Säikäytin vahingossa naisen karkuun?

Nolo tapaus..

Kävi vähän nolo moka yhden tytön kanssa. Tämä kaverini kaveri herätti heti mielenkiintoni ja facebuukin kautta kävin hänen kotisivullaan vilkaisemassa että minkälainen ihminen on kyseessä, minkä hän sai selville ja nähtävästikin ei tykännyt yhtään ja poisti kotisivunsa osoitteen heti ja piilotti profiilinsa. Ja vähän aikaa sitten täysin sattumalta löysin hänen nettideitti-profiilinsa ajatellen tietty että "jes!" (koska en tiennyt onko hän sinkku vai ei), mutten kuitenkaan uskaltanut tehdä aloitetta ja lähettää viestiä. Kävin korkeintaan 3-4 kertaa hänen profiiliaan katsomassa uskaltamatta kuitenkaan lähettää viestiä ,koska hän on aivan liian kaunis nainen mun tasoiselle jätkälle, enkä tajunnut että sinne sivustolle jäi vierailijoiden profiilit näkyville, eli taisin vaikuttaa aika stalkkaajalta, kun joku on mun profiilini torjunut. Mä vaan uumoilin siinä "lähestynkö vai en"-rajalla, ja nyt onnistuin nähtävästi säikäyttämään sen naisen ihan täysin.

Nolottaa ihan pirusti, kun en ole oikeasti mikään stalkkaaja-luonne! Tässä olkoot oppitunti minulle ja muille aloitekyvyttömille: varokaa ettette anna naiselle sellaista kuvaa, että stalkkaatte, vaan koska käytte lukemassa hänen profiiliaan ja miettimässä uskaltaisiko riskeerata. Ärsyttää kun meni tämäkin asia ihan päin p'rsettä. Nyt en voi ainakaan koskaan lähettää sille naiselle mitään viestejä. Voisinpa edes jotenkin sanoa sille naiselle, että tarkoitukseni ei ollut stalkata, vaan en vain osannut päättää että otanko riskin ja lähetänkö viestiä vai olisiko parempi jos en sitä tekisi ja joutuisi kestämään torjunnan kirpaisua.

Jos sinä tätä viestiä lukeva nainen olet huomannut jonkun jätkän vierailevan muutaman kerran nettideitti-profiilissasi tai kotisivullasi: niin anteeksi! Kyseessä oli ihan inhimillinen väärinkäsitys. En olisi edes käynyt enää profiilissasi, koska päätin, ettei minun heikko itsetuntoni kestäisi kohdata niinkin kaunista naista kuin sinä, eli siirryin muualle etsimään seuraa joka ei tällä tavalla aiheuta vaikeuksia lähestyä. Voit olla ihan huoleti, ja toivon ette sinulle jäänyt nyt huonoa kuvaa minusta ihmisenä. Oon oikeasti ihan mukava tyyppi. Annoin vaan huono kuvan itsestäni.

2

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex pimp

"uskaltamatta kuitenkaan lähettää viestiä ,koska hän on aivan liian kaunis nainen"

Tuosta saa sen kuvan, että muna tippuu jos kauniille naiselle lähettää viestiä. Siis mitä menettää?

• cretchen

Facebooktilille ei jää kenenkään käynnistä mitään jälkeä. Voi vain etukäteen estää sen, kuka voi nähdä profiilin ja kuka ei. Määrä ei kirjaudu mihinkään ylös. Voi tarkistaa onko joku poistanut koko käyttäjätilin sillä, että käy jonkun toisen ystävän kaverit katsomassa. Jos niiden kautta profiilia ei ole, koko käyttäjätili on suljettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2232
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2173
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      42
      2053
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      51
      1427
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      60
      855
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      771
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      743
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      734
    Aihe