Vinkkejä, joilla saat tytön kiinnostuneeksi 3 viikossa

Tyttö 16

Parhaiten nää toimii, kun teet nämä tässä järjestyksessä yhdelle ja tietylle tytölle joka mieluiten on samassa koulussa kanssasi ja jätä muut tytöt vähemmälle huomiolle (eli et saa kuukauteen tuijotella kenenkään perseitä ainakaan kovin huomiota herättävästi). Jos joku näitä alkaa noudattamaan, niin kertokaa ihmeessä toimiiko. Kai nämä voisi pojillekin toimia, mutta muistakaahan, että tytöt huomaa tällaiset singnaalit paljon helpommin kuin pojat.

HUOM TÄÄ ON TARKOTUS ALOTTAA MAANANTAINA, KOSKA 1-5, 8-12 ja 15-20 ON TARKOITETTU ARKIPÄIVILLE, KOSKA SILLOIN SUN TULEE NÄHDÄ TYTTÖÄ KOULUSSA

1. päivänä hankkiudu tilanteeseen, jossa voit avata tytölle oven. Koska ovien availu ei nykyään ole kovin yleinen tapa, tyttö todennäköisesti katsoo sinua hieman hämmentyneenä. Katso takaisin ja hymyile.

2. päivänä ole hetki ilman kavereitasi ja kävele ”sattamalta” ohi tyttöjoukon, jossa ihastuksesi on. Huikkaa huolettomalla äänensävyllä esim. ”ei kai ruotsista (tai mitä teillä nyt sattuukaan seuraavalla tunnilla olemaan) tullut läksyä” katsoen ihastustasi silmiin. Tämä silmiin katsominen viestittää, että osoitat kysymyksesi juuri hänelle. Kun tyttö vastaa myöntävästi, kaiva hätäisenä kirjat esille ja kysy, mitä läksyä on tullut. Kun tyttö näyttää kohdan sinulle, kosketa hän ”vahingossa” kädellä ja sano nauraen ”ei ku oho, mähän olinkin tehnyt nää, sori häiriö!”. Tytöt yleensä ymmärtävät, että kosketus on merkki.

3. päivänä katso tyttöä silmiin, kunnes katseet kohtaavat. Älä silloin käännä katsettasi pois vaan väännä kasvoillesi kaunis hymy.

4. päivänä moikkaa tyttöä. Mieluiten tytön nimellä tyyliin ”moikka Hellu!”, mutta tietenkin, jos hän on suuressa tyttöporukassa, sinun tulee sanoa vain ”moi”, mutta katso siitä huolimatta silmiin juuri tätä tyttöä ja hymyile. Tää moikkaaminen, kuten tietysti muutkin vinkit edellyttää sen, että tyttö tietää edes suunnilleen kuka olet (nimi, ikä, luokka ja silleen).

5. päivänä jos satut näkemään tytön peilin edessä tai muuten vaan laittamassa esim. hiuksiaan, huikkaa huolettomasti, että ”ei niitä tarvi laittaa, ne on ihan hyvin” ja hymyile (joo, koko tää lista on täynnä hymyilyä, mutta hymyileminen nyt vaan sattuu olemaan se juttu). Jos et bongaa tyttöäsi hiusten kimpussa, tyydy silmiin katselemiseen ja hymyilyyn.

6. päivänä on lauantai eli voi olla, ettet näe ihastustasi. Voit kuitenkin esimerkiksi valmistua seuraavaan viikkoon aloittamalla päivittäisen suihkussa käymisen (mikään ei oo niin ällöttävää kuin haisevat jäbbikset) ja vaikkapa käymällä ostelemassa uusia vaatteita.

7. päivänä on sunnuntai välttämättä näe kohdettasi. Pyydä tyttö kaveriksesi facebookissa ellet vielä ole pyytänyt. Älä kuitenkaan heti aloita keskustelua varsinkaan, jos ette tunne kunnolla. Tietysti eri asia, jos olette kavereita.

JATKUU

32

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö 16

8. päivänä hankkiudu juttusille tytön kanssa. Mene istumaan vaikka ruokalassa samaan pöytään ja hengailemaan samaan porukkaan. Kaikkien parhaiten tämä kuitenkin onnistuu, jos tyttö sattuu olemaan yksin, esim. koulumatkalla. Aloita teitä kumpaakin koskevista aiheista (koulu on hyvä aloitusaihe) ja sitten ala kysellä kuulumisia ja sen sellaisia. Tää vaatii itseluottamusta, mutta tuottaa tuloksia.

9. päivänä kun olet tytön lähettyvillä esim. luokassa, piirtele vihkoosi/pulpettiin/johonkin huomiota herättävästi isoja ja selkeitä sydämiä (jos et osaa piirtää sydäntä, kuten 90% muistakin pojista, harjoittele vaikka ensin kotona) ja puhu vaikka samalla kaverillesi, että piirustuksesi varmasti huomataan. Joku kavereistasi todennäköisesti kysyy, ketä ajattelet piirtäessäsi sydämiä. ”Nolostu” ja sano jotain salaperäistä tyyliin ”sen näkee sitten” ja vilkuile huomaamattomasti tyttöä hymyillen.

10. päivänä kysy tytöltä apua esim. jossain koulutehtävässä. Tytöt ei usein halua olla niitä osaamattomia autettavia vaan on mieluisasti kunnianhimoisia auttajia. Tää saa tytölle sellaisen olon, että hän on ainutlaatuinen, fiksu ja tärkeä. Kiitä avusta kauniisti ja kehu häntä hymyillen tyyliin ”kiitos, vähän sä oot fiksu, susta oli kyllä paljon apua!”.

11. päivänä mene jälleen juttelemaan tytölle. Voit aloittaa rennosti heittämällä, et ”moikka Hellu, mitä kuuluu?”. Todennäköisesti vastaus on tyyliin ”hyvää”, mutta kyllä keskustelu siitä etenee. Muista, että älä puhu jatkuvasti itsestäsi, vaan kysele tytöltä hänen asioitaan tai jos hän ei ole kiinnostunut niistä kertomaan, puhukaa jostain yleisistä aiheista kuten vaikka uudesta lukkarista, teidän yhteisten kavereiden tekemisistä, telkkariohjelmista. Tulevista discoista/tapahtumista jne. Juttelu puoliksi tuntemattoman ihmisen kanssa on aina aluksi kankeaa, mutta kyllä se siitä. Lopuksi voit kiittää juttuseurasta hymyillen.

12. päivänä käytä tytön oikeaa etunimeä mahdollisimman paljon. Kaikkia tyttöjä imartelee nimellä kutsuminen. Se osoittaa, ettei tyttö ole sinulle kuka vaan random.

13. päivänä 14. päivänä eli lauantaina ja sunnuntaina voit relata. Tyttö tuskin on näkemässä sua, joten voit hengata vaikka koko viikonlopun boksereissa ja rikkinäisessä t-paidassa pelaten nhl:ää.

JATKUU

• Tyttö 16

15. päivänä, kun ihastuksesi on kuuluetäisyydellä puhu kavereillesi jotain melkoisen kovaan ääneen ja ”sekoa sanoissa”. Sitten sano, että ”äh, mä sekoan kokoajan, kun en pysty miettimään mitään.... vai pitäisikö sanoa ketäään muuta kun sitä yhtä”. Kaverit alkavat todennäköisesti udella, että ketä, mutta sano vaan, että ”katotaan nyt” tai ”kyllä se teille pian selviää”.

16. päivänä juttele taas tytölle. Älä missään nimessä luista näistä jutteluista millään säälittävillä facebookin chatti -keskusteluilla vaan mene juttelemaan ihan oikeasti. Ei jutteluhetken tarvitse kestää kauan, ei enempää kuin about 10 minsaa. Muista pitää koko ajan katsekontakti ja hymyillä ainakin välillä. Heitä tytön silmistä kehuja tyyliin, mutta vaihda kuitenkin heti puheenaihetta tyyliin ”ei mulla yleensä oo tapana paljon kehua ihmisiä, mut kun mä katson sua silmiin, niin ei vitsi, vähän sun silmät on nätit... tommosen jännän siniset... hei sinisestä tuli muuten mieleen, onks mun naama vähän sininen? Ai ei? Mulla on kumminkin kauhean kylmä... onks sulki? Mä en tykkää yhtään syksystä...”

17. päivänä kosketa ihastustasi, koska kosketus on merkki. Jos olette kummatkin esimerkiksi ruuhkaisella käytävällä, tartu häntä olkapäistä ja siirrä hänet hymyillen pois tieltä.

18. päivänä juttele jälleen tytölle, kehu häntä, hymyile hänelle tai mitä nyt ikinä keksitkään. Tämän päivän tärkein tehtävä on kuitenkin kerätä voimia huomiselle, perjantaille.

19. päivänä kirjoita pienellä muistilapulle jotain söpöä, esim. ”oot ihana”, ”hei söpöläinen”, ”vaikutat kivalta” tms. Kysy tytöltä vaikka kynää lainaksi ja sujauta lappu penaaliin. Vaihtoehtoisesti voit jättää lapun myös esim. takin taskuun tms. Tee tää mahdollisimman lopussa koulupäivää, ettei tyttö ehdi huomata lappua vielä koulussa, koska muuten kaikki tytön frendit ovat pian kyselemässä, kuka lapun on jättänyt.

20. päivänä soita hänelle. Jos sinulla ei satu olemaan tytön numeroa, voit vaikka käyttää facebookin chattia, mutta soittaminen on suositeltavampaa. Kerro, että sinä olit se, joka lähetti lapun. Kerro olevasi kiinnostunut tytöstä ja kysy, voitteko tavata vaikka huomenna. Ehdota paikaksi esim. kahvilaa tms. Älä painosta tyttöä ja sano, että jos juttu ei sattuisi toimimaan, haluat silti olla hänen kaverisi.

21. päivänä jos/kun tyttö on suostunut treffikutsuusi, pukeudu hyvin (no ei nyt mitään frakkia tarvi laittaa) ja saavu ajoissa paikalle. Tavatessa ja lähtiessä voit halata, mutta ei missään nimessä ekojen treffien aikana ole pakko pussata saatika harrastaa seksiä. Juttele mukavia ja jos tyttö todella on niin mukava kuin ajattelit, ehdota seuraavaa tapaamista. Muutamien treffien jälkeen saatatte olla jo onnellinen pari!

No, mitä mieltä olitte? Oliko ihan käyttökelpoisia vinkkejä?

• tyttö18.

Itse tyttönä sanoisin että olisi aivan käsittämättömän imartelevaa jos joku noin tekisi :D .

• tyttö17.
        tyttö18. kirjoitti:

Itse tyttönä sanoisin että olisi aivan käsittämättömän imartelevaa jos joku noin tekisi :D .

älä muuta sano!:)

• abcdaa

aivan nerokasta! siis jos tällä et saa naista nii et vittu millään! paitsi vitonen on aivan perseestä elä jätkät tehkö tuota. ei tyttöjä kinosta onko niitten hiukset teän mielestä hyvin kuha ne on omasta mielestä(= tai en tiä ei mua ainaskaa

• Tyttö 16

Kiva, että joku tykkäs! Joo toi vitonen on ehkä vähän arveluttava, mut mä ainakin tykkäsin kun kerran laitoin tukkaa ja yks jätkä huikkas et "ei sun tarvi sitä laittaa, oot niin kaunis, ettei tuosta voi nätimmäksi tulla".

• laiskaaa

onks pakko noinb vitun pitkäst selittää ei kukaa jaksa lukee noin pitkä txt?

• ebinserverddd

Jos ei ole samassa koulussa? U failed

• Pojille muutosvinkkejä ohjeisiin..

16. kohdassa ”ei mulla yleensä oo tapana paljon kehua ihmisiä, mut kun mä katson sua silmiin, niin ei vitsi, vähän sun silmät on nätit... tommosen jännän siniset... hei sinisestä tuli muuten mieleen, onks mun naama vähän sininen? Ai ei? Mulla on kumminkin kauhean kylmä... onks sulki? Mä en tykkää yhtään syksystä...”
      -Kauhean teennäiseltä kuulostaa.

9. Kohdassa älkää missään nimessä puhuko kaverille siinä samalla tai joudut pilkan kohteessa kaveriporukassa (oletan että ohje on ylä-astelaisille). Kaverisi ei kysy ketä ajatteli sitä piirtäessä vaan kysyy "mitä vittua sää teet?". Unohda siis salaperäinen "sen näkee sitten" -vastaus.

15. kohdassa "Sitten sano, että ”äh, mä sekoan kokoajan, kun en pysty miettimään mitään.... vai pitäisikö sanoa ketäään muuta kun sitä yhtä”. Älkää missään nimessä sanoko 'vai pitäisiko sanoa ketään muuta kuin sitä yhtä'. Joudut tästäkin pilkan kohteeksi. He saattavat tässä tapauksessa kysyä ketä mutta älä luota sen varaan. Se kuulostaa erittäin tyhmältä poikaporukan mielestä.

P.S: Muuten hyvä ja hyödyllinen ohje. Kiitän kaikkien nuorten rakkauspulmien kanssa pyörivien puolesta tästä.

• Tyttö 16

Joo olin vähän ajattelematon ku noita kirjoitin. En osannu ajatella et pojat reagoi kavereiden sanomisiin ihan erilailla mitä tytöt

• Tyttö 16 kirjoitti:

Joo olin vähän ajattelematon ku noita kirjoitin. En osannu ajatella et pojat reagoi kavereiden sanomisiin ihan erilailla mitä tytöt

Juu pojat reagoivat melko paljonkin erilailla kuin tytöt monessakin asiassa.

• mhmhmd

Ei herranjumala nää toimi lukiossa eikä varsinkaan yli 15v ihmisten kaa (omasta mielestäni, olen 17v lukiossa) Mutta jos täällä on vähän vanhempia niin aattelin kysyä että toimiskohan jos menisin puhuun tytölle kun hän on yksin ja kysyisin nimeä fb/msn.. on pää vähän tyhjänä.

• mhmhmmd

Unohtu lisätä tähän että miksi facebook keskustelut on säälittäviä?Eikö sitä voi esim. puhua pari päivää fb kun ei lukiossa oikein näe ja sitten esim pyytää kahville? :P

• mhmhmhmmmd
        mhmhmmd kirjoitti:

Unohtu lisätä tähän että miksi facebook keskustelut on säälittäviä?Eikö sitä voi esim. puhua pari päivää fb kun ei lukiossa oikein näe ja sitten esim pyytää kahville? :P

No perkele, unohtu lisätä että tietenkin pyytäisin numeron lukiossa/fb KUN olemme puhuneet pari kertaa fb:ssä, ja sen jälkeen pyytäisin puhelimella esim. sinne kahville.

Niin että mitä tytöt olette mieltä?

• mhmhmhmmmd kirjoitti:

No perkele, unohtu lisätä että tietenkin pyytäisin numeron lukiossa/fb KUN olemme puhuneet pari kertaa fb:ssä, ja sen jälkeen pyytäisin puhelimella esim. sinne kahville.

Niin että mitä tytöt olette mieltä?

En ole tyttö mutta kommentoin silti. Ihmisten logiikat ja luonteet vaihtelevat niin paljon että osalle ihmisistä tuokin toimii ihan hyvin. Varsinkin nykyajan teknologia-ajan nuoret kelpuuttavat tuon.

• .....

Nuo nyt ei toimi jos ei olla samalla luokalla ja jos on mitään mahiksia niin tuo on vain TURHAA säätämistä.

• huhhhuhuh

Turhaa säätöä kuten sanottu.. mieluummin hymyilee vain ja menee reilusti juttelemaan, paljon parempi kuin ihme kikkailut.

• kivilamppu

1. Toissapäivänä eräs nuorimies avasi oven minulle (vai päästikös se linkkiin ennen häntä?), vaikka ei ollut mitään kantamuksiakaan ja hymyilikin nätisti. (: Se oli tosi herttainen teko ja jäi positiivinen mielikuva tyypistä!

• voi eeeeeiiiiiiiii..

EEEEEEEEEiiiii...........
      Yks mun tuttu (vastakkaista sukupuolta oleva), joka on ihan kiva on nyt parin viikon ajan käyttäytynyt "uhkaavasti" tuolla tavalla... ^w^

• Lähde leikkiin mukaan ja toimi samalla tavalla kuin tyttö ohjeissa toimii. Saa nähdä mitä tapahtuu...

• only me

oishan tuollanen periaatteessa ihan hyvä taktiikka, mutta itselleni tulisi ainakin hieman ahdistunut olo jos joku olisi koko ajan availemassa ovia ja joka nurkan takaa 'sattumalta' syöksyy syliin ja juttelemaan:)

• :)

Mä ainakin olisin pelkästään imarreltu :)

• ööåål

No jeep aika turhia on. Kerronpa mikä toimii ku kivi perseessä, herrasmies kun oon niin aina availen, päästän tytön ensin paikasta toiseen. Sit muuten en ajatellut mitää mutta kyseiset tytöt kyllä oli niin kiinnostuneita seuraavat puolvuotta kun aina pilkesilmäkulmassa oli hymyilemässä. Muuta ei olis tarvinnut kuin käydä puhumassa ja olis ollu valmista kauraa.

• Minä ainakin pidän, kun mies avaa oven!

• Toimii...

... ku junan vessa.

• No jaa

En tiedä, tuossa on kyllä pari probleemaa. Ensinnäkin, ihastus ei pakosti ole samalla luokalla ja ongelmana on myös se, onko se tyttö yhtään kiinnostunut. Sinänsä ihan järkeenkäyvä, toisaalta tuo "aikataulu" eli 3 viikkoa voi olla pikkaisen lyhyt aika saamaan mitään suhdetta aikaan.

• HelsinkiCityBoy ;)
        No jaa kirjoitti:

En tiedä, tuossa on kyllä pari probleemaa. Ensinnäkin, ihastus ei pakosti ole samalla luokalla ja ongelmana on myös se, onko se tyttö yhtään kiinnostunut. Sinänsä ihan järkeenkäyvä, toisaalta tuo "aikataulu" eli 3 viikkoa voi olla pikkaisen lyhyt aika saamaan mitään suhdetta aikaan.

3 viikossa olikin tarkoitus hankkia tytön kiinnostus tai näyttää se, että olet kiinnostunut. Sitten tapailet ja juttelet enemmän. Siitä se kaikki voi lähteä :)

• Chic:)
        No jaa kirjoitti:

Mut jos on tuntenu jo pitemmä aikaa. Vähän ihanaa jos joku tekis mulle noin. Riippuu kyllä henkilöstä...

• HelsinkiCityBoy ;)
        Chic:) kirjoitti:

Mut jos on tuntenu jo pitemmä aikaa. Vähän ihanaa jos joku tekis mulle noin. Riippuu kyllä henkilöstä...

Juuri tuo tässä on vikana. Tytöt tykkäävät usein parista pojasta ja pojat myös parista tytöstä. Mitä jos ei osu kohdalleen vaikka olisit kuinka monen muun tytön mieleen, mutta hän tykkää jostain toisesta? Tosin tämän aikana voi saada tytön ihastuneeksikin ;)
        hyvin tehty ja onneksi ei suunnattu ala-aste ikäisille, koska niillä tämä ei toimisi...

• kkko

voi plaaapatiplaa

• asojaopjgwas

homma kaatuu siihen että ihastus on eri luokalla.......

• KkomistusM2

Tytön saa helpoiten niin, että katsoo silmiin ja tulee juttelemaan! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe