80 euroon niin silloin lopetan kyllä virheelisen pysäköinnin, se on tosi.
Ja ne jotka ei lopeta niin se on niille oikein, opettelisivat pysäköimään oikein.
Mikäli pysäköintivirhemaksut nousee
7
138
Vastaukset
- välilläpitääaina
Mitään muuta kuin jokaisessa autossa on kohta iso lappu tuulilasin sisällä jossa lukee "HUOLTOAJO".
- 963
Mitäs virkaa huoltoajolapulla on hinnankorotuksessa? Häh?
Suunta on hyvä. Vielä kun pysäköinnistä maksaminen tehtäisiin helpoksi...
Oikeasti, edes kortilla toimivia automaatteja ei ole kaikkialla, vaan pitäisi olla kolikoita mukana. Ei kai kukaan enää käytä käteistä rahaa?
Vaihtoehtona joku mikälie laite, joka maksaa aika reilusti. Ei oikein viitsi ostaa, kun maksulliselle pysäköinnille on tarvetta ehkä kerran kuussa.
Minä olen ratkaissut tämän ongelman niin, että pyrin pysäköimään sinne missä ei laskuteta tai voi maksaa kortilla (mieluusti sisätiloissa). Jos joudun jättämään autoa kadunvarteen keskustassa, niin sitten eletään riskillä. Tähän asti on ollut turhan kannattavaa, muutos on siis oikeaan suuntaan.- Parkkilateksi
Minä en ole virheellistä pysäköintiä vielä aloittanutkaan... :)
Mutta eipä noita kunnallisia pysäköintivirhemaksuja ole tullutkaan.
Leikkilaskuja on tullut kyllä hankittua ja ihan tarkoituksella kiekon "unohtamisella" kauppareissun aikana, mutta en ole vielä maksanut yhtäkään. Ja eipä ole tarvinnutkaan. - tilanne päällä
Saahan nähdä miten tuo vitun invaliidi joka aina pysäköi romunsa kielletylle paikalle, pys.paikan viereen, reagoi siihen. On se laputettu jo monasti, eikä pässi usko ettei siihen saa pysäköidä. Sellainen invaliidi että kyllä omin jaloin kävelee, mistälie luvan saanut. Eikä se lupa oikeutta pysäköidä pelastustielle, piha-alueelle eikä jalkakäytävälle, mutta tämä pässi vaan tekee sitä.
- idiootteja on
Katsos kun ehkä se on sellainen aivoinvalidi. Sellaisille tietysti voisi antaa jonkun älypöllö tarran kun invapaikoille änkeävät ilman tarvetta ja vain laiskuuttaan.
- mäenmaksa
Täällä meidän kaupungissa on hyvin näkyvissä se "harakka tervatulla sillalla" ilmiö. Täällä nostettiin parkkimaksut tuplaksi ja parkkipaikat tyhjenivät. Kun tämä johtaa virheellisiin pysäköinteihin, nostetaan virhemaksuja, niin pysyy tilit kunnossa. Kun korotetut virhemaksut siirtävät autot taas laillisille paikoille, vähenevät sakkomaksut. Tämä taas johtaa parkkimaksujen korotuksiin...
Todellisuudessa ihmiset menevät ostoksilleen naapurikaupunkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701