To 10.11 klo 15-19 Seurakuntasali, Unioninkatu 39, sisäpiha, Helsinki
Pe 11.11. klo 10-14 Seurakuntasali, Unioninkatu 39, sisäpiha, Helsinki
Jos ette ehtineet viime sunnuntaina, niin torstaina ja perjantaina on tilaisuus. Tärkeintä on, että mahdollisimman moni seurakuntalainen käy äänestämässä.
"Nukkuvien puolueella" ei ole veto-oikeutta valtuuston päätöksiin.
Vaaliurrna tulee välillä Helsinkiin
9
127
Vastaukset
- !!!!!
Miten on vaalitarkkailijoiden laita väärinkäytösten varalta?
- //////
Turussa lienee aihetta epäillä...
- Kadilo
Ambrolandiassa ne tarkkailijat on varmaankin kutsuttu ekumeenisista piireistä ...
- Tai takarivistä
Kadilo kirjoitti:
Ambrolandiassa ne tarkkailijat on varmaankin kutsuttu ekumeenisista piireistä ...
kuolaamasta
- En äänestä
En äänestä ketään.
Minulle oli Helsingin seurakunnassa annettu oikeus äänestää vaalialueeltani kolmea ehdokasta. Vaalialueelta sattuu olemaan vain kolme ehdolla. Tunnen heistä vain yhden. Olisin halunnut äänestää Helsingin kaupungin alueella olevaia ehdokkaita, mutta se ei ole sääntöjen mukaan mahdollista.
Koska vaalissa ei ole annettu MITÄÄN vaihtoehtoja, jätän äänestämättä.
Kyseessä on näennäisdemokratia. - asdfasdf2
Jos ehdokkaat tai ehdokkaiden lukumäärä ei miellytä, voi toki aina itse asettua ehdolle. Ketään asianmukaisesti ehdolle asettunutta ei ole jätetty listoilta pois.
- Gaius Säteri
Hei vaan. Olin ehdokkaana, mutta en tullut valituksi. Olisikohan osasyynä kytkeytyminen väärään joukkueeseen, en tiedä ...
Mutta tulipahan tämäkin kokeiltua. - Pappistoon ku....a
Gaius Säteri kirjoitti:
Hei vaan. Olin ehdokkaana, mutta en tullut valituksi. Olisikohan osasyynä kytkeytyminen väärään joukkueeseen, en tiedä ...
Mutta tulipahan tämäkin kokeiltua.Ilmoittamillasi argumenteilla jua poliittisilla käänteillä sinun kannattaisi pyrkiä Valamon luostarin johtoon. Soitto vaan Leolle tai Arsenille, homma voi järjestyä hyvinkin nopeasti. Kannattaa yrittää.
Sielläkin tulee vielä vaaleja. Veljestön neljän hengen porukka yhdeksästä ratkaisee. Arkkipiispa vahvistaa vaalin tuloksen jos on vahvistaakseen. Kannattaa pyrkiä.
"Kerran matkapappi, aina matkapappi"
- Gaius Säteri
Ei taida meikäläisen hengellisyys riittää noin korkealle ...
Kirkkopolitiikka jääköön niille, joilla on siihen tarvittava hengellinen asema ja riittävä määrä kunnnianhimoa.
Minulla on oma palvelustehtäväni ja tyydyn siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611