Tutkija kirjoitti kirjan pahuudesta

M.B.

33

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+9

      Niin myös Hotakainen kirjan "ihmisen osa".

      • M.B.

        Tiedän kyllä. Jos katkeruus vaivaa sano asia, äläkä leiki väärinkohdeltua pyhimystä..


      • xcch
        M.B. kirjoitti:

        Tiedän kyllä. Jos katkeruus vaivaa sano asia, äläkä leiki väärinkohdeltua pyhimystä..

        M.B.
        Hyvä linkki, tuossahan on mainittu myös hoviväki, huomasikko ?



        "-Tutkija kirjoittaa uutuusteoksessaan Pieni kirja pahuudesta (Atena), että hiljaisen enemmistön välinpitämättömyys mahdollistaa hirmutyöt. Katseen kääntäminen pois on helpointa ja mukavinta, eikä se vaaranna omaa turvallisuuttamme.

        Heberleinin mukaan ihmisillä on ikävä taipumus tehdä sitä, mikä vaatii vähiten vastarintaa, vaientaa omatunnon ääni ja toimia niin kuin muut.

        Valtaosaa pahoista ja julmista teoista eivät tee pahat ihmiset vaan he, jotka toimivat vastoin parempaa tietoaan tai eivät uskalla nousta vastarintaan."


      • M.B.
        xcch kirjoitti:

        M.B.
        Hyvä linkki, tuossahan on mainittu myös hoviväki, huomasikko ?



        "-Tutkija kirjoittaa uutuusteoksessaan Pieni kirja pahuudesta (Atena), että hiljaisen enemmistön välinpitämättömyys mahdollistaa hirmutyöt. Katseen kääntäminen pois on helpointa ja mukavinta, eikä se vaaranna omaa turvallisuuttamme.

        Heberleinin mukaan ihmisillä on ikävä taipumus tehdä sitä, mikä vaatii vähiten vastarintaa, vaientaa omatunnon ääni ja toimia niin kuin muut.

        Valtaosaa pahoista ja julmista teoista eivät tee pahat ihmiset vaan he, jotka toimivat vastoin parempaa tietoaan tai eivät uskalla nousta vastarintaan."

        Juu, en huomannut. Käsitän hoviväen ihan eri tavalla kuin sinä :)


      • xcch
        M.B. kirjoitti:

        Juu, en huomannut. Käsitän hoviväen ihan eri tavalla kuin sinä :)

        "Juu, en huomannut. Käsitän hoviväen ihan eri tavalla kuin sinä :)"

        Tehdääkö kompromissi, käykö tämä wikin määritelmä..?

        hovi
        hallitsijan asunto, tilukset ja muu lähiympäristö sekä siihen kuuluva henkilökunta, hoviväki
        (historia) myös korkeiden aatelisten tai kirkkoruhtinaiden yhteisö, kartano
        (puhekieli) hoviväki
        (puhekieli) hovioikeus
        Uskon että tuomio muuttuu hovissa.


      • M.B.
        xcch kirjoitti:

        "Juu, en huomannut. Käsitän hoviväen ihan eri tavalla kuin sinä :)"

        Tehdääkö kompromissi, käykö tämä wikin määritelmä..?

        hovi
        hallitsijan asunto, tilukset ja muu lähiympäristö sekä siihen kuuluva henkilökunta, hoviväki
        (historia) myös korkeiden aatelisten tai kirkkoruhtinaiden yhteisö, kartano
        (puhekieli) hoviväki
        (puhekieli) hovioikeus
        Uskon että tuomio muuttuu hovissa.

        Miksi? Saat sinä määritellä hoviväen juuri kuten sinä haluat. Ei meidän tarvitse olla samaa mieltä siitä, että mitä sanalla hoviväki tarkoitetaan tai että onko valtaosa vaikenevasta kansasta hoviväkeä vai onko hoviväki jotakin muuta..

        Ja muutenkin pelkän nimeämisen sijaan on mielenkiintoisempaa mietiskellä toiminnan syitä, oli se toiminta sitten vaikkapa sitä toimimattomuutta tai toimintaan käskyttämistä tai jotain vielä siltä väliltä.

        Ja edellistäkin mielenkiintoisempaa on tietenkin selittely. Sehän on kommunikaatiota.


      • 184
        M.B. kirjoitti:

        Tiedän kyllä. Jos katkeruus vaivaa sano asia, äläkä leiki väärinkohdeltua pyhimystä..

        Oho! Voi V...u, sun kanssasi! Näetkö noin paljon vaivaa entisen nimimerkkini maineen pilaamisessa? Jos tuo on sitä, miltä näyttää, niin olet todella sairaampi kuin luulinkaan!

        Siis laitoit ensin lnkin jostain kirjasta ja SITTEN SENKÖ JÄLKEEN KIRJOITIT NIMIMERKILLÄ 9 9 TUON HOTAKAISEN KIRJA-JUTUN ANTAAKSESI SEN KUVAN ETTÄ MINÄ OLEN SEN KIRJOITTANUT JA KATEELLISENA TUNGEN TOTA HOTAKAISTA JOKA PAIKKAAN, KOSKA TOSTAHAN 9 9 NIMIMERKILLÄ KIRJOITETUSTA VIESTISTÄ TULEE VÄISTÄMÄTTÄ MIELEEN SE ETTÄ SEN KIRJOITTAJA OLEN MINÄ ja sitten kommentoit itse taas M.B.:nä 9 9 nimimerkillä kirjoittamaasi viestiä.

        Ensimmäisen kerran tällä palstalla sanon lauseen minkä olen itse kyllä kuullut monta kertaa: MENE HOITOON!


      • 5+16
        184 kirjoitti:

        Oho! Voi V...u, sun kanssasi! Näetkö noin paljon vaivaa entisen nimimerkkini maineen pilaamisessa? Jos tuo on sitä, miltä näyttää, niin olet todella sairaampi kuin luulinkaan!

        Siis laitoit ensin lnkin jostain kirjasta ja SITTEN SENKÖ JÄLKEEN KIRJOITIT NIMIMERKILLÄ 9 9 TUON HOTAKAISEN KIRJA-JUTUN ANTAAKSESI SEN KUVAN ETTÄ MINÄ OLEN SEN KIRJOITTANUT JA KATEELLISENA TUNGEN TOTA HOTAKAISTA JOKA PAIKKAAN, KOSKA TOSTAHAN 9 9 NIMIMERKILLÄ KIRJOITETUSTA VIESTISTÄ TULEE VÄISTÄMÄTTÄ MIELEEN SE ETTÄ SEN KIRJOITTAJA OLEN MINÄ ja sitten kommentoit itse taas M.B.:nä 9 9 nimimerkillä kirjoittamaasi viestiä.

        Ensimmäisen kerran tällä palstalla sanon lauseen minkä olen itse kyllä kuullut monta kertaa: MENE HOITOON!

        Mikähän siinä Hotakaisen kirjasta lainaamassani pätkässä raivostutti nuo muutamat, etteivät tunnu siitä millään yli pääsevän, siitähän tämä haukkumisen kiihkeämpi vaihe alkoi? en ymmärrä .....


      • M.B.
        184 kirjoitti:

        Oho! Voi V...u, sun kanssasi! Näetkö noin paljon vaivaa entisen nimimerkkini maineen pilaamisessa? Jos tuo on sitä, miltä näyttää, niin olet todella sairaampi kuin luulinkaan!

        Siis laitoit ensin lnkin jostain kirjasta ja SITTEN SENKÖ JÄLKEEN KIRJOITIT NIMIMERKILLÄ 9 9 TUON HOTAKAISEN KIRJA-JUTUN ANTAAKSESI SEN KUVAN ETTÄ MINÄ OLEN SEN KIRJOITTANUT JA KATEELLISENA TUNGEN TOTA HOTAKAISTA JOKA PAIKKAAN, KOSKA TOSTAHAN 9 9 NIMIMERKILLÄ KIRJOITETUSTA VIESTISTÄ TULEE VÄISTÄMÄTTÄ MIELEEN SE ETTÄ SEN KIRJOITTAJA OLEN MINÄ ja sitten kommentoit itse taas M.B.:nä 9 9 nimimerkillä kirjoittamaasi viestiä.

        Ensimmäisen kerran tällä palstalla sanon lauseen minkä olen itse kyllä kuullut monta kertaa: MENE HOITOON!

        ??

        :DDD

        Syytät ilmeisesti minua??

        Juu, en harrasta tuollaista :)

        Joten voit mennä teroittelemaan kirvestäsi terävämmäksi sinne hoitolaitoksen pihamaalle vaikkapa..

        Edelleenkin jos jokin laskutoimitus tulisi valittua, niin kyllä se on joku muu kuin plussalasku.. :DD Tai miinuskaan. Ei edes kertolasku. Jakolaskusta puhumattakaan. Joten, jos menisit kokeilemaan tuota raivoamista vaikkapa peilin eteen, niin näet itsekin kuinka hassulta näytät.

        Ja vihanhallintakurssi vois olla paikallaan. Tosin, enpähän tiedä, ettetkö olisi keksinyt itse oivan kikan saada minut näyttämään syylliseltä tekoon, johon en ole syyllistynyt. Kuka sitten oletkaan.


      • onhansetaaskumma
        M.B. kirjoitti:

        ??

        :DDD

        Syytät ilmeisesti minua??

        Juu, en harrasta tuollaista :)

        Joten voit mennä teroittelemaan kirvestäsi terävämmäksi sinne hoitolaitoksen pihamaalle vaikkapa..

        Edelleenkin jos jokin laskutoimitus tulisi valittua, niin kyllä se on joku muu kuin plussalasku.. :DD Tai miinuskaan. Ei edes kertolasku. Jakolaskusta puhumattakaan. Joten, jos menisit kokeilemaan tuota raivoamista vaikkapa peilin eteen, niin näet itsekin kuinka hassulta näytät.

        Ja vihanhallintakurssi vois olla paikallaan. Tosin, enpähän tiedä, ettetkö olisi keksinyt itse oivan kikan saada minut näyttämään syylliseltä tekoon, johon en ole syyllistynyt. Kuka sitten oletkaan.

        M.B.

        Tässä keskustelussa huomaa taas, miten mielenterveyden häiriöstä kärsivät saavat käännettyä asiat kerta toisensa jälkeen päälaelleen niin, että muut keskustelijat menevät jopa ihan sekaisin siitä, mistä on kyse. No kysehän on kaksoisviestinnästä.

        Tavallaan aika pelottavaa olla tekemisissä tuollaisten kirjoittajien kanssa...

        Pidä pintasi M.B. (ja kyllä hyvin pidätkin), minäkin yritän...


      • M.B.
        onhansetaaskumma kirjoitti:

        M.B.

        Tässä keskustelussa huomaa taas, miten mielenterveyden häiriöstä kärsivät saavat käännettyä asiat kerta toisensa jälkeen päälaelleen niin, että muut keskustelijat menevät jopa ihan sekaisin siitä, mistä on kyse. No kysehän on kaksoisviestinnästä.

        Tavallaan aika pelottavaa olla tekemisissä tuollaisten kirjoittajien kanssa...

        Pidä pintasi M.B. (ja kyllä hyvin pidätkin), minäkin yritän...

        :) S24.

        Sen kun muistaa, niin osaa suhteuttaa vähän etäämmälle henkilökohtaisesta.


      • xcch
        M.B. kirjoitti:

        Miksi? Saat sinä määritellä hoviväen juuri kuten sinä haluat. Ei meidän tarvitse olla samaa mieltä siitä, että mitä sanalla hoviväki tarkoitetaan tai että onko valtaosa vaikenevasta kansasta hoviväkeä vai onko hoviväki jotakin muuta..

        Ja muutenkin pelkän nimeämisen sijaan on mielenkiintoisempaa mietiskellä toiminnan syitä, oli se toiminta sitten vaikkapa sitä toimimattomuutta tai toimintaan käskyttämistä tai jotain vielä siltä väliltä.

        Ja edellistäkin mielenkiintoisempaa on tietenkin selittely. Sehän on kommunikaatiota.

        "Ei meidän tarvitse olla samaa mieltä siitä, että mitä sanalla hoviväki tarkoitetaan tai että onko valtaosa vaikenevasta kansasta hoviväkeä vai onko hoviväki jotakin muuta"

        Entä hovi narri, mitä se mahtaisi tarkoittaa narsimin hovin yhteydessä`?

        Olisko se sellianen joka urkkii tietoja ja kun saa niitä niin kipittää narsulle kertomaan, meillä oli yksi sellainenkin.


      • xcch
        M.B. kirjoitti:

        ??

        :DDD

        Syytät ilmeisesti minua??

        Juu, en harrasta tuollaista :)

        Joten voit mennä teroittelemaan kirvestäsi terävämmäksi sinne hoitolaitoksen pihamaalle vaikkapa..

        Edelleenkin jos jokin laskutoimitus tulisi valittua, niin kyllä se on joku muu kuin plussalasku.. :DD Tai miinuskaan. Ei edes kertolasku. Jakolaskusta puhumattakaan. Joten, jos menisit kokeilemaan tuota raivoamista vaikkapa peilin eteen, niin näet itsekin kuinka hassulta näytät.

        Ja vihanhallintakurssi vois olla paikallaan. Tosin, enpähän tiedä, ettetkö olisi keksinyt itse oivan kikan saada minut näyttämään syylliseltä tekoon, johon en ole syyllistynyt. Kuka sitten oletkaan.

        "Joten voit mennä teroittelemaan kirvestäsi terävämmäksi sinne hoitolaitoksen pihamaalle vaikkapa.."

        Antaisitko osoitteen ? :)


      • M.B.
        xcch kirjoitti:

        "Joten voit mennä teroittelemaan kirvestäsi terävämmäksi sinne hoitolaitoksen pihamaalle vaikkapa.."

        Antaisitko osoitteen ? :)

        Mjaa.. Ja olet sitä mieltä, että sulla on tylsä pilkkakirves??

        Eikös se niunui-kumpi-niemi oo ainakin yksi.. liepeillekö löytää, kyllä ne kylän muut asukkaat rakennuksen osoittaa kun ystävällisesti kysyt ja jos äksyilet saattavat taluttaakin..

        Missäs kylässä se nuiniuvaniemi sijaitsee-kaan.. hmm.. Totatota, nollakaksnollakaksnollakaks tai göögle :)

        Mikäli ei ole omassa muistinkätkön kiemurassa missään niin noita voi kokeilla..

        Olipas maajussille morsian ohjelma =D


      • M.B.
        xcch kirjoitti:

        "Ei meidän tarvitse olla samaa mieltä siitä, että mitä sanalla hoviväki tarkoitetaan tai että onko valtaosa vaikenevasta kansasta hoviväkeä vai onko hoviväki jotakin muuta"

        Entä hovi narri, mitä se mahtaisi tarkoittaa narsimin hovin yhteydessä`?

        Olisko se sellianen joka urkkii tietoja ja kun saa niitä niin kipittää narsulle kertomaan, meillä oli yksi sellainenkin.

        Taidatkin juuri paljastaa korttisi, tai ehkä et sittenkään.. sano terveisiä pata ässästä kuitenkin :)


      • xcch
        184 kirjoitti:

        Oho! Voi V...u, sun kanssasi! Näetkö noin paljon vaivaa entisen nimimerkkini maineen pilaamisessa? Jos tuo on sitä, miltä näyttää, niin olet todella sairaampi kuin luulinkaan!

        Siis laitoit ensin lnkin jostain kirjasta ja SITTEN SENKÖ JÄLKEEN KIRJOITIT NIMIMERKILLÄ 9 9 TUON HOTAKAISEN KIRJA-JUTUN ANTAAKSESI SEN KUVAN ETTÄ MINÄ OLEN SEN KIRJOITTANUT JA KATEELLISENA TUNGEN TOTA HOTAKAISTA JOKA PAIKKAAN, KOSKA TOSTAHAN 9 9 NIMIMERKILLÄ KIRJOITETUSTA VIESTISTÄ TULEE VÄISTÄMÄTTÄ MIELEEN SE ETTÄ SEN KIRJOITTAJA OLEN MINÄ ja sitten kommentoit itse taas M.B.:nä 9 9 nimimerkillä kirjoittamaasi viestiä.

        Ensimmäisen kerran tällä palstalla sanon lauseen minkä olen itse kyllä kuullut monta kertaa: MENE HOITOON!

        Ensimmäisen kerran tällä palstalla sanon lauseen minkä olen itse kyllä kuullut monta kertaa: MENE HOITOON!"

        Ja kun M.B. menet hoitoon, niin ota AP mukaan, se miinustaa jatkuvasti minun kirjoituksia ;)


      • M.B.
        xcch kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran tällä palstalla sanon lauseen minkä olen itse kyllä kuullut monta kertaa: MENE HOITOON!"

        Ja kun M.B. menet hoitoon, niin ota AP mukaan, se miinustaa jatkuvasti minun kirjoituksia ;)

        "Ja kun" =D

        Kerran autoin ja jo nyt ripustautumassa?? Miinusta takaisin. ;)


      • M.B. kirjoitti:

        "Ja kun" =D

        Kerran autoin ja jo nyt ripustautumassa?? Miinusta takaisin. ;)

        Meillä on edelleen se Loma-Niuvanniemen excursio tekemättä. Pitäisi joukolla lähtee sinne lomaileen -- saatas oikeet diagnoositkin, niin voitas sit elvistellä niillä täällä, kuka kukin on :D


      • temppuilija kirjoitti:

        Meillä on edelleen se Loma-Niuvanniemen excursio tekemättä. Pitäisi joukolla lähtee sinne lomaileen -- saatas oikeet diagnoositkin, niin voitas sit elvistellä niillä täällä, kuka kukin on :D

        Vähäks se ois siistii ;)

        No ei.

        Juu, mutta tiäksä mikä ainakin olis varmaa ?

        Jokainen voisi kopsata jokaiselle muulle tämän :

        "Sinä olet narsistisesti vammautunut, minä en".

        =)


      • lynett kirjoitti:

        Vähäks se ois siistii ;)

        No ei.

        Juu, mutta tiäksä mikä ainakin olis varmaa ?

        Jokainen voisi kopsata jokaiselle muulle tämän :

        "Sinä olet narsistisesti vammautunut, minä en".

        =)

        Mullekin olisi loma tarpeen. Millon lähetään?

        *selaa täyteen ahdettua kalenteria ja pohtii mikä olisi toisarvoisempaa kuin itsensä hyvinvointi*

        Hyvää Pyhäinpäivää Palstalaiset !


    • "- And is evil just something you are, or something you do?

      Morrissey"


      Hyvä kysymys...Uhrien vastaus tähän olisi helppo. :)

      • xcch

        Älä minua syytä, se oli M.B:n linkki :/


      • M.B.

      • M.B.
        xcch kirjoitti:

        Älä minua syytä, se oli M.B:n linkki :/

        ?? wooot.. kuka sua NYT TAAS syytti...


      • M.B.

      • M.B. kirjoitti:

        ?? wooot.. kuka sua NYT TAAS syytti...

        Ei aavistustakaan, mutta joka tapauksessa '


      • xcch
        M.B. kirjoitti:

        ?? wooot.. kuka sua NYT TAAS syytti...

        Tuo Dizel vihjaili, menkööt tällä kertaa sinun piikkiin :)


      • xcch kirjoitti:

        Tuo Dizel vihjaili, menkööt tällä kertaa sinun piikkiin :)

        Mitähän minä nyt muka vihjailin..?
        Et kuule käynyt pienessä mielessänikään, kun tuon kommentin kirjoitin. :)


      • dizel kirjoitti:

        Mitähän minä nyt muka vihjailin..?
        Et kuule käynyt pienessä mielessänikään, kun tuon kommentin kirjoitin. :)

        Vastausta odotellen... :)

        Onko sinulle xcch vaikeaa myöntää, kun olet väärässä?
        Sellainen tekee parisuhteesta, kuin parisuhteesta mahdottomuuden...Ja siinä alkaa puoliso, kuin puoliso vaikuttamaan ennen pitkää narsistilta.
        Vain siksi, ettei hän myötäile sanojasi.

        Sellaisen lauseen opettelu on tärkeää, kuin " Anteeksi, mutta ymmärsin väärin. "
        Et voi aina vedota siihen, että toinen on narsisti, joten sinun ei tarvitse kuunnella mitään, mitä hän sanoo.

        Kaikella ystävyydellä.


      • xcch
        dizel kirjoitti:

        Vastausta odotellen... :)

        Onko sinulle xcch vaikeaa myöntää, kun olet väärässä?
        Sellainen tekee parisuhteesta, kuin parisuhteesta mahdottomuuden...Ja siinä alkaa puoliso, kuin puoliso vaikuttamaan ennen pitkää narsistilta.
        Vain siksi, ettei hän myötäile sanojasi.

        Sellaisen lauseen opettelu on tärkeää, kuin " Anteeksi, mutta ymmärsin väärin. "
        Et voi aina vedota siihen, että toinen on narsisti, joten sinun ei tarvitse kuunnella mitään, mitä hän sanoo.

        Kaikella ystävyydellä.

        Kiitos ystävyydestä :)


        "Onko sinulle xcch vaikeaa myöntää, kun olet väärässä?"

        Ei lainkaan, olen myöntänyt jo senkin takia että narsu ottaisi oppia, mutta kyllä sen oppiminen hidasta.

        "Sellaisen lauseen opettelu on tärkeää, kuin " Anteeksi, mutta ymmärsin väärin. "

        Noin on pakkoa sanoa joskus, mutta narsistin kanssa aika huono lause.
        Jos kovin usein joutuu käyttämään, niin käyttää hyväksi.
        Enemmän käytän lausetta, "anteeksi että sanoin noin tahdittomasti, sanonta tapa oli väärä mutta asia oli oikea :)"


        "Et voi aina vedota siihen, että toinen on narsisti, joten sinun ei tarvitse kuunnella mitään, mitä hän sanoo."

        Ei voi koskaan, koska ei se toimi, sen antaa vaan narsistille lisää polttoainetta. Narsistin kanssa ei todellakaan kannate lähteä turhaa riitelemään ja vääntämään. Se on sama kuin koiran kanssa haukkuisi kilpaa, ainakin yhtä huonot tulokset, saattaa saada molemissa tapauksissa hampaat kurkkuun :/. (vitsi, loppuosa:)

        Narsistin kanssa pitää pitää etäisyyttä. toisin sanoen voi puhua niitä näitä, mutta ei liikaa, eikä tunne asioita.

        Jos joutuu vääntämään jostakin, niin ei korottaa ääntä, pitää olla jämäkkä. Sana halussa ja tunteet kurissa, pitää kuunnella, ei antaa vetää sivu raiteelle, oma asia pitää tulla selväksi ilman aukkoja. Pitää olla perusteet kunnossa..
        Vaikea selittää paremmin, olen oppinut taktiikan, pitää aina muistaa että nph:lla on aikusen järki mutta 3-4 vuotiaan tunne elämä. Pahin mahdollinen yhdistelmä.


      • jostain lukenut
        xcch kirjoitti:

        Kiitos ystävyydestä :)


        "Onko sinulle xcch vaikeaa myöntää, kun olet väärässä?"

        Ei lainkaan, olen myöntänyt jo senkin takia että narsu ottaisi oppia, mutta kyllä sen oppiminen hidasta.

        "Sellaisen lauseen opettelu on tärkeää, kuin " Anteeksi, mutta ymmärsin väärin. "

        Noin on pakkoa sanoa joskus, mutta narsistin kanssa aika huono lause.
        Jos kovin usein joutuu käyttämään, niin käyttää hyväksi.
        Enemmän käytän lausetta, "anteeksi että sanoin noin tahdittomasti, sanonta tapa oli väärä mutta asia oli oikea :)"


        "Et voi aina vedota siihen, että toinen on narsisti, joten sinun ei tarvitse kuunnella mitään, mitä hän sanoo."

        Ei voi koskaan, koska ei se toimi, sen antaa vaan narsistille lisää polttoainetta. Narsistin kanssa ei todellakaan kannate lähteä turhaa riitelemään ja vääntämään. Se on sama kuin koiran kanssa haukkuisi kilpaa, ainakin yhtä huonot tulokset, saattaa saada molemissa tapauksissa hampaat kurkkuun :/. (vitsi, loppuosa:)

        Narsistin kanssa pitää pitää etäisyyttä. toisin sanoen voi puhua niitä näitä, mutta ei liikaa, eikä tunne asioita.

        Jos joutuu vääntämään jostakin, niin ei korottaa ääntä, pitää olla jämäkkä. Sana halussa ja tunteet kurissa, pitää kuunnella, ei antaa vetää sivu raiteelle, oma asia pitää tulla selväksi ilman aukkoja. Pitää olla perusteet kunnossa..
        Vaikea selittää paremmin, olen oppinut taktiikan, pitää aina muistaa että nph:lla on aikusen järki mutta 3-4 vuotiaan tunne elämä. Pahin mahdollinen yhdistelmä.

        Eikös ne asiantuntijat nimitä narsistin kanssa olemista "munankuorilla kävelemiseksi"?


    • (mistä Hotakaisesta täällä riidellään?)

      Anteeksiannossa ja kostossa on paljon miettimistä. Ihminen sallii itsensä antaa anteeksi, mutta oikeuttaa itsensä kostoon.

      • 22

        Ei täällä mistään riidellä, kunhan provoilevat lämpimikseen.

        Eikös se ollut ihan tervettä narsismia antaa samalla mitalla takaisin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe