Ikä: 19
Siviilipalvelus: 1/12
Bruttotulot: 2100/kk
Työsuhteen kesto: 12kk
Op. Ei myöntänyt lainaa. Sanoi ainoan esteen olevan käymättä oleva armeija. Pff... Kysyin, että voisinko taata 4000e arvopaperitalletuksilla, jolloin tokaisi, että eivät tällä kertaa kun armeija käymättä. helvetti jos lyhennettävää on 100e kuussa laina-ajan ollessa vaikka 3vuotta, niin tonnisen verran saatavasta säästöön ja lyhentää sillä armeija ajan. Huh...
Joten onko teille ehdotuksia luotettavasta rahoitus / lainasta jolla tuo summa auton ostoon irtoaisi. Syy, miksen halua osakkeita irroittaa, on niiden tällähetkellä jatkuva nousu. Korkorahat siis sieltä tulossa, niin viitsi pois ottaa.
Eli, vinkkejä? Vippeihin en sorru.
3000€ Laina, mistä?
17
1683
Vastaukset
- Jokota
Odotat muutaman kuukauden nuudeleita syöden, niin saat auton käteisellä..
Tai ostat halvimman katsastetun auton mikä löytyy, varmaan 500-1000e irtoaa. Kai sen verran on tilillä rahaa noilla tuloilla?- eeeeeaaaaaaaijh
Jos vakuuksia ei ole
halvin laina löytyi tästä
www.lainaa.inno-net.com
ilmaisella nettihakemuksella - pekka743
eeeeeaaaaaaaijh kirjoitti:
Jos vakuuksia ei ole
halvin laina löytyi tästä
www.lainaa.inno-net.com
ilmaisella nettihakemuksellaitsekin etin 3000e lainaa täällä http://www.lainaheti.fi/lainaa-3000-euroa/ ja laitoin hakemuksen menemään halensille.. saa nähä että meneekö läpi
- 18+10
Sun täytyy valita, pidätkö tuon 4000 e arvopapereissa vai myytkö ne ja ostat auton. Jos päätät pitää arvopaperit, niin autoa et saa.
- lainaaaaatko
Arvopaperit on kiinni nokiassa, enkä kertakaikkiaan pysty myymään ennen joulua. Oksennan ajatellen että menetän mahdollisesti....
Entä, jos tyttöystäväni, jolla on vakituinen työ, hakee lainaa kanssani? Ei luulisi että noin pienestä summasta voi olla kiinni. Sitä paitsi mitä minä ymmärrän, niin turvallisempi olo mulla on niin päin, että otan 150e kuussa lyhennettävää ja minulla on ''''''turvassa''''' rahaa siltä varalta että jotain sattuu, vaikka 4k puolittuisi, 2k:lla lyhentelisi aikast monta kuukautta... - 12+13
VÍtun lusmus!! Käy ensin se armeija niin tekevät sinustakin s@@tan@ miehen !!
- autoileva äijä 6
Katso täältä http://www.uudetvippipaikat.fi
Luulis että jostain noista saisi... - hmmm...
""Syy, miksen halua osakkeita irroittaa, on niiden tällähetkellä jatkuva nousu. Korkorahat siis sieltä tulossa, niin viitsi pois ottaa.""
Arvopapereita osakkeita voit´pistää vakkudeksi pankille ja parempi vakuus mikäli arvo vaan nousee. Ei se arvon nousu lopu siihen että pankilla on lainaikana oikeus reaalisoidea ne mikäli et maksa lainaasi. Joten tuon suhteen en ymmärtänyt ajatusmaailmaasi..Korkorahathan arvopapereistasi saat omaan käyttöösi.. ei pankki niitä vie. - lainaaaaaatko
Pankki pitää arvopapereiden kelpoisuutta 50% niiden sen hetkisestä arvosta. 4k:n arvopaperit käyvät siis vain 2k:n lainan vakuudeksi.
Kyllä noilla tiedoilla laina pitäisi irrota. Kokeile vaikka seuraavaa osoitetta http://pikalainaa.eu/laina-1000 siellä on isommat lainat pistetty järjestykseen ja varmasti irtoaa noilla tuloilla, joita itse voin vain haaveilla :D
- oiugg
lainaa halvalla korolla
www.lainaa.shopfi.info - asdasdasdasdasd
Taisi tulla laina :o Hain yhdessä tyttöystävän kanssa. Yhteiset tulot n. 3100e / kk Haettiin 5k 150e/kk niin tuliko siitä tasan 3 vuotta ja tarkoitus lyhentää isommissa erissä kun pääsen intistä. 1 Henkilötakaaja, joka takaa puolet lainasta ja auto jonka arvo on 7k käy vakuutena puolelle lainalle. Toinen vaihtoehto olisi ollut ottaa pienempi laina, jolloin rahastoni olisivat käyneet vakuutena puoliksi, puoliksi henkilö. Auto olisi tällöin ollut halvempi jolloin se ei olisi kappaskummaa käynyt vakuutena laisinkaan. Eli heillä on siellä joku syrjintäraja tässäkin hommassa :D Kaskoa eivät muuten edellyttäneet :OOO ?!?
- iloinenäiti
Omasta puolestani voin suositella seuraavaa firmaa
http://nopealaina.blogspot.com/2011/11/freedomrahoitusfi.html
Asiat hoitui helposti ja takaisinmaksusuunnitelma oli toiveidenmukainen. - uskomaton äijä
katso täältä http://www.uudetpikavipit.net
- markku20
Hei! Noilla tiedoilla sinun pitäisi kllä saada lainaa tuo 3000. Tärkää on että et maksa liikaa. Kun itse etsin lainaa vastaavan summan verran huomasin erään kohtalaisen arvokkaan oloisen resurssin, jolla ainakin vältyin maksamasta liikaa: http://www.kulutusluottoja.com/lainaa-3000/
Kun taulukkoa katsoo, niin on aika shokeeraavaa nähdä miten isoja heittoja eri toimijoilla on koroissaan. On turha maksaa liikaa, se on ainakin huonoin mahdollinen sijoitus. - €rkki
"Syy, miksen halua osakkeita irroittaa, on niiden tällähetkellä jatkuva nousu. Korkorahat siis sieltä tulossa, niin viitsi pois ottaa."
Niin, aloittajan kirjoituksen aikaan Noksu oli yli 4 euron arvossa ja nyt nyt tippunut reilun 2 euron pintaan. Niin ne jotkut kuvittelee ja samalla häviää. Onnea valitsemallasi tiellä. - rasvaniska
Kuka nuori enää sijoittaa noksuun? Keulahahmo täysi ****** ja firman tuotteet ei kelpaa muuhun kuin verkonpainoiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463