Kas, on tässä skenessä sentään jollain munaa ihan toimintaan asti. Saas nähdä onko Päällikön kostotoimenpiteet huomionarvoisia. Hyvää viihdettä ainakin lienee tiedossa. Blörbs ja Blurbs, sano.
http://juhamakiketela.info/tiedotteita/puolueestaerottaminen.html
Reino antoi kenkää Päällikölle
4
133
Vastaukset
- Kohta saamme tietää
Jos se Mäksy nyt vihdoin vaivautuisi kirjoittamaan sen suuren paljastuskirjansa, jonka kuulemma pitäisi kuvailla myös kaikki Halla-ahon kaapista löytyvät luurangot.
- OmShantiShivaShakti
Homma-foorumin juutalaisklikki ei nähtävästi tykännyt siitä ideasta ettei muslimeita tarvitsekkaan demonisoida täysipäiväisesti?
- The Päällikön peli
Adressimies Mäki-Ketelä vedätti reinoja ja muita kämyääliöitä vuosia. Siinä olisi Shivarillekin oppimista. Nyt vasta erotettiin Muutos-puolueesta - Mäksy nauraa partaansa, hörppää konjakkia ja miettii jo uusia trollauksen aiheita...
- tö päällikkö
Hyvä. Nakertajat kuuluu heittää pellolle scenestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716