Oon ihmetelly sen toimintaa pitemmän aikaa. Lähettävät laskuja laskun perään ja summa kasvaa koko ajan. Sain tehtyä maksusuunnitelman ja maksoin laskut heidän palvelun kautta, jotta suoritus näkyisi heti, mutta eipä näy. Laitoin viestiä sivujen kautta , mutta vastausta odotellaan yhä.
Onko muilla kokemuksia kyseisestä paikasta/ palvelusta?
Euroloanin tominta ihmetyttää!
7
417
Vastaukset
- hämärää touhua
Ei kokemusta, mutta tuntuu siltä ettei näiden pikavippifirmojen touhu kestä oikein päivänvaloa. Eivät taida uskaltaa laittaa saataviaan lainkaa oikeeseen ulosottoon, laittavat niitä perintätoimistoihin joiden toiminta myös kyseenalaista.
On kova ala puolin ja toisin. Taitaa eurot mennä omiin velkoihin kun alkaa periä niitä oikeen ulosottomiehen kautta. Monessa vippifirmassa hyvin hämärä omistuspohja. YTJ:tä kun katsoo niin lähes kaikki jotain juuri perustettuja tai lopetettuja, eikä varmasti hoida velvoitteitaan. - 7+17
Peruin oman vippini sähköpostilla (mukana skannattu liite paperista allekirjoituksineen) mutta eipä tullut koskaan vastausta paljonko pitää maksaa korkoa siltä ajalta mitä laina oli käytössäni, eikä mitään muutakaan. Aion kuitenkin maksaa laskun ja laitan siihen oman korkolaskelman ja pari euroo päälle, eipähän tule sanomista.
Ja vähän epäilyttää että kohta sieltä tulee lasku ja ettei olisi peruttu, heh. Ihan sama, mulla on sähköpostin toimituskuittaukset tallessa ja kaverillekin laitoin lähetettäessä piilokopion että onpahan todistaa että on peruttu hyvin ennen 14vrk rajaa :)
Olen joskus perunut myös esim ferratumille ja siellä homma pelasi erittäin hyvin, ei tarvinnut edes maksaa korkoja. - Se sama Ihmeentynyt
Onko muilla kokemuksia kyseisestä paikasta?. Olisi mukava tietään muiden kommentteja/kokemuksia palvelusta (Euroloan)
- Ei muuta
valitettavaa kuin se etteivät suostu päättämään asiakkuutta ilman kirjallista pyyntöä.
- jussi juuu....
Ihme pulju,kokemusta on.Kaveri vippas sieltä 700 euroa toukokuussa 2011.Kaveri jäi työttömäksi,ja ei ole voinut maksaa vippiä Euroloaniin takaisin.
Ajatella,nyt on jo marraskuu.Euroloan ei ole laittanut laskua mihinkään perintätoimistoon,puhumattakaan oikeudellisesta perinnästä/ulosotosta.
Todella outoa,sanon minä! Maksuvaatimuksia sataa silloin tällöin,ja toki kulut juoksee.Onkohan toiminta ollenkaan laillista???? - SeppoSairanen
Keräävät rahaa maksuvaatimuksilla ilmeisesti. En hyväksy tuollaista.
- Rahat ja henki
Seppo on kova jätkä. Tietää että pankkibisneksessä ei oo tulevaisuutta. Vippi se on joka kannattaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483