Halonen leimaa perussuomalaisia rasisteiksi

Puna pää

Millä oikeudella Tarja Halonen arvostelee perussuomalaisten kannattajia rasisteiksi? Todella typerää puhetta presidentiltä. Hesarin gallup ei saa olla syynä. Hesarin gallupit ovat tilaustöitä ja melkein aina väärässä. Halosen puheet nostavat suuttumista ja rasismia.

64

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raakkuna1

      Halosen esittämä vastaesitys uutta poliittista Perussuomalaista uudistavaa linjausta vastaan, on esitetty ennenkin, ja yhä hän on samoilla linjoilla. Salut.

      • hyvä tyyli?

      • Kiitos Tawja petturi

        Eukkopressalla ei ole varaa tuollaiseen. Hän antoi juuri pois suomen itsenäisyyden allekirjoittamalla uuden perustuslakimme. Olemme nyt EU-korruptokoratian osa, mukavaltio jonka resurssit ovat avoimesti kansainvälisten shakaalien riistaa.


      • Suomi Ryöstön Kohde
        Kiitos Tawja petturi kirjoitti:

        Eukkopressalla ei ole varaa tuollaiseen. Hän antoi juuri pois suomen itsenäisyyden allekirjoittamalla uuden perustuslakimme. Olemme nyt EU-korruptokoratian osa, mukavaltio jonka resurssit ovat avoimesti kansainvälisten shakaalien riistaa.

        Muutama päivä tuon allekirjoituksen jälkeen tipahti "tieto taivaalta" että Anglo-American Co. omistaa maailman mittakaavassa "merkittävän kupariesiintymän" Sodankylän liepeillä.

        Tämän firman toimari vakuutteli, ties kuinka monennen kerran, nyt suomen kohdalla, että "ympäristövaikutuksia ei tule".

        Totuus on että tuo lupaus on pettänyt jo liian usein, ja Anglo-American yhtiön maine on kuralla:

        http://www.adn.com/2008/11/24/600727/anglo-americans-record-doesnt.html

        Sodankylän esiintymät ovat Natura-suon alla. On pöyristyttävää väittää että vaikutuksia ei ole. Pelkkä suoturpeen kuoriminen (myyvät voimalaitoksillemme, voitot ulkomaille?) tulee levittämään tummaa humusta laajalle ympäröiviin vesistöihin. Sitten tulee avolouhos, ja leveä tie jota pitkin malmi rahdataan pois satojen kuorma-autojen päivävauhdilla.


      • Päivän Kevennys..

    • Ei äänestänyt

      Miksi meillä on VIHARIKOLLINEN PRESIDENTTINÄ? Kuka äänesti??

      • on se vaan jännää

    • .

      Tavja haluaa kansalle jaettavan oppaan, joka neuvoo, mille saa nauraa ja mille ei.

      Hyvin on sisäistänyt idolivaltionsa Itä-Saksan opit. Vai oliko se sittenkin Neuvostoliitto?

    • This Time

      Syrjäytettyjä, eriarvoisuutta...

      Elämme TALOUSRASISMIN aikaa.

      • Libyan Rasisti-Sota!

        Yhtäällä EU levittää suvaitsevaisuuden ja monikulttuurisuuden sanomaa, toisaalla on tänä päivänä murhauttamassa tummaihoisten maan kansalaisia ryöstääkseen heiltä vettä, peltoja ja öljyä. Onko tämä "suvaitsevaisuutta" tai "oikeudenmukaisuutta"?? Lue itse lontooksi tai google kääntäjällä:

        http://www.abovetopsecret.com/forum/thread767633/pg1

        Ruotsi on jo haastettu oikeuteen ihmisoikeusrikkomuksista Libyassa.

        Oikeuteen haastaminen on tehty tois helpoksi, joten mm. Englanti ja Ranska saavat varmaan syytteen:

        http://highcrimes.org/en/file-your-own-report/

        Tässä muut maat jotka olivat mukana Libyan RASISTISESSA KANSANMURHASSA:

        The following countries were part of the NATO-led war against Libya in 2011:

        Belgium
        Bulgaria
        Министерство на правосъдието
        Canada
        Public Prosecution Service
        Denmark:
        Statsadvokaten for Særlige Internationale Straffesager
        Jens Kofods Gade 1, 1268 København K, DENMARK
        Tlf: 45 33 30 72 50, Telefax: 46 33 30 72 70
        Email: [email protected]
        Åbningstider: Mandag: Kl. 8.00 – 16.00, Fredag: Kl. 8.00 – 14.00
        France
        Ministère de la Justice et des Libertés
        Greece
        Italy
        Consiglio Superiore della Magistratura
        Jordan
        Netherlands
        Openbaar Ministerie
        Norway
        Riksadvokatembetet
        Qatar
        Romania
        Ministerul Public
        Sweden: CHARGES FILED – NOV 4, 2011 [reg no. AM-185260-11]
        Internationella åklagarkammaren
        Box 70296, 107 22 Stockholm, SWEDEN
        Besöksadress: Hantverkargatan 25 A, plan 5 – 9-12, 13-15 mån-fre
        tfn: 46 (0)10-562 50 00, fax: 46 (0)10-562 54 83
        Email: [email protected]
        Turkey
        UAE
        Public Prosecution
        UK:
        Crown Prosecution Service
        USA


    • Onneksi vaihtuu

      Halosen puheet ovat törkeitä ja leimaavia vihapuheita perussuomalaisista.

    • Ulos MOUKAT maasta

      Voe kehno, mikä TYHMIENpopulisti onkaan halonen.

      Ei sekään tajua, että PS:n kritiikki kohdistuu ääliömäiseen maahantulo politiikkaan, -eikä maahanmuuttaneisiin työssä oleviin, ja todellisiin hädässä oleviin pakolaisiin.

      Jo pitää olla paksukalloisia idiootteja nuo, jotka ovat nykyisen moukkapolitiikan takana !

      PS -koettaa saada tervettä järkeä peliin, niin moukkapoliitikot syyttävät rasisteiksi, on ne uskomattomia moukkia, ja vielä vaativat lisää eläkkeitä, -MOUKAT !

    • G. Orwell 1984

      "To achieve world government, it is necessary to remove from the minds of men their individualism, loyalty to family tradition, national patriotism, and religious dogmas."

      [Maailmanhallituksen saavuttamiseksi, on välttämätöntä poistaa ihmisten mielistä invidualismi, perhearvojen kunnioittaminen, isänmaallisuus ja uskonnolliset opinjärjestelmät]

      -- Dr. George Brock Chisholm, maailman terveysjärjestyksen WHOn ensimäinen pääjohtaja

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10245896

    • Folio Mulder

      Positiivisen syrjinnän oikeudella varmaan. Hän on samoilla linjoilla Haaviston kanssa "Suomi on pieni rasismin linnake"

      Puolustavat mielluummin marginaaliväen ja haitaksi saapuvien mamujen asioita kuin sen, joka luo tulevaisuuden eli synnyttää jatkumoa kansallemme eli sen suuren maksavan tavisväen asioita. Kun keskiluoka massan olo kurjistuu, yhteiskunnan täysi luhistuminen on selviö.

      En ole kummallakaan kerralla äänestänyt Halosta presidentiksi.

    • Tosihan se on

      Ainakin kaikki ne Perussuomalaisten kannattajat jotka tunnen ovat rasisteja!

      Päivät pääksytysten tekin täällä mustia solvaatte ja jani Toivosta pilkkaatte, Perussuomalaiset ovat läpeensä rasisteja.

      • Folio Mulder

        Ei täällä solvata mustia mustuuden vuoksi vaan heidän tekojen tai tekemättömyyden vuoksi ja sama on tilanne muslimien kohdalla, vaikka se musta ei olekaan kaunis väri ihmisessä. vai pitääkö olla toista mieltä ihan sen vuoksi että ei ole rasisti ?

        Ja ei täällä unohdeta jättää kantaväen haittapuolen rikoksiakaan väliin.
        Toivosta en esim minä ole pilkannut kertaakaan enkä Toivolaakaan.

        Muslimiuskonto ei kyllä sovi euroopan nykyaikaan eikä eikä edes sen menneisyyteen rinnakkain tavallisten ateistien taikka kristinuskon kanssa samojen lakien alle. Se on itsestään selviö myös.

        Kuinkas te muka suvaitsevaiset suvaitsette uskonnon, joka ei naiselle anna käytännössä tasa-arvoa lainkaan ja joka on vastakkain asettuvat kantaväkeen nähden tänne leviämään sitten ?

        Ei teillä suvaitsevaisilla ole huolta huomisesta lainkaan, ei järkeä ei logiikkaa ei ihmisen tuntemusta, ei historian tietämystä ja asioiden päättelykykyä.


      • haastattelusta
        Folio Mulder kirjoitti:

        Ei täällä solvata mustia mustuuden vuoksi vaan heidän tekojen tai tekemättömyyden vuoksi ja sama on tilanne muslimien kohdalla, vaikka se musta ei olekaan kaunis väri ihmisessä. vai pitääkö olla toista mieltä ihan sen vuoksi että ei ole rasisti ?

        Ja ei täällä unohdeta jättää kantaväen haittapuolen rikoksiakaan väliin.
        Toivosta en esim minä ole pilkannut kertaakaan enkä Toivolaakaan.

        Muslimiuskonto ei kyllä sovi euroopan nykyaikaan eikä eikä edes sen menneisyyteen rinnakkain tavallisten ateistien taikka kristinuskon kanssa samojen lakien alle. Se on itsestään selviö myös.

        Kuinkas te muka suvaitsevaiset suvaitsette uskonnon, joka ei naiselle anna käytännössä tasa-arvoa lainkaan ja joka on vastakkain asettuvat kantaväkeen nähden tänne leviämään sitten ?

        Ei teillä suvaitsevaisilla ole huolta huomisesta lainkaan, ei järkeä ei logiikkaa ei ihmisen tuntemusta, ei historian tietämystä ja asioiden päättelykykyä.

        Muslimin mielipide: VAIN muslimi VOI olla syytön

        http://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY


      • Petos vastuuseen
        Folio Mulder kirjoitti:

        Ei täällä solvata mustia mustuuden vuoksi vaan heidän tekojen tai tekemättömyyden vuoksi ja sama on tilanne muslimien kohdalla, vaikka se musta ei olekaan kaunis väri ihmisessä. vai pitääkö olla toista mieltä ihan sen vuoksi että ei ole rasisti ?

        Ja ei täällä unohdeta jättää kantaväen haittapuolen rikoksiakaan väliin.
        Toivosta en esim minä ole pilkannut kertaakaan enkä Toivolaakaan.

        Muslimiuskonto ei kyllä sovi euroopan nykyaikaan eikä eikä edes sen menneisyyteen rinnakkain tavallisten ateistien taikka kristinuskon kanssa samojen lakien alle. Se on itsestään selviö myös.

        Kuinkas te muka suvaitsevaiset suvaitsette uskonnon, joka ei naiselle anna käytännössä tasa-arvoa lainkaan ja joka on vastakkain asettuvat kantaväkeen nähden tänne leviämään sitten ?

        Ei teillä suvaitsevaisilla ole huolta huomisesta lainkaan, ei järkeä ei logiikkaa ei ihmisen tuntemusta, ei historian tietämystä ja asioiden päättelykykyä.

        TOTTA puhut ! ja siinähän se ongelma onkin, ettei nuo suvaitsevaiset osaa ajatella suvaitsevaisuutensa seurauksia, jotka väistämättä tulevat, ja tulevatkin kalliiksi, mutta maksupäivän tullessa he ovat TAATUSTI piilossa, eivätkä ota vastuuta mistään.

        He ovat todellisia maanpettureita, ja sekin pitäisi kirjoittaa lakiin, sillä holtiton maahanmuutto on vahingollista mille tahansa valtiolle.


      • Totuus Pelastaa

    • alkuperäisasukas

      Jyrki-boy paheksuu myös. Minä pelkään kaheleita poliitikkoja.

      "Pääministerin on vaikea ymmärtää HS:n eilen julkaiseman rasismikyselyn tuloksia.
      - Mitä ihmettä me suomalaiset pelkäämme? Tämmöisiä tuntemuksia kun on, se kyllä vaatii hyvinvointiyhteiskuntaa pysähtymään ja miettimään, että olemmeko me ymmärtäneet kaikki asiat ihan oikein?" Katainen hämmästelee"

      http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/117767-katainen-hslle-”tolkun-suomi-katosi”

    • Halonen kultuurimarx

      Halonen on kultuurimarxisti! Uusvalistukselliset (=sekularistit, liberalistit, mamuttajat, vähemmistötotalitaristit jne vallitsevia olosuhteita vastustavat) vs. vallitsevien olosuhteiden ja kumouksellisuuden vastustajat, perinteiden ja maltillisuuden kannattajat.

      Tämähän on marxistinen ilmiö ja Halonen on kultuurimarxisti orwellianisti joka lietsoo sotaa vallitsevaa järjestystä vastaan.

    • TV Perussuomalainen

      Saatana puniikki ..sosialisminviimeinen perikuva jotka muualla maailmassa on vallasta syöstetty ja saaneet ansion mukaan.

    • JaniT

      Kohta suutun. Alan myös käyttämään ehkäisyä mieheni kanssa. Sittenpä meille ei tulekaan perheenlisää! HÄHHÄHÄHHÄÄÄ! Mitäs siihen sanotte, rasisti persut?

      • älkääs nyt sentään

    • Loisiva Haloinen

      Ha Ha Loinen

      • .

        Onko Halonen koskaan tehnyt rehellistä työtä, joka ei ole ollut veronmaksajan kontolla?


      • suomi valitsi
        . kirjoitti:

        Onko Halonen koskaan tehnyt rehellistä työtä, joka ei ole ollut veronmaksajan kontolla?

        Presidentin työ on jotakuinkin pikkuisen rehellistä työtä vai eikö olekkaan?


      • VALITUSTA AINA VAAN?
        . kirjoitti:

        Onko Halonen koskaan tehnyt rehellistä työtä, joka ei ole ollut veronmaksajan kontolla?

        Tässä sen taas näkee millaisia valittajia tässä maassa ollaan. Ensin Tarja Halonen valitaan presidentiksi, sitten valitetaan ja maristaan, ei tule koskaan suomalaisten mieleistä presidenttiä, aina marisijat löytäät jokaisesta paljon vikoja!


      • Mutta Että kun
        VALITUSTA AINA VAAN? kirjoitti:

        Tässä sen taas näkee millaisia valittajia tässä maassa ollaan. Ensin Tarja Halonen valitaan presidentiksi, sitten valitetaan ja maristaan, ei tule koskaan suomalaisten mieleistä presidenttiä, aina marisijat löytäät jokaisesta paljon vikoja!

        Ämmät ja muut ämmämieliset valitsi Tarjasi Meidän kaikkien presidentiksi !

        Siitä on syytäkin olla KÄÄRMEISSÄÄN !


      • Pahinta on
        Mutta Että kun kirjoitti:

        Ämmät ja muut ämmämieliset valitsi Tarjasi Meidän kaikkien presidentiksi !

        Siitä on syytäkin olla KÄÄRMEISSÄÄN !

        että kaksi kertaa peräkkäin. Nyt on taas kerran nähty mitä lesbot, homot ja sosiaalidemokratia Suomelle tekevät. Kaikki asiat päin h elvettiä ja loiset ym. rupusakki hurraavat. Mutta, eipä huolta sillä tuleva lama kyllä nostaa maailman menon taas raiteilleen.


    • Ent veronmaksaja

      Haloinen on ummistanut silmänsä Suomalaisten arkipäivälle.
      Mutta kukapa ei olisi suvaitsevainen, jos sen maksaa joku muu? Ja joiden huoleksi jäävät sitten ne negatiiviset puolet.


      Suomen ehkä kaikkien aikojen huonoin presidentti.

      Vain Kekkonen oli huonompi, koska oli mukana johtamassa teloitusprtiota, joka tappoi Suomalaisia duunareita, siis "punikkeja"

      • näin se meni

    • alkuperäisasukas
    • * Manne *

      Sen muumimamman naamataulun näkeminenkin jo ärsyttää. Nyt kun ei enää voi pyrkiä jatkokaudelle, voi estoitta paljastaa todellisen minänsä.

      Ei kuin ihmetellä, kuinka suomalaiset naiset ovat tyhmiä.

      • että tanssikin jopa

      • osaa kaikkee?

    • ,,,,,,,,,.

      Pian ovat taas Tarjan järjestämät itsenäisyyspäivän juhlat, jotka Tarja on muuttanut homopornoiluksi. Siinä näkee, miten vähän Tarja arvostaa suomen itsenäisyyttä!

      • oli siellä

      • tämä tehtiin

      • Hyi.................

    • Harhapolut

      Onneksi seuraava presidentti on MIES

    • äly ja väläys

      Tuttu logiikka, kansa äänesti väärin, kansa ei tiedä mitä kansa tekee. Minä tiedän kyllä mikä kansalle on parasta.

      Aika selvästi huomaa, että on aika valita uusi.

    • rangaistus tultava

      Hänet pitää erottaa ja ottaa eläke pois, sekä kieltää presidentin arvonimen käyttö.

      • ei mikään kelpaa

        Tässä maassa ei tajuta Venäjän kokoa tähän maahan verrattuna, tässä maassa ei olle koskaan tyytyväisiä kesään koska silloin on liian lämmintä, eikä talveen koska silloin on liian kylmää, ei syksyyn koska silloin sataa liikaa vettä, eikä kevääseen koska on sohjokelit! MIKÄ tälle maalle KELPAA presidentiksi, joka olisi valmis miellyttämään jokaista itsekästä suomalaista, joilla on kaikilla erilainen maku?


      • tulkaa ulos piiloist
        ei mikään kelpaa kirjoitti:

        Tässä maassa ei tajuta Venäjän kokoa tähän maahan verrattuna, tässä maassa ei olle koskaan tyytyväisiä kesään koska silloin on liian lämmintä, eikä talveen koska silloin on liian kylmää, ei syksyyn koska silloin sataa liikaa vettä, eikä kevääseen koska on sohjokelit! MIKÄ tälle maalle KELPAA presidentiksi, joka olisi valmis miellyttämään jokaista itsekästä suomalaista, joilla on kaikilla erilainen maku?

        Narisijoiden ollisi syytä tulla esiin, kertoa kuka on ja mitä on presidenttiä vastaan, eikä huudella sieltä sienen alta piilosta!


    • valedemari

      Muistakaa Halosen tiimi on; Urpilainen, Lipponen, Guzenina, Junger.

      Varokaa heitä.

    • .Antikommunisti.
    • ihme touhua

      Mihin hävisi tämän ketjun 27 plussa peukkua? Tunti sitten peukkuja oli 27?

    • peukut pois taas

      Mikä älytön idea näillä plussilla ja miinuksilla on, jos ylläpito poistelee niitä mieltymystensä mukaan?

    • näin sen näin

      niitähän ne on....kaikki lähestulkoon, kulmakuppiloitten kaljapellethän niitä äänesti.... ja ne syyttävät omasta huono-osaisuudestaan aina muita, vaikka syy ihan oma on.

      • Ja lisäksi naiset

        jotka kuvittelivat että ihan sama kuka pressaksi valitaan kunhan on vaan nainen. Kokeilun tulokset on nyt nähty, täydellinen katastrofi kansan yhtenäisyyden kannalta.


    • Jussuf (se sama)

      Ei persuja tarvitse rasisteiksi kenenkään leimata. Kyllä ne ihan itse suoriutuvat siitä tehtävästä.

    • nyt se sitten

      Haloskakin syyllistyi itsekin vihapuheeseen kansan ryhmää vastaan, vai onko tawja sitä mieltä ettei hänen allekirjoittamansa lait koske häntä itseään.

      • Jussuf (se sama)

        Jaa mitä "kansanryhmää"? Ovatko persut nykyään "kansanryhmä"? Tarkistapa ensin mitä kansalla ja kansanryhmällä tarkoitetaan, ja kerro sitten oletko edelleen sitä mieltä.


    • Mielestäni kuuluu

      sananvapauteen sanoa, että perussuomalaiset ovat rasisteja.

      Demareilla, jotka ovat mielestäni niljakkaita maanpettureita, on täysi oikeus julkituoda oma näkemyksensä perussuomalaisista.

    • kansanvoimaa

      perussuomalaiset voitti eduskunntavaalit ja nyt tulevat pressavaalit .
      koska suomenkansa tahtoo niin .
      sille ei mahda mitään.
      ei kait koko maata voi nuin nimitellä.

    • Mäntyniemen haamu

      Kai minullakin, vaikka en ole perussuomalainen poliittisessa mielessä, on oikeus sanoa, että Halonen on kaikkea sitä mitä ei toivoisi eikä saisi olla Suomessa.

    • ymmärrys hoi

      Niin kauan kuin Suomen rahdataan elätettäväksi sosialiavun varaan ihmisiä, ns. rasismi lisääntyy. Se on tulevaisuudessa kaikki pois kantasuomalaisilta ja nimenomaa sen vähävaraisimmalta väestön osalta. Rikkaita se ei tietenkään koske, koska he ovat petanneet sänkynsä jo ajat sitten.
      Kuinka kauan se vie presidenteiltä ym. hyysäreiltä tajuta, että alhaisemman ansiotason ihmiset eivät tule hyväksymään nykyistä menoa. Sanktioita on lisä'ttävä ja sananvapautta kavennettäva huomattavasti, että saadaan suut tukittua.

    • oksettava ämmä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe