Naisen tavallista pidempi katsekontakti?

kontakti..

Kuvittelenko vain, vai voiko naisesta huomata että hän on kiinnostunut minusta mikäli hän saattaa ottaa tavallista pidemmän katsekontaktin minuun? Tänään satuin kävelemään illemmalla eräässä kauppakeskuksessa, kun penkillä ollut nuori nainen katsoi minua putkeen varmaan 15-20 sekuntia, kunnes kävelin ohi ja vaikka siirsin katseeni aina vähäksi aikaa muualle ainakin kolme kertaa. Ujouttani en kuitenkaan viitsinyt tätä naista sen kummemmin lähestyä. Mitä veikkaatte, olenko pelkästään vainoharhainen vai oliko katsekontaktissa voinut olla jotain muuta?

18

2994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Pelkkä katse ei merkkaa mitään. Itselläni oli hieman vastaava tilanne ja pyysin tyttöä ulos, niin eipä sitä kiinnostanut.

• 18

Ei välttämättä merkkaa mitään, voithan aina toivoa ja piristää sillä omaa päivääsi! Esim. minulla on yksi naistuttava, jolla on tapana tuijottaa ihmisiä ja olen asiasta joskus maininnut, niin hän ei edes itse ollut ajatellut asiaa.

• novttu

Ei todellakaan merkitse mitään. Pitkä katse ei IKINÄ kerro kiinnostuksesta. Kun lähestyin naisia liukuhihnalta, niin sain käytännössä aina positiivisen vastaanoton PAITSI jos erehdyin seuraamaan "katseansaa". Tyttö näyttää katsovan kuin kutsuen että tulisit tekemään tuttavuutta, mutta kun menet, hän hämmentyy ja ei paljon puutu että voisi yhtä hyvin vaikka lähteä juoksemaan karkuun.

Miksi naiset sitten tuijottavat? Ehkä he houkuttelevat miehiä luokseen päästäkseen torjumaan heidät, ei suoraan sanottuna kiinnosta. Töllätköön.

• hippahoppa

no mäpä kerron miksi mä katson miestä. jos mä en saa miehestä silmiä irti siihen on oikeastaan tasan kaksi syytä: se mies liikkuu niin että on pakko katsoa koska se on äääärettömän sexy TAI sitten siinä miehessä on jotain muuta mitä on ihan pakko katsoa vaikka en välttämättä haluis (jos oisin siis kohtelias).

• Enpä usko

No ei merkkaa mitään. Tai siis voi merkata mutta aivan mahdoton sitä on tietää.

Itse saan vastaavia katseita joskus paljonkin, mutta tuskimpa olen ihan niin syötävän ihanan näköinen.

• .......

Katsoa voi niin paljon muistakin syistä kuin siksi, että olisi kiinnostunut romanttisessa mielessä. Joku voi muuten vain olla niin jännän, mielenkiintoisen tai suorastaan hassun näköinen, että on pakko jäädä tölläämään. Sit taas jos olen oikeasti kiinnostunut, olen niin saatanan ujo, että en edes uskalla töllätä kovin pitkään vaan käännän katseeni nopeasti pois. :)

• Piiitkä katse silmii

Mä katson pitkään silmiin vain silloin, kun haluan miehen tietävän, että sopii lähestyä eli olen kiinnostunut tai ihastunut. Mutta mä olenkin vähän vanhempi kurppa.

• Sxr3psx

Mulla on koulussa menossa sellane homma, että siellä on yks tooosi nätin näköne tyttö ja aina ku tulee vastaa ni katotaa melkei nii kaua kunnes toinen katoaa näköpiiristä. en vaa uskalla lähestyy sitä millää tavalla. :(

• pelimies28

Toi on ihan päivänselvä homma. Se muija on kiinnostunut susta ja se odottaa että menisit juttelee sille. Voisin vaikka lyödä vetoa. Kannattaa kokeilla! Mitään ihmeellistä siinä ei tarvitse sanoa. Riittää ihan vaikka että moi mitäs sulle kuuluu. Käy testaamassa ja kerro miten kävi! Etsi sellainen tilanne että se on vaikka yksin niin se on helpompi.

• pelimies28

Ei se selviä kuin testaamalla. Mä teen yökerhoissa yleensä niin että kun saan hyvännäköisiltä naisilta katseita niin menen juttelemaan. Kyllä ne melkeen poikkeuksetta katselee sen takia että pitävät näkemästään.

• Pläkki on

"Sxr3psx"
      Tuo on tosiaan selvää pässinlihaa. Ei mitään menetettävää.
      Mene vaan rohkeasti juttelemaan jotain ja yritä katsoa sellainen tilanne, että tyttö on yksin. Mukana seuraava kanalauma vaan pilaa tilanteen.

• Pläkki on

Pitkä katse merkitsee aina jotain, mutta sen tarkoitus riippuu tilanteesta.

Kadulla naisen pitkä katse voi seurata vaikka hassua kävelytyyliäsi, jotain yksityiskohtaa vaatteissasi tai mielenkiintoista osaa vartalossasi tarkoittamatta yhtään mitään muuta. Se ei siis ole mikään parittelukutsu. Johonkinhan ne silmät joskus sattuvat nauliintumaan yhdellä jos toisella.

Baarissa, yökerhossa, tanhuhumpissa tai vaikka töissä ruokatunnilla suoraan silmiin porautuva pidempi katse VOI tarkoittaa sitten jotain muuta.

• kokem

Kun tuo on tapahtunut kauppakeskuksessa niin se ei välttämättä merkitse mitään, voi olla ettei sitä edes tule enää koskaan vastaan. Tuo on itselle kyllä tuttua, tämä tosin tapahtui luennolla ja kun nainen katsoi aivan suoraan silmiin ja sen jälkeen hymyili ja toistui päivästä toiseen niin se oli kyllä aika selvä juttu. Ongelma taas oli siinä että kun ei uskaltanut lähestyä, siinä meni yli viikko kunnes uskaltauduin ja siinäkin vaiheessa jalat täris niin perkeleest. Sen jälkeinen vaihe on sitten erittäin kuumottava voin sanoa. Vinkkinä- ei kannata katsoa takaisin liikaa, naiset katsoo sen kyyläämisenä.

• flayer68

Ihan Naisena niin kyllä katson miestä joka kiinnostava pitempään, joten kai meitäkin on sitten erinlaisia. Joten tartu tilaisuusteen, kysy rohkeasti kahville mitään ei saa jos ei yritä.!!

• ffffffffffffffffffff

Kyllä noi akat on rasittavia tapauksia kyyläämisineen.
      Selvin päin en halua loukata,tuhdimmassa kännissä saatan tokasta:
      "Mitäs siinä tuijotat,emmä sun eväitäs oo pölliny tai syönyt"

• asiaan tutustunut

Väittäisin, että jos päälläsi ei ole jotain todella outota, nii pitkä katsekontakti melkoisen usein tarkottaa ainakin jonkin sortin kiinnostusta.

Se taas että pitkään katsonut ei sitten halua viedä asiaa pidemmälle vaikka menisi juttelemaan, ei mielestäni millään tavalla tarkoita ettei olisi pitänyt näkemästään. Voihan olla että henkilö on esim. varattu, ujo tai ihan mitä vaan, ei vaan ole valmis kohtaamaan lähestymistä sillä hetkellä.

• kleopatraa

Mee juttelemaan. Mut älä mee siihen venaamaan mitään palkintojenjakoa. Mee läpällä kysymään, että mitä sä oikein tuijotat siinä. Pitäis irrota hyvä alku.

• :))))

salilla syksyllä tummatukka tuijotti pitkään munien korkeudelle....meinasin kävellä eteen ja sanoa katso lähemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2186
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2075
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      28
      1980
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1386
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1326
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      802
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      741
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      723
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      708
    Aihe