löytyskö ketään kuka euvois sveton vapaista pojista? uskon et vapaita löytyy,mutta mistä? kiva olis saada mun..seuraa ja äkkiä. kertokaa nyt joku tyyppi joka olis kiva?
olen ihan kiva,ja kipee huumorintaju..nättikin, ja ekana kaipaa seks..seuraa..
eli...kaikki huom. passi ja visa on.
rattopojat hoihoi?
21
912
Vastaukset
- ei sohvaperunat
Samoin täällä ! Ilmoittautukaa rattopojat palstalle teitä naiset kaipaa. Sais yhdenillan seuraa. Oma mies kun makoilee vain sohvalla !
- hyssssssss
Hyvä idea. nyt kaikki hyvännäköiset työttömät miehet, ottakaapa asia esille ja ryhtykää toimeen! Naisia on! Jokalähtöön. Ajatelkaa, illan viihdytätte jotain rouvaa sopivasta sovitusta hinnasta! Tehkää tästä ammatti itsellenne! Tässä teille markkinarako!
- 20+10
JEES,- kannatetaan
- 18" +1"=
Ai San Kannattaja.
- 25"+5"
AI SINÄ KANNATTAJA ----- sattuuhan sitä paremmissakin piireissä
- storamuijat
Ryhävalaat ostaa paperimiehensä rahoilla seksiä, kun ukoilla ei seiso enää ku silmät päässä.
- Liisa 5
Voihan se olla niinkin? mutta oikeesti,naiset kaipaavat mies seuralaista? Laittakaapa tietojanne jonnekin
- muksismaksis
Hei Seppo----- Yritän soittaa milloin tarvitsen sinua ja seuraasi. OK
- Ihanaa Vuosi 2011
Ihanaa, että tämän palstan välityksellä löytyy pelkkää tapailun asteella olevaa toimintaa....
- suvituuli.
Näin se pitää olla ! Lisää vaan numeroita tarjolle ! Naiset soittaa kun tulee seuralaisen tarvetta. JEEES
- Mie mietin vielä
Onks Sepolla ollut jo vientiä?
- TILDA-
Älä enää mieti laita tulee vaan puh.num. Ompahan varaa sit valita ja jokaiselle jotain.
- konebiker
Hei aloittaja ja muutkin naiset,
menkää sivuille iskuri.net - siellä löytyy minunkin ilmoitus josta saatte otettua helposti yhteyttä ja monia muitakin paikallisia uroita, ei välttämättä tarvitse lähteä ulkomaille eli merta edemmäs kalaan.
Minä tarjoan tyylikästä 30 ukkomiehen runkoa salaiseen suhteeseen paikallisen rouvan käyttöön. Aikaa järjestyy helposti (liukuva työaika paljon "työmatkoja") ja paikkakaan ei ole välttämättä ongelma.
Iloisen ja reippaan rouvan yhteydenottoa odotellen.
T:kuolleessa parisuhteessa elävä ukkomies moikka jos ei soittaa uskalla niin voihan sitä mailata ja sopia asioista siellä os on [email protected]
- JM
Yök ukkomiehille!!
- tuttu mies
Tuo Seppo on huuhaa. Pi**un puutteessa oleva tautinen elostelija. Rahakin on vieras. Siksi prepaid liittymä, koska ei normaalia liittymää saa.
Siksi pitäisi saada joku joka elättää. - Mies_vm1975
Katsotaan, miltä viestit vaikuttavat. Eli postia: [email protected]
Olen yksinäinen ja perheetön mies, joka lähinnä etsii sekä seuraa että pysyvääkin. Haluan seuraystävän tai useammankin. Aina minulla kavereita ja seuraa on, liikunpahan missä vaan, mutta katsotaan viestit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625