ihmisen jatke on robotti.
Ihminen toimii sähköimpulssien varassa.
Ihmisen aivotoiminta konkretisoituu siinä,että/kun robotin kehittyminen on ollut mahdollista.Robotti toimii myös sähkön varassa.
Robotti pystyy valmistamaan/luomaan toisen robotin.Syntymekanismi on erilainen kuin mitä on ihmisellä,mutta niinhän nytkin luonnossa on erilaisia syntymekanismeja.Tunnekeskusta robotilla ei ole,mutta se on sitä muuntumista.
Oli miten oli,tehdassalit ovat täynnä robotteja,joissa ennen oli ihmisiä.
Seuraava askel...
3
86
Vastaukset
- utyutyy665465456
Tehtaasta voi katkaista sähköt. Sitten se ei tee enää robotteja.
- vai.... ????
Ihmiseltä voi katkaista munajohtimet,tai poistaa kohtu,sitten ei enää synny ihmisiä.
Robotti-tuotannon ylläpitämiseen tosin tarvitaan ihminen.Ihminen siis on osana tätä ketjua.Olen kuullut,että nyt kun joku laji eliökunnassa voi kuolla sukupuuttoon ilmaston muuttumisen myötä,eliökunnan ketju katkeaa.
Roboteista vielä,että esim.talonmies-robotti,joka seisoisi ulkona mitaten esim.lumen paksuutta ja päättelisi,koska lähtee auraamaan polkua,sanoisi ohikulkijoille "hyvää huomenta" jne.Kestäisi kylmää ja vesisadetta.Veisi monelta työpaikan.Samoin vanhainkodissa hymyilevä robotti virkistämässä vanhuksia,voisi jopa pitää jumppa-hetkeä vanhuksille.
Onko tämä enempi sittenkin filosofinen kysymys???Lienee näin.
Mutta voisihan olla "robottien valtakunta",joka saattaisi toimia niin,että yksi laji esim.hoitaisi nämä lumityöt,yksi laji hoivatyöt,yksi laji käyskentelisi kaduilla,yksi laji kastelisi kukkia jne.
Olisi latauspiste,jonne robotti menisi,kun akku olisi tyhjenemässä.Latauspiste saisi enrgiansa auringosta.Aurinko näin mahdollistaisi elämän tässä valtakunnassa.Aurinko mahdollistaa elämän myös nyt meillä.Jos maapallo kiertäisi mustaa aukkoa avaruudessa,tilanne olisi aivan toinen kuin,mitä nyt meillä on.- vai....???
...Pieni jatko...
Nytkin on maailmassa erilaisia yhteisöjä,joiden asujaimisto ja eliöljike on erilainen.Ei meillä kulje kirahveja eikä norsuja luonnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701