Olen menettänyt rakkaan rippi-isäni kolme kertaa. Ensin Turussa erottamisen vuoksi, sitten lähti europarlamenttiin ja sai toimituskieltoa Mitro ja nyt sitten igumeni Sergei sai lähteä. Onko kukaan miettinyt sielunhoidollista tilannetta kirkkokunnassamme? Onko se edes tärkeyslistalla kaikkien talouspyrkimysten jälkeen?
Joku sanoi että " vain aasit käyvät sielunhoidossa ja jotkut ratsastavat aaseilla." Joku aasi on kyllä ratsastanut Jeesuksellakin tai ainakin yrittänyt!
uusi Rippi-isä II
12
228
Vastaukset
- !!!!!!!!
Hakeudu jonkun piispan rippilapseksi!
- --------
En suosittele!
- ...
Isä Sergei on edelleen rippi-isä, hän on edelleen arkkimandriitta, pappismunkki ja veljestön jäsen!
- Oksettaa.....
Jäin miettimään paria saastaa kirkonpalvelijaa jotka hyväksikäyttävät ihmisiää, valehtelevat ja tekevät muitakin saatanan töitä että miltäköhän se tuntuu palvella pirua ja valehdella Jumalalle ripillä ja vielä vahingoittaa toisia kirkon piiriss ä ja jopa kirkossa.
Milloin tälläiset saavat palkkansa?Vai saavatko koskaan?- ADHDBC
Mene oksentamaan oman lahkosi sivustolle!
- Entäs itse?
Heh.. siis olen ortodoksi.. onko se lahko?
- Koverskoi
Kolme kertaa kirkkomme vihkii avioliittoon mutta ei enää neljättä kertaa. Ilmeisesti aloittaja, joka on menettänyt rippi-isänsä kolme kertaa, ei tarvitse enää sellaista. Voi elellä tyytyväisenä lopun elämäänsä!
- -------------
Eiköhän tämä ollut tässä. Ehkä elämän tarkoitus onkin muualla!
- naimisiin joo
Mistäs ne aloitetaan ne avioliitot laskemaan jos on vaikka ollut ennen kääntymystään naimisissa aikaisemmin vaikkapa useita kertoja.
- Aijee
"sitten lähti europarlamenttiin ja sai toimituskieltoa Mitro"
Ai oli sulla Mitro rippi-isänä. Kähmikö kans?- Oi puute, oi kurjuus
Mistä sellaisen heteron rippi-isän saisikaan, joka reilusti kähmii ja klähmii. Nuorena sai kähmintää aamusta iltaan, aina oli juku kiinni takapuolessa tai daisareissa. Rupsahtamisen jälkeen on vain ruoste raiskannut ja pakkanen pannut. Surkeaa.
- kuuskymppinen
Taidat puhua itsestasi.Voihan olla ettet ole saanut itse muuta kuin maksullista tippurin kera.
Jumala tietää kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532