läskiys tuhonnut parisuhdemarkkinat

hokkuspukkushoikka

Edes vähän mitoissaan pysyneet miehet haluaa hoikan naisen, mutta naisia taas ei hoikkuus kiinnosta. Siksi hoikkuus miehellä ei ole ollenkaan tae hoikan naisen saamisessa. Nykyään hoikkia naisia on niin vähän että hoikkuuden arvostus kasvaa entisestään. Ja jos nainen on hoikka niin se saa niin paljon huomiota esim nettideiteissä että väkisinkin siitä tulee vähintään sisäisesti ylimielinen ja ketään ei kelpaa ja siinä myös kiusaus suhteesta suhteeseen vaihtamiseen kasvaa. Ja miesten on todella vaikea löytää hoikkaa kun kaikki haluaa hoikkaa. Hoikat naiset sitten voivat yhtä hyvin ottaa pullukan ja näin ollen hoikat miehet jää paitsioon.

Ja tämä on ehkä hoikkusihannointi on räjähtänyt sitä tahtia kun hoikkuus katoaa. Se kuinka paljon hoikkuus kasvattaa naisen kiinnostavuutta niin ei ole mitään määrää.

51

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoikkishh

No mut sehän on tietenkin miesten oma ongelma, jos esim. normaalipainoinen tai kurvikas ei kelpaa...

• '''''''''''''''¨¨¨¨

Kyllä se on ihan läskien oma ongelma kun eivät kenellekään kelpaa. Ei miehet heissä mitään menetä.

• 435876590

Jos "kurvikas" on jenkakahvat ja iso ahteri, niin antaa olla.

• normaalin lihava

jos ei laihoja riitä kaikille niin pitää sitten olla ilman. Mutta kun ikää alkaa olla yli 40 ja oma vyötärön seutu alkaa pyöristyä jokaisella, joka ei käytä huumeita tai ole anorektikko, niin kyllä alkaa tukevatkin kelpaamaan miehille.

• Normaali hoikka

Aloituksessa taidettiin puhua hoikasta, joka on normaali, paitsi läskin mielestä.

40 vuotta täytettyään ei vyötärö ala pyöristyä, jos syö vain nälkäänsä, silloin paino pysyy lähes samana koko iän, vahuudessa tietysti lihasta katoaa ja paino putoaa.
        Itsellä on paino pysynyt kymmeniä vuosia samana, enkä ole anorektikko, enkä huumeiden käyttäjä, se onkin läskille kova pala niellä

• OIJJOI
        Normaali hoikka kirjoitti:

Aloituksessa taidettiin puhua hoikasta, joka on normaali, paitsi läskin mielestä.

40 vuotta täytettyään ei vyötärö ala pyöristyä, jos syö vain nälkäänsä, silloin paino pysyy lähes samana koko iän, vahuudessa tietysti lihasta katoaa ja paino putoaa.
        Itsellä on paino pysynyt kymmeniä vuosia samana, enkä ole anorektikko, enkä huumeiden käyttäjä, se onkin läskille kova pala niellä

"normaali hoikka", menikö pissit housun, kun kerroin sinun tulevaisuutesi? Odotappa kun pyöräytät tähän maailmaan 5 potraa poikaa ja tissisi alkaa kasvaa maidonnousun ja hormonien takia, ja ne raskauskilot ei vaan lähdekkään lenkkeilyllä poijjes...ÄÄÄÄÄ....saatko pakokauhukohtauksen, koska omakuvasi on rakentunut koko elämäsi ajan siihen miltä näytät, mutta ei siihen mitä OLET (tai et ole), siis mitään muuta kuin ulkoinen tyhjä kuori. Mitäs sitten? Sitten tarviit mielialalääkettä kun tajuat että kun ulkonäkösi on mennyt niin jäljelle ei jää mitään...ainoastaan ruma ruumis, jossa vatsanauhat roikkuu, ja tissit on tyhjät ja ryppyjä on kaula, kädet, naama ja pylly täynnä!

• 6+15
        OIJJOI kirjoitti:

"normaali hoikka", menikö pissit housun, kun kerroin sinun tulevaisuutesi? Odotappa kun pyöräytät tähän maailmaan 5 potraa poikaa ja tissisi alkaa kasvaa maidonnousun ja hormonien takia, ja ne raskauskilot ei vaan lähdekkään lenkkeilyllä poijjes...ÄÄÄÄÄ....saatko pakokauhukohtauksen, koska omakuvasi on rakentunut koko elämäsi ajan siihen miltä näytät, mutta ei siihen mitä OLET (tai et ole), siis mitään muuta kuin ulkoinen tyhjä kuori. Mitäs sitten? Sitten tarviit mielialalääkettä kun tajuat että kun ulkonäkösi on mennyt niin jäljelle ei jää mitään...ainoastaan ruma ruumis, jossa vatsanauhat roikkuu, ja tissit on tyhjät ja ryppyjä on kaula, kädet, naama ja pylly täynnä!

No kuka hemmetti käskee pyöräyttää tähän maailmaan ne viisi potraa poikaa?! Oletpa muuten harvinaisen lapsellisen oloinen.

• ErilaisiaOllaan
        Normaali hoikka kirjoitti:

Mahdatko olla kuullut aineenvaihdunnan hidastumisesta ja vaihdevuosista.
        Vaikka syömisen määrä olisi pysynyt samana, tietyssä iässä sitä vain alkaa painoa kertyä. Kaikki emme ole samasta puusta veistettyjä.

• totta joka sana

sellaset 100 kg siideri maha ämmät haluaa kans hoikan miehen koskas nää läskit lyllertäjät naiset luulee olevansa kauniita. Xl miehet ei siis kelpaa siideri maha ämmille lainkaan.

• 2202

Miksi pitäis kelvata, kun muitakin riittää jonoksi asti:) Aina on viekussa ollut komea, sporttinen mies...

paitsi, ettei kaikki täyteläiset, pullukat käytä alkoholia... ja muotoja voi olla muuallakin kuin vatsassa.

Eiköhän jokaisella ole oikeus haluta mieleistään? Vaikka läskifoobikoita ajatus kirveleekin:)

• Ratkaisu on olemassa

Määrätään lihaville naisille läskivero.

• 2202

Entäs tyhmät, vähä-älyiset miehet? Milläs ne kuittaa olemassaoloaan?

• D69

Hemmetti soikoon kun nimenomaan kiinnostaa hoikkuus!!! Olen tässä 1,5 v etsinyt nimenomaan hoikkaa miestä, mutta jumankauta kun ei vaan löydy sellaista jolla olisi muutenkin intressit yhtenevät kanssani (harrastukset), asuisi jopa samalla seudulla kuin minä jne.

Oma painoindeksini on siinä 21 kieppeillä ja en pysty kokemaan lihavaa miestä eroottisesti mielenkiintoisena. Mutta hoikkana minulle ei ole olemassa mitään muuta kuin panopuun ura, sillä eipä minuun juuri oteta yhteyttä muusta syystä kuin seksiä vonkuakseen. Jos itse otan miehiin yhteyttä, ei vastata; tai lopetetaan keskustelu muutaman viestin jälkeen.

Ei paljon lämmitä sellainen huomio että halutaan vain panna...

• Vieläkö..

..sinulla on se valkoinen/harmaa polkkatukka? Sille kannattaa tehdä jotain, niin saat vakavampia yhteydenottoja.

• D69
        Vieläkö.. kirjoitti:

..sinulla on se valkoinen/harmaa polkkatukka? Sille kannattaa tehdä jotain, niin saat vakavampia yhteydenottoja.

Isälläsi oli harmaa polkkatukka kun sua teki. On sinullakin ihme kommentit.

• nuttura5uttura
        D69 kirjoitti:

Isälläsi oli harmaa polkkatukka kun sua teki. On sinullakin ihme kommentit.

Oletko sinä jotenkin samaistunut polkkatukkaasi? Minullakin oli se tyyli ennen. Vanhoista kuvista huomaan, ettei se sopinut naamani muotoon lainkaan. Nyt on löysä nuttura ja paljon viehkompi pään muoto. Polkkatukka sopii ehkä kauniille, kapealle kasvolle. Minulla on leveät naamat ja korkeat poskipäät, tyypillinen slaavilaispärstä. Ole sinäkin rohkea ja kokeile uudistua. (En väitä, että nuttura olisi rohkea kampaus:)

• D69
        nuttura5uttura kirjoitti:

Oletko sinä jotenkin samaistunut polkkatukkaasi? Minullakin oli se tyyli ennen. Vanhoista kuvista huomaan, ettei se sopinut naamani muotoon lainkaan. Nyt on löysä nuttura ja paljon viehkompi pään muoto. Polkkatukka sopii ehkä kauniille, kapealle kasvolle. Minulla on leveät naamat ja korkeat poskipäät, tyypillinen slaavilaispärstä. Ole sinäkin rohkea ja kokeile uudistua. (En väitä, että nuttura olisi rohkea kampaus:)

Minulla ei ole mitään valkoista eikä harmaata polkkatukkaa.

Sinkkuaikani varrella kun minulla on ollut jo kahteen kertaan lyhyemmät hiukset on noilla kerroilla yhteensä neljä miestä haukkunut tukkani ja neljä miestä kehunut tukkaani. Eli täsmälleen 50/50. Kun minulla oli välillä pitkä tukka, kukaan ei kommentoinut tukkaani yhtään mitenkään. Se siis siitä että miehet ovat aina automaattisesti lääpällään pitkään tukkaan. Eräällä saitilla missä en hakenut miestä esiinnyin huvikseni hyvin pitkähiuksisen peruukin kanssa, ja sain kahdet haukut ja yhdet tai kahdet kehut. Jälleen sai huomata että ei ole olemassa selkeää yksilinjaista makua jonka mukaan operoida.

Oma mieltymykseni on kyllä pidempiin hiuksiin päin kallellaan, mutta vanhemmiten hiukseni ovat haperoituneet ja jokainen kasvatusyritys päättyy aina siihen että hiukset alkavat edestä katkeilemaan ja lopulta jälki on niin rumaa ettei sitä katsele Erkkikään. Ehkä juuri tämän vuoksi kukaan ei ole kommentoinut pitkää tukkaani mitenkään, kyllä miehetkin kai sen verran hajamielisyydeltään erottavat että naisella on tukka huonossa kunnossa. (Eksä kyllä aikoinaan kehui pitkää tukkaa, mutta silloin olinkin nuorempi ja se tukka pysyi ehjänä.)

Minä nyt kumminkin itsepäisesti jatkan sitä tukan kasvattamista taas, ehkä ihme tapahtuu ja se pysyy koossa. Käytän kyllä hoitoainetta, mutta eipä tunnu auttavan mitenkään.

Esim. siiliä on turha tulla tuputtamaan naiselle joka ei pidä kasvoistaan niin paljoa että halua niitä mahdollisimman paljon esille. Poninhäntä ja sen sellainen on vakiosettiä jos saa tarpeeksi pitkän tukan.

Mutta seuraavaksihan voisin kyllä kokeilla esim. sellaista tyyliä että vedän lippalakin syvälle korvilleni ja laitan ns. pleksilasit (aurinkolasit) päähäni, tätä tyyliä miehet tuntuvat arvostavan eniten kun sitä itsekin käyttävät jatkuvasti. Muussa tapauksessa seuraava tapa tuputtaa itseään voisi olla vaikkapa pään amputointi. Sehän jättäisi jäljelle parhaat osat. Toisaalta epäilen etten sittenkään vielä löytäisi sitä miestä joka puolestaan herättää itsessäni niitä tuntemuksia että olen samalla aallonpituudella toisen ihmisolennon kanssa.

• bmi20

Sama täällä.. nykyään on tosi vaikee löytää OIKEESTI hoikkaa miestä :( jotkut ittensä "normaaliks" luokittelevatkin on todellisuudessa jotain ihan muuta ja liian tukevia (joko läskiä tai liikaa lihasta) mun makuun, ..mikä taas ei paneta.

• Pep88

Minäpä luulen että tuo on pinnallisempien ihmisten ongelma. Minä henkilökohtaisesti pyrin olemaan lajittelematta ihmisiä koon tai ulkonäön perusteella. Joku hoikka ja nätti voi saada happoa naamalleen ja joutua syömään turvottavia lääkkeitä. Sitten ollaan nalkissa "ruman tonnikeijun" kanssa, jonka sisäiseen kauneuteen ei tullutkaan valittaessa kiinnitettyä huomiota. Eikö kannattaisi panostaa siihen mitä sisällä on, se on se mikä säilyy vielä ruttujen ja kurttujenkin alla.

• Cider Whale

"Eikö kannattaisi panostaa siihen mitä sisällä on"

Panostaa läskiin?

Läski=fyysisesti laiska ja välinpitämätön asenne ulkonäköön ja terveyteen. Ei kiinnosta. Jos joku näitä siiderivalaita terasseilta harppuunoi niin siitä vaan, fetissihän se on se traanifetissikin.

• tantra-
        Cider Whale kirjoitti:

"Eikö kannattaisi panostaa siihen mitä sisällä on"

Panostaa läskiin?

Läski=fyysisesti laiska ja välinpitämätön asenne ulkonäköön ja terveyteen. Ei kiinnosta. Jos joku näitä siiderivalaita terasseilta harppuunoi niin siitä vaan, fetissihän se on se traanifetissikin.

Varmaan pännii kun ylipainoisella naisella on kuitenkin enemmän vientiä kun heikkolahjaisella, huonosti käyttäytyvällä miehellä. Aina.

Hauku ja vingu sun ikuisia kliseitäs täällä; kerrot vaan lisää itsestäs. Näillä pyöreillä, pullukoilla ja ylipainoisilla on vientiä ihan oikeassa elämässä ja ihan oikeiden miesten toimesta.

Jatka haukkumista... kaikki on jo kuultu kaltaistesi suusta...

• Cider Whale
        tantra- kirjoitti:

Varmaan pännii kun ylipainoisella naisella on kuitenkin enemmän vientiä kun heikkolahjaisella, huonosti käyttäytyvällä miehellä. Aina.

Hauku ja vingu sun ikuisia kliseitäs täällä; kerrot vaan lisää itsestäs. Näillä pyöreillä, pullukoilla ja ylipainoisilla on vientiä ihan oikeassa elämässä ja ihan oikeiden miesten toimesta.

Jatka haukkumista... kaikki on jo kuultu kaltaistesi suusta...

"Varmaan pännii kun ylipainoisella naisella on kuitenkin enemmän vientiä"

Joo, viedähän ne kaikkialle pitääkin kun eivät itse jaksa selkäeväänsä heilauttaa.

"kun heikkolahjaisella, huonosti käyttäytyvällä miehellä. Aina."

No, kyllä jokin nainen vielä sinustakin kiinnostuu. Ei pidä masentua.

"Näillä pyöreillä, pullukoilla ja ylipainoisilla on vientiä ihan oikeassa elämässä ja ihan oikeiden miesten toimesta."

Jep, esim. ambulanssikuskien sydänkohtauksen jälkeen. Naiset tuskin niitä kantaa jaksaisivatkaan.

• mies11

aikoinaan jäin suu auki kun laihduin 8 kiloa ja silloinen nainen ilmoitti että hän ei pidä laihoista miehistä, et voihan asialla olla perää.

• eiluutaeiläskiä

Ei ole hyvä olla laiha ei lihava, mutta kun on normaali, niin pysyy tasapaino,
      eikä heijaa puolelta puolelle. Siksi olenkin pyrkinyt pysymään tässä, että ou ou
      vaan.

• Niia-Liia

Taa tätä tyypillistä naisten haukkumista. Miksi pitää olla ilkeä ? Ettekö voi vaan etsiä sitä omaa ihannenaistanne ja kunnioittaa muitakin ihmisinä? Ihan läävää meininkiä.

Itse on hoikkana naisena ottaisi koskaan itselleni miestä, joka puhuu ilkeästi ja arvostellen naisista. Kierrän moiset luonnehäiriöiset kaukaa; oli mahaa tai ei.

• Niia-L

Siis korjaus... Itse EN hoikkana naisena koskaan ottaisi itselleni miestä....

• Rauta Nousee

Olen hoikka, mutta jäntevä ja muodokaskin nainen. Käyn salilla, uimassa ja tanssiharrastuksessa.
      Ja painoni...? No, sama kuin sentit yli metrin.

Tuolla treffipalstalla ei oikeasti voi laittaa sitä painoaan esille tai taas joku kuivankesän orava -jolla ei ole lihaksen lihasta- pitää läskinä.

Hoikka mies voi olla komea, mutta hoikka mies voi myös olla sellainen lihakseton ja tupakan harmaannuttama huonoryhtinen rankakin...
      "Hoikka" on vain sana, jolla saa ruippanankin kuulostamaan hienolta.

• feminist.,.,-

pieni mies ei kestä isompaa naista, hänen psyyke järkkyy, ja tulee trauma omasta mitättömyydestään. Isot naiset nimittäin voi jyrätä alleen pikku miehen.Jos tule tappelu niin se on mies(=hiiri) se joka lentää talosta ulos eikä nainen ole hellan ja nyrkin välissä.

• kodinpuolustaja
        feminist.,.,- kirjoitti:

pieni mies ei kestä isompaa naista, hänen psyyke järkkyy, ja tulee trauma omasta mitättömyydestään. Isot naiset nimittäin voi jyrätä alleen pikku miehen.Jos tule tappelu niin se on mies(=hiiri) se joka lentää talosta ulos eikä nainen ole hellan ja nyrkin välissä.

Niinpä. Meille yritti tulla humalainen murtovaras parvekkeen kautta sisälle keskellä yötä. Arvaa kumpi jäi puolustamaan kotia ja kumpi lähti lasten kanssa karkuun...?

Minä, isokokoinen, ylipainoinen nainen jäin huutamaan murtomiehelle ja odottamaan poliiseja ja minua pienempi ukko lähti lasten kanssa lipettiin.

Suomi - tasa-arvon maa

• miuskilii

Aloittajan kommentti oli omitunen. En tajunnut siitä mitään... Naiset siis hoikkina ovat saalis ja pullukoilla ei ole mitään markkina-arvoa? Miten ihminen voi päästää suustaan tuollaista roskaa muuten kuin täysin provokatiivisessa mielessä... Epäilen aloittajan älykkyyttä alhaiseksi.

• Palsta tuntuu

olevan täynnä katkeroituneita pullukkanaaraita.

• huttua

Yleensä luuviulut vinkuu, kun niitä vähänkin arvostellaan, joten eipä ole
        kummoista laihankaan elämä, jos ei ylipainoisten sen kummemmin sitten.

Paljon on mukamas laihoja, minusta taas tuntuu, ettei täällä muita juuri olekkaan.
        Onkohan nyt puhtaat jauhot pussukassa ja eikös ne hoikat viedä käsistä, ja mikä parasta, silti voi nirsoilla olan takaa, kun ottajia on jonossa.

Eipä ole itellä profiilia, enkäpä laitakkaan. Nettiporukka näyttää olevan
        ihan pimeetä väkeä. Kamalaa jessustelua puolin ja toisin.

• D69
        huttua kirjoitti:

Yleensä luuviulut vinkuu, kun niitä vähänkin arvostellaan, joten eipä ole
        kummoista laihankaan elämä, jos ei ylipainoisten sen kummemmin sitten.

Paljon on mukamas laihoja, minusta taas tuntuu, ettei täällä muita juuri olekkaan.
        Onkohan nyt puhtaat jauhot pussukassa ja eikös ne hoikat viedä käsistä, ja mikä parasta, silti voi nirsoilla olan takaa, kun ottajia on jonossa.

Eipä ole itellä profiilia, enkäpä laitakkaan. Nettiporukka näyttää olevan
        ihan pimeetä väkeä. Kamalaa jessustelua puolin ja toisin.

Ei hoikkia mitenkään viedä käsistä, koska jos naisessa ei ole sitä vikaa että olisi ns. ylipainoinen, niin sitten hänestä aletaan etsimään muita vikoja.

Luulen että taustalla on vain se että niin moni ihminen on jo ehtinyt pettymään ja pahoittamaan mielensä edellisissä parisuhteissaan, että alitajuntakin panee osittain vastaan kun etsii kumppania. Pettymysten pelon vuoksi mietitään päänsä puhki että mitäköhän kaikkea toisessa ihmisessä on vialla, ettei vaan vahingossakaan tarvitsisi sitoutua kokonaiseen ihmiseen. Miehet jalostavat läheisyydenkaipuunsa panetukseksi, ja tätenhän suhteista ei ole pelkoa kun sen kuin vain hyppää punkasta toiseen. Ja tulee tänne aina välillä leuhkimaan että "oli karsea läski mutta panin minä sitä silti". Ja maisteristytöltä levisi haarat, ja mitä kaikkea kamaa tällä palstalla onkaan ollut. Miehet siis korvaavat suhteen seksillä ja tulevat vielä leuhkimaan sillä että he eivät ole itsekään kelvanneet mihinkään muuhun kuin seksiin.

Nuorena ihmiset ovat niin ennakkoluulottomia että he eivät ala miettimään koko vuotta että kannattaako jonkun kanssa alkaa seurustelemaan. Sitä mietitään vasta jälkikäteen, että ei ehkä olisi kannattanut...

• huttua
        D69 kirjoitti:

Ei hoikkia mitenkään viedä käsistä, koska jos naisessa ei ole sitä vikaa että olisi ns. ylipainoinen, niin sitten hänestä aletaan etsimään muita vikoja.

Luulen että taustalla on vain se että niin moni ihminen on jo ehtinyt pettymään ja pahoittamaan mielensä edellisissä parisuhteissaan, että alitajuntakin panee osittain vastaan kun etsii kumppania. Pettymysten pelon vuoksi mietitään päänsä puhki että mitäköhän kaikkea toisessa ihmisessä on vialla, ettei vaan vahingossakaan tarvitsisi sitoutua kokonaiseen ihmiseen. Miehet jalostavat läheisyydenkaipuunsa panetukseksi, ja tätenhän suhteista ei ole pelkoa kun sen kuin vain hyppää punkasta toiseen. Ja tulee tänne aina välillä leuhkimaan että "oli karsea läski mutta panin minä sitä silti". Ja maisteristytöltä levisi haarat, ja mitä kaikkea kamaa tällä palstalla onkaan ollut. Miehet siis korvaavat suhteen seksillä ja tulevat vielä leuhkimaan sillä että he eivät ole itsekään kelvanneet mihinkään muuhun kuin seksiin.

Nuorena ihmiset ovat niin ennakkoluulottomia että he eivät ala miettimään koko vuotta että kannattaako jonkun kanssa alkaa seurustelemaan. Sitä mietitään vasta jälkikäteen, että ei ehkä olisi kannattanut...

Minä tarkoitin noin teoreettisella tasolla, että hoikat viedään käsitä.
        Tosiasiassa taitaa kyllä olla niin, jotta heitä on vaikea viedä, kun kriteerit
        on korkealla.

Sitten, että paljon on mukamas laihoja. Olen huomannut kuinka
        yks ja toinenkin kertoo olevansa sellainen. Onkohan se ihan noin ?

• huttua
        huttua kirjoitti:

on korkealla.

piti olla käsistä, eikä käsitä.

• D69
        huttua kirjoitti:

on korkealla.

Tiedä hänestä. Omasta mielestäni olen ns. hoikka normaali. Eli en ole (tällä hetkellä ainakaan) laiha. Mutta jos sanon että olen normaali, niin se nykyään tarkoittaisi joidenkin mielestä sitä että liha pursuaa sieltä sun täältä. Eli ei ole hyvä termi sekään.

En tiedä muista hoikista, mutta itse haluan miehen joka liikkuu kanssani luonnossa. Kovin tuhdissa kunnossa olevat eivät tätä halua harrastaa. Mielestäni tämä ei ole mikään korkealla oleva kriteeri. Mutta koska kaikki luontofanit ovat minun ikäisistäni varattuna, niin eihän tässä pahemmin niitä metsien miehiä tarjolla ole. (Tai jos ei ole varattu mies niin sitten se on aina Suomen toisella puolella, tahi luonteeltaan jotenkin niin äkkiväärä ettei minusta ole kesyttäjäksi.)

• oiuyyrt

etenkin Donatella Versachen tytär on KAUNOTAR! Ah, miten luut pilkistää rintojen kohdalta, tai siitä missä pitäisi olla rinnat! Terveyden perikuva! Terve mieli terveessä ruumiissa??

• Miespuolinen Rubens

Laihat on rumia ja muutenkin kuivia korppuja, yäk! Mikään ei ole niin mauton kuin laiha kuikelo, joka vielä luulee olevansa kaunis. Rypyt naamalla ja kaulassa, todella rumaa. Itse en koskisi edes pihdeillä kuikeloon.

• Rauta Nousee

Minusta kauneus on katsojan silmässä.
      Itse olen nykyään hoikka, mutta en kukkakeppi. Oma mies makuni on harteikas ja jäntevä iso mies.
      Olin joskus pari vuotta yhden nuoren miehen kanssa joka oli hirvittävän laiha ja silti hän oli minun silmissäni maailman komein mies. Hän oli tavattoman ihana minua kohtaan ja vaikka siihen aikaan painoin kymmenen kiloa enemmän, hän ei koskaan molannut minua. Ikinä hän ei sanonut mitään negatiivista vaatteistani, ulkonäöstäni tai mistään sellaisesta "turhasta".

• mun ajatuksia

Tapasinpa miehen, joka harrastaa maratonia. Kuvassa joka oli otettu vähän
      sivuttain ja pikkutakki päällä, niin näytti oikein ok:lta, mutta tavatessamme
      hän olikin tosi laiha, kylkiluut törrötti ja muutenkin kasvoiltaan väsyneen ja
      jopa ryppyisen näköinen.

Myös pinna oli joten kireällä, ylireagoi kaikkeen. em.syömiseen (tiedän kyllä
      milloin minulla on nälkä ja osaan pitää huolta itsestäni ym.) äksyilyä.

Harrastuksia pitää olla, mutta jos ne on niin äärimmäisyyteen vedetty, että
      jo haittaa muuta elämää, niin se tuskin on hyväksi kropalle, eikä mielelle.

Siispä aijon tässä kertoa, etten pidä laihoista miehistä. Itse olen normaali-
      painoinen. Liikun kyllä paljon, mutta en halua laihtua, vaan pysyä kunnossa,
      että jaksan sitten vanhana keinua kiikkustuolissa ja saada sen liikkeelle
      ilman toisen tuuppausta.

• ansa ikonen

Aika monet hoikat miehet ovat valitettavasti todellisuudessa laihoja, luut törröttävät liian laihasta kropasta. Liiallinen hoikkuus ei ole tervettä myöskään eikä todellakaan kaunista katsella.

Jätän provoilijoiden jutut sikseen, enpä jaksa iänikuista naisten muiluttamista "läskistä" ja vaikka mistä pitkin netin palstoja. Onhan se yksinäisyys pahimmillaan kova paikka kenelle tahansa, mutta katkeroitumalla ja kyynistymällä jää vain entistä selkeämmin yksin koska kukaan ei halua negatiivista ihmistä lähelleen.

• mies

Se on ihan oma ongelma jos ei muut kelpaa kuin laihat. Jotkut pysyvät sinkkuina läpi elämän ja ihmettelevät vanhana mikä meni pieleen kun näkevät pareja ulkona. Muunpainoisiin ei tarvitse "tyytyä", ne voi hyväksyä. Ei siinä mitään jos ei kelpaa muut kuin laihat mutta turha siitä on toisille urputtaa jos se on ongelma, katse peiliin silloin.

• sulavainen

Vai on hoikkuus/laihuus se tärkein kriteeri, jonka pohjalta parisuhde muodostetaan.... No, niinhän se tuntuu olevan.

Erosin pari vuotta sitten silloisesta poikaystävästäni. Erosta toivuttuani laitoin ilmoituksen treffipalstalle, mutta sain vastauksia vain vähän. Jos itse kirjoitin jollekulle, jonka intressit vaikutti omia vastaavalta niin usein tuli vastaukseksi, että ei kiinnosta kuin hoikat naiset. Jopa pyöreät/lihavat miehet totesivat näin. Painoin tuolloin 88kg/160cm.

Jätin netin. Pikkuhiljaa löysin liikunnan ja innostuin siitä. Hankin personal trainerin. Nyt painan 58kg ja saan ihan eri tavalla huomiota miehiltä kuin aiemmin.

Minulla on taas ilmoitus netissä. Ja kumma kyllä, palstalla pyörii aika paljon samoja miehiä, kuin aiemminkin. Ja nyt kyllä laitetaan kehuviestejä ja hoetaan, että ollaan henkisesti samalla tasolla.

Olen ottanut tavaksi käydä näiden miesten kanssa yksillä treffeillä, jos ovat sellaista ehdottaneet. Ihan vaan sanomassa, että tämän menetit, kun silloin pari vuotta sitten ilmoitit, ettei kiinnosta. Ja eivätkös ne ole perään vinkumassa, että kun meillä olisi NIIN paljon yhteistä. Joo, eipä kiinnosta enää.

Etsin miestä, jolle naisen ulkonäkö ja kilot ei merkitse. Ja se mies saa puolestani olla vaikka pyöreä tai lihavakin, kunhan ollaan samalla aallonpituudella muuten.

Eli kannattaa miettiä, kenet hylkää ulkonäön vuoksi... Yhtä hyvin se nyt hoikka nainen voi viiden vuoden ja parin lapsen ja synnytysmasennuksen jälkeen olla pyylevä. Ja mitäs sitten? Erotaan? Tai se hoikka komea mies voi joutua onnettomuuteen ja menettää ulkonäkönsä. Siihenkö se rakkaus sitten loppuu?

Aito toisesta välittäminen ei kysy kiloja tai ulkonäköä.

• Toisin sanoen

Sulavainen, upea teksti! Tätä pitäisi monistaa jokaiseen muotoja arvostelevaan ja ihmisiä "tasoihin" tunkevaan ketjuun.
        Ninä olet sinä olet sinä. Riippumatta ulkoisesta. :D

• Toisin sanoen
        Toisin sanoen kirjoitti:

Sulavainen, upea teksti! Tätä pitäisi monistaa jokaiseen muotoja arvostelevaan ja ihmisiä "tasoihin" tunkevaan ketjuun.
        Ninä olet sinä olet sinä. Riippumatta ulkoisesta. :D

Typo! Tarkoitin: Sinä ole sinä olet sinä.

• ketjun aloittaja

Minusta niin katkeroitunutta tekstiä ja varsinkin käyttäytymistä kun vaan voi olla. Jos jonkun miehen kelpuutat niin sun pitäisi sitten jokatapuksessa päästä myös testaamaan että kelpaat hänelle läskinä.

Ja ylipäätään epäluonnollista ajattelua että ulkonäöllisillä asioilla ei olisi merkitystä. Homoja ja lespoja olisi maailma täynnä jos vastakkaiseen sukupuoleen ei koettaisi vetovoimaa ulkoisen olemuksen pohjalta. Ne ketkä ei tätä luonnollista tarvetta pääse toteuttamaan niin saattavat päässään muodostaa ajatuksen etteivät halua antaa mitään painoarvoa ulkonäölle.

Niin ja kyllä niin miehet kuin naiset toivoo treffipalstoilla itsestään huolta pitävää. Minä en ole sanonut ihan suoraan näin mutta useampi nainen on sanonut että jos mies lihoaa niin suhde loppuu siihen. Ihan ymmärrettävää tämäkin. Minä ehkä voisin olla naisen kanssa ketä lihoaa jos häneen kiinnyn, mutta alunalkaen lihavaan en pysty kiintymään.

• Tuhkasta noussut

Olen mies mutta mulla on vähän samanlainen tarina. Olin tosin tyyppiä skinny-fat. Sittenkun aloin punttaamaan urheilemaan (Muay Thaita eli thainyrkkeilyä) ja aloin saamaan menestystä elämässäni (tulot vuodessa yli 120 000 €) niin kumma kun ottajia yht'äkkiä riittää. Samanikäiset naiset joilla on jo lapsia ja joista osa on varattuja ottavat minuun yhteyttä. Pitää vain kylmästi jättää huomioimatta ja nauttia niiden hyvien naisten seurasta.

• en allekirjoita
    • XL4444

Mulle kelpais hyvin tukevakin mies (100-120kg), jos pituutta on yli 175cm. Itse olen XL-kokoinen nainen.
      Tuollaisia miehiä olen saanutkin, mutta myös hoikkia, vaikka ne ei niin kovasti mua sytytä.

• mä olen ihan ok

Jos ulkoisiin tekijöihin pitää tarttua, niin minua ainakin kiinnostaa ennemminkin kasvot, kuin vartalolle kertyneet kilot tai niiden puute.
      Aina voi laihtua/lihoa/kiinteytyä/kasvattaa lihaksia, mutta kasvojen komeutta/kauneutta on luonnollisesti vaikeaa tai lähes mahdotonta muokata.

Jos koet, ettei nettitreffeissä ole sinulle mitään tarjolla, etsi muualta.
      Mun mielestä melko helppo ja yksinkertainen ratkaisu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      147
      3992
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2436
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2407
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2302
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      52
      2083
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      21
      1797
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1117
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1101
    Aihe