Minulla on muita sairauksia, neurologisia oireita ja imusolmuke tms. kaulalla oireilee. Lisäksi minulla on lymfosyyttejä yli viitteen. Uskaltaako nyt ottaa kausi-influenssarokotuksen? Tänään olisi saatavilla.
imusolmuke ja lymfosytoosi
9
1600
Vastaukset
- sefsefgsefg
Riippuu siitä haluatko osallistua jälleen sureen arvontaan. Kelle napsahtaa potit tällä kertaa. Toissa vuonna oli jaossa sata narkkista. Oisko ykskään 2,7 miljoonasta halunnut osallistua jos olisi tiennyt että voi saaha sellaisen.
Maltahan hetki ja kattele vaan miten käy niien jokka aikoo sortua myös tähän Henziin. Maltti on valtti- karhumur
Viime vuonna otin sen influenssarokotuksen, eikä siitä tullut mitään. Soitin tänään puhelinlääkärille, hän suositteli olla ottamatta ennen kuin selviää, mikä nyt mättää. Kaulasuonten ultraus on tänään. Lievät immuunipuutokset ja jo koholla olevat lymfosyytit arveluttavat.
- kiipelis
karhumur kirjoitti:
Viime vuonna otin sen influenssarokotuksen, eikä siitä tullut mitään. Soitin tänään puhelinlääkärille, hän suositteli olla ottamatta ennen kuin selviää, mikä nyt mättää. Kaulasuonten ultraus on tänään. Lievät immuunipuutokset ja jo koholla olevat lymfosyytit arveluttavat.
Taivaan vallat, kai sitä on turvallisempiakin tapoja ennaltaehkäistä nuhaa tai influenssaa. Itse toivottaisin hornaan jo etukäteen kaikki kampanjanuhapiikit...
- vaarallista peliä
karhumur kirjoitti:
Viime vuonna otin sen influenssarokotuksen, eikä siitä tullut mitään. Soitin tänään puhelinlääkärille, hän suositteli olla ottamatta ennen kuin selviää, mikä nyt mättää. Kaulasuonten ultraus on tänään. Lievät immuunipuutokset ja jo koholla olevat lymfosyytit arveluttavat.
Tosiaan,, täälläkin on ollut tutkimustuloksia, että influenssarokotuksista juuri seuraa lymfooma eli imusolmukesyöpä. En kehottaisi enää riskeeraamaan tuollaisilla ylimääräisillä riskeillä, kuten lääkärisikin tiesi kertoa.
- kaikkea sitä jaetaan
vaarallista peliä kirjoitti:
Tosiaan,, täälläkin on ollut tutkimustuloksia, että influenssarokotuksista juuri seuraa lymfooma eli imusolmukesyöpä. En kehottaisi enää riskeeraamaan tuollaisilla ylimääräisillä riskeillä, kuten lääkärisikin tiesi kertoa.
No niinpä näkyy syöpä tulevan. En ainakaan itse ota piikkiä mistään hinnasta.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19011978 - ohjenuoraksi
kaikkea sitä jaetaan kirjoitti:
No niinpä näkyy syöpä tulevan. En ainakaan itse ota piikkiä mistään hinnasta.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19011978Mikäli epäilet, että sinulla todettu non-Hogkinin lymfooma tai muu vakava tauti on yhteydessä Pandemrix -rokotteeseen tai kausi-influenssarokotteeseen, kannattaa huolehtia että epäilystä tehdään ilmoitus epäilystä rokotehaitasta. Terveydenhuollon ammattilaisilla on lakisääteinen velvollisuus ilmoittaa epäillyistä rokotteiden haitoista, mutta harvinaisten ja ennalta tuntemattomien haittojen kohdalla mahdollisuus ei välttämättä tule lääkärille mieleen. Näin ollen omista epäilyistä kannattaa mainita ja pyytää lääkäriä tekemään haittailmoitus. Haittailmoitus on mahdollista tehdä myös itse, mutta on suositeltavaa, että sen tekee terveydenhuollon ammattilainen. Haittojen ilmoittaminen on tärkeää, jotta rokotteiden haittoja voidaan tutkia ja rokotteita tarvittaessa kehittää turvallisemmiksi. Kuten Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL:n) rokoteturvallislääkäri totesi esityksensä lopuksi 26.10.2011: "Haittaseuranta ja -tutkimus on tärkeää, jotta tietopohjamme kasvaa". Lisätietoa haitoista sivulla Rokotteiden ja rokottamisen haitat ja riskit.
- karhumur
kaikkea sitä jaetaan kirjoitti:
No niinpä näkyy syöpä tulevan. En ainakaan itse ota piikkiä mistään hinnasta.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19011978Mitäs sitten se influenssa tekee monisairaalle ja immuunipuutoksiselle? Pandemixiä en saanut, onneksi. Mutta sairastin vaikka mitä, liekö ollut sikainflu lievänä.
- sdfvsdf
karhumur kirjoitti:
Mitäs sitten se influenssa tekee monisairaalle ja immuunipuutoksiselle? Pandemixiä en saanut, onneksi. Mutta sairastin vaikka mitä, liekö ollut sikainflu lievänä.
kai nyt influenssaan ku influenssaan on kuitenkin hieman lempeämpiä lääkkeitä ku rokotteet, eihän rokotteissa ole mitään välttämättömiä ravintoaineita
- sdcvsdfv
Jumavittu mikä kissa meillä, puri kännykän laturin johdon rikki. Annoin sille luunapin ja heitin rapakkoon ;)
Eikä ollu eka laturi minkä särki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463