Hei,
Saimaa amk:sa tradenomiksi opiskelevat/opiskelleet kertoisitteko opiskelusta minkälaista se on? Onko viikot täysiä,päivät minkä pituisia? Saako helposti suoritetttua kolmessa vuodessa jos on ahkera? Kaikki kokemukset nuoriso ja aikuispuolelta tervetulleita.
Harkitsen hakemista, en tiedä vielä kummalle puolelle hakisin,ehkä nuoriso kuitenkin vaikka olenkin jo lähes 30. Onko nuorisopuolella minkä verran noin 30v opiskelijoita vai kaikki jut 19/parikymppisiä?
Olen lukion käynyt ja minulla on ian toiselta alalta ammatillinen tutkinto ja alanvaihto täysin kiinnostaa. Matikassa olen huono. Pärjääkö opinnoissa huonolla matikkapäällä?
SAIMAA AMK, TRADENOMI OPINNOT
uudelle alalle
1
129
Vastaukset
- TodellaSuuttunut!
Mene yliopistoon. Unohda AMK. Käyn itse Haaga-Heliaa ja jos se on tasoltaan korkea, en voi edes kuvitella mitä muut ovat. Haaskaat aikaasi.
AMKssa pärjäät vaikka et osaisi sitoa kengännauhojasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991136
- 55752
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36656Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49510Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502- 32500
- 43476
- 35460
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25458