Ok, kirjoitan tänne palstalle koska oletan että täällä liikkuu enemmän naisia. Olen siis 17v mies joka käy lukiota ja olen viimeviikkoina huomannut että yksi nainen katselee minua 3-5 kertaa saman kurssin tunnilla. Hän katsoo minua noin 2-3 sekunnin ajan ja aina välillä hymyileekin. Aluksi en ollut kiinnostunut hänestä, mutta kun hän vain jatkoi katsomista huomasin miten söpöltä hän näyttää ja olen nyt ihastunut häneen enkä saa silmiäni irti hänestä kun hän kävelee ohi ja minusta tämä on molemminpuolista. Hän on kuitenkin vähän ujo, eli minun pitää kai tehdä aloite, paha vain että olen itsekin aika ujo. Olen ajatellut että seuraavan kerran kun näen hänet esim. käytävällä tai tunnin jälkeen niin kysäisen hänen nimen ja msn/facebookin. Mutta sitten taas että kehtaanko pyytää häneltä facebookin/msn? Mitä mieltä olette naiset?
Hoi naiset !
9
262
Vastaukset
- 3+8
Noo ei välttämättä heti ensimmäisenä kannata mennä ja möläyttää "Moi, mikä sun nimi? Ootsä facebookissa?", sillä vähääkään epävarmempi tai ujo tyttö saattaa tuosta säikähtää ja kokea tungettelevana.
Mene mielummin ensin vähän kokeilemaan kepillä jäätä. Esimerkiksi ennen tuntiakin voit mennä juttelemaan. Oletan, että välitunneilla porukka siirtyy pikkuhiljaa luokkansa eteen, jolloin voit mennä jotain juttelemaan. Moikkaa ja keksi jotain sanottavaa esimerkiksi kurssista ja siitä juttu etenee jos on edetäkseen.
Jos juttelu onnistuu ja tyttö vaikuttaa myönteiseltä, voit kokeilla mennä hänen viereen istumaan tunnilla (jos teillä ei ole vakituisia istumapaikkoja).
Tai sitten voit ehkä myös yrittää lisätä hänet nyt jo facebookissa kaveriksi, jos hänet sieltä löydät. Meillä nimittäin on aika yleistä, että jengi lisäilee samalta kurssilta tutuksi tulleita ihmisiä, vaikka ei usein puhuisikaan edes.- mhmhmmhs
juu näin mä kyl tekisin mutta hän on yksin oikeastaan vain about 20sec ku kävellään luokasta pois jne kun muuten hän on tyttöporukassa enkä todellakaan mene minnekkään porukkaan jutteleen hänelle eli ei kai auta ku kehitellä jotai nopeesti, ens viikko aikaa ja sit menee koko lukujärjestys uusiks.
- asdfgxcvbn
Näin melko paljon kokeneempana miehenä muistutan sua nyt parista elämäs tärkeimmästä asiasta, jotka pätee siis muutenki kuin vain tämän naisen tapauksessa:
1. Tuon sun kertomas perusteella on lähes satavarma, että nainen on kiinnostunut susta.
2. Jollet sä tee aloitetta, vietät tulevan talven yksin. Tuon ikäiset tytöt ei käytännössä koskaan tee ite suoraa aloitetta, ja vanhemmatkin naiset aika pitkälti jättää asian miesten tehtäväks.
3. Jos kysyt sitä ulos ja se ei satukaan lähteen (ja tämän pelkohan on ainoo syy miks et oo jo kysynyt), niin no big deal. Saatat tuntea harmistusta ja häpeää, joista jälkimmäinen on täysin turhaa. Mutta noi pienet negatiiviset tunteet EI OO MITÄÄN verrattuna siihen vitutukseen, joka seuraa, jollet tee asialle yhtään mitään (ja jossain vaiheessa tyttö pitää jotain toista jäbää kädestä koulun bileissä).
Homma toimii nykyään ihan hyvin facebookissakin, mut on rohkee ja arvostettava veto mennä kysyyn toista ulos livenä. Jos tyttö hengaa kaveriporukassa, ne ympärillä olevat luultavasti tietää, että sä oot sen ihastuksen kohde. No, kävelet sen luo ja sanot et "hei, tuuks nopeesti vähän tänne, ois asiaa". Tartut vaikka kädestä hellästi ja vedät sivummalle muutaman askeleen päähän, koska kysymys tosiaan on hyvä tehdä kahden kesken, jos tyttö(kin) on ujo. Pidä asia simppelinä ja nopeana, sillä sua kuitenkin jännittää. Oot hermostunut, sun kädet tärisee ja ääni värisee, mutta so what? Naistakin jännittää, oon siitä varma, varsinkin siks ku oottte noin nuoria,
Sä: Moi, mä oon XX, mikä sun nimes on?
(nainen vastaa)
Sä: Hei kuule, lähtisiks joku päivä ulos mun kanssa? Voisin tarjota kahvit. MIten ois?
Tuonkin sanominen vaatii varmasti ponnisteluja, mut jos ääni kestää niin voit vaikka lisätä alkuun et "Tieks että mulla on ollut isoja vaikeuksia keskittyä tunnilla ku säkin istut siellä, joten mun on nyt ihan pakko kysyä sua ulos!"
Muutama mahdollisuus, jolla nainen vastaa:
1. En mä oikein tiiä.../En mä nyt taida
-Et anna heti periks tässä tapauksessa! Sä: Musta ois mukava tutustua suhun paremmin. Käydään kahvilla joku ilta, jutellaan vähän mukavia ja katotaan sit miltä susta tuntuu. Ei oo iso juttu. Saat ilmaisen kahvinkin. Et voi hävitä!
Jos empii vielä niin jatka, jos kieltäytyy jyrkästi niin : Hei, tulipahan kysyttyä. Mukavat päivänjatkot sulle!
2. Mulla on poikakaveri
-Okei, en tiennytkään. Mut tulipahan kysyttyä. Mukavat päivänjatkot sulle!
3. En koskaan lähtis sun kanssa ulos!
-No tuskin sanoo mitään näin negatiivista. Vastaat et: "Jaaha, et ollukaan niin mukava tapaus ku miltä päällepäin näytti, moido" Jätät naisen omaan arvoonsa. Jollei epävarmalla nuorella naisella oo käytöstapoja, ei se oo tarpeeks hyvä tapaus sulle.
4. No joo, voisin mä lähteekin...
-Sä: Hienoo! Hei, laitaks numeros tuohon (ojenna kännykkäs). Kiva, mä laitan sulle myöhemmin viestiä. Nähdään, moikka!
Ja lähet meneen pikku tuuletusten saattelemana.
Muista myös että:
1. Etenkin noin nuoret naiset on aina ujoja näissä asioissa.
2. Ne haluaa poikakaverin ihan yhtä kovasti ku miehet haluaa tyttökaverin.
3. Vaikkei se lähtiskään treffeille, vaikka sun äijäkaverit ja muut naiset ympärillä naureskelis, ja vaikka susta tuntuis hölmöltä, niin totuus on, että sä voitit ittes, ja muut äijät toivoo että niiltäkin löytyis yhtälailla munaa ku sulta, ja muutkin naiset arvostaa sun rohkeuttas.
Joten et säkään voi ku voittaa.
Ja kaikki syyt miks et kysyis sitä ulos on vaan tekosyitä. Sanot vaikka jollekin äijäkaverilles, et jollet saa kysyttyä kahden päivän aikana, maksat kaverilles 500e. SIt sun on pakko tehdä se :D
Ai niin, vielä näin lopuksi isovelimäinen motivaattori: Saat multa pataan, jollet kysy! ;)
GO FOR IT!- 10-1
Hei, mulla on melkei sama tilanne ku ketjun aloittajalla, mutta meidän lukiossa kaikki tuntee kaikki. Tämäkin tyttö on aina kavereiden kanssa enkä menisi siihen heti. Miten häntä voisi ensiksi lähestyä ennen kuin pyytää ulos? Kannattaako facebookissa?
- kgldgkjdlfk
10-1 kirjoitti:
Hei, mulla on melkei sama tilanne ku ketjun aloittajalla, mutta meidän lukiossa kaikki tuntee kaikki. Tämäkin tyttö on aina kavereiden kanssa enkä menisi siihen heti. Miten häntä voisi ensiksi lähestyä ennen kuin pyytää ulos? Kannattaako facebookissa?
Voit mennä jututtamaan tytön porukkaa, niin hän näkee samalla millainen olet. Hänen on helpompi lähteä kanssasi jonnekin, kun hän tavallaan tuntee sinut jo.
- 10-1
kgldgkjdlfk kirjoitti:
Voit mennä jututtamaan tytön porukkaa, niin hän näkee samalla millainen olet. Hänen on helpompi lähteä kanssasi jonnekin, kun hän tavallaan tuntee sinut jo.
Joo, varmaan noin kannattaa tehdä. Mutta ykköset hengaa aina niin, että tytöt on isommissa porukoissa. Itse olen kakkosella ja meitä on aina tyttöjä ja poikia. Nämä ykköset ei ole kakkosten kaa, joten mitä siinä voi sanoa. Ei ole edes samoja kursseja.
- asdfgxcvbn
Ja kerro sit tännekin miten meni. Muista että oot voittaja tytön vastauksesta huolimatta ja luuseri vain jos ET kysy ollenkaan!
- Sr. Boyy
Hitto meikäläisellä samanlainen ongelma. oon seniori poika ja oon kattellu yhtä junnu tyttöä aika kauan. harmikseni se ei oo kattellu mua :(
sit viel just se ongelma et silki on sellane oma tyttö porukka. tiedän etten ainakaan kauhean ruma ole koska mulla on ollut sellasia "juttuja" parin tytön kaa. ja muutama kehunut hyvännäköseks. mut silti ei kattele. tosin must tuntuu et muijat ei koskaa kattele. lukiossa nyt on nii vaikee vaa mennä juttelee randomille kun ei edes silmäpeliä ole ollut. mut alottajan kannattais tehdä jotain sillä muija on niin selvästi kiinnostunut susta :) - Woi-woi
Sorry baby, olet edelleenkin poijjaankloppi vasta, jota alkaa flikat kiinnostaa. Nuori, teini, keskenkasvuinen, aikuisesta sanotaan "mies" eikä aikuisen tartte enää kysellä hassuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.552134Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886