näköinen. jos tyypistä huokuu se että se viihtyy omassa nahassaan eikä sen olemisessa ja elämässä ole mitään vikaa niin se vaan vetää muita puoleensa, sekä miehiä että naisia. itseensä luottava ihminen on hyvää seuraa, semmosen kanssa on mukava olla eikä heti tarvii miettiä pitäiskö ryhtyä kallonkutistajaksi.

      kaikki ihmiset ei ole parhaimmillaan kaksikymppisinä. joillekin se oma kukkaan puhkeaminen jää paljonkin myöhemmäksi.

    • jasmiina--

      Itse olen 23-vuotias ja nainen, ja pidän ällöttävänä sitä kun vanhemmat miehet luulevat pienestäkin hymystä, vilkaisusta, ihan normaalista ystävällisestä kanssakäymisestä että olen kiinnostunut heistä. Monet ruvenneet sitten heittämään ehdotuksia ilmaan. Huh, oksettavaa tuollainen. Tästä lähtien käyttäydyn kylmästi vanhempia miehiä kohtaan kerran he pienestä hymystäkin olettavat tuollaisia. Niin ja lisään vielä, että olen sen vuoksi ystävällinen ollut vanhemmille miehille koska tavallaan pidän heitä suloisina tapauksina joista tulee mieleen oma isä, ja olen olettanut heidän tajuavan ettei 20 vuotta nuorempi nainen nyt "sellaisella" mielellä ole heidän suhteen. Aikuistukaa oikeesti miehet!

    • -----

      Aikuistuhan itse. Tasan samaa käytöstä voit saada omanikäisiltä ujoilta pojilta. Ja biologisestihan mikään ei estä reilu parikymppisen naisen ja reilu nelikymppisen miehen suhdetta. Ainoa mikä sen voi estää on jos mies on liian kiltti nössö.

      • ei papparaista

        Yäk. Harvassa (onneksi) on ne kieroon kasvaneet naiset jotka haluavat suhdetta vanhemman miehen kanssa. No, ehkä se menettelee hetken hupina jos hyötysuhde on kova mutta ei muutoin.


      • 35v
        ei papparaista kirjoitti:

        Yäk. Harvassa (onneksi) on ne kieroon kasvaneet naiset jotka haluavat suhdetta vanhemman miehen kanssa. No, ehkä se menettelee hetken hupina jos hyötysuhde on kova mutta ei muutoin.

        Miksi "onneksi"? Mitä se sinuun vaikuttaa mitä muut tekevät? Tuo sana paljasti että yrität vain, syystä ties mistä, saarnata tätä yhteiskunnan aivopesua jotta miehet saataisiin kiltisti itse rajoittamaan uskoa omiin mahdollisuuksiinsa.


      • hanna karpo

        "Ainoa mikä sen voi estää on jos mies on liian kiltti nössö."

        Sekö vain on esteenä suhteelle?

        Tietääkseni este on myös nuoren naisen halu pariutua suurinpiirtein oman ikäisensä kanssa.

        Ja sama toisin päin, kyllä ne puumanaisetkin on poikkeuksia valtavirrasta.

        Oli miten oli, mutta näin on.


      • puumia on enemmän
        35v kirjoitti:

        Miksi "onneksi"? Mitä se sinuun vaikuttaa mitä muut tekevät? Tuo sana paljasti että yrität vain, syystä ties mistä, saarnata tätä yhteiskunnan aivopesua jotta miehet saataisiin kiltisti itse rajoittamaan uskoa omiin mahdollisuuksiinsa.

        Toisenlainen mielipide:

        Minulla on viisikymppinen mies, joka on todella komea, siis hyvin poikkeuksellisella tavalla komea. Kun liikun hänen kanssaan ulkona, kadulla, ravintolassa tms, niin tulee pakostakin huomattua vastaantulevien naisten reaktiot. En ole mustasukkainen, mutta naiset huomaavat nuo muiden naisten reaktiot paljon paremmin kuin miehet, jotka voivat olla joskus ihmeellisen sokeita.

        Havaintoni: Miestä katselevat monenikäiset, mutta pääasiassa todella vanhan näköiset naiset! Eli nuoremmatnaiset (jotka voisivat olla hänen tyttäriään) eivät katso melkein koskaan, mutta oman ikäiset ja varsinkin sitä vanhemmat naiset tuijottavat häpeilemättömän kiinnostuneina.

        En ennen ole tiennytkään, mutta Suomessa on paljon enemmän puumia kuin nuoria tyttöjä, jotka olisivat kiinnostuneita vanhoista miehistä. Näyttää siltä, että naiset katsovat yleisesti itseään nuorempia uroita. Tämä ei ole mielipide vaan sivustaseuranneen empiirisen havainnoin tulos.


    • Kyllä minä mielummin ottaisin nelikymppisen miehen, kuin parikymppisen pojanklopin. Tiestysti paljon on kiinni myös siitä, kuinka persoonat ja kemiat natsaavat yhteen, mutta näin yleistäen.

    • eteyetop

      Vanhempia miehiä on turvallista katsoa, kun tietää, ettei tahdo näiden kanssa mitään...

    • tiedä mistä riippuu.

      Itse ainakin nuorena (19v) naisena saan enemmän huomiota yli 30-vuotiailta kuin oman ikäisiltäni... Vanhemmilla miehillä on yleensä vähän tasokkaammat jutut, jos baarissa vähänkin pisempään juttelee.

    • hhiii..

      Millä perusteella te vanhemmat miehet edes lähestytte nuorta naista? Mietin vain kun itse (20v.) olen huomannut että omanikäiset eivät tunnu juurikaan olevan kiinnostuneita mutta noin 27-35 vuotiaat miehet lähestyvät huomattavasti useammin? Mistä se kertoo? Onko teillä enemmän rohkeutta lähestyä mahdollisesti nättiäkin mimmiä kuin parikymppisillä jätkillä vai onko "vika" minussa?

      • 878787878

        Karkeasti ottaen parikymppiset jäbät ovat hirveitä laumaeläimiä. Ja ehkä vielä ne "kingit" keneltä sitä rohkeutta saattaisi jopa löytyä, ovat niin hyvässä asemassa että vielä tuossa iässä tytöt lähestyvät heitä, miksi siis vaivautua itse. Luulisin, en siis tiedä, että nimenomaan ne kauneimmat ja haluttavimmat parikymppiset naiset jäävät täysin vaille omanikäistensä poikien huomiota, koska juuri kenelläkään ei riitä pokka lähestyä, eivätkä ne parhaiten pärjäävätkään halua riskeerata nöyryyttäviä pakkeja.

        Kolmenkympin korvilla miehet alkavat itsenäistyä ja ajatella itse ja kulkea enemmän omia polkujaan (no, ainakin elleivät ole siinä vaiheessa jo naimisissa modernin suomalaisen feministinaisen kanssa). Jotkut heistä tulevat riittävän rohkeiksi lähestymään ketä tahansa. Kaunis ja seksikäs noin 20-vuotias nainen edustaa seksuaalisesta näkökulmasta naisten huippua, joten miksi nämä miehet eivät lähestyisi juuri heitä.


    • Nähtävästi pervo

      En tiedä minkä ikäinen olet aloittaja, mutta itse olen huomannut että nyt kolmekymppisenä alan saada naisten katseita oikeasti vasta osakseni. Siis nuorten naisten.

      Olen kovin hämilläni tilanteesta koska vaikka olen elämäni kunnossa niin aiemmin nuorempana en saanut naisten huomiota tällä tavoin.

      Kiitos vain kaikille tässä ketjussa jotka saavat miehen tuntemaan olevansa jokin pervo jos on kiinnostunut AIKUISESTA NUORESTA NAISESTA joka nyt sattuu olemaan muutamia vuosia nuorempi. Varsinkin kun vaikuttaa että nämä nuoret naiset ovat kiinnostuneempia minusta kuin minä heistä.

      Miksi lähestyisin nirppanokkaisia ja kiinnostamattomia oman ikäisiä jos nuoret naiset kattelee kiinnostuneena?

      Eikös se ole ihan luonnonlaki että nuori nainen kiinnostaa olipa mies minkä ikäinen tahansa.
      Ei siinä ole mitään likaista, väärää tai mitään muutakaan.

      • vanha pervotar

        Hyväksy sitten sekin, että nuori mies kiinnostaa, olipa nainen minkä ikäinen tahansa. Oikeasti makuja on monia, sekä miehillä että naisilla. Luonnonlaki on että nuori mies ja nainen on kiinnostavia sinänsä, mutta kiinnostus, ihastus, rakastuminen, seksuaalisuus on kuitenkin monien osien summa, ei pelkkää vaistoa. Ihminen on huomattavasti monimutkaisempi kuin muut eläimet.

        Enemmänhän pervona pidetään vanhempaa naista, joka pitää nuorista miehistä, joten en ihan ymmärrä tätä syyllistymistä, ei pelkästään tässä vaan monissa muissakin kirjoituksissa ja muualla.


    • minä itse

      Olen itse kuusikymppinen mies, hoikka ja hyvävartaloinen. Omasta mielestäni olen ainakin kymmenen vuotta nuoremman näköinen. Olen huomannut, että jopa alle kaksikymppiset saati vähän vanhemmatkin flirttailevat huomaamattaan kanssani. Silmäpeliä ja jopa koskettelua. Kerran yksi tyttö sanoi, että minulla on kauneimmat silmät mitä hän on nähnyt. Mene ja tiedä, mutta vientiä ilmeisesti olisi ellei vaimo olisi vieressä. Huokaus, huokaus...

    • n_22

      Niitä nuorempia herrasmiehiä kun on vaan aika harvassa.

      Eiköhän se kiinnostus loppujen lopuksi ole kiinni yksilöistä ja kemioista. Ei se kiinnostus ikää katso, pojanklopit ei kuitenkaan sytytä.

    • etsiol

      Näin 24v naisena sanoisin, että turha kenenkään moralisoida toisten ihastumisia. Itsestäni tiedän, että aidosti kiinnostun vain vanhemmista miehistä, eikä siinä ole mitään "kieroon kasvanutta". Omanikäiset saati nuoremmat tai muutamaa vuotta vanhemmat eivät vaan sytytä.

      • 242424232

        Sama täällä. Ehkä alitajuisesti ajattelen että nuoret pojat eivät ole valmiita sitoutumaan siihen ensimmäiseen kumppaniin loppuelämäksi. Minä taas olen.

        Lisäksi minusta tuntuu paremmalta nojata leväharteiseen mieheen kuin pikkupoikaan. Pojat kehittyvät myöhemmin. Minusta ei ole mitään outoa siinä että on kiinnostunut miehen eikä pojan ruumiinrakenteesta.

        Niin, ja vielä tämä: kuinka moni alle 25-vuotias poika haluaa lapsia? Pitäisi odottaa 30-vuotiaaksi,synnyttää keskellä parasta työntekoaikaa ja vanhemmalla iällä on enemmän riskejä lapsen terveyden kannalta.

        Haluaisin jälkikasvua mahdollisimman hedelmällisessä iässä 23-24-vuotiaana. Onneksi minulla on 9 vuotta vanhempi mies, niin ei tarvitse turhaan odotella.


    • järkyttävätapaus

      23 v. ja kiinnostaa komeat vanhemmat miehet. Siis ei välttämättä ylisliipatut vaan sellaiset miehen näköiset ja kokoiset. Sellainen rosoisuus ja toisaalta itsevarmuus mitä ikä monille tuo viehättää. Vituttaa oikeasti tuollainen moralisointi ja miten pitää todeta toisten mieltymyksistä jotain "hyi ällöttävää" tai "sairasta". Kai se on niin, vaikka nykyään muka ollaan niin vapautuneita, että sallitunlaisten suhteiden määrä on oikeasti aika rajoitettu. Esim. homoudesta ja lesboudesta ei saa enää todeta että hyi vaikka siltä tuntuisikin, mutta tämä tuntuu olevan sellainen asia josta saa ja pitää aukoa päätään ihan miten haluaa. Tunkekaa nyt ainakin ne insestiläpät ************. Ei todellakaan kiinnosta oma faija eikä ole edes yhtään samannäköisiä tai oloisia ainakaan omat ihastukseni. Parhaimmillaan saatatte aiheuttaa mielenterveysongelmia alunperin ihan terveille ihmisille tuollaisella tietämättömällä lässytyksellä.

      No, täytyy myöntää että harkitsisin aika pitkään ennen kuin vakavaa suhdetta alkaisin hankkimaan itseäni 20v. vanhemman miehen kanssa. Alkaisi olla vähän liian vanha isä lapsille, omasta mielestäni. Mutta sille en voi mitään että seksiä kuvittelen suurimmaksi osaksi tuonikäisten kanssa enkä nuorempien. Ja katson pitempään kadulla.

    • No tOTtakaikatotaan

      no naisena vastaan että me naiset kyllä katsellaan mutta ei niitä kannata tulkita omin päin. Hyvä kun kysyit. Luulen että muistutit jotakin tuttua tai julkkista tai sen isän kaveria. No toisaalta voi olla että herätit jotakin fantasioitakin jos plikka oli taipuvainen tykkäämään poheemeista ja rosoisista tyypeistä. Aika moni nainen tykkää kyllä mutta vain vanhemmat naiset ei piittaa siitä köyhyydestä. Tuo nuor likka ei varmasti miettinyt sillä hetkellä sinusta isää lapsillensa tai aikonut muuten muuttaa yhteen kanssasi. Kuka tietää päältä päin kuka on köyhä tai missä asemassa sinä olet? Minä kun aikoinani ihastuin mieheeni hän oli ollut työttömänä viimeset viis vuotta ja omisti vanhan volvon ja mies kulki myös 80 luvun verkkareissa. Itse olen hyvinkin huoliteltu mutta en ole ikinä tykkänyt miehistä jotka ovat huoliteltuja ja prameus on vastenmielistä. Minä varmaan lepuuttaisin silmiäni sinussa ja sun olemuksessasi jos sattuisit samaan baariin mutta siinä se sitten olisikin.

    • Neiti Kesäheinä 24

      Meitä on moneksi. Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Ja minä kyllä tykkään ikäisestäni miehestä, mutta flirttailen kyllä vanhempienkin kanssa, flirtti kun olen.

    • toki riippuen kuinka vanhasta, jos joku tyyliin isäni ikäinen niin alkaa suurinpiirtein ällöttään sama kuinka viehättäis muuten, mutta toki ei-sliipatuista vanhemmistaki noin yleisesti ottaen joo. viimeisin tapaus joskus on jääny mieleen jolloin olin paikassa jossa oli sekä vanhempia että nuorempia. laitoin merkille että nuoremmat kyllä tuijotteli ja supisi, oli kuin ei ois ollu näkevinäänkään ja sitte ku sinne päin katsoi niin käänsi katseen pois jne mutta sitte huomasin erään vanhemman miehen katseen ihan reilusti ja tämä lähtiki ihan noin vaan lähestymään ja jutteleen. että pienehkö ero, poikkeuksia lukuunottamatta.

    • vanha kettu
    • 30vTreenipimu

      Nuoret naiset ovat niin tottuneet miesten ihaileviin katseisiin, että jo pitävät niitä automaattisina ja siksi myös itse tarkkailevat/katsovat automaattisesti "katsetta odottavalla" ilmeellä vanhempia miehiä, että saavat imartelevia katseita osakseen - ehkä tietämättäänkin siis näin toimivat jotkut nuoret naiset - piristäähän se ihailtuna oleminen päivää.

      Osa nuorista naisista haluaa miesystävän, joka on valmis kustantamaaan hänen kulujaan - pieni opiskelijabudjetti esim. tai pienipalkkainen työ.

      Monia syitä on, kuten myös se naisten välinen kilpailu, etli jotkut nuoret naiset nauttivat siitä, kun voittavat miehen vieressä kulkevalle vaimolle/tyttöystävälle kuuluvan huomion itselleen, eli voittavat sen vakikullan kauneudessa, seksikkyydesä jne.. Miesten toki kannattaisi vähän miettiä, miltä ne nuoret misut näyttäisivät lastenhoidon, eli esim. muutamien kuukausien yövalvomisien jälkeen, ehkä vuosienkin, kun treeneihin ei välttis ehtisi kroppaansa kaunistamaan tai shoppailleen, meikkaileen jne. Juu.....

    • u r eye candy

      Riippuu nyt ihan siitä ikäeron määrästä. Oon 24v ja mua kiinnostaa eniten 2-4v vanhemmat miehet. En pysty näkemään yhteistä tulevaisuutta paljoa vanhemman miehen kanssa, josta syystä vanhemmat miehet eivät vain herätä minkäänlaista kiinnostusta. Tilanne voisi olla eri jos pystyisin nauttimaan yhden yön jutuista, mutta parisuhdeihmisenä siis näin. Yli 6v ikäeroa olis itselle jo ihan täysi mahdottomuus, mutta onneksi meitä ihmisiä on erilaisia :)

      Tottakai hyvännäköiseen mieheen kiinnittää huomiota ihan iästä riippumatta, mutta ei se katse vielä tarkoita että olisi sen enempää kiinnostusta. Silmänruoka on aina silmänruokaa ;)
      Vanhempien miesten karisma on monesti vahvempi kuin parikymppisten jannujen, mikä voi osaltaan vetää naisten silmiä puoleensa. Mut painotan vaan että ne ihailevat katseetkaan ei aina ole merkki kiinnostuksesta, vaan voi olla ihan vilpitöntä ihailua ilman sitä halua edes tutustua lähemmin. Itsekin olen katsellut selvästi itselleni "liian" vanhoja miehiä vain ulkonäön takia. Mutta tiedän ettei mulla olisi vanhemman miehen kanssa riittävästi yhteistä seurustelua ajatellen, haluan poikaystävän olevan suht samassa elämäntilanteessa kuin ite oon :)

    • nlnlnlnlknkln

      Varokaa veljet.... Nuoret naiset on kuin huumetta, sitä haluaa aina vaan lisää. Mä oon pelkistä katseista päässy aika paljo eteenpäin ;) ....uh huh

      • 1+1

        Sama pätee nuoriin miehiin. Niiden kestävyys ja katseenkestävyys on ihan eri luokkaa kuin ikäisilläni miehillä. Ja niitä löytyy sekä livenä että netistä vaikka saman päivän aikana kun alkaa tehdä mieli :-P


    • prinsessa21v

      Pari suhdetta ollut vanhempiin miehiin.

      Ovat jotenkin niin säälittävän innoissaan nuoresta naisesta, sellaista ei koe omanikäisten kanssa.

      Kokeilkaa pois, eivät pihtaa jos on millä pelata ja tuntee itsensä prinssessaksi.

      Itsetunto kohoaa ja status varattu lisää niiden oikeesti kiinnostavien miesten kiinnostusta.

      Vanemmat miehet on kivoja jos nillon iso ego ja rahaa riittää.

    • Normi93

      Olen 20v nainen ja tunnistan kertomuksestasi olevani teitä keski-ikäisiä miehiä sivusilmällä katseleva nuori. En tarkemmin ollut edes ajatellut asiaa ennen kirjoitukseesi tutustumista. Joka tapauksessa se on juurikin sitä ihailua. Kyllä semmoinen rosoisempi elämää kokenut mies näyttää hyvältä sellaisen parikymppisen "babyface" pojan vieressä. Täytyy myöntää että seksuaalisia asioitakin voi päähän pilkahtaa mutta kyllä ne sivuuttaa nopeasti. Kyllä ne 1-5 vuotta vanhemmat pojat tuntuu niiltä joiden kanssa voi kuvitella sitä oikeaa seurustelusuhdetta, ainakin näin omalla kohdallani.
      Kuulostat tyylitajuiselta ja kerrot olevasi siisti, ne miehet ovat harvassa ja kyllä nuortenkin naisten päät kääntyy: "tuollaisen haluan omankin mieheni sitten olevan" :)

    • Silmänruokaa

      Minäkin tykkään katsella hyvännäköisiä vanhempia miehiä, enkä koe sen olevan mitenkään outoa. Jos joku näyttää hyvältä niin saa kai häntä katsoa ja vähän unelmoida, jos se jää siihen? Tälläkin hetkellä tiedän ainakin yhden 60 lähestyvän miehen, jota on tosiaankin kiva katsella... Niin miehekäs! Mutta ei kai sen luulisi ketään haittaavan, jos mitään ei tapahdu paitsi että hän saattaa piristyä katseistani ja minä saatan piristyä häntä katselemalla :)
      Ai niin ja olen 21.

    • mikä jottei

      Niin, siis ensiksi kysysin, että minkäs ikäinen sä nyt sitten oikeen olet ... ei vain "keski-ikäinen", koska toi voi tarkottaa montaa asiaa.

      Itelle henk. koht. ja niille ystäville, joitten kanssa on tullut koskaan aiheesta juteltua oli tasan kolmekymppinenki sillon parikymppisenä liian vanha. Kaikki kolmestakympistä vielä ylöspäin olis ollu sillon ehdoton EI. Ei sitä tietenkään kaikista ulospäin näy, joten aluksi saatto kiinnostaa, ennen kun toisen iän tajusi. 25n jälkeen kolmikymppiset oli sitte jo ihan ok. Oikeestaan voin sanoo, että mulle se yläraja ikäerossa on aina ollu 5 vuotta. Johtuneeko siitä, että sisko on 6 vuotta vanhempi ja tuntuis hullulta jos mun mies olis häntä vanhempi. Mene ja tiedä. Toi siis tosiaan on mun henk. koht. juttu, joten en tosiaan mene sanomaan etteikö joku vois olla kiinnostunu. Oikeestaan ihan varmasti on myös heitä, joita kiinnostaa. Jokaisella on varmasti omat syynsä.

      Sillon 20-25 vuotiaana, ne omanikäset ja nuoremmat oli myös ehdoton EI. Hassua kyllä, enää kolmekymppisenä ei haittaa jos mies on vuoden pari jopa nuorempi :D

    • Pleieri blogi fani

      Lue Pleieri blogia.. http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kylla-ei-ja-ehka-naiset.html eli osat nuoret naiset sanoo sulle "Kyllä" ja lähtee panemaan helposti ekoilta treffeiltä.. Osat on "ehkä" ja saat ne käännytettyä, jos olet pätevä. Ja osat nuoret naiset sanoo suoraan "Ei". Mahdollisuutes vanhempana on tietysti pienempi kuin nuorella hyvännäköisellä, tyylitajuisella, pitkällä ja lihaksikkaalla miehellä. Kun kuitenkin kysyt puhelinnumeroita ja kerrot kiinnostuksestasi saat varmasti panna nuoria naisia kunhan kysyt riittävän monilta pätevästi.

      Jos oot boheemi niin kannattaa iskeä samantyylisiä nuoria tyttöjä. Jos et oo supertimmissä kunnossa niin korjaa asia heti. Kuntosalille ja kroppa kuntoon niin todennäköisyydet nousee.. Hyvännäköinen ja hyvä kroppanen on paremmassa asemassa kun kotona munaa käteensä hinkkaava lihava nuoleskeleva nörtti.

      Iske riittävästi niin tuloksia tulee.

    • sinisofia1

      Olen 20-vuotias ja tunnen vain ja ainoastaan vetovoimaa itseäni vanhempiin miehiin.
      20-vuotiaat pojat eivät vain herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Vanhemman miehen kanssa voi keskustella aivan eri syvyystasolla.

    • tämmstfundeeraust

      Minä uskon että on enemmänkin kyse siitä, että itse uskallat katsella ympärillesi enemmän kuin nuorena. Nuorenakin sinua on katseltu, varmasti enemmänkin, mutta et ole sitä huomannut, sanoithan itsekin olleesi silloin epävarma.

      Kaikki katselu ei ole kiinnostusta, tai sitten se on sellaista että "kas, uusi tyyppi, katsonpa hetken tarkemmin" tai "nyt näen sen ihmisen paremmin ja katsonpa tarkemmin". Siis siinä vaiheessa vasta katsellaan ja havainnoidaan ihmistä kuin ihmistä, kiinnostus herää sitten jos herää heti tai myöhemmin. Puntaroit varmaan itsekin muita ihmisiä, et sitä välttämättä edes huomaa, mutta niin me kaikki teemme - toiset enemmän toiset vähemmän, toiset reilummin, toiset vaivihkaisemmin.

      Itse kysymykseen, kiinnostaako nuoria naisia vanhemmat miehet, voisin sanoa että osaa kiinnostaa, mutta aika harvoja. Suurin osa on kiinnostuneita mieluiten omanikäisistään tai vain hieman vanhemmista (korkeintaan 10 vuotta). Osa nuoremmista, ja osalle ikä on sivuseikka. Ne kaikkein parhaimman näköiset voivat vielä valita mieluisan miehen, jolloin ei tarvitse tehdä kompromisseja, kun taas vähän "markkina-arvoltaan heikommat" joutuvat antamaan jollekin kriteerille periksi, aivan ihannemiestä kun ei saa.

      Ihmiset mittailevat, varsinkin haku päällä olevat, toisia ihmisiä. Tai sitten katse voi olla ihan sellainenkin että "olisipa kiva jutella tuon tyypin kanssa vähän enemmän" ilman mitään seksuaalista kiinnostusta. Itse ainakin koin tällaisen fiiliksen just ihan vähän aikaa sitten erään toista sukupuolta olevan ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta pätkääkään seksuaalisesti, tuntui vain joku kumma tunne että tuon kanssa voisi jutella jännittämättä. Ja on juteltukin muutaman kerran. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe