Olen ollut parisuhteessa koko 2000-luvun oikeastaan katkotta kahden ihmisen kanssa, mutta nyt olen eronnut. Tämä yksinäisyys on kamalaa. Olen nyt tajunut, että minullahan ei ole ystäviä! Kukaan ei käy luonani, ketään ei kysele minun kuulumisiani. Koko tämän ajan kun minulla on ollut puoliso niin en ole tajunnut tätä asiaa. Yksinäisyys masentaa välillä siihen pisteeseen, että itken. Beckin masennustestikin antoin 39 pistettä. Vanhimmat lapset alkaa tulla teini-ikään, että heistäkin on enemmän huolta kuin iloa. Vanhinta lastani en voi sietää ollenkaan. Onneksi hän asuu isänsä luona. Mitä yksinäisempi olen sitä lyhyempi pinnani tuntuu olevan ja vanhempien lasten kanssa se menee heti. Jonnekin katosi ilo ja nauru elämästä. Nyt vain painetaan pää alhaalla, suu viivana ja vihataan elämää.
Ekaa kertaa yksinäinen
3
113
Vastaukset
- mee vit..tuun
jos olet ollut parisuhteessa koko 2000-luvun niin et ole ollu edes yksinäine. Sun on turha tullä tänne parkumaan kun monet on ollut vuosia yksin.
buu sinulle. mee ite vittuun loukkaamasta muita.
aloittajalle: hae apua ammattilaiselta jos tuntuu että on masennut. sitä kautta voi päästä tutustumaan muihin ihmisiin, tai edes saada vinkkiä siitä miten saa tukiverkostoa ympärille. tai jonkun jolle purkaa murheita.- ---------------
Olen ollut vuosia yksin ennen parisuhteitani, mutta lapsena ja nuorena se ei niin paljon vaivannut, vaikka ei ollut yhtään ystäviä. Esim lukiossa en puhunut kellekään kolmeen vuoteen, kun ketään ei kiinnostanut olla tekemisissä kanssani. Että buhuu sulle. Kilpaillaan oikein kumpi on surkeempi. Olen varma, että voitat. Hitto sun kaltasia ihmisiä kukaan ei jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514