Voisiko narsistia hallita tarjoamalla esimerkiksi tarpeeksi narsistista lähdettä, vaikkapa rahaa tai julkisuutta? Jos olisin varakas ja kuuluisa mies, jolla olisi ovet avoinna seurapiireihin, olisiko minun helpompi hallita narsistista tyttöystävää?
En todellakaan ole varakas, ja yksi narsistinen tyttöystävä riitti, mutta pohdin vain asiaa yksi ilta. Aika moni narsistihan pörrää noissa vip-piireissä ja nuo asiathan ovat heille jokseenkin tärkeitä. Voisi kai olettaa, että jos todellakin olisi rahaa millä mällätä, niin narsistikin olisi ainakin pidemmän aikaa kiukuttelematta ja esittäisi ehkä elämänsä show:n hyvänä tyttöystävänä?
Voiko narsistia hallita?
Jotakin-ajatuksia
3
149
Vastaukset
- xcch
Varmaan olisi, edellyttäen että itse voittaa varamsti rahojen käytön oikeuksista syntyvän valtataistelun. Samoin jos onnituu narsunpäähän menemään ajatuksen että viraissa käynti on sama kuin ero. (siis myös ero rahoista :)
Lusmuaa se kyllä siitä huolimatta ja valehtelee. - 17+16
Varmaan tuolla on joku merkitys, mutta mitäs iloa siitä olisi, jos tietää toisen näyttelevän tunteita että pääsee tuosta hyvästä osalliseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532