Uskovia ortodoksimiehiä.Ikä noin 35-50.Ei juo, ei polta eikä ole ex-vaimoa kiusaamassa ja jonka lapset olisivat jo aikuisia eikä ole velkaa eikä mielenterveysongelmia.
tasapainoinen, kiltti mutta ei flegmaattinen.Sinut itsensä ja uskonsa ja elämän kanssa.Ei mikään miehenhuitukka joka on sekaisin tai jonka lähipiirissä on joku joka on sekaisin.
Käy kirkossa vakaumuksestaan ja on kiltti ja hellä mutta tarvittaessa jämäkkä muttei jääräpäinen.
Mieluimmin pappi (HAHA).
Joo tää oli vaan vitsi.
Nimim. *mustakaapua vailla*
Löytyykö palstalta
6
158
Vastaukset
- Kysymys 2
Löytyykö palstalta juovia ortodoksimiehiä?
- !!!!!!!!
Löytyykö palstalta hutsahtavia akkoja?
- grand Old W Man
!!!!!!!! kirjoitti:
Sellaisia ei ole olemassakaan muuta kuin miesten mielikuvissa.
- --------------------
!!!!!!!! kirjoitti:
Miksi miehet ovat onnellisempia?
Siksi, että autotalli kuuluu yksin heille, suklaa on vain välipala, hääsuunnitelmat hoituvat itsestään ja he saavat pitää sukunimensä.
He eivät koskaan tule raskaaksi ja voivat käyttää valkoista T-paitaa huvipuiston Tukkijoessa tai olla vaikka ilman. Autokorjaamolla heille kerrotaan totuus.
Maailma on heidän urinaarionsa.
... Heidän ei koskaan tarvitse ajaa seuraavalle bensa-asemalle, koska tällä asemalla on yököttävä vessa.
He eivät koskaan mieti mihin päin lamppua käännetään sitä vaihdettaessa. He saavat samasta työstä enemmän palkkaa.
Rypyt vain lisäävät viehätysvoimaa.
Frakin lainaaminen maksaa vain murto-osan hääpuvun hinnasta.
Ihmiset eivät koskaan keskustellessa tuijota heidän rintojaan.
Uudet kengät eivät koskaan hierrä jalkoja.
Aina samalla tuulella.
Puhelut ovat ohi 30 sekunnissa.
Viiden päivän lomalla selvitään yhdellä laukulla.
He saavat itse auki purkkinsa.
He saavat arvostusta pienimmästäkin huomionosoituksesta.
Alusvaatteet maksavat 8.95e/3kpl.
Kolme paria kenkiä riittää.
He eivät näe ryppyjä vaatteissaan.
Sama hiusmalli kelpaa vuosikausia, ehkä kymmeniä vuosia.
Ei tarvi ajella kuin kasvot ja kaula.
He voivat pukeutua shortseihin huolimatta siitä miltä sääret näyttävät.
Kynnet voi hoitaa linkkuveitsellä.
He voivat rauhassa kasvattaa viikset.
Jouluostokset 25 sukulaiselle hoituvat puolessa tunnissa jouluaattona.
Ei ihme, että miehet ovat onnellisempia! :)
- Nähty on
Taatusti löytyy!
- sur sur...
Kyllä se on Jumala viisas.. löysi minulle hyvän miehen.Mahtaako Serjuska jäädä luostariin.Minä oisin vakaumuksellista mies ihmistä vailla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k693769On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.331994Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711594- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40929