Vinkkejä mikä tähän tuskaan auttaisi? Perjantaina vedettiin viisuri pois, lauantaina menin päivystykseen, sain pensiliini kuurin mutta en kipulääkettä. Tämä on kolmas päivä kun olen syömättä, ja valvonut olen kolme yötä. Helvetilliset kivut koko ajan. Panacodeja, buranaa ja panadolia mennyt hirveät määrät, nyt ei ole lääkekaapissa kuin muutama 400mg burana. En niitä kyllä uskaltaisi enää syödäkkään, pelkästään eilen söin 800mg 10kpl.
Sattuu ihan hirveästi koko ajan, mikä tähän auttaisi??
Viisaudenhampaan poiston jälkeinen kipu
1
134
Vastaukset
- Kätilöopiskelija
No, ensinnäkin Panacodia ja Panadolia EI saa syödä päällekkäin, molemmissa vaikuttavana aineena parasetamoli, mikä on suurina annoksina maksatoksinen eli vaurioittaa pysyvästi maksaasi. Eikä kyllä Buranaakaan yhtään enempää, nuokin luvut alkavat olla vaarallisissa lukemissa.
Marssi uudestaan päivystykseen ja kerro asiasi, vaadi muita särkylääkkeitä. Toki poistokuopan tarkistuksesta ei ainakaan ole haittaa, onko verihyytymä paikoillaan jne.
Oletko kokeillut painaa jotain kylmää poskea vasten? Pakastevihannespussia tms.? Se voi helpottaa hetkellisesti..
Itse täällä kärsin samasta asiasta, mutta särkylääkkeitä ei ole onneksi ihan noin paljoa tarvinnut käyttää. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571