Head House kokemukset

Mihin kouluun

Keväällä alkaa Head Housella kursseja. Onko opetus laadukasta? Haluisin meikkajaksi!

77

1599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirja90

      En suosittele koulua.

      • Kiinnostunut

        Miksi et suosittele. Olisin menossa syksyllä kouluun.


      • nimetön

        Suosittelen myös koulua. Juuri valmistun. En ymmärrä miten ihmisillä muka näin huonoja kokemuksia, ei kuulosta ainakaan tällä hetkellä yhtään tutulta :o! Itse ollut vain tyytyväinen!


      • seija6

        Suosittelen ehdottomasti. Paras koulu Suomessa. Kävin koulutuksen ja kaikki oli erittäin hyvää. Kannattaa mennä jos mahdollista.


      • seija661
        seija6 kirjoitti:

        Suosittelen ehdottomasti. Paras koulu Suomessa. Kävin koulutuksen ja kaikki oli erittäin hyvää. Kannattaa mennä jos mahdollista.

        Voitko sanoa miksi on paras Suomessa? Kävit koulutuksen ja KAIKKI oli hyvää? Voisitko perustella?


    • Tiina 92

      Miksi koulutus ei ollut laadukas? Haluaisin stylistiksi.

      • reija2

        Koulutus on oikeesti erittäin laadukasta. Kävin koulutuksen ja töitä riittää.
        Kaikki asiat elämässä itsestä kiinni.


    • Tietoa on

      Nimimerkki mirja90 voisi käydä katsomassa netissä, kuinka Head Housen oppilaat
      ovat pärjänneet maskeraajien SM-kilpailussa! Se kertoo jotain ko.koulun tasosta.

    • Tietoa on

      Otapa selvää, miten koulun oppilaat ovat pärjänneet maskeeraajien SM-kisoissa!

      • Voi villu

        Lapset opettamassa vajanaisilla taidolillaan ja ilman oikeeta työuraa. En suosittele.


    • ammatti meikkaaja

      Ei todellakaan ole laadukasta.

      • sonja6

        Erittäin laadukasta koulutusta!! Suosittelen.
        Käynyt koulun ja sain töitä heti.


    • Elma

      Eikö kukaan ihan oikeasti osaa perustella mitenkään? Joku sanoo, että ei oo laadukasta ja siihen tulee muutama painamaan peukkua ylös, mutta kukaan ei perustele. Ei tommosia mielipiteitä voi ottaa tosissaan!

    • Aivan turhaa

      Varokaa näitä, tutustukaa sellaisiin mitkä kuuluvat KELA.n piiriin. Näistä aivan villeistä liikkeistähän ei valmistu yhtaan miksikään, ei opetus laadullisesti, ajallisesti ja eivät myöskään ole opetushallituksen hyväksymiä. Haluaisin nähdä sen luonnonlahjakkuuden joka on pätevä maskeeraaja 1kk opilla ja opettajana juuri samalta kurssilta itse "valmistunut".

    • Kiitos!

      Onneksi tuli luettua nämä teidän kirjoitukset täältä! Enpä taipakaan mennä tuonne headhouseen, kävi mielessä meinaan nyt keväällä hakea! Eli kiitos! Tiedätkö onko se sinun ystävä tuolla Helsingissä olevassa Make Up For Ever academyssä? että mahtoiko se olla se kansainvälinen maskeerauskoulu? Terv. Iida

      • taina5

        Aloitan varmasti koulutuksen HeadHousessa. Olen kuullut pelkkää hyvää.
        Täällä on niin paljon puolesta ja vastaan. Menen koulutukseen!!!!
        Onneksi voin sen itse päättää::)))


      • MUA from Vantaa

        Olin itse juuri pääsykokeissa Make Up For Ever Academyssä. Minulle kerrottiin hyvin tarkasti koko koulutuksesta, näytettiin paljon tosi laadukkaita oppilaiden tekemiä kuvia. Kerrottiin myös opettajien taustat. Olen myös käynyt muissa kouluissa "pääsykokeissa". Jos minut vain hyväksytään sinne, en epäröi sekunttiakaan! Muuten yritän koota rahaa ja lähteä ulkomaille koulutukseen.


      • alisa1
        MUA from Vantaa kirjoitti:

        Olin itse juuri pääsykokeissa Make Up For Ever Academyssä. Minulle kerrottiin hyvin tarkasti koko koulutuksesta, näytettiin paljon tosi laadukkaita oppilaiden tekemiä kuvia. Kerrottiin myös opettajien taustat. Olen myös käynyt muissa kouluissa "pääsykokeissa". Jos minut vain hyväksytään sinne, en epäröi sekunttiakaan! Muuten yritän koota rahaa ja lähteä ulkomaille koulutukseen.

        Samoin tehtiin HeadHousen haastattelussa. Pyrin myös muihin kouluihin ja minut myös valittiin. Päätin kuitenkin aloittaa opiskelut HeadHousessa. Mielestäni paras vaihtoehto.


      • hölmöläinen
        MUA from Vantaa kirjoitti:

        Olin itse juuri pääsykokeissa Make Up For Ever Academyssä. Minulle kerrottiin hyvin tarkasti koko koulutuksesta, näytettiin paljon tosi laadukkaita oppilaiden tekemiä kuvia. Kerrottiin myös opettajien taustat. Olen myös käynyt muissa kouluissa "pääsykokeissa". Jos minut vain hyväksytään sinne, en epäröi sekunttiakaan! Muuten yritän koota rahaa ja lähteä ulkomaille koulutukseen.

        Sama tunne MUFEsta haastattelussa, mutta totuus kuitenkin hieman toinen valitettavasti.


      • Suuri kusetus
        MUA from Vantaa kirjoitti:

        Olin itse juuri pääsykokeissa Make Up For Ever Academyssä. Minulle kerrottiin hyvin tarkasti koko koulutuksesta, näytettiin paljon tosi laadukkaita oppilaiden tekemiä kuvia. Kerrottiin myös opettajien taustat. Olen myös käynyt muissa kouluissa "pääsykokeissa". Jos minut vain hyväksytään sinne, en epäröi sekunttiakaan! Muuten yritän koota rahaa ja lähteä ulkomaille koulutukseen.

        Joo, paina sinne ulkomaille vaan suoraan. Kun kävit siellä MUFEssa huomasitko esim. miten siellä säilytettiin mm. luomivärejä? Siellä ilman kansia pölyyntymässä ja likaantumassa ties miten kauan olleet. Tämä vaan yksi esimerkki jonka jokainen käviä helposti huomaa. Pääopettaja täysin ns. pärstäkerroin tyyppi, eli jos ei jostain hekilöstä tykkää se myös näkyy, ja toisaalta pitää suosikkeja. Johtaja taas ei osaa johtaa, on pääopettajan puudeli.


      • Vastaus suur. kuset.
        Suuri kusetus kirjoitti:

        Joo, paina sinne ulkomaille vaan suoraan. Kun kävit siellä MUFEssa huomasitko esim. miten siellä säilytettiin mm. luomivärejä? Siellä ilman kansia pölyyntymässä ja likaantumassa ties miten kauan olleet. Tämä vaan yksi esimerkki jonka jokainen käviä helposti huomaa. Pääopettaja täysin ns. pärstäkerroin tyyppi, eli jos ei jostain hekilöstä tykkää se myös näkyy, ja toisaalta pitää suosikkeja. Johtaja taas ei osaa johtaa, on pääopettajan puudeli.

        Tässä näyttää kirjoittavan meidän luokan autoileva vanha kääkkä! Tekstistä ei voi erehtyä! Katkeraa, katkeraa, mietipä miksi sait meikata lihavaa naamaasi lähes aina kun kukaan ei halunnut olla parisi eikä sulla ollut edes pokkaa YRITTÄÄ suorittaa Make Up Forever Academyn loppututkintoa! Opettajat olivat loistavia kaikki ja sitäpaitsi loppukokeethan arvioi raati, jotka eivät ollleet nähnyt meitä ikinä,lisäksi mukana oli peräti 3 arvioijaa Pariisista! Ja kaikki ei päässyt läpi niinkuin muissa kouluissa missä rahalla ostetaan todistuksen.
        Huh, nyt kun ei enää tarvitse nähdä sua voin sanoa mitä ajattelen, sullehan ei voinut sanoa koulussa mitään takaisin kun olisit repinyt multa silmät päästä koulussa! Yksi mätä omena saa niin paljon pahaa aikaan ja sä olit se mätä.... läpimätä!!
        Academy ajattelee todella oppilaan parasta nytkin vaikka koulu on jo ohi sinne saa vielä mennä harjoittelemaan ILMAISEKSI !! Olen niin onnellinen kansainvälisestä paperistani ja mulla on jo hyvin alkanut työt rullaamaan. En hymyile kun ja jos tapaan sut! Ja kaikille, jotka hakevat tähän Academyyn: tsemppiä ja älkää missatko yhtään tuntia ja jaksakaa loppuun asti sillä todistus ei nimittäin irtoa helpolla!


      • Vastaus suur. kuset.
        Vastaus suur. kuset. kirjoitti:

        Tässä näyttää kirjoittavan meidän luokan autoileva vanha kääkkä! Tekstistä ei voi erehtyä! Katkeraa, katkeraa, mietipä miksi sait meikata lihavaa naamaasi lähes aina kun kukaan ei halunnut olla parisi eikä sulla ollut edes pokkaa YRITTÄÄ suorittaa Make Up Forever Academyn loppututkintoa! Opettajat olivat loistavia kaikki ja sitäpaitsi loppukokeethan arvioi raati, jotka eivät ollleet nähnyt meitä ikinä,lisäksi mukana oli peräti 3 arvioijaa Pariisista! Ja kaikki ei päässyt läpi niinkuin muissa kouluissa missä rahalla ostetaan todistuksen.
        Huh, nyt kun ei enää tarvitse nähdä sua voin sanoa mitä ajattelen, sullehan ei voinut sanoa koulussa mitään takaisin kun olisit repinyt multa silmät päästä koulussa! Yksi mätä omena saa niin paljon pahaa aikaan ja sä olit se mätä.... läpimätä!!
        Academy ajattelee todella oppilaan parasta nytkin vaikka koulu on jo ohi sinne saa vielä mennä harjoittelemaan ILMAISEKSI !! Olen niin onnellinen kansainvälisestä paperistani ja mulla on jo hyvin alkanut työt rullaamaan. En hymyile kun ja jos tapaan sut! Ja kaikille, jotka hakevat tähän Academyyn: tsemppiä ja älkää missatko yhtään tuntia ja jaksakaa loppuun asti sillä todistus ei nimittäin irtoa helpolla!

        Voi, miten sulle nyt kävikään että et päässyt myöskään teatterialan tutkintoa läpi! Ja olet peräti kaksi maskeerauskoulua käynyt läpi! Niin tai no joo, jos aina meikkaa vaan itseään, eipä siinä mitään opi! Kipitä vaan sinne miesvaltaiselle alalle takas, voit olla todellinen läskiprinsessa tunkiolla!


    • elina3

      Pakko nyt laittaa viestiä tähän keskusteluun, kun tänne nyt eksyin! Siis oon todellakin eri mieltä itse kävin koulun vuosi sitten oli superkivaa ja sain hyviä kavereita ja töitä on tullut todella hyvin. Koulustakaan ei tule mieleen mitään pahaa sanottavaa:) olipa yllättävää törmätä tällaiseen keskusteluun! :O

    • nina13

      Pakko kyllä kompata elina3 viestiä!! Huipputasokas koulu ja töitä on tullut ja kivaat ollut!!:)

    • jenn3

      Itselläni Helsingin HeadHousessa juuri loppukokeet meneillään. Jo opiskelun aikana saanut kivasti työkeikkoja ja taidot todellakin kehittyneet!
      Mun mielestä todella laadukasta opetusta, eikä omalle kohdalleni ole ainakaan osunut mitään ongelmia, päin vastoin! Joten voin lämpimästi suositella! Itse ajauduin koulutukseen juuri kuultuaniystävältä koulusta hyviä kokemuksia.

    • cira1

      Voin suositella!! En kyllä päivääkään ole katunut kyseissä koulussa opiskeluani.

      • Open CV:t kehiin!!

        Ottakaa hyvät ihmiset selvää, mitä opettajat ovat tehneet AIEMMIN! Head House on tunnettu siitä että opettajat ovat juuri vähän aikaa sitten (tai juuri aiemmalta kurssilta) samaisesta koulusta valmistuneita oppilaita, joilla ei ole lainkaan kokemusta alalta. Eihän sellainen "opettaja" tiedä alasta yhtään mitään!! KYSYKÄÄ OPETTAJIEN CV:t!


      • Faktaa kehiin
        Open CV:t kehiin!! kirjoitti:

        Ottakaa hyvät ihmiset selvää, mitä opettajat ovat tehneet AIEMMIN! Head House on tunnettu siitä että opettajat ovat juuri vähän aikaa sitten (tai juuri aiemmalta kurssilta) samaisesta koulusta valmistuneita oppilaita, joilla ei ole lainkaan kokemusta alalta. Eihän sellainen "opettaja" tiedä alasta yhtään mitään!! KYSYKÄÄ OPETTAJIEN CV:t!

        Kertokaa nyt te, jotka sanotte tekevänne duunia että missä niitä teette? Ja missä olette ollut työharjoitteluissa? Give me names!


    • hakeavaiei,

      Kannattaako hakea headhousen meikkaaja-koulutukseen?

      Onko hintansa arvoinen oikeasi ja opetuksen taso?

      Saako luvat meikit vai mitä nämä jutut täällä ovat??

      • Tuleva maskeeraaja

        Olen itsekin juuri pähkäilemässä millaisia koutusmahdollisuuksia tällä alalla on olemassa. Tälläisiltä sivuilta voi hakea alkua tiedonjanoonsa mutta itse ainakin meinaan tutustua oikein kunnolla kaikkien alalla olevien koulujen opettajiin ja heidän taustoihinsa ja mitä he ovat ennen opettajana toimimistaan tehneet. Ja onneksi on kuluttajansuoja olemassa. Jos luvataan jotain, pitää pitää kans. Olen jotenkin myös ymmärtänyt että jos koiululla on Kelan opintotuki, on valtion hyväksymä koulu. Vai onko jollain jotain muuta tietoa? Kertokaa!!!


      • nimetön

        Mun on nyt pakko vastata rehellisesti tänne! En tiedä miksi ihmisillä täällä muka niin kärkkäitä huonoja kokemuksia. :o Itse oon siis valmistunut kyseisestä koulusta noin vuosi sitten eikä kyllä ole mitään pahaa sanottavaa koulusta! Koen olevani nyt todella ammattitaitoinen ja uskomatonta mitä 5 kuukaudessa voi oppia ja miten valtavasti kehityin! tosi varmin mielin teen duunia ja hyvin luistaa :)
        Opiskeluilmapiiri oli tosi mieluisa ja opetus selkeetä ja ammattimaista, en tiedä mikä henk. koht. ongelma jollain näyttää täällä opettajaa/opettajia vastaan olevan :D sorry :p Meikit ja muut tarvikkeet oli tosi laadukkaita ja kattava setti!
        Ja vielä koulun hinta on todella kohtuullinen, joten se on todellinen sijoitus..:D Oma mielipiteeni on siis että todellakin kannattaa hakea, vaikuttaa suoraan sanottuna vähän siltä että jollain on nyt jotain henkilökohtaista koulua vastaan..:Denpä tiedä..
        Mutta tsemppiä valintaan ja toivottavasti valitset HeadHousen!:)

        -Janni


      • faktaa kehiin
        nimetön kirjoitti:

        Mun on nyt pakko vastata rehellisesti tänne! En tiedä miksi ihmisillä täällä muka niin kärkkäitä huonoja kokemuksia. :o Itse oon siis valmistunut kyseisestä koulusta noin vuosi sitten eikä kyllä ole mitään pahaa sanottavaa koulusta! Koen olevani nyt todella ammattitaitoinen ja uskomatonta mitä 5 kuukaudessa voi oppia ja miten valtavasti kehityin! tosi varmin mielin teen duunia ja hyvin luistaa :)
        Opiskeluilmapiiri oli tosi mieluisa ja opetus selkeetä ja ammattimaista, en tiedä mikä henk. koht. ongelma jollain näyttää täällä opettajaa/opettajia vastaan olevan :D sorry :p Meikit ja muut tarvikkeet oli tosi laadukkaita ja kattava setti!
        Ja vielä koulun hinta on todella kohtuullinen, joten se on todellinen sijoitus..:D Oma mielipiteeni on siis että todellakin kannattaa hakea, vaikuttaa suoraan sanottuna vähän siltä että jollain on nyt jotain henkilökohtaista koulua vastaan..:Denpä tiedä..
        Mutta tsemppiä valintaan ja toivottavasti valitset HeadHousen!:)

        -Janni

        Missä teet duunia, kerro nyt sit kunnolla… noi on niin tosi ympäripyöreitä juttuja. Teetkö oikeesti meikkejä vai oletko tyyliin Sokoksella….


      • laura26

        Täällä ainakin yks joka voi suositella! :) sai tietysti luvatut meikit ja kattava setti onkin! Harvoista paikoista saa käsittääkseni noin laadukkaan ja kattavan setin omaksi.
        Ja vielä koska hinta on todella edullinen, sanoisin että koulu on 100x hintansa väärti :P vielä kun voi erissä maksaa niin on kyllä enemmän kuin kohtuullinen.
        Opetus oli myös tosi laadukasta :)
        Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä :)

        terv. Laura


      • asiasta tiedustellut
        Tuleva maskeeraaja kirjoitti:

        Olen itsekin juuri pähkäilemässä millaisia koutusmahdollisuuksia tällä alalla on olemassa. Tälläisiltä sivuilta voi hakea alkua tiedonjanoonsa mutta itse ainakin meinaan tutustua oikein kunnolla kaikkien alalla olevien koulujen opettajiin ja heidän taustoihinsa ja mitä he ovat ennen opettajana toimimistaan tehneet. Ja onneksi on kuluttajansuoja olemassa. Jos luvataan jotain, pitää pitää kans. Olen jotenkin myös ymmärtänyt että jos koiululla on Kelan opintotuki, on valtion hyväksymä koulu. Vai onko jollain jotain muuta tietoa? Kertokaa!!!

        Head Housella ei ole KELAN opintotukea.


      • Hölmöt
        nimetön kirjoitti:

        Mun on nyt pakko vastata rehellisesti tänne! En tiedä miksi ihmisillä täällä muka niin kärkkäitä huonoja kokemuksia. :o Itse oon siis valmistunut kyseisestä koulusta noin vuosi sitten eikä kyllä ole mitään pahaa sanottavaa koulusta! Koen olevani nyt todella ammattitaitoinen ja uskomatonta mitä 5 kuukaudessa voi oppia ja miten valtavasti kehityin! tosi varmin mielin teen duunia ja hyvin luistaa :)
        Opiskeluilmapiiri oli tosi mieluisa ja opetus selkeetä ja ammattimaista, en tiedä mikä henk. koht. ongelma jollain näyttää täällä opettajaa/opettajia vastaan olevan :D sorry :p Meikit ja muut tarvikkeet oli tosi laadukkaita ja kattava setti!
        Ja vielä koulun hinta on todella kohtuullinen, joten se on todellinen sijoitus..:D Oma mielipiteeni on siis että todellakin kannattaa hakea, vaikuttaa suoraan sanottuna vähän siltä että jollain on nyt jotain henkilökohtaista koulua vastaan..:Denpä tiedä..
        Mutta tsemppiä valintaan ja toivottavasti valitset HeadHousen!:)

        -Janni

        AK kirjoittaa täällä itse ja poistattaa kommentit joissa negatiivista


    • en suosittele

      En Suosittele! Koulun opeilla ei ole kokemusta, rahalle ei saa mielestäni vastinetta ja katsokaa koulun sivuilla olevien kuvien taso, niin huomaatte mistä on kyse. Vertailkaa niitä eri koulujen sivuilla oleviin kuviin ja tiedätte mistä puhun. Yksi ystäväni oli hakemassa ja totesi koulujen sivulla käynnin jälkeen että paremmat meikit osaan tehdä jo nyt, miksi maksaisin tuhansia euroja kun noin suttaisia meikkejä tehdään joita kuvissakin näkyy. Varokaa ettette laita rahojanne hukkaan, se on iso raha maksaa takaisin vuosia!!! ja harmittaa!

      • laura27

        Pakko kommentoida mutta ei sitä maksua ole varmaan tarkoitus vuosia takaisin maksaa :p Itse ainakin hoidin sen siinä 5kk aikana..ei ole nimittäin suuresta summasta kyse..noh. Plus ei kenenkään tarvitse suttuisia meikkejä tehdä, oppimisen taso on täysin itsestä kiinni :D siellä annetaan kyllä eväät täysin ammattitaitoiseen jälkeen, jos ei osaa/viitsi itse sen vertaa panostaa että sisäistäisi opit niin ei silti kannata yleistää :P

        -Laura


      • nyt taivas aukee
        laura27 kirjoitti:

        Pakko kommentoida mutta ei sitä maksua ole varmaan tarkoitus vuosia takaisin maksaa :p Itse ainakin hoidin sen siinä 5kk aikana..ei ole nimittäin suuresta summasta kyse..noh. Plus ei kenenkään tarvitse suttuisia meikkejä tehdä, oppimisen taso on täysin itsestä kiinni :D siellä annetaan kyllä eväät täysin ammattitaitoiseen jälkeen, jos ei osaa/viitsi itse sen vertaa panostaa että sisäistäisi opit niin ei silti kannata yleistää :P

        -Laura

        Vähän haiskahtaa. Suurinosa myönteisistä kokemuksista kirjoitetuista mielipiteistä oli kuin saman henkilön kirjoittamia, eli siis "koulun" omaa mainostamista.

        Täällä opiskeleva ei todellakaan saa mitään opintotukia ym. ainoastaan sossun toimeentulotukea, jos on siihen oikeutettu.

        Tämä on taas niitä rahat pois tyhjäpää tyrkyiltä ja turhia toiveita.
        Alalla on niin paljon tunkua ja näitä päivänsä meikkaamalla viettäviä,
        jotka suunnittelevat suuria tienaavansa harrastuksestaan riittää.
        Voi,voi.

        Hyvä bisnes idea, ei siinä mitään - typeryksiä riittää.


      • reijaseija6111
        nyt taivas aukee kirjoitti:

        Vähän haiskahtaa. Suurinosa myönteisistä kokemuksista kirjoitetuista mielipiteistä oli kuin saman henkilön kirjoittamia, eli siis "koulun" omaa mainostamista.

        Täällä opiskeleva ei todellakaan saa mitään opintotukia ym. ainoastaan sossun toimeentulotukea, jos on siihen oikeutettu.

        Tämä on taas niitä rahat pois tyhjäpää tyrkyiltä ja turhia toiveita.
        Alalla on niin paljon tunkua ja näitä päivänsä meikkaamalla viettäviä,
        jotka suunnittelevat suuria tienaavansa harrastuksestaan riittää.
        Voi,voi.

        Hyvä bisnes idea, ei siinä mitään - typeryksiä riittää.

        Nimimerkit jo kertoo,kaikki koulun omaa mainostusta.


    • Disney Duck

      Julkkistyrkky Sofia Ruusila-Nousiainen aloittaa koulutuksen. Tämä kruunasi jo kaiken, en todellakaan halua kouluun jossa tämä ilkeä ja pahansuopa nainen on.

      Koululta meni nyt maine useamman ihmisen edessä. Rahat pois wannabeeilta ja jos kehdataan tätä ilkeä-sofiaa mainita edes mainoksessa, se karkoittaa jo kiinnostuneet. Jokainen tietää mikä maine Sofialla on, kuvaili iltasanomien mukaan salillakin treenaajaa ja arvosteli tätä ikävästi.

      Valitsen eri koulun, tämä on pelle-koulutus jos Sofia on siellä (täytyy myöntää että nuo koulun mainosmeikit kuvissa olivat aika amatöörimäisiä ja suttuisia)

      • kampaajatar

        Joo, näyttää muuten siltä, että nyt on koulun omat ihmiset täällä puolustelemassa kouluaan. Katsokaa vähän noita postauksien päivämääriä. Juuri onkin kurssin alku sopivasti tulossa ja näin yritetään nostaa huonoa mainetta. Hyvä Disney Duck, terävästä sanottu! En haluaisi missään nimessä opiskella tuollaisten tyrkkyjen kanssa.


      • Tikahdun nauruun!

        "Viidakon Tähtöset"- ohjelman bimbo Laura Ahola OPETTAA Head Housessa! Anteeksi, mitähän se opettaa, koulun sivuilla häntä mainostetaan teatterimaskeerausopena! Saako kysyä että missä teatterissa se on ollut töissä? Oman elämänsa draamateatterissa ehkä!!! Siinäpä on oiva pari: Sofia ja Laura yhdessä!!


    • kvaakkis kvaak

      tämä Disney Duck on suomeksi kai Disney Ankka ;D hauskasti viittaa tuo nimi ankkamaisiin huuliin..

    • sonjuska1

      Oon itse tänne jo aiemminkin joskus kommentoinut ja nyt tulin katsomaan niin voi huoh ihmisten kanssa..:D Voin itse ainakin ihan rehellisesti kertoa etten todellakaan ole kenenkään asialla kirjottamassa mielipidettäni, ja hei haloo tuskin kukaan :D:D?! eiköhän kaikilla oo parempaakin tekemistä..:D tai en kyllä tiedä näitten kommentoijien perusteella, ruveta nyt haukkumaan lapsellisilla nimillä jotain ihmistäkin jota luultavasti ei edes millään tasolla tunne..uskomatonta :D
      Itse suosittelen siis edelleen vilpittömästi HeadHousea..eikä ole mikään muu oma lehmä ojassa eikä muuallakaan kun että olen kyseisen koulun käynyt. Jos noin negatiivisia tuntemuksia niin kannattaisi varmaan käyttää aikaa mielummin omien taitojen kehittämiseen kun netissä raivoamiseen! Just saying.
      Mutta siis hyväiä kokemuksia koulusta täällä(kin) :)

      ~sonja~

    • ei voi suositella

      Ai olit sofia, just saying :D en suosittele

    • Huijauksen uhri

      Tyttäreni on ollut suuren huijauksen uhri, ja me vanhemmat vielä enemmän! Tyttäreltä on mennyt koko itseluottamus vaikka meni kouluun niin onnellisena ja innoissaan ;( Ja meiltä meni rahat. ÄLKÄÄ VAIN HARKITKO tätä "opin"ahjoa!

      • Ei kunnon opetusta

        Tämä Head House ei todellakaan opeta maskeeraamista. Olen juuri Stadista valmistumassa maskeeraajaksi ja meidän luokalla on yksi oppilas, joka on jo aiemmin Head Housen käynyt. Hän ei osannut MITÄÄN kun koulu alkoi. Siis ei kertakaikkiaan mitään, edes perusasioita. Ei siinä mitään, jos ei ole tailtteelinen tyyppi se on asia erikseen. Mutta kun ei tiennyt mitään! Ja jos teki jotain, ihan väärin. Hyvä, että tuli (ja pääsi) uudelleen kouluun. Että sellaista opetuksen tasoa siellä!


    • Huolestunut äiti

      Voi rakkaat tyttöset, ÄLKÄÄ HERRANEN AIKA KÄYTTÄKÖ RAHAANNE TÄLLÄISEEN KOULUTUKSEEN! Hakekaa valtion tukemiin kouluihin,niillä on arvoa työmaailmassa! Jos koulu oikein mainostaa,että sinne tulossa opiskelemaan joku silikooninen elätti,jolla ulosotossa tuhansia euroja,jo se kertoo koulun tasosta!!

      • Toimistotyttö -85

        Ehdottomasti KELAN opintotukea saavat koulut (valtion hyväksymät) ovat parempia kuin sellaiset, missä niitä ei ole. Koulun pitää antaa jatkuvasti raportteja Kelaan, ja ne pitää kyllä huolen että kaikki pysyy kunnollisena ja korkeatasoisena. Jos tulee mitä vain häikkää, Kela nappaa tuet pois.


    • Valetta

      Huomatkaa, täällä nää puolustelijat eivät kukaan kerro muuta kuin että jee jee, hyvä koulu oli ja on duunia…Haloo, missä??? Aikas hepposia kommentteja!

      • EI Head Houseen

        Toi postaus on tehty helmikuussa ja ei yhtään kunnon vastausta ole tullut. Ihan selvää, että ne on koulun oman kätösten tuloksia!


      • Säälittävä HeadHouse
        EI Head Houseen kirjoitti:

        Toi postaus on tehty helmikuussa ja ei yhtään kunnon vastausta ole tullut. Ihan selvää, että ne on koulun oman kätösten tuloksia!

        Joo, sitä samaa itsekin ihmettelen! Omia kehuja vaan jaellaan. Säälittävää!


    • Ei kiitos

      En suosittele koulua pahimmalle vihollisellenikaan. Koulun omistaja on epärehellinen niljake, joka ei takuulla pidä sanaansa! Mutta rahat hän on kylla valmis sinulta ottamaan vastaan. Ensimmäisenä päivänä mies kertoo satuja siitä, miten hyvin mukamas tällä alalla työllistyy, vaikka todellisuudessa se on melko hankalaa. Ei tämän koulun todistus ole minkäänlainen tae siitä, että sinulle tulisi kauneudenhoitoalalta heti valmistuttuasi useita työtarjouksia, joista sitten valitset parhaan mielesi mukaan. Oikeiden ammattilaisten keskuudessa HeadHouse on lähinnä vitsi.
      Koulussa käytettävät meikit ovat suurimmaksi osaksi sekundatavaraa, joista ei takuulla irtoa pigmenttiä, ei sitten millään! Mahdollinen meikkipakki, mitä sinulle tyrkytetään, on aivan samaa tavaraa, eikä ole mitään takeita, että edes saisit kaikkia tuotteita, mitä sinulle on luvattu. Näin kävi allekirjoittaneelle, sekä usealle muulle samassa ryhmässä "opiskelleelle".
      Olen käynyt itse "koulun" muutama vuosi sitten. Silloin sitä markkinoitiin erään kotimaisen elokuvan siivellä, ja meille luvattiin, että pääsisimme maskeeraamaan kyseiseen elokuvaan. Näin ei koskaan tapahtunut. Kuluttajaa siis tässä(kin) kohtaa kustiin suoraan silmään. Opettaja, vaikka nuori tyttö olikin, oli ihan mukava. Hänella tosin ei ollut itselläkään juuri kokemusta aiheesta, ja ryhmässämme olikin välillä hieman epäileväinen meininki, juuri tämän kokemattomuuden takia.
      Loppukokeiden lähestyessä ei ollut tietoakaan kuvaajasta. Lopputilanne oli se, että me opiskelijat jouduimme hankkimaan kuvaajan itse!
      Mikäli yrität antaa kritiikkiä epäkohdista, niitä ei oteta kuuleviin korviin lainkaan. Asiakas on aina väärässä ja saa kyllä kuulla sen. Omistaja ei siis siedä pienintäkään vastaansanomista eikä osaa ottaa vastaan asiallisintakaan kritiikkiä, kun alkaa jo puhelimen toisessa päässä mylvimään kuinka väärässä olet.
      Suosittelen harkitsemaan pitkään ja hartaasti, ennen kuin lähdet tähän rumbaan ja hankit itsellesi pahan mielen. Koulun omistaja voi puhua pääsi pyörryksiin siitä, että kuinka oikea ihminen just sinä olet tähän paikkaan, ja että hän tuntee just oikeanlaiset vibat ja näkee sussa potentiaalia. Niin, potentiaalia tyydyttämään oman ahneutensa ja tuomaan lompakontäytettä. Meikeistä tai meikkaamisestahan ukko ei tiedä itse yhtään mitään tuon taivaallista. Kaikille ei edes järjestetä "pääsykokeita", vaan otetaan sisään, kunhan vaan tartut puhelimeen ja ilmaiset edes hitusen kiinnostusta aiheesta. Säästä rahasi, ja mene valtion tukemalle kosmetologilinjalle. Siellä saat kunnon opetusta ja samalla käyt ihan oikean koulun.

      • Ei kiitos

        Ei kiitos! Puhuitpa ihan minun suullani! Juttu on juuri näin!


    • Ei meriittejä

      Opettajat ammattitaitoisia ? Ovatko kovinkin arvostettuja ja kuuluisia alalla ? Vastaus = Eivät ole . Löytyykö netistä heidän työhistoriikkiänsä ja meriittejänsä ? Vastaus = Ei

      • ria1

        Opettajat erittäin loistavia. Kokonaan koulutus oli mahtavaa opetuksineen.
        Ihmettelen näitä jotka kirjoittavat täyttä valhetta.
        Itse juuri valmistunut ja suosittelen HeadHousea


      • Tyhmiä
        ria1 kirjoitti:

        Opettajat erittäin loistavia. Kokonaan koulutus oli mahtavaa opetuksineen.
        Ihmettelen näitä jotka kirjoittavat täyttä valhetta.
        Itse juuri valmistunut ja suosittelen HeadHousea

        Miksikä olet valmistunut, kun sieltä ei voi valmistua miksikään? Jos väität,että opettajat olivat loistavia, et rassukka tiedä mitään koko alasta.


      • Päälakon vitsi
        ria1 kirjoitti:

        Opettajat erittäin loistavia. Kokonaan koulutus oli mahtavaa opetuksineen.
        Ihmettelen näitä jotka kirjoittavat täyttä valhetta.
        Itse juuri valmistunut ja suosittelen HeadHousea

        Niin rohkeasti vaan tutustumaa.. Lähemmin reksiin : )))huutonaurua


    • 1986

      Täällä kanssa yksi sen koulun käynyt,Osittain allekirjoitan omistaja on hieman liikemiesmäinen, osassa meikkejä kaipaa enemmän pigmenttiä jne..MUTTA mulla kävi ilmeisesti onni, tajusin nimittäin heti koulun alussa KONTAKTOITUMISEN merkityksen, hamstrasin kaikki työharjoittelu-mahdollisuudet mitä sain ja niin pääsin alkuun, tulemalla ensimmäisenä paikalle ja poistumalla viimeisenä, panostin joka työharjoitteluun täysillä ja pidin silmät ja korvat auki, jätin ilmeisesti hyvän ja ahkeran kuvan itsestäni koska mulle ruvettiin soittelemaan paikoista, joissa olin käynyt harjoitteluissa. Vähän päälle pari vuotta tehnyt, alku aina hankalaa mutta olen päässyt tekemään mm.Guessin näytöksiä, Mötorheadphönes-mainoskampanjaa, tasaiseen tahtiin keikkaa tulee valokuvaajilta, artistien promokuvauksia, Iltalehdelle, Citylle, AmerikanRaudalle, erilaisille naisten lehdille, musavideoita, nuorisoteatteria,yritysten henkilöstökuvauksia sekä tietenkin ehostuksia yksityisasiakkaille ja meikkausopetusta. Mulle ainakin tehtiin alussa selväksi että alku tällä alla on erittäin hankalaa ennen kuin antaa tarpeeksi näyttöjä osaamisesta ja työmoraalista ja ihmiset oppivat tuntemaan. Pikku vinkki kouluun aikoville, käyttäkää hyväksenne tfcd-kuvaukset, itse tein niin heti koulusta valmistuttuani, kehittää omaa silmää ja antaa varmuutta, saatte hyvää lisää portfolioon. Ja mitä meikkeihin tulee, harva ammatikseen meikkaava käyttää pelkästään yhden merkin meikkejä, oma pakki muotoutuu ajan kanssa omalle käden jäljelle sopivaksi ;) Lisäksi mikä ihmeen juttu tuo Ruusilan pelko on..?Tällä alalla jos missä tarvitaan kykyä tulla erilaisten julkistenkin persoonien kanssa toimeen, voipi olla että jos karttaa yhtä ainakin ?! lehtien sivuilta tympeää ihmistä, menettää itse hyvän tilaisuuden ja verkostoitumisen mahdollisuuden. Koulun opettajat pystyvät vain opastamaan teidät oikealle tielle, loppu on omasta silmästä, kädestä ja korvien välistä kiinni ;) Itse voin siis sanoa, että hyvin kävi!Innokkaana haen nyt tekemään teatterialan at:a loppuun...koska tämä kouluhan tarjoaa käsittääkseni sitä varten VALMISTAVAN koulutuksen. Hienoja hetkiä kaikille opiskeluun, ottakaa ilo irti siitä! :)

      • 1990

        Omistaja hieman liikemiesmäinen?? Mieshän on täysin läpimätä!


    • Ei kiitos

      En suosittele koulua pahimmalle vihollisellenikaan. Koulun omistaja on epärehellinen niljake, joka ei takuulla pidä sanaansa! Mutta rahat hän on kylla valmis sinulta ottamaan vastaan. Ensimmäisenä päivänä mies kertoo satuja siitä, miten hyvin mukamas tällä alalla työllistyy, vaikka todellisuudessa se on melko hankalaa. Ei tämän koulun todistus ole minkäänlainen tae siitä, että sinulle tulisi kauneudenhoitoalalta heti valmistuttuasi useita työtarjouksia, joista sitten valitset parhaan mielesi mukaan. Oikeiden ammattilaisten keskuudessa HeadHouse on lähinnä vitsi.
      Koulussa käytettävät meikit ovat suurimmaksi osaksi sekundatavaraa, joista ei takuulla irtoa pigmenttiä, ei sitten millään! Mahdollinen meikkipakki, mitä sinulle tyrkytetään, on aivan samaa tavaraa, eikä ole mitään takeita, että edes saisit kaikkia tuotteita, mitä sinulle on luvattu. Näin kävi allekirjoittaneelle, sekä usealle muulle samassa ryhmässä "opiskelleelle".
      Olen käynyt itse "koulun" muutama vuosi sitten. Silloin sitä markkinoitiin erään kotimaisen elokuvan siivellä, ja meille luvattiin, että pääsisimme maskeeraamaan kyseiseen elokuvaan. Näin ei koskaan tapahtunut. Kuluttajaa siis tässä(kin) kohtaa kustiin suoraan silmään. Opettaja, vaikka nuori tyttö olikin, oli ihan mukava. Hänella tosin ei ollut itselläkään juuri kokemusta aiheesta, ja ryhmässämme olikin välillä hieman epäileväinen meininki, juuri tämän kokemattomuuden takia.
      Loppukokeiden lähestyessä ei ollut tietoakaan kuvaajasta. Lopputilanne oli se, että me opiskelijat jouduimme hankkimaan kuvaajan itse!
      Mikäli yrität antaa kritiikkiä epäkohdista, niitä ei oteta kuuleviin korviin lainkaan. Asiakas on aina väärässä ja saa kyllä kuulla sen. Omistaja ei siis siedä pienintäkään vastaansanomista eikä osaa ottaa vastaan asiallisintakaan kritiikkiä, kun alkaa jo puhelimen toisessa päässä mylvimään kuinka väärässä olet.
      Suosittelen harkitsemaan pitkään ja hartaasti, ennen kuin lähdet tähän rumbaan ja hankit itsellesi pahan mielen. Koulun omistaja voi puhua pääsi pyörryksiin siitä, että kuinka oikea ihminen just sinä olet tähän paikkaan, ja että hän tuntee just oikeanlaiset vibat ja näkee sussa potentiaalia. Niin, potentiaalia tyydyttämään oman ahneutensa ja tuomaan lompakontäytettä. Meikeistä tai meikkaamisestahan ukko ei tiedä itse yhtään mitään tuon taivaallista. Kaikille ei edes järjestetä "pääsykokeita", vaan otetaan sisään, kunhan vaan tartut puhelimeen ja ilmaiset edes hitusen kiinnostusta aiheesta. Säästä rahasi, ja mene valtion tukemalle kosmetologilinjalle. Siellä saat kunnon opetusta ja samalla käyt ihan oikean koulun.

    • zack4

      Ilmeisen vaihtelevaa tuo toiminta HeadHousella. Huomioikaa, että firman y-tunnus on lakkautettu 2009. Tämä selvisi perintätoimiston kanssa asioidessani. Olen kuvannut äskettäin erään vuosikurssin lopputyöt Lahdessa, eikä rahoista ole tietoakaan. Puhelimeen eikä maileihin ei vastata enää ollenkaan. Myöskään ko. kurssin opettajalta puuttuu palkat tältä vuodelta. En suosittele.

      • Ei head houseen

        No huh- huh!! KIITOS infosta!


      • Ope Head Houselta

        Kas, noin vuosi sitten kirjoittamani postaus on poistettu vaikka siinä ei ollut mitään muuta kuin totuus.
        Olen Head Housen entinen opettaja.Komppaan Lahdessa kuvannutta kuvaajaa. Alkuun meillekin palkan maksu meni ihan ok, mutta siellä oloni aikana loppuvaiheessa sai pyytää ja anoa jatkuvasti omia palkkojaan. Jos ihminen ei saa palkkaansa, se näkyy motivaatiossa (eli opetuksessa), sehän on aivan ymmärrettävää, eikö? No ei silti, vaikka olisi tehnyt mieli olla menemättä kouluun, mua kävi sääliksi ihanat oppilaat! En raaskinut jättää heitä pulaan!
        Koulun ja omistajan touhu oli niin häikäilemätöntä, että moraalini ei antanut periksi valehteluun ja kaikenlaiseen viilunkiin ja siis päätin lähteä pois.
        Nyt koulussa opettavat entiset oppilaat (rehtori suosii hyvän näköisiä tytsyjä ).
        HAKIJOILLE VINKKI: kysykää mitä töitä opettajat ovat ehtineet ammatissaan tehdä: onko yhtään ammatti teatteri suunnittelua, TV- sarjaa, oopperaa tai muuta. Taitaa jäädä aika heikoille vastaukset. Head Housessa oppii hyvin bile meikkauksen mutta jos haluaa jotain muuta, kannattaa ottaa selvää muualta. ÄLKÄÄ MENKÖ miehen lipevän liehittelyn lankaan!


    • Vihainenpuoliso

      Joo puolisolta saamatta 1600€ alkamattomasta koulutuksesta.... 1000€ tuli takaisin poliisilaitoksella käynnin jälkeen ja hienot laput että rahat maksetaan takaisin tittyinä päivinä kahdessa erässä... loppuja on nyt kuukausi odoteltu ja tällähetkellä poliisi ei enään asiaan puutu koska rahaa on saatu osa niin asia etenee kahden henkilön välisenä velkana eikä rikoksena.... onni on että siskon miehen sisko on asianajaja JOTEN OIKEUDESSA NÄHDÄÄN.... (ja tuo puuttuva 1600€ ei enään taida ihan korvauksiksi riittää :D )

      • Täytyy varoa!

        No huh huh!!! Hirveää!!


    • PieniVinkki

      Suosittelen tilaamaan yrityksen luottotiedot harkitsemastaan opinahjosta ennakkoon. Maksaa n. 5 e ja on mielestäni pieni hinta tästä tiedosta. Tämän perusteella on jokaisen helppo tehdä omat johtopäätöksensä yrityksestä. Myös kelan piiriin kuuluvuus ei automaattisesti takaa mitään.

      Valitettavan villi ala.

      • KELAlla töissä

        PieniVinkki sinulle: Olet aivan väärässä tuosta väitteestäsi, ettei Kelan opintotuen saaminen takaa koulun tasoa. Satun työskentelemään juuri tuossa osastossa, jossa käsitellään opintotukia. Saadakseen opintotuen, yksityisen koulun pitää saavuttaa ns. rinnastettavuus valtion koulujen kanssa. Voin kertoa, että tänä päivänä kuuluminen opintotuen piriin EI OLE helppoa ja oppilaitoksen pitää todella todentaa pätevyytensä.


    • Firma alas

      Sama asia täällä kuin yllä, koululla 1600€ maksamatta takaisin avopuolisolle. Koulutus ei koskaan alkanut ja yhteydenpito aivan uskomattoman huonoa. Miten tämmöinen firma voi enää pystyssä olla? Lupauksia ja selityksiä kyllä satelee, mutta rahaa ei näy. Uskomatonta.

    • va22

      Täällä kirjoittelee myös yksi halpaan mennyt opiskelija, onneksi vain 500 euroa köyhempänä. Opettajien tasosta olen muiden kanssa samaa mieltä. Ei minkäänlaista ammattitaitoa asioissa. Meidän ensimmäisen viikon opettaja oli valmistunut kesäkuussa ja oli opettaja syyskuussa alkavassa koulutuksessa. Opettajaa kiinnosti enemmän viikonlopun baari-ilta ja puhelimen näpräys kuin meidän opetus. Mies puhuu ja puhuu, sain kuulla infotilaisuudessa juuri samat laanit siitä kuinka kaikki valmistuneet työllistyy ja työharjoitteluita on todella paljon. Haloo koulu kestää 5kk, kuinka tässä ajassa voi olla työharjoitteluita missä ehtii oppia jotain, kun myös opiskeltavia aihealueita on suihkurusketuksesta geeli kynsiin ja hiustein muotoilusta 10 eri meikkityyliin? Olisi pitänyt tässä vaiheessa jo omat hälytys kellot soida.

      Sain tänään käsiini maksusitoomuspaperin. Onneksi en allekirjoittanut mitään ennen kuin luin koko sopimuksen läpi. Siinä nimittäin kerrotaan, että allekirjoituksellasi velvoittaudut maksamaan koulutuksen kokonaan jätit sitten kesken tai erotetaanko sinut. Myös silloin joudut maksamaan, jos sairastuisit vakavasti ja lääkärin lausunto kertoo työkyvyttömyydestäsi. Onneksi sain venytettyä omaa eräpäivääni kuun loppuun, koska muuten olisi eräpäivä ollut tänään. Älkää allekirjoittako yhtään paperia tässä talossa ennen kuin luette läpi!! Laitoin asiasta viestiä, mutta vastausta ei ole kuulunut. Tosin sillä ei ole minulle väliä, koska en aio enää maanantaina palata kouluun saati maksaa yhtään erää.

      Luulisin tällä 2900 euron koulumaksulla saavan laadukasta opetusta eikä vain tyhjiä lupauksia ja entisen kuntoutuskeskuksen sotkuisia ja alkeellisia koulutustiloja.

      Jos joku päättää kuitenkin tähän kouluun mennä, pitäkää rahat itsellänne niin pitkään kuin mahdollista. Ja varmistukaa koulutuksen laadusta ennen kuin maksatte yhden yhtä maksu erää!!
      Minun opiskelu urani loppui tähän neljään päivään, en aio maanantaina siis enää palata koulunpenkille

      • Huijarit kuriin!

        Kaikki, mitä kirjoitit on lainvastaista. Kuluttajasuojaosastolle ja heti!


      • Huonoksi todennut

        Käykää katsomassa, mikä meno ja mikä taso! No jos b-luokka ja bimboilu kiinnostaa...


    • Hämmentynyt..

      Huhhu miten on pienen ihmisen pää sekaisin. Minut hyväksyttiin juurikin tänään kouluun ja odottelen tällä hetkellä laina-asioista vastausta kelalta ja pankiltani. Mutta täytyy sanoa että näin tuoreita kommentteja lukiessa tulee kyllä aika epäluuloinen olo. Myös todella nopea vastaus mailiin ja siihen että koulutus alkaisi helmikuussa mutta eräpäivä laskussa olisi jo 15.12. ihmetyttää! En ole vielä vastaanottanut koulupaikkaa enkä onneksi allekirjoitellut mitään vaan saanut vasta s.postiin opetussuunnitelman ja laskupohjat. Täytyy varmaan vastata että valitettavasti joudun luopumaan paikastani. Rupesi niin hirvittämään ja koska kyse on unelma-ammatista ja kuitenkin isoista rahoista en haluaisi heittää sitä hukkaan. Myös ihmetyttää miten nopeasti he olivat valmiita perustamaan Lahteen kurssin vaikka sitä ei oltu nettisivuilla sanottu. Hmm.. Täytyy tässä nyt hieman vielä pohtia ja katsoa mitä tuolta pankista vastaavat. Kyllä tuon 3000e käyttäisi johonkin oikeasti tasokkaaseenkiin..

      • hellinds

        Älä ottaa paikka vastaan jä älä missään nimessä mäksaa mitään etukäteen. On paljon tämmösiä koulutuksia ympäri suomessa.


    • Hellinds

      Hei!
      Ilmoittaudin ja maksoin kaikki monta kuukaautta ennen koulutus piti aloittaa syyskuussa. Mutta olin ainoa joka ilmoittautui ilta-joulutukseen eli en saanut mitään koulutusta. Antti on ollut tosi huono kommunikoimaan asiasta ja miteen tehdään. Nyt olen melkein 4kk yrittänyt saada minun koulutusmaksuni 2500€ takaisin, koska en ole saanut mitään koulutusta. Ei mitään on tapahtunut, ja olen nyt ottanut yhteyttä kuluttajavirastolle.
      Kauppalahdin sivuilta voi tilata maksuhäiriö-raportti, (maksaa 5€) ja sielä näkee että HeadHousilla on niin paljon velkoja että kohta menee kyllä konkurssiin... Toivottavasti kuluttajavirasto ehtii auttaa saada minun rahani takaisin ennen Headhouse mene konkaan.

      Ei voi muuta kun sanoa että olin tyhmä kun en tarkistanut koulua ja maksuhäiriöt ennen maksoin kaikki, ja tyhä etten maksanut erissä. Toivon vaan että sama juttu ei tapahtuu muillekin. Ja jos tapahtuu–Kuluttajavirastolle HETI! Älä odota 4kk niin kuin minä tein.

      • Huijausta

        Ihan järkyttävää luettavaa, samaa kuullut muualtakin... Voiko näin toimia? Nuoret tytöt syyttävät itseään hyväuskoisuudesta. Ilmoituksia, poliisille! Laatukin on mitä on..


      • Ottakaa selvää
        Huijausta kirjoitti:

        Ihan järkyttävää luettavaa, samaa kuullut muualtakin... Voiko näin toimia? Nuoret tytöt syyttävät itseään hyväuskoisuudesta. Ilmoituksia, poliisille! Laatukin on mitä on..

        Hyvät ihmiset. OTTAKAA selvää KUNNOLLA maskeerauskoulujen taustat: kuka opettaa, kuinkan kauan opettajat ovat olleet alalla, onko hän todistettavasti alalla, onko opettajissa näyttötutkintomestareita, onko koululla KELAn opintotuki (tarkoittaa tasoa), jutelkaa, kysykää ja jos yhtään tuntuu siltä, että haastateltava on lipevä tai epämäääräinen etkä saa kuin ympäripyöreitä vastauksia, unohda kyseinen koulu. Ja lue sopimus HUOLELLA läpi ennenkuin allekirjoitat sen.


    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe