Missä ovat kaikki narkit ja alkoholistit?

MissäteOotte?

Täällä deitissä ei ole ketään työtöntä ja alkoholisoitunutta. Äsken tuolla kioskilla mistä ostin röökiä..mua edellä oli noin 30 nainen joka osti kaljaa..ja hais viinalle kuin mikä-.. Ihan näin Ma-iltana..Lisäksi näen jatkuvasti kaiken ikäisiä ryyppäämässä täällä Hkissä kun liikun tuolla ulkona:)

8

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hikhik

Kyllä niitä täällä on, mutta ne on naamiotuneet maistereiksi.

• Ikuisesti yksin...

Onko täällä ylipäätänsä ketään, jossa olisi jotain vikaa? Olen tehnyt havainnoin, että kaikista täydellisimmät ihmiset kerääntyvät nettideitteihin!

• Raksakartsa

Ehkä useimpien nettideiteissä olevien ihmisten suurin syy sinkkuuteen on juuri tuo liika täydellisyys ja virheettömyys.

Mun deittikeskustelut menee hyvin aina siihen asti, kunnes kerron olevani "amis". Se ei vaan kertakaikkiaan sytytä naisia. Nyttemmin olen lisännyt tuon amis-kohdan profiiliini, niin en aiheuta korkeakoulu-hoitsuille enää päänvaivaa.
      Se on muuten aika jännä, että siihen asti, kunnes kerron olevani amis, naiset kehuvat komeaksi ja kuuntelevat mielellään harrastuksistani ja kertovat itsestään avoimesti, mutta minun ammattini on sitten niin ylitsepääsemätön asia. Toimin siis talonrakentajana.

Mihin tää maa vielä menee, kun tuntuu, että kaikki naiset ovat korkeakoulun käyneitä tai maistereita ja miehet paljolti amis-sakkia. Ja eihän tämä nyt täysin yleistettävissä ole, mutta selkeästi kun seuraa markkinoita, niin huomaa, että sinkut naista etsivät miehet ovat useasti duunareita ja naiset taas hyvin koulutettuja maistereita.
      Yheiskuntaopin opettaja sanoi ylä-asteella, että siivosta ja rakennusinsinööristä ei koskaan tule avioparia. Hyvin on tuo oppi uponnut meihin.

• Totuuksien_Laukoja_1

Ne naiset ovat vaan vajoneet omiin UNELMA_MAAILMOIHINSA!! ei normaali nainen ole sama asia kuin NETTINAINEN.. Nainen ja NETTI-Nainen on kaks täysin eri asiaa.. Mitä enemmän nainen on netissä, sitä kusipäämpi siitä tulee! Mä tunnen yhden naisen joka on huippusuosittu netissä..mutta oikeaa elämää sillä ei ole yhtään! on yks NYYHKYTATTI ja itkee himassaan ja RUIKUTTAA:. VITTUMAINEN luonne ja täys K-pää koko ämmä! KAIKKI NETTI-naiset samanlaisia IHMISJÄTTEITÄ! AINOA SYY deittailla netissä on PANIIKKIHÄIRIÖISYYS ja SOSIAALINEN VAMMAISUUS!!! sekin mlqvisti-akka josta aikaisemmin mainitsin.. on yks Tärinä-Tuula tuolla oikeassa elämässä!

• tuurijuoppo

kyllä täälläkin on yksi työtön tuurijuoppo alkoholisti! en vaan istu baareissa vaan juon kotona.viimeksi niin paljon että jouduin sairaalaan veren tulon takia, ne potkas mut himaan oottaan jatkohoitopaikkaa jota ei olle moneen päivään kuulunut!taistelen viinanhimoa vastaan nukkumalla ja syömällä kun painokin pääsi tippumaan aika tavalla juodesa. olen luonteeltani tuurijuoppo ja voin olla joskus kuukausia juomatta,mutta kun masennuskausi iskee,alkaaa juominen.

• -

Viinahan on just se paras itsensä lääkitsemisen muoto. Kannattais ehkä hakeutua lääkärin pakeille.

• ....................

Isäni kuoli juuri massiivisen sisäisen verenvuodon takia juotuaan sisuksensa pilalle kaikkia myrkkyjä. Kannattaisikohan laatia testamentti.

• ....................

Juopot saavat seuraa ilman nettiäkin. Sen kuin vaan kännissä kaatuu vastakkaisen sukupuolen yhtä humalassa olevan edustajan päälle, niin siinähän se on vuosisadan rakkaustarina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      128
      3954
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2436
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2407
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2302
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      52
      2083
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      18
      1783
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1107
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1091
    Aihe