Lama lähestyy ja seuraava uhri löytyy pelottavan läheltä.

hoover.

Tilanne pahenee ja pian saavuttaa Suomen. Ensi vuoden puolella koko Eurooppa on kontallaan ja pitkä alamämäki alkaa

www.talouselama.fi/uutiset/asuntokupla puhkeamasa seuraava kriisimaa voi loytya jo lahelta/a721032

27

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailmantalouden

      kasvu pysähtyy ensi vuonna,jolloin rikkaista tulee hyödyttömiä idiootteja.Niin ollen
      köyhät tappaa ensi vuonna rikkaat,ja maailma pelastuu.

      • hoover.

        Juuri näin tapahtuu, tapahtuman ollessa toisinto -30 luvun lamasta ja silloin juuri tapahtui näin. Isommat maailmanlaajuiset lamat aina tapahtuu 70 vuoden sykleissä ja tätäkin lamaa on siirretty vain velkarahalla, mutta nyt sekään ei auta kun jokainen on velkaa toisilleen. Amerikalla jo pelkästään yli 16 biljoonaa dollaria ja suurin osa mennyt sotimiseen.


      • Bear MArket Blues

        Pulkat ja reet esille, tästä alkaa laskiaisjuhlat!


      • maailma pelastuu
        Bear MArket Blues kirjoitti:

        Pulkat ja reet esille, tästä alkaa laskiaisjuhlat!

        Hernekeittoa köyhille ja räkäjarrua


      • Mersulla köyhäilijä
        Bear MArket Blues kirjoitti:

        Pulkat ja reet esille, tästä alkaa laskiaisjuhlat!

        Mä vaadin pannaria ja litran kermavaahtoa mansikka hillolla ilmaiseksi ! !


      • riti rati rallaa
        Bear MArket Blues kirjoitti:

        Pulkat ja reet esille, tästä alkaa laskiaisjuhlat!

        Vielä kun tulis lunta, ettei tarvitse asentaa reen alle rullia


      • Heikki Hiilari
        Bear MArket Blues kirjoitti:

        Pulkat ja reet esille, tästä alkaa laskiaisjuhlat!

        Mä en sitten syö laskiaispullaa, koska mä skarppaan


      • viher piipertäjä
        maailma pelastuu kirjoitti:

        Hernekeittoa köyhille ja räkäjarrua

        en syö hernekeittoa koska vihreät suolikaasut töhrii kalsarit


      • hookgan.
        Bear MArket Blues kirjoitti:

        Pulkat ja reet esille, tästä alkaa laskiaisjuhlat!

        En tarvitse pulkkaa enkä rekeä. Lasken isolla ja kuumalla pannarilla, istuen mansikkahillo kuupan päälla posket punaisina


    • hiihoo-1

      Hiiver rai Hoover, olet oikeassa! Seuraava lama on alkamassa ja on todellinen. Sitä yritetään siirtää, mutta niin kuin toinen maailmansota alkoi hiipien Somaliassa ja tai Abessiniassa, ei tämän kolmannen laman alkuhetkeä voi määritellä. Se pahenee ja eskaloitu sodaksi, ja "vain käskyjen noudattajat" hirtetään sitten aikanaan, ja heidän jälkeläisensä kirotaan.

    • hoover.

      Pankkien olisi vain pitänyt antaa kaatua joka maassa ja näin olisi säästytty valtaisilta tukimiljardeilta kaikissa maissa, jotka suurimmaksi osaksi vain on lisännyt lamaa ja syvää ahdinkoa. Katsokaa esimerkki Islannista kuinka mallikkaasti homma toimii ja Islannissa tänä päivänä ei lamaa tunneta!

      Http://mtv3.mobi/uutiset/2011/11/1428423

      • kuuppi kaappi

        Onhan Soinikin sanonut kyseisen asian monesti ja on oikeassa. Näin vain ei uskalleta tehdä ja haluta, koska silloin isotuloiset pankkipomot ja muut lopullisesti lakkautetut yritysten pomot joutuisi lopullisesti työttömiksi. Mieluummin pidetään lainarahalla ja valtion tuilla miinusta polkeva yritys pystyssä, (kuten esim. Amerikkalaiset pankit) että korkeapalkkaiset herrat saavaat nauttia "300 000 €/kk liksaa." "Hyvä veli" toiminta siis saa jatkua K0K leirissä kautta maailman


      • kuksaaja '
        kuuppi kaappi kirjoitti:

        Onhan Soinikin sanonut kyseisen asian monesti ja on oikeassa. Näin vain ei uskalleta tehdä ja haluta, koska silloin isotuloiset pankkipomot ja muut lopullisesti lakkautetut yritysten pomot joutuisi lopullisesti työttömiksi. Mieluummin pidetään lainarahalla ja valtion tuilla miinusta polkeva yritys pystyssä, (kuten esim. Amerikkalaiset pankit) että korkeapalkkaiset herrat saavaat nauttia "300 000 €/kk liksaa." "Hyvä veli" toiminta siis saa jatkua K0K leirissä kautta maailman

        Miksi tästä media
        vaikenee? Islanti ei
        suostunut sosialisoimaan
        yksityisten pankkien
        vélkoja. Mitä kävikään,
        tuliko mörkö ja vei? Ei
        suinkaan, vaan Islanti
        toipui ja lama oli ohitse jo
        vuonna 2010.
        Heikentyneen kruunun
        ansiosta vienti vetää
        tuhatta ja sataa.
        Meillä on EU:ssa sama
        ongelma, veronmaksajille
        ollaan tuuppaamassa
        jättilaskua yksityisten
        pankkien töppäilyistä.
        Yksityiset pankit ovat
        rahoittaneet kriisimaita
        kiskurikorolla tietäen, että
        he savat myöntämänsä
        lainat takaisin EU:n
        veronmaksajilta.
        Näin ei ole pakko
        tapahtua.

        Lukekaa mitä
        Islannissa tapahtui. Ei
        ihme, ettei siitä juurikaan
        puhuta koska asiat hoidettiin paremmin kuin muualla ja todella nopean yksinkertaisesti. Muita maita vain jäi harmittamaan katkerana Islantilaisten toiminta, koska näin olisi pitänyt toimia kaikkialla maailmassa ja varsinkin Amerikassa!

        www.verkkomedia.org/news.asp?mode=8&id=1056


    • Never back to work

      Lama lähestyy ? Koskas se vanha loppui ? Ja mikä vitun lama ? Nykyaikana kun on pelit ja vehkeet,niin perskule ,joku siitä sitten vaan näppäilemään numeroita digitaalisesti toisten tileille,ei vittu pitäis olla sen vaikeampaa..tyhjästähän ne rahat nyttenkin luodaan..mut tätä se ihmisen tyhmyys ja ahneus sitten on, paskanen loppu edessä..ja me suomalaiset vielä edelleenkin kirotaan ja pärrätään vain täällä netissä tai omassa keittiössä...ei kellään oo tullut mieleen,et jotain tarttis ehkä tehrä ? Yksin se voi olla aika vaikeaa,mut mikäs mä olen teille tätä kertomaan,jos ette itse tajua,niin se on vaan voi voi ja sitä rataa

    • konkurssit 5,5 % nousua

      Lisää rajua fakgtaa kehiin:

      www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/omaraha/uutiset.jsp?oid=201111103307&ext=rss

    • huomaava mies

      Kreikka on täysin kuralla ja työttömyys leviää muihinkin maailman valtioihin

      www.talouselama.fi/uutiset/kreikkalaisprofessori varoittaa suurtyottomyydesta/a723006

    • Late Lapista

      Siitä se lähtee

      www.uusisuomi.fi/raha/117852-pelottava-suomi-huomio-luvut-vahvistavat

    • hoover

      Suomi painuu ja nukahtaa pahimpaan lamaan kuin -90 luvulla. Kaikki tunnusmerkit jo ylittävät kriteerit hyvin pitkälle ja ruosteiset arkun naulat kuumenee kiristyessään

      kwww.hs.fi/paakirjoitukset/Suomi uhkaa nuupahtaa/a1305549504273

      • ////.

        www.hs.fi/paakirjoitukset/Suomi uhkaa nuupahtaa/a1305549504273


    • pitää vain todeta

      Joku neropatti julisti, että miten olisi Kreikan käynyt, os EU:ta ei olisi pelastamassa.
      Ei tällaisia pelastettavia olisi eikä tulisikaan ilman EU:ta, joka houkuttelee elämään yli varojen.
      Jokainen maa eläisi varojensa mukaan ilman tätä houkutuslintua E:ta.
      Maat ja ihmiset ovat niin erilaisia, ettei yhteisellä rahapolitiikalla ole tulevaisuutta.

      • Huuko Saves

        Aivan...eihän Islanti kuulu euroalueeseenkaan, siinä sen vantteruuus - itsenäisyys.


    • Tervetuloa Lama!

      Hengitysilma raikastuu, maat ja meret ilahtuvat, kun moninaiset myrkylliset päästöt vähenevät...

    • stoobe

      Kreikka kaatuu muiden syliin maksettavaksi ja sen jälkeen on muutkin vaikeuksissa ketjureaktion tavoin. Loppua ei näköpiirissä

      www.talouselama.fi/uutiset/kreikalla on rastissa 60 miljardia maksamattomia veroja/a724556

    • kaikki totta nyt

      www.uusisuomi.fi/raha/117994-nyt-se-sanottiin-suoraan-isku-euroalueen-ytimeen

    • hutikuti.

      Kreikan surkeus jatkuu muiden elvytys yrityksistä huolimatta ja rahat ovat taas loppumassa 20 päivän kuluttua

      www.talouselama.fi/uutiset/kreikan rahat loppuvat 20 paivassa uusi yleislakko tulee/a726719

    • justeeri.

      Olisi vain Kreikassa ja Amerikassa ynm. maissa toimittu Islannin tavoin, niin kriisit olisi voitettu ilman velkaongelmia

      www.kansanuutiset.fi/uutiset/ulkomaat/2689868/islanti-teki-oikein-antaessaan-pankkien-ja-sijoittajien-karsia

      • ////.

        www.kepa.fi/uutiset/8740


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe