Miten voi kasvaa pituutta ? :S

Hanna-Kaisa567

Moi. Oon 13 vuotias tyttö Espoosta ja mua alko mietityttää että miten voisi kasvaa pituutta. Olen omasta mielestäni aika laiha ja olen vain 139 taikka 140cm pitä! Mua harmittaa kun muut meidän luokkalaiset ovat jotain 150-160v´cm pitkiä. Onneks mua ei oo kiusattu sen vuoksi että olen lyhyt mutta en haluaisi olla näin lyhyt. Helppii !!!

9

301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä tiedän 98

      Otan kantaa, tiedän miltä tuntuu. Mulla on kova hinku kasvaa 160 senttiseks, ja pelkään, ettei niin käy. Mä oon NIIN kade yhelle mun n.162-cm ystävälle. Mut mä sanon aina, et jonain päivänä, mä oon pitkä. Tsemppiä, toivossa on hyvä elää

    • lukiolaine93

      150-165 cm on mun mielestä ihannemitta naiselle ja oon ite 179 joten pikku-ukosta ei ole kysymys.

      Kyl te viel varmasti kasvatte ja vaikkette paljon kaisvaiskaan, ei se mitään haittaa!

      Tos pari vuotta sitten, kun olin yläkoulussa vielä, niin meidän luokalla oli tyttö joka oli ehkä alle 150cm ja sitä kiusattiin sen takia, vaikka se oli musta aika söpö. Se otti sen aika raskaasti :(

    • Lyhyt tyttö

      Otan kantaa, tiedän miltä tuntuu.
      Mä oon itte n. 135 - 136 cm ja oon 5lk. Minäkin haluaisin kasvaa enemmän, niinkuin sinä. Yksi minun luokkalainen on n. 132 cm. Minä tunnen itseni aika pieneksi. Haluaisin olla jo 140 - 143 cm pitkä, mutta ei kannata luovuttaa toivoa. Niin ja onko sinulle tullut jo kasvupyrähdystä? Minulle ei, mutta kysyin vain.(: Toivottavasti olet jokupäivä pitkä niinkuin muut:) Mutta ei aina tarvitse olla samallainen, kuin muut:)

    • lyhyyyt:)

      ite haluisin olla lyhyempi kuin nyt vaikka oonki vaa 162-163cm..haluisin olla jtn. alle 160cm..en tiijä se vaa ois kivaa:) ja oon 14v..

    • Anna Maria

      Jos sul pitkä tulkka nii leikka sitä koska muuten sun pituus ei voi kasvaa
      Ja syödä paljon ruokaa

      • surullinen tyttö

        Mua kiusataan koulussa mun kun oon niin lyhyt .Joskus toivon että miksi mä tulin äitiin.


    • 45454

      Tärkeintä normaalin pituuskasvun kannalta on nukkua kunnon yöunet joka yö.

      • pätkis146cm

        Mä oon noin 140cm tyttö ja mä oon 4lk.
        Mua haukutaan koulus koko aja pätkäks
        Kosk muut on jotai 160-170cm!! Mut mun
        Onneks meiän luokal on mua lyhyempiäki,
        Silti pelkään et neki kasvaa koht mun yli!;(
        yks kysymys ois et : Kasvattaako koris??
        (pituutta)


    • Mike Zacharius

      Mä oon 171 CM ja haluan kasvaa 178 cm pituiseksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe