millainen kala on kyseessä,siiderivalaista puhutaan?kuinka niitä kalastetaan siiderillä vaiko millä?ja koska parhaiten syönnillään(lue juonnillaan) ja mistä?olisin kiitollinen tiedosta kun olen kova kalamies.kiitos etukäteen.
kemissä tavattu uusi kalalaji
10
245
Vastaukset
- Konjakkinakki
Oisko se kuiteski se kännikala. Se juo kaikkea Sinolista Smirnofiin ja kalijasta Goknakkiin.
Ne siiderivalaat ovat keski-ikäsiä lihavia leidejä.- kalastajainen
minä kuitenkin halusin tietää että ovatko ne kaloja ja mihin vuodenaikaan paras pyydystää?
kalastajainen kirjoitti:
minä kuitenkin halusin tietää että ovatko ne kaloja ja mihin vuodenaikaan paras pyydystää?
keväällä, kyseisiä siiderivalaita esiintyy esimerkiksi ruotsinlaivalla.
- kalastajainen
mistä ne ruotsinlaivat lähtee kemistä?Ajoksestako vai sisäsatamasta ja oisko kellään aikatauluja?oon kuullu että haaparannalta lähtis lautta johki,tiiä sit onko mua kusetettu?
- q35heryjtm
lähinnä torniossa näkyy uivan
- ----
tuolahan niitä on cornerissa ja ramonassa,
- kalastajainen
---- kirjoitti:
tuolahan niitä on cornerissa ja ramonassa,
kiitos vinkeistä.siispä suuntaan corneriin ja sit ramonaan.katsotaan kuinka ahneesti nappaavat ku .......
- Unnah Anumemah
kalastajainen kirjoitti:
kiitos vinkeistä.siispä suuntaan corneriin ja sit ramonaan.katsotaan kuinka ahneesti nappaavat ku .......
Mee vaan, sileeä ne ristii sinutki joksiki rasvaiseksi ja märäksi otukseksi. Vaikkapa tenuhylkeeksi?
- kalastajainen
Unnah Anumemah kirjoitti:
Mee vaan, sileeä ne ristii sinutki joksiki rasvaiseksi ja märäksi otukseksi. Vaikkapa tenuhylkeeksi?
no mutta sielähän ei ollu ko mahtavan kauniita naisia ja kun kuulivat mitä kalastan,olipa mulla vientiä......Heräsin aamula cumuluksesta ja kovin olivat hoikkia nuo valaat,oisinkohan erehtyny lajista ja olleet niitä fisunahkiaisia;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886