Olen lukion toista vuotta käyvä mies, olen ollut kauan ihastunut yhteen tyttöön, ja n. viikko sitten keräsin rohkeuteni ja menin puhumaan hänelle. Sain häneltä aika ''selviä'' flirttailun merkkejä kun puhuimme lukiossa ja msn:ssä. Sittenpä hän kysyi minulta että ''miksi kyselen juuri häneltä asioita ja tulen puhumaan?'' Sanoin sitten siihen että taidan ehkä tykätä sinusta, johon hän sanoi ''sori mä pelkään etten mä tunne samalla tavalla enkä oo vielä valmis mihinkään, mutta en sano etteikö meistä vois tulla jotain''.Sovittiin sitten että ollaan vaan kavereita eikä olla tuon jälkeen puhuttu... En nyt tiiä yhtään mitä hän ajattelee minusta enkä todellakaan tiedä mitä mun pitäis tehä...
Mitenköhän tää pitäis tulkita?
8
426
Vastaukset
- 9+5
ALOITTAJA: hän on todella ujo
- 3+1
Hän varmaan säikähti. Jos tyttö on vähäkään kokematon ja epävarma itsestään, niin hän saattoi vähän yllättyä kun kerroit tunteistas. Hän on todennäköisesti kiinnostunut ja pitää susta, mutta kuten itsekkin, sanoi, ei vielä valmis mihinkään enempään.
Kuinka kauan olette tunteneet?
Jos vasta vähän aikaa, saattoi tytölle tulla johtopäätös "Apua, toi haluu kuitenki kohta alkaa seurustelemaan" vaikket juuri välttämättä näin sanomisias tarkottanutkaan.
Anna hänelle aikaa tutustua suhun ja huomata, että oot oikeasti hyvä tyyppi. Kyllä ne tunteetkin siinä tulee jos on tullakseen.- 3+8
Siis hänhän itse kysyi, olisiko vain pitänyt sano että ''sekun vaan''... mutta kaipa se näin on kun tarkemmin ajattelee, nyt vaan katsomaan että puhuukohan hän enään minulle...
- 14+18
Nii no... Tuotahan vastausta hän varmaan haki, mutta tiedä sitten mikä siinä sitten säikäytti. Olisiko hänelle sitten vain ympäripyöreät puheet tehonneet paremmin "Vaikutat kivalta" tm.
Mutta jos tyttö moisen takia hylkää niin antaa olla! Pisteet sulle rehellisyydestä ja aloittellisuudesta. - Keskenkasvuista
Sori kultsi, "lukion toista vuotta käyvä" on vielä poikanen, silti, vaikka fyysinen olemus olisi jo miehekäs. Sun pitää kasvaa vielä piiitkä pötkö, ennen kuin aikuinen miehekkyys alkaa. Sitten ei enää tarvitse kysellä hassuja. Sori.
- Ex pimp
Tyttö on ihastunut johon kuhun toiseen ja luulee, että ihastuksen kohde huomioisi hänet jossain välissä jos hän oikein kauan ja hartaasti odottaa.
Sun tunteita tyttö luultavasti käyttää hyväkseen. Junnut on sellasia.
Olet friend zonella ja siitä voi joko päästä pois nopeasti tai sitten jäädä siihen ikuisesti. Ja muuten ystävänä harvalla naisella oikeasti tekee yhtään mitään. Naiset ovat tylsiä, epäaitoja, hyväksikäyttäviä tai surkeita ystäviä näin minun kokemukseni mukaan ja joissakin tapauksissa noita kaikkia yhtäaikaa.
Jos nyt kuitenkin haluat hänen kiinnostusta herättää niin jatka vaan flirttaamista ja vie juttua eteenpäin. Älä kysele yhtään mitään enää teidän suhteenne tilasta. Katsot vain ajautuuko se seurusteluun.
Ehdottoman tärkeätä on myös, että osoitat kiinnostusta johon kuhun toiseenkin naiseen hänen läsnä ollessaan mutta et sano sitä suoraan naiselle. Eli flirttaat. Mustasukkaisuuspelillä saatat saada hänet nopeiten ainakin sänkyyn jos ei muuta. Naiset ovat siitä ihmeellisiä olentoja.
Älä suostu aina miellyttämään tyttöä. Teet mitä sua huvittaa kun olette yhdessä ja joskus sitä mitä hän. Jos hän ei lähde mukaan, ok, joku toinen kerta sit tavataan. - wittu
kysy saaks pillua!
- Vonkvonkvonk
Ei kannata sanoa, että "taidan tykätä sinusta", ellet ole varma että tyttö on samoilla linjoilla. Sano jotain lievempää: "vaikutat hyvältä tyypiltä", mukavalta naiselta tms. Sitten jatkat vonkausta epäsuorasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k553703On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712328Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561032Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40889