Feministit ovat järkyttäviä älykääpiöloisia

Ver0nmaksaja

Verovaroista kustannetaan näille vasemmistolaisille ahneille feministi-idiooteille loputtomasti rahaa, jotta he voivat suoltaa loputonta harhaanjohtavaa propagandaa suomalaisille yksinkertaisille selkärangattomille toimittajille julkaistavaksi. Suomalainen feminismi on osa vasemmiston propaganda koneistoa, jolla koetetaan saada suomeen takaisin 70 lukulainen DDR tyylinen yhteiskunta.

14

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLET OIKEASSA

JA VAIN SITÄ.

Femakot vietävä Kim Il Jongin puutarhaan huoriksi !!

HOHOHOHOH...

• femakkomies

Te rasistit ette nähtävästi edes ymmärrä feminismin olevan puolueista riippumaton liike, joka ajaa niin miesten ja naisten asiaa. Sillä ei ole tekemistä vasemmiston kanssa. Feminismi on eliitin luoma liike joka ajaa paremminvointivaltion (UMJ) toteutumista.

• Hyi kun shinä olet

söpö ja shoma, hyi sentään kak*aa tulee vaan...

• Suurmestari NWO.

Mitä miesten asioita feministit ajavat? Ei ole vielä tullut vastaan mitään minua hyödyttävää. Sukupuoliroolien purkamista ja siitä mahdollisesti seuraavaa "hyvää" en ole pyytänyt.

• Sheer Line

Terze! Löytyykö Suomesta Helsingin ymp.. vielä muitakin kuin homoja tai bisse transuja??Tämä
        ilmoitus on tehty reilussa hengessä rajaavaksi, feministejä syrjivä ja
        tarkoitettu Vain heteromiehelle tai muutamalle n35-55v joka asuu
        pääkaupunkiseudulla.

Onko Sinä tarvetta löytää Luotettava Ystävä,amigo? Kaipaako sosiaalinen
        turvaverkkosi vahvistusta? Tyyppiä/ihmistä jonka kanssa puhua itseä koskevista
        asioista, elämästä yleensä tai yhteisistä kiinnostuksen kohteista? Tai saada
        harrastus seuraa,kuskia,kuljetus apua tai tarvitsetko joskus apulaista,
        kolmatta kättä, mielipidettä,neuvoja,toista näkökulmaa..??

Tällä ilmoituksella EN siis HAE mitään seksiä tai seurustelusuhdetta!

Jos kuitenkin ilmo kolahti niin jatka lukemista.
        Minulle on ihan sama oletko hämäläinen,savolainen,hurriii,stadilainen,eesti poeg
        tai lappalainen jne...
        Siviilisäätyä en myöskää ole rajannut, voit olla perheellinen,eronnut,leski,
        sinkku jne...
        Minulle myös sama oletko työssäkäyvä,laiska,proffa,maisteri,opiskelija,duunari,työtön
        yms...

Kunhan olet henkisesti suurinpiirtein terve ja kykenet hoitamaan itse omat
        arkiasiat.

Itseäni kiinnostaa kodin ulkopuolella esim autot,yms
        moottorikäyttöiset,kalastus,historia myös sotahist ja ehkä joskus
        retkeily,mökkeily,metsästys,matkustelu,ammunta tai kerro mikä sua kiinnostaa..
        Ja joskus on mukava rötväillä kun on juhlan aika tai nollata
        v***maiset fiilikset.

Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostiin [email protected] tai text
        kännykällä nrooni xxx-xxxxxxxxx (kakkosliittymä).
        Huom en avaa tai lue liitetiedostoja enkä liitekuvia!
        Ja jos satut vastaamaan niin otan takaisin yhteyttä kun sopivaa aikaa löytyy..
        mutta otan kuitenkin! Arvio 2pvä- kuukausi näin viimeaikoina. Kiitokset
        kärsivällisyydestä ))

• joopajoo
        Suurmestari NWO. kirjoitti:

Mitä miesten asioita feministit ajavat? Ei ole vielä tullut vastaan mitään minua hyödyttävää. Sukupuoliroolien purkamista ja siitä mahdollisesti seuraavaa "hyvää" en ole pyytänyt.

Miesten asioita ajaa miestenasialiike, eikö se riitä?
        Eivät hekään aja naisten asioita.

• Niinpäniin
        joopajoo kirjoitti:

Miesten asioita ajaa miestenasialiike, eikö se riitä?
        Eivät hekään aja naisten asioita.

Ei kukaan ole koskaan väittänytkään, että miesliike ajaisi naisten asioita. Feministit taas väittävät jatkuvasti toimivansa tasa-arvon ja kaiken hyvän puolesta.

• juupajuuu
        Niinpäniin kirjoitti:

Ei kukaan ole koskaan väittänytkään, että miesliike ajaisi naisten asioita. Feministit taas väittävät jatkuvasti toimivansa tasa-arvon ja kaiken hyvän puolesta.

Niin, ja tasa-arvoa ja kaikkea hyvää voi edistää esimerkiksi ajamalla naisten asioita asioissa, jossa he ovat heikommilla. Miesasialiike toteuttaa tasa-arvoa miesten oikeuksia parantamalla.

Vertauksena vaikka SETA, joka pyrkii tasa-arvoon parantamalla seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Eivät hekään kiinnitä huomiota heteroiden kaltoinkohteluun, mutta silti he edistävät tasa-arvoa. Tasa-arvoa voi edistää, vaikka ei ajaisikaan kaikkien osapuolten oikeuksia.

"Miesasialiike vaatii tasa-arvoa

Tasa-arvopolitiikassa on naisten lisäksi on otettava huomioon myös miehet, sanoo miesjaoston puheenjohtaja Kari Uotila Tasa-arvoasian neuvottelukunnasta.

– Liikkeelle on lähdetty naisen heikommasta asemasta, ja ihan aiheesta. Se ei enää riitä.

Uotilan mukaan lähtökohdaksi on otettava nyt molempien sukupuolien tarpeet ja näkökulmat. ---"
        (http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2385697/miesasialiike-vaatii-tasa-arvoa)

Huomaa etenkin viimeinen virke: samoin miesasialiike kokee taistelevansa tasa-arvon puolesta.

• Niinpäniin
        juupajuuu kirjoitti:

Niin, ja tasa-arvoa ja kaikkea hyvää voi edistää esimerkiksi ajamalla naisten asioita asioissa, jossa he ovat heikommilla. Miesasialiike toteuttaa tasa-arvoa miesten oikeuksia parantamalla.

Vertauksena vaikka SETA, joka pyrkii tasa-arvoon parantamalla seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Eivät hekään kiinnitä huomiota heteroiden kaltoinkohteluun, mutta silti he edistävät tasa-arvoa. Tasa-arvoa voi edistää, vaikka ei ajaisikaan kaikkien osapuolten oikeuksia.

"Miesasialiike vaatii tasa-arvoa

Tasa-arvopolitiikassa on naisten lisäksi on otettava huomioon myös miehet, sanoo miesjaoston puheenjohtaja Kari Uotila Tasa-arvoasian neuvottelukunnasta.

– Liikkeelle on lähdetty naisen heikommasta asemasta, ja ihan aiheesta. Se ei enää riitä.

Uotilan mukaan lähtökohdaksi on otettava nyt molempien sukupuolien tarpeet ja näkökulmat. ---"
        (http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2385697/miesasialiike-vaatii-tasa-arvoa)

Huomaa etenkin viimeinen virke: samoin miesasialiike kokee taistelevansa tasa-arvon puolesta.

Niinpä, mutta missä asioissa naiset enää ovat heikommilla?

Tasa-arvoasiain neuvottelukunta taas on feministinen propagandajärjestö, jonka lausunnot jätän omaan arvoonsa.

• Hhkllöö

Aivopesty "mies", etkö saa pllua ilman että nuoleskelet femakoiden pyllyjä? Kuinka kustettu oot kun luulet että femakot ajavat miesten asioita. Salli mun nauraa. Sun feissi suli just. Naurettava jätkä.

• grtr

kaikki naiset kattoo teeveeshoppia ja tilailee kaiken maailman rojuja sieltä. älykästä touhua

• fdhhh

Femakkomies, älä tee itsestäsi naurunalaista, ethän? "...feminismin olevan puolueista riippumaton liike, joka ajaa niin miesten ja naisten asiaa..."

Wikipedian feminismin määritelmä alkaa näin: "Feminismi eli naisliike tai naisasialiike..."

Femakkomies, mä nauran sulle. Itseasiassa vedet silmissä käkätän. Kierin lattialla miten voit olla noin kusetettu nuija. Etkö naista saa muuten kuin "tunnustautumalla naisille miespuoliseksi feministiksi"? Huh mikä nuija, sun päällehän pissitään kokoajan näköjään.

• sjhdfjhg

Johan vitsin murjaisit...

• Exxon Valdez

Tekovehje näille kaikille f:emakoille lahjaksi ,pienenä ne putket poikki jo.
      Ettei tule vaan samanlaisia f:emakoita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      169
      6472
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3058
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1526
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1320
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1201
    Aihe