Mustat helikopterit

MIb miehiä varoen

Mitä nämä Suomessakin nähdyt "mustat helikopterit" ovat? Niitä kun joskus kiertelee asuntoni yläpuolella. Itse pidän yllä erästä blogia joka käsittelee arkaluontaisia asioita.

60

4819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black.

Ne mustat helikopterit on toisinaan naamioitu näyttämään mustilta enkeleiltä.Näin menetellään mahdollisten uskovaisten takia.

Minullakin on tallessa paljon arkaluontoista matskua,mutta en uskalla tuoda niitä julki koska henkeni voi olla vaarassa.Minua ovat ilmavoimatkin jo pommittaneet ja minua on ammuttu myös singolla,tarkennettuna KvKsOrak-kertasingolla.

Ps.Nyt täytyy lopettaa koska pihalla pyörii epäilyttävää porukkaa nappikuulokkeet korvilla.....

• uus palstalainen?

En oo ennen nähnyt sinua täällä, miksi jauhat tuollaista kuvitteellista paskaa aiheesta? Oletko niitä pankkiirimafian koiria? Oletko ylpeä työstäsi?

• ei niitä ole

Olen nähnyt itsekin useasti noita, mutta viranomaistahot sanovat ettei Suomessa sellaisia ole ja Supon kokoomusjengi väittää aina hanakasti aiheeseen vastaan, tutulla säälittävällä tyylillään.

• Kopteri.

Levittävätkö nekin kemikaalivanoja?Siis ne mustat helikopterit?

Noiden mustien helikoptereiden suhteen pätee se,että kun yksi kuvittelee sellaisia olevan ja kuvittelee pölyssä ollessaan myös nähneensä sellaisen,niin vasta sitten eräät muutkin näkevät niitä.

Seuraavaksi jotkut kai näkevät pinkkejä helikoptereita,sitten punaisia (ne ovat sitten varmaan kiinalaisia )sitten vihreitä,sitten sinipunaisia jne..Eli kyllä helikoptereiden värien suhteen riittää tarjontaa..

• sdafdfadf
        Kopteri. kirjoitti:

Levittävätkö nekin kemikaalivanoja?Siis ne mustat helikopterit?

Noiden mustien helikoptereiden suhteen pätee se,että kun yksi kuvittelee sellaisia olevan ja kuvittelee pölyssä ollessaan myös nähneensä sellaisen,niin vasta sitten eräät muutkin näkevät niitä.

Seuraavaksi jotkut kai näkevät pinkkejä helikoptereita,sitten punaisia (ne ovat sitten varmaan kiinalaisia )sitten vihreitä,sitten sinipunaisia jne..Eli kyllä helikoptereiden värien suhteen riittää tarjontaa..

pinkeistä helikoptereista en tiedä, mutta itseä stalkkaa pinkki auto:
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/poliisin-leuat-loksahtivat-turussa-soita-112-jos-naet-taman-auton/art-1288391623825.html

• judi kollins

ne heliskopperit on mustia siksi kun al Gaida varasti CI:n kaikki maali pönikät paitsi mustat ja niitten usa laisten piti maalata ne kopperit sillä mustalla sen takia , minä tiedän, iskä kerto !

• kova.hiljaisuus

• olitkotaastyhmä

Ei se laskeutunut, vaan tippui alas ja räjähti palamaan, kyllä siihen herää kuolleetkin.

• ohujygtfr

Mustat kopterit iski Pakistaniin

• kaija.kuu
      • voi että

Populaarikulttuurissa paranoiaan liitetään usein

uskomus, että henkilöllä on jonkinlaisia erityisvoimia tai että hänellä on jokin erityinen tehtävä
        salaliittoteoriat, kuten näennäisen yhteenkuulumattomien tapahtumien näkeminen osina suurempaa salaliittosuunnitelmaa
        yletön terroristien, rikollisten tai ryöstäjien pelko
        mustia helikoptereita ja muuta joukkovalvontaa
        voimakkaiden tahojen, kuten UFOjen, terroristien, MIB:n, salaseurojen tai demonien vainoaminen
        usko salaliittoteorioihin, joihin liittyy poliittinen tai sosiaalinen vihollisuus
        mielenhallinta näkymättömien säteiden avulla ja foliohatut niiltä suojautumista varten
        kirjan lukeminen, elokuvan katsominen, musiikkikappaleen kuuleminen, jonka jälkeen saa tunteen, että kyseinen teos kertoo asianosaisesta itsestään
        äärimmäinen epäluottamus hallitukseen, pakkolunastusoikeuden pelko, yleinen epäluuloisuus muita ihmisiä kohtaan.

Onko populaarikulttuuri sitten se mihin kannattaa luottaa ja mitä voi pitää auktoriteettinä?

• Ota silmä käteen

Tarkoitatko, että kaikki Usa mustat kopterit ovat vain vainoharhaisuutta?

• Anonyymi

Onkse iha ookoo että tässä asunnon ympärillä pörrää isoja mustia amerikkalaisia limusiineja jatkuvilla syötöillä eläimien raivoilla

• HelmiL

Terve,

Illuminati sielä sinua vahtii. Ei hätää.

terveisin,

HelmiL

• mitään.tapahdu

Jotain sutinaa äkkiä

• Teemu666

Teemun mielikuvitus?

• tuskinpa

Annatko linkin?

• Dire wolf

Luin tuossa tuon wikipedian artikkelin vainoharhaisuudesta. Saattaa olla että olen nyt vainoharhainen, mutta miksi vainoharhaisuudelle tyypillisissä oireissa lueteltiin juuri nuo kaksi asiaa? "Erillisten salaliittoteorioiden näkeminen suurempana kokonaisuutena" -niinkuin tälläisiä ei olisi paljastunut koskaan? ja luulo joukkovalvonnasta "esim mustat helikopterit" näistä löytyy jopa tuhansittain videoita ihan internetistä.

En ole koskaan miettinyt kovin tarkasti mikä noiden mustien helikoptereiden taustalla on. Veikkaan kuitenkin että ne kuuluvat johonkin CIA:n NASA:n tai FEMA:n-projektiin. En ole niitä ikinä nähnyt muutakuin videoissa, ja silloin ne ovat lentäneet useimmiten muutaman helikopterin ryhmässä. Videot ovat olleet usein Amerikassa kuvattuja. Eniten havaintoja niistä tuntuu olevan jossain Iowan tienoilla.

Miten sitten nuo kaksi asiaa eroaa muista selkeistä paranoidille tyypillisistä piirteistä:
      Kaikista helpoiten vainoharhaisuuden tunnistaa siitä, että yleensä vainoharhainen ihminen kuvittelee asioita jotka eivät voi mitenkään(usein, edes teoriatasolla) olla mahdollisia.

Wikipedia on puolueellinen ja propagandaa viljelevä sivusto jonka artikkeleista löytyy selkeitä ja voimakkaita mielipiteen ilmaisuja, kuten esimerkiksi kapitalismin kannattaminen. Mielenkiintoinen huomio on se, että artikkeleista karsitaan myös paljon arkaluontoisia aiheita, myös useita wikipedia:keskustelu-sivuja esimerkiksi keskustelu HAARP:ista, on poistettu kokonaan käytöstä.
      Samoin aiheesta kertovia linkkejä.

Miksi salaliittoteorioista kertovien ihmisten juttuja pitää sensuroida jos tämä on kerran pelkkää paskapuhetta? Suomi24 nyt edes tarvitse puhua, useita viestejäni on sensuroitu tältä palstalta, ne viestit eivät takuulla ole rikkoneet tämän palstan sääntöjä.

• en kuuntele sua

Olet vainoharhainen ja sinulla ei ole uskottavuutta osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun!

• leimaamista

Tuo on psykologista sodankäyntiä mieltäsi vastaan. Olen nähnyt mustia isoja helikoptereita, kun olin vielä tekemisissä orgoniittiasioiden kanssa. En itsekään tuota ennen uskonut tuohon, mutta nyt uskon. Mitään varmaa selitystä mitä nämä ovat ei minulla ole. Suomen armeijalla ei kuitenkaan tuollaisia pitäisi olla, mutta kyllä niitä näkyy Suomessakin, jos erehdyt "väärien" asioiden pariin.

Koko psykiatrian tarkoitus on toimia toisinajattelijoiden vangitsemisen keinona, kuten Neuvostoliitossa aikoinaan. Psykiatriset diagnoosit ovat vain poliittisia sopimuksia, eivätkä ne perustu tieteeseen.

• Dire wolf
        en kuuntele sua kirjoitti:

Olet vainoharhainen ja sinulla ei ole uskottavuutta osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun!

Kyllä vain. Jostain syystä vain silloin kun puhun näistä asioista niin sensuuri iskee. Muutenhan se ei iske. Tietenkin sinun mielestäsi kaikki edellisessä viestissäni luettelemat asiat ovat vain puhdasta sattumaa.

• Anonyymi

Oletko varma että jos Wikipedian artikkeleita on karsittu, niin että sen on tehnyt joku Wikipedian artikkelien laatijoista vai ketä tarkoitat? Minun havaintojeni mukaan Wikipedia pyytää vain täydennyksiä artikkeleihin. Jos joku tässä maassa artikkeleita poistaa, niin se on kyllä äärioikeistolainen poliisi.

• Anonyymi
        leimaamista kirjoitti:

Tuo on psykologista sodankäyntiä mieltäsi vastaan. Olen nähnyt mustia isoja helikoptereita, kun olin vielä tekemisissä orgoniittiasioiden kanssa. En itsekään tuota ennen uskonut tuohon, mutta nyt uskon. Mitään varmaa selitystä mitä nämä ovat ei minulla ole. Suomen armeijalla ei kuitenkaan tuollaisia pitäisi olla, mutta kyllä niitä näkyy Suomessakin, jos erehdyt "väärien" asioiden pariin.

Koko psykiatrian tarkoitus on toimia toisinajattelijoiden vangitsemisen keinona, kuten Neuvostoliitossa aikoinaan. Psykiatriset diagnoosit ovat vain poliittisia sopimuksia, eivätkä ne perustu tieteeseen.

Entäs onko niitä Natolla?

Psykiatrian suhteen olet kyllä niin okeassa kuin oikeassa voi olla, minunkin kokemukseni mukaan. Jos joku asia on niin kaukana tieteestä kuin olla voi, niin se on kyllä psykiatria, ja nimenomaan STM- ja valvirajohtoinen sairaalapsykiatria. Siinäkin on eri suuntauksia eivätkä ne juuri keskustele keskenään.

• ASdilaasd

"Tuo on psykologista sodankäyntiä mieltäsi vastaan. Olen nähnyt mustia isoja helikoptereita, kun olin vielä tekemisissä orgoniittiasioiden kanssa. En itsekään tuota ennen uskonut tuohon, mutta nyt uskon. Mitään varmaa selitystä mitä nämä ovat ei minulla ole. Suomen armeijalla ei kuitenkaan tuollaisia pitäisi olla, mutta kyllä niitä näkyy Suomessakin, jos erehdyt "väärien" asioiden pariin.

Koko psykiatrian tarkoitus on toimia toisinajattelijoiden vangitsemisen keinona, kuten Neuvostoliitossa aikoinaan. Psykiatriset diagnoosit ovat vain poliittisia sopimuksia, eivätkä ne perustu tieteeseen. "

HAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Just tää naurattaa teissä foliopipoissa, kun omassa pikku mielenvikaisessa pollassa ei ole ikinä mitään vikaa. Toivottavasti teette joukkoitsemurhan 2012, niin meidän kunniallisten kansalaisten ei tarvitsisi verovaroista maksaa tuollaisten kusipäiden loisimista

• kuulkaas

Kun esitetään kysymys joka uhkaa egoasi..........

• plujhygtrfe

Pian meidan jokaisen sisalla asuu pieni, hullu juutalainen.

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2012040915427768_hu.shtml
        Englannissa juutalaismiehellä 600 lasta
        Maanantai 9.4.2012 klo 17.40
        Hedelmällisyysklinikkaa pyörittänyt juutalainen mies käytti hoidoissa omaa spermaansa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Eva_Ibbotson
        Eva Ibbotson was born Maria Charlotte Michelle Wiesner in Vienna, Austria in 1925 to non-practising Jewish parents. Her father, Berthold Wiesner, was a controversial physician who pioneered human infertility treatment, recently found that he was actually the father of maybe 600 of the children his clinic helped to born

Montako vastaavaa jutskumengelen pyörittämää hedelmällisyysklinikkaa maailmassa toimii samalla tavalla?

• Kertakäyttösanko

Ammu ne alas!

• xcccccccczzzzz

mun auto on erikoinen.Kun otan akun irti niin helikopteri tulee alle 2 tuntia(musta)

• stalkkaavat.hörhöt

Tietävät siis sijaintisi ilman helikopteria silloin kun akku on kiinni.

• MissäOnVideo

Video tai tätä ei tapahtunut.

• dsddsewwewewe

mulla kans jos menen peltihalliin korjaan autoani tai oli pari vuotta sitten nyt lähinnä ambulanssien ja poliisin stalkkausta. mutta oli parhaimmillaan hornet täydessä sumussa yläpuolella.ne kai voi lentää aika hitaasti koska pysytteli lähes yläpuolella mutta ääni kuulu vaikka olen puolikuuro

• dfdfwewewqwqwqw

• EiköOleMielenkiintoista

Ei nuo hilivetkuttimet vielä mitään, mutta tiesittekö että meissä kaikissa asuu sisällä pieni lehmä ?!

• kattokassinenn

Oulun alueella näkyy toisinaan useitakin. Mitä ne kyttää? Mökinmuorin alushousujen väriä vai mitä? Itse kyllä epäilen että Kekkosen jälkeen ahneet pyrkivät ja pääsivät valtaan ja eiku Suomen myyntiin pahalle maailmanjärjestölle. Voi meitä!

• TodisteetPuuttuu

Kuvia ja videoita tai tätäkään ei ole tapahtunut.

• Anonyymi

Signaalitiedustelukoneet lentää melkein maanpinnan tasolla.

• mustiseksy

SEJRFFinnHEMS
      (Scandinavian MediCopter) (?)

OUL KEM
      Oulu Kemi

EEST (UTC 03:00)
      DEPARTURE
      SCHEDULED -
      ACTUAL 11:52

EEST (UTC 03:00)
      ARRIVAL
      SCHEDULED -
      ESTIMATED 12:57
      -------------------------------------------------------
      Merkitty Kemiin meneväksi vaan on pian Oulujärven tietämillä... voi tätä mielikuvitusta..;))

• vuucuusaa

Mustat kopterit on antiikkisia, roboötökät on tätä päivää

• musta.tuntuu

Mustat lentää huonommin

• olisikohan.mercenary

> En ole koskaan miettinyt kovin tarkasti mikä noiden mustien helikoptereiden taustalla on.

Ne lienevät näiden palkka-armeijoiden black water ja mitä näitä nyt on tunnuksettomia koneita, jotka operoivat joko salaisia operaatioita taikka harjoittelevat sotaharjoituksia naton joukkojen kanssa. Näistä tunnuksettomista joukoista kaiketi taisi olla joku lakialoite hiljattain ettei niitä saisi jatkossa olla.

Mutta kukas niitä lakeja sitten valvoo, se on toinen juttu.

• vuuukuuuzaaa

Ainakin Usan armeijan erikoismurhajoukoilla on mustia koptereita

• sssgsssssdsd

Usa murhasi Usan erikoismurhajoukot

• Luciferian

"Mitä nämä Suomessakin nähdyt "mustat helikopterit" ovat? Niitä kun joskus kiertelee asuntoni yläpuolella. Itse pidän yllä erästä blogia joka käsittelee arkaluontaisia asioita"

En ole törmännyt ensimmäiseenkään mustaan helikopteriin ja onko sillä värillä ylipäätään väliä asiaa koskien. Mielestäni on perinjuurin kummalista, jos helikoptteri porräilee talon yllä. He voivat olla kuvaamassa googlemapsiin tai johonkin muuhun, tai sitten joku on voinut ostaa itselleen matkan helikoptreilla.

Helikoptreikyydit eivät ole hirveän kalliita, jos niissä on useampi henkilö mukana. Helikoptereiden ylläpito on kallista, joten selittämäsi lyhyet pyrähdykset voitaneen selittää ostetuilla helikopterimatkoilla. Asiakkaita täytyy tulla, jotta helikoptrerimatkojen tarjoaminen olisi mahdollista käyttökustanuksien johdosta - joten ei ole mikään ihme, jos talosi yllä pörräilee helikopteri.

• saku40

Vantaalla olen nähnyt yhden tumman helikopterin, Bell 206 malliltaan. En tiedä kenelle se kuuluu. Olin sen verran kaukana etten nähnyt merkintöjä.

• aasassaafff

nostetaan tääkin ylös. Mulla onneksi kopterit hävinneet.loppuiko rahat eu:sta.

• musta.tuntuu

Yli lensi just yksi

• 123d123d124f12412f4

mul lensi eilen, hauska miten joskus ihmiset nauro tälle jutulle ja nyt se on todellisuutta

• kuvailija

Mulla on useampiakin mustia kamerakoptereita...

• FMulder

Unmarked helicopters, hovering
      The lord is coming soon
      Unmarked helicopters, hovering
      They said it was a weather balloon

• Anonyymi

Juuri kuvasin kaksi mustaa helikopteria lentämässä puiden tasalla Ristiinassa, metsän keskellä.

• Anonyymi

Kyllähän ne Utin Jääkärirykmentin Helikopteripataljoonan MD500.set ovat melko tummia, ehkä näyttävät jossain valossa mustiltakin.

• Anonyymi

7 vuotta sitten oli paljonkin.onkos rahat loppuneet

• Anonyymi

On niitä näkynyt, tänään yksi matalalla pilvien alapuolella ja usa harjoittelee rissalan kanssa pilvien yläpuolella.

• Anonyymi

Lapissa usan stratotakkerikin ajoi lepikkoon laskeutumisen jälkeen. Mitä hiton tunareita.

• Anonyymi

Vantaalla kämpän lähellä lentelee helikoptereita melkein joka päivä. Miksiköhän.

• Anonyymi

Olisko helikopterivarikko jossain lähellä?

• Anonyymi

https://www.iisalmensanomat.fi/uutissuomalainen/3884497

Uuyinen 1.3.2021: USA:n armeijan erikoijoukot saapuivat Suomen Lappiin harjoittelemaan talviolosuhteissa Utin jääkärirykmentin kanssa. Puolstusvoimista mukana vain palkattua henkilökuntaa. Liikkuivat mm. helikoptereilla.

Minä kävelin joskus maaliskuun alkupuolella Oulussa Pikisaaren sillalla kun musta helikopteri teki lenkin yläpuolella aika matalalla. Jatkoin matkaa. Saarella tapasin tuttavani, joka kertoi että hänellä oli juuri silloin ensimmäinen talvilomapäivä. Sama helikopteri tuli taas pörräämään yläpuolella. En muista päivämäärää. Löysin tämän lehtijutun vasta äsken, mitä lienen etsinyt. Olisikohan ollut niitä? Jos oli niin miksikähän kävi? Puolustusvoimat on kyllä myös kertonut maalanneensa helikoptereitaan mustiksi, mutta tästä jäi mieleen jonkinlainen kullanvärinen koristelu alaosassa. Entiseksi armeijan kapiaiseksi esittäytynyt mies kävi kesällä taloyhtiön puolesta tutkimassa mahdollisia välipohjaan porattuja reikiä, joiden kautta oletan hajuhäirintää harjoitettavan, ei löytänyt mitään. Hänellä oli musta kasvomaski, jossa oli kullanvärinen reunus. en tullut kysyneeksi minkä armeijan leivissä oli ollut, mutta jotenkin alkoi tuntua että ei ihme. Uskokaa tai älkää, kerron tämän kuitenkin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      174
      2057
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1499
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1182
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1066
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1003
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      918
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      865
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      825
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      785
    Aihe