Kuinka saada kymmenen vuotta vanhempi nainen kiinnostumaan tällästeesta jätkästä? Kuinka se onnistuisi häiritsemättä häntä hirveästi? Esimerkiksi pelkällä katsekontaktilla... Haluaisin, että hän tekisi aloitteen...................
Kuinka saada 10 vuotta vanhempi kiinnostumaan minusta?
13
1244
Vastaukset
- vihree
Samalla tavalla juttelet kuin nuoremmallekkin ;) Rohkeasti vaan.. Jos se häiritsisi häntä, ei hän ole kiinnostunut..
- That's it
Samalla lailla kuin nuorempikin: olemalla iloinen, avoin, rehellinen, vilpitön, kohtelias, huomaavainen, oikeilla asenteilla elämästä ja kaikista sen asioista varustettu, välittävä, kokonainen, oikea, inhimillinen ihminen, joka osaa myös huolehtia itsestään ja ympäristöstään, terveydestään ja ulkomuodostaan.
- pikku vinkki
Älä usko roskalehdistön juttuja nuoria miehiä metsästävistä puumanaisista. Naiset eivät muutu miehiksi aikuistuessaan. Roolit eivät käänny ympäri, vaikka nainen olisikin se vanhempi osapuoli. Sinun on miehenä tehtävä aloite, jos hänet haluat. En usko että millään flirtillä tai katsekontaktilla saisit naista tekemään aloitetta... Sun pitää vaan rohkeasti ilmaista mielenkiintosi ja tehdä suora aloite, ihan niin kuin kenen tahansa muunkin naisen kanssa.
- Epävarma tapaus
Jospa tässä on kuitenkin kyse siitä, että hän ei joko osaa tai halua toimia. Pääsee sitten sanomaan, jos kaikki ei lonksahdakaan kohilleen, että enhän minä ollutkaan kiinnostunut enkä tehnyt edes aloitetta.
- tyttönen
Miksi haluat vanhemman? Olisin itse kiinnostunut 8 vuotta nuoremmasta, mutta hän tuskin on minusta...
- triad
Pokkana vaan ja kunnon flirttiä kehiin, pyydät ulos jne.
Mulla meni hetken aikaa tajuta että 15v nuorempi mies oli oikeesti kiinnostunu musta, oletin että flirttailtiin vaan hauskanpidon merkeissä. Olis varmaan jääny siihen jos ei olis sitkeesti soitellu ja pyydelly ulos jne.
Olettaisin että moni aikuinen nainen on otettu nuoremman miehen osoittamasta huomiosta ja heillä on jo sen verran elämänkokemusta että osaavat hoitaa asian fiksusti vaikka tilanne syystä tai toisesta ei johtaisikaan mihinkään.
Go for it - Marita45
Minulla on 11 vuotta nuorempi miesystävä kolmen vuoden ajan. Nyt on tosi vaikeaa palata omanikäisiin. Ei sitä ikäeroa huomannut paljoakaan. Seksi oli ihanaa, olin selkeästi opettaja ja nautin siitä. Anna mennä! Rohkeasti vaan.
- 17456
Itse olen tekemisissä itseäni 20 vee nuorempien saman verran vanhempienkin kans (työ ja harrastukset).
Ajan myötä ikärajat ovat olleet häilyväisempiä,ajattelen ihmisiä vain omina persooninaan.Yhteinen huumori ja mielenkiinnon kohteet voivat löytyä hyvin eri- ikäisten kanssa.
Ikään katsomatta,itse odottaisin edelleen mieheltä sitä aloitetta.Uskon että hyvin moni nainen ajattelee näin.
Katseen merkitys voi jäädä huomaamatta tai epäselväksi (epäuskottavaksi...?),jos siihen ei liitetä mitään muuta mukaan.Ja edelleen kynnys tehdä aloite on monelle naiselle käytännössä mahdoton,vaikka haaveissa se olisi kuinka helppoa tahansa.
Suosittelen: pyydä vaikka että lähtisitkö kahville juttelemaan. Jos ei tunnukaan hyvältä niin sitten, se siitä. ;)- .....
En juo kahvia.
- moikkamoi5
Vastatkaa taha. Mun aitipuolel on sisko ja sill a on 3 lasta 1 seurustelee ja 2 muuta ei . Toinen niist on 20 v ja toinen on 15 v Olen its 13 ja Olen kiinnostunut vanhemmasta ja se vanhempi nauraa mun jutuil ja sillee mut en oo viittyny pyyta viel a lax silt mut mita pitais te a ? HELP!!
- ihastunut2
Sun ehdottomasti nuorempana kannattaisi tehdä aloite koska vanhemman naisen voi olla vaikea lähestyä nuorempaa miestä.
Itse olen kiinnostunut 10 vuotta nuoremmasta miehestä mutta ajattelen ettei hän tämmöisestä vanhasta ämmästä voi välittää :) Nolaisin vaan itseni ja pahasti.
Vaikken olisikaan kiinnostunut nuoremmista niin nuoremman kiinnostus minuun hivelisi taatusti itsetuntoani. Joten sillä perusteella katsoisin että nuoremman on helpompi lähestyä vanhempaa. - henna
Suurin osa naisista odottaa,että mies tekee aloitteen. Näin yksinkertaista se on.Ihan sama mikä on ikäero,varallisuus,koulutus jne. Mies vie ja nainen vikisee,noin kärjistetysti. :) mut jo ajatuksenakin kiihottaa....
- wanha kettu
Henna se aloitteen teko koskee seinäruusuja,ei tämän päivän catwalkilla kulkevia rotunaisia jotka haluaa itseikkin pelata..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?543148Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n552339Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari752230Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa1062146Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä262138Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721862Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971613Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http601379Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1411331Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1771201