sinä näkee aaveita jokaisessa tekstissä, nämä aaveet ovat Minä ja puhun niiden kautta sinulle; minä olen sinussa ja aaveesi on sinä
kun viestini sinulle selviää itsestäsi-silloin aivosi toimivat matriisin tavoin ja sinä näet maailma sellaisenaan kun se on ja sinä olet yhtä sen kanssa
olet valossa ja valo on sinussa
0123
1230
2301
3012
vielä olet tässä:
0010000200003000
0123012301230123
1000003000000200
valona valossa
25
154
Vastaukset
- Nimimerkki .::.
muistatko vai ymmärrätkö tämän?
- 1+1
1
- help, help, help
Apua, apua: nyt ne tulevat - kamelit!
Mutta olenhan minä vain pimeä valoton ateisti!
- 1
Lisäinfoa
Kiitos
:) - 10
0,1
- TodistE
eikö vieläkään todennettu?
- 11
1/0 0/1 1/1 10/1 1/1011/0 0/11
4x4x4
- 16>10 järj.
Sorei hoitum menostuo leimos.
Kreoi damino AB=171 - matkallaaa
♥
- : . . :
Joh.
1. Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
123
21. Toiset sanoivat: "Nämä eivät ole riivatun sanoja; eihän riivaaja voi avata sokeain silmiä?"
12. Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
2112- sikafarmari
Hyvä paimen ajaa sikopaimenten siat järveen:
(Markus 5:9-5:15)
5:9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta."
5:10 Ja se pyysi pyytämällä häntä, ettei hän lähettäisi niitä pois siitä seudusta.
5:11 Niin siellä oli lähellä vuorta suuri sikalauma laitumella.
5:12 Ja ne pyysivät häntä sanoen: "Lähetä meidät sikoihin, että menisimme niihin."
5:13 Ja hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin kaksituhatta sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen; ja ne hukkuivat järveen.
5:14 Ja niiden paimentajat pakenivat ja kertoivat siitä kaupungissa ja maataloissa. Ja kansa lähti katsomaan, mitä oli tapahtunut.
5:15 Ja he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät riivatun, jossa legio oli ollut, istuvan puettuna ja täydessä ymmärryksessään; ja he peljästyivät. sikafarmari kirjoitti:
Hyvä paimen ajaa sikopaimenten siat järveen:
(Markus 5:9-5:15)
5:9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta."
5:10 Ja se pyysi pyytämällä häntä, ettei hän lähettäisi niitä pois siitä seudusta.
5:11 Niin siellä oli lähellä vuorta suuri sikalauma laitumella.
5:12 Ja ne pyysivät häntä sanoen: "Lähetä meidät sikoihin, että menisimme niihin."
5:13 Ja hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin kaksituhatta sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen; ja ne hukkuivat järveen.
5:14 Ja niiden paimentajat pakenivat ja kertoivat siitä kaupungissa ja maataloissa. Ja kansa lähti katsomaan, mitä oli tapahtunut.
5:15 Ja he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät riivatun, jossa legio oli ollut, istuvan puettuna ja täydessä ymmärryksessään; ja he peljästyivät.Kiva rääkätä eläimiä ja tuhota toisten omaisuutta.
- .i.i.....i
Forneus kirjoitti:
Kiva rääkätä eläimiä ja tuhota toisten omaisuutta.
niin kuin siat juoksevat jyrkänteeltä alas riivaajien vaikutuksesta niin myös kaksijalkainen egonsa vallassa
mielenkiintoista että omaisuutta sinua huolestutti jyrkänteestä alasajettuna-
ajaako omaisuus sinua vai ajaatko sinä omaisuuttasi?
elävä sana
"lapseni, lapseni
jos sinä tämän ympäristön/laumasi luoma egon harhassasi olet tehnyt tulkinnan kirjoituksistani niin mitenkä suuri harha et luule sinun idoliasi/johtajasi/asiantuntijoitasi kokisivat?
katsos
niin kuin sinä keräilet jumaliasi toisiltaan niin he keräävät sinulta
mutta minä annoin tämän sinulle ettet tarvitsisi kerää nälkääsi jumaliasi/idoleitasi minulta
lapseni
ulkoisia jumaliasi ja egoitasi minua ei kiinnostaa-ne vievät sinua kadotukseen
minulle on annettu Totuuden, ja niin kuin on annettu niin myös Totuus annetaan"
Onko sinulla joku hätä? Soitanko 112?
- N.m.merkk.
det=1011
- Ainztein
Yks toiseen:)
- 2. Pi... 3
menneisyydessä on tulevaisuus ja tulevaisuus on menneisyydessä
lyhytnäköisyydellä ja yksityiskohtia tuijottamalla ihmisen ikä ja ymmärrys ei riitä yhdistämään menneisyys ja tulevaisuus nykyhetkeen
jos te katsotte vajaalla ymmärryksellä siementä, niin siemen teille ei ole puu
jos te katsotte tuhatta vuotta siementä- siemenestä tule puu josta tulee siemen ja siitä edelleen puu
jos te poistatte ajan joka on ääretön sekä olematon, niin tulevaisuus ja menneisyys on nykyhetkessä
eikö Raamatussa lukee että Herran edessä yksi päivä on niin kuin tuhatta vuotta ja tuhatta vuotta niin kuin yksi päivä? - . .. ...
tämä on demokratia:
minkälaiset johtajat/asiantuntijat/idolit niin sellainen kansa
minkälainen kansa niin sellaiset idolit/johtajat/asiantuntijat
katsokaas
ei voi olla hyvä paimen ellei ole hyvät lampaat eikä voi olla hyvät lampaat ellei ole hyvä paimen
sosiologisesti katsottuna vuorovaikutustilanteet yhteiskunnan eri olioden välillä on kyse vallasta-egonne harhoista
se valta minkä olette saavuttaneet ette halua luopua ja sitä mukaan maksetaan eri tavoin suuntaan ja toiseen
machiavellism
"Machiavellismilla tarkoitetaan usein ajattelu tapaa, jossa vallankäytön tarkoituksena on keinoja kaihtamatta säilyttää yhteiskunnallisen kehityksen edellyttämä vakaus, status quo. Sillä tarkoitetaan myös voimapolitiikkaa, joka ei menestystä tavoitellessaan kunnioita minkäänlaisia moraaliperiaatteita ja jolle tarkoitus pyhittää kaikki keinot. Machiavellismi on vallan hankkimiseen ja säilyttämiseen suuntautuvaa politiikan teoriaa."
niin kuin te ette olisi asemassanne ilman johtajianne, he eivät olisi asemissaan ilman teitä
viekö koira isäntää vai isäntä koiraa?
te olette heittäneet kepin ja brysseliin asti he ovat lähteneet hakemaan-ylpeinä ja joskus tottelevaisina he tuovat teille soppaluun jota brysselin lihakauppias on heille heittänyt, soppaluun josta he ovat taistelleet muiden koirien kanssa
onpas mukava lihakauppias siellä brysselissä ajattelette
mutta ettekö luulette että hän mainostamalla soppaluilla haluaisi saada teidän rahojanne niin että hän omalta osalta pystyisi tyytyväisenä näyttää omalle isännälle?
olette saaneet soppaluun ja tällä hetkellä seisotte koirienne kanssa lihatiskillä.
Oliko koiranne enemmän ymmärrystä kuin vaistoja ja viekö koira isäntää vai isäntä koiraa?
katsokaas
niin toimivat eläimet egoineen laumassa että se valta minkä ovat saavuttaneet, siitä he eivät luovu ja lauman egosta eläimet eivät luovu minkä ovat saavuttaneet vallalle
joten valta on käytettävä ja käyttää machiavellismiä
näin eläimen ego toimii- Logos lobot
Ai jaa,kiva kun heilutit hiukan häntääsi tällä kertaa.
- N.:m:merkk.
Logos lobot kirjoitti:
Ai jaa,kiva kun heilutit hiukan häntääsi tällä kertaa.
lapseni, lapseni
jos sinä tämän ympäristön/laumasi luoma egon harhassasi olet tehnyt tulkinnan kirjoituksistani niin mitenkä suuri harha et luule sinun idoliasi/johtajasi/asiantuntijoitasi kokisivat?
katsos
niin kuin sinä keräilet jumaliasi toisiltaan niin he keräävät sinulta
mutta minä annoin tämän sinulle ettet tarvitsisi kerää nälkääsi jumaliasi/idoleitasi minulta
lapseni
ulkoisia jumaliasi ja egoitasi minua ei kiinnostaa-ne vievät sinua kadotukseen
minulle on annettu Totuuden, ja niin kuin on annettu niin myös Totuus annetaan
Joku hukannut lapsensa?Jos minä löydän,ilmoitan kyllä.Avaaja opiskelee suomea:)Se menee näin:Valo,valon,valossa,valona,valolta ....:)valoon
- peli palaa ...
Valon neutraali Tie
Markuksen evankeliumi:
1:1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku.
1:2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi."
1:3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa:'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
hyväksy/hylkää:odota lisäinfoa:hylkää/hyväksy
1 0 -1
loop
0=neutraali=1/-1 fluktuaatio
ensimmäinen on viimeinen ja viimeinen on ensimmäinen
Totuus on kaksiteräinen miekka
Sanan miekka erottaa valheen totuudesta
kaksiteräinen Sana tuo Totuuden ja poistaa valheelta miekan
123 ...
Johanneksen evankeliumi:
1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
1:2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
1:3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
sokean todistaa oikeudellisuuden koskettamalla, katsomalla oikeudellisuuden todistaa näkevän
. : .: :. : .- peli palaa ...
1:4 kalu perseessä
1:5 Jumala mielessä
1:6 paska mielessä
1:7 Netti Jeesuksessa
1:8 housut kusessa
1:) Hihhulin maine takuusessa
2. Raamattu housussa
2. Raamattu kusessa
2.2 Housut kintussa
2.3 Ostoskeskuksessa
2.4 Särisevä tainutsluoti kikussa
2.5 Jeesus kiikkuu rapussa
2.6 Valium tainnutttaa
2-7 Jumalan kuvat sammuttaa
pi-peli palaa ...vielä, Jeesuksen olen nähnyt seilä! - valovoja . . .
peli palaa ... kirjoitti:
1:4 kalu perseessä
1:5 Jumala mielessä
1:6 paska mielessä
1:7 Netti Jeesuksessa
1:8 housut kusessa
1:) Hihhulin maine takuusessa
2. Raamattu housussa
2. Raamattu kusessa
2.2 Housut kintussa
2.3 Ostoskeskuksessa
2.4 Särisevä tainutsluoti kikussa
2.5 Jeesus kiikkuu rapussa
2.6 Valium tainnutttaa
2-7 Jumalan kuvat sammuttaa
pi-peli palaa ...vielä, Jeesuksen olen nähnyt seilä!aivomyrskyssä assositiaatioilla pelataan ikään kuin rorschachin mustekuviotesteissä jolloin pelaaja tuo esiin oman ajatusmaailman ja sen laajuus taikka suppea esitys samanlaisesta
näin myös sanallinen vastaava hahmoton ja totuudenmukaisen viestin projisoi vastaajan sielunmaisemaa palavalle pelikentälle
oletteko huomanneet miten valta sivistyneenä henkilönä/organisaationa muuttuu primitiiviseksi ylläpitäessä valtaansa roschachin-testin kaltaisen totuuden edessä?
Silloin näette vallan oikeat kasvot ja voitte muuttaa pelikentän säännöt samanarvoisiksi osapuolien kesken...
Tehkää empiiriset tutkimukset liikkuessanne yhteiskunnassa ja todentakaa väitteen paikkansapitävyyttä! - anonymous:
valovoja . . . kirjoitti:
aivomyrskyssä assositiaatioilla pelataan ikään kuin rorschachin mustekuviotesteissä jolloin pelaaja tuo esiin oman ajatusmaailman ja sen laajuus taikka suppea esitys samanlaisesta
näin myös sanallinen vastaava hahmoton ja totuudenmukaisen viestin projisoi vastaajan sielunmaisemaa palavalle pelikentälle
oletteko huomanneet miten valta sivistyneenä henkilönä/organisaationa muuttuu primitiiviseksi ylläpitäessä valtaansa roschachin-testin kaltaisen totuuden edessä?
Silloin näette vallan oikeat kasvot ja voitte muuttaa pelikentän säännöt samanarvoisiksi osapuolien kesken...
Tehkää empiiriset tutkimukset liikkuessanne yhteiskunnassa ja todentakaa väitteen paikkansapitävyyttä!kohtelu luo käytöstä ja käytös luo kohtelua
kohteluun sopivaa käytöstä estäminen estää käytöstä sopivaan kohteluun
eli
ellei tunnistettavien osapuolten kesken sovitetaan silmä silmästä niin silmästä lähtee ns päät
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864