A-studiossa otettiin esille juuri ns. ilmenneitä kähmintätapauksia...
voi surkeus, haastateltava meppimme
ei ollut varautunut toimittajan kysymyksiin,
mutta huipulla tuulee ja kestettävä paineita on
kähmintää..
5
144
Vastaukset
- voihan repolainen
http://areena.yle.fi/video/1322078708960 kohdasta: 0.09.20
Poistuu: 23.12.2011 klo 21.05
Olen aina pitänyt Mitroa imelänä ja pikkasen ärsyttävänä. Enemmän alko ärsyttään, kun häntä pyydettiin SDP:n MEP-ehdokkaaksi ja hänet mentiin vielä valitsemaan..ei todellakaan sovi niihin tehtäviin- meni joltain ihan varmasti paremmalta ehdokkaalta paikka siinä- eikä esteenä mitkään poliittiset näkemykset, vaan pätevyys, jota ei ole.
Nyt karisi kyllä luottamus ja vähäinenkin arvostus kyseiseen tyyppiin-
Epärehellinen- Loukannut naisia ja kehtaa vielä kieltää kaiken- Törkeää.
Että kaikki nämä kymmenkunta naista eri suunnilta olisivat yhdessä päättäneet valheellisesti ilman mitään syytä tai pelkästä ilkeydestään asettua juuri Mitroa vastaan..? Eihän siinä ole mitään logiikkaa.. Vai voiko olla..? ..Mitro on epärehellinen.- Hahhahhaa
Mitro on hassu setä, maalaismainen joko tahallaan tai tahattomasti, ja useimmille mieliharmi. Äänestimme hänet meppulaksi, koskemme muuten olisi eroon päässeet.
Mutta Mitron isäpappa, nyt jo edesmennyt rovasti, oli viisas ja kunnianarvoisa, sekä sydämensivistystä että laajaa lukeneisuutta omaava pappismies. Jostain syystä ei tässä tapauksessa pojasta polvi parantunut. - oi aikoja
Hahhahhaa kirjoitti:
Mitro on hassu setä, maalaismainen joko tahallaan tai tahattomasti, ja useimmille mieliharmi. Äänestimme hänet meppulaksi, koskemme muuten olisi eroon päässeet.
Mutta Mitron isäpappa, nyt jo edesmennyt rovasti, oli viisas ja kunnianarvoisa, sekä sydämensivistystä että laajaa lukeneisuutta omaava pappismies. Jostain syystä ei tässä tapauksessa pojasta polvi parantunut.Mitron isähän oli samanlainen naisten naurattaja. Mukava ja harmiton mies. En sitten tiedä, onko Mitro vain ymmärretty väärin. Aina ei suomalainen maalaiskäytös sovi eurooppalaiseen ympäristöön.
- !!!!!!
oi aikoja kirjoitti:
Mitron isähän oli samanlainen naisten naurattaja. Mukava ja harmiton mies. En sitten tiedä, onko Mitro vain ymmärretty väärin. Aina ei suomalainen maalaiskäytös sovi eurooppalaiseen ympäristöön.
Jos joku uskoo median puolueettomuuteen, niin tyhmä on. En ole enää aikoihin ketsonut ajankohtaisohjelmia. Niissä itse asia on lähes unohdettu. Viimeksi muuten Ruben Stiller Pressijlubissa paljasti karvansa: Paavo Arhinmäki joutui kohteluun, johon yksikään presidenttiehdokas ei ole joutunut.
Luulen että Mitroa jahtaa sekä ortodoksinen oikeisto että Leon masinoima keskusta ja keskustalaiset toimittajat. Mitro ei ole tefloni. - --------
!!!!!! kirjoitti:
Jos joku uskoo median puolueettomuuteen, niin tyhmä on. En ole enää aikoihin ketsonut ajankohtaisohjelmia. Niissä itse asia on lähes unohdettu. Viimeksi muuten Ruben Stiller Pressijlubissa paljasti karvansa: Paavo Arhinmäki joutui kohteluun, johon yksikään presidenttiehdokas ei ole joutunut.
Luulen että Mitroa jahtaa sekä ortodoksinen oikeisto että Leon masinoima keskusta ja keskustalaiset toimittajat. Mitro ei ole tefloni.Eiköhän huolestuttavaa ole nykyinen Euroopan talaoudellinen kriisi? Sen rinnalla kähminnät ja koskettelijat ovat sivukonttorin asia. Toimittajien todellisuudentaju vallitsevista uhkista on hutera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462