Mikäli pysäköintivirhemaksut nousee

virheä pysäköijä

80 euroon niin silloin lopetan kyllä virheelisen pysäköinnin, se on tosi.
Ja ne jotka ei lopeta niin se on niille oikein, opettelisivat pysäköimään oikein.

7

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välilläpitääaina

Mitään muuta kuin jokaisessa autossa on kohta iso lappu tuulilasin sisällä jossa lukee "HUOLTOAJO".

• 963

Mitäs virkaa huoltoajolapulla on hinnankorotuksessa? Häh?

• Suunta on hyvä. Vielä kun pysäköinnistä maksaminen tehtäisiin helpoksi...

Oikeasti, edes kortilla toimivia automaatteja ei ole kaikkialla, vaan pitäisi olla kolikoita mukana. Ei kai kukaan enää käytä käteistä rahaa?

Vaihtoehtona joku mikälie laite, joka maksaa aika reilusti. Ei oikein viitsi ostaa, kun maksulliselle pysäköinnille on tarvetta ehkä kerran kuussa.

Minä olen ratkaissut tämän ongelman niin, että pyrin pysäköimään sinne missä ei laskuteta tai voi maksaa kortilla (mieluusti sisätiloissa). Jos joudun jättämään autoa kadunvarteen keskustassa, niin sitten eletään riskillä. Tähän asti on ollut turhan kannattavaa, muutos on siis oikeaan suuntaan.

• Parkkilateksi

Minä en ole virheellistä pysäköintiä vielä aloittanutkaan... :)

Mutta eipä noita kunnallisia pysäköintivirhemaksuja ole tullutkaan.
      Leikkilaskuja on tullut kyllä hankittua ja ihan tarkoituksella kiekon "unohtamisella" kauppareissun aikana, mutta en ole vielä maksanut yhtäkään. Ja eipä ole tarvinnutkaan.

• tilanne päällä

Saahan nähdä miten tuo vitun invaliidi joka aina pysäköi romunsa kielletylle paikalle, pys.paikan viereen, reagoi siihen. On se laputettu jo monasti, eikä pässi usko ettei siihen saa pysäköidä. Sellainen invaliidi että kyllä omin jaloin kävelee, mistälie luvan saanut. Eikä se lupa oikeutta pysäköidä pelastustielle, piha-alueelle eikä jalkakäytävälle, mutta tämä pässi vaan tekee sitä.

• idiootteja on

Katsos kun ehkä se on sellainen aivoinvalidi. Sellaisille tietysti voisi antaa jonkun älypöllö tarran kun invapaikoille änkeävät ilman tarvetta ja vain laiskuuttaan.

• mäenmaksa

Täällä meidän kaupungissa on hyvin näkyvissä se "harakka tervatulla sillalla" ilmiö. Täällä nostettiin parkkimaksut tuplaksi ja parkkipaikat tyhjenivät. Kun tämä johtaa virheellisiin pysäköinteihin, nostetaan virhemaksuja, niin pysyy tilit kunnossa. Kun korotetut virhemaksut siirtävät autot taas laillisille paikoille, vähenevät sakkomaksut. Tämä taas johtaa parkkimaksujen korotuksiin...
      Todellisuudessa ihmiset menevät ostoksilleen naapurikaupunkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe