Poliisien "kamppailulaji"

painipolliisi

Mitä kamppailulajia se on mitä poliiseille opetetaan?
Mikä on "poliisiote"

16

2150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idhfhf

      uskoisin jotain realistista kamppailulajia.
      esim Streetwise JKD , defendo on varmaan aika suosittu vartijoiden ja poliisien käytössä.
      NÄMÄ ON VAIN ARVAILUA
      poliisin pyrkii varmasti kaikissa tilanteissa poistamaan uhkaajan aseen ja viemään hallituun otteessa uhkaajan maahan. eli ei mitään ylimääräisiä lyöntejä.

      poliisi ote on varmaan se että uhkaajan käsi viedään seläntaakse ehkä jopa molemmat kädet.

      • Legio Patria Nostra

        No tässä Virolaisen sienikauppiaan tapauksessa (löytyy You Tubesta esim. Estonian guy vs Finnish police) rupesivat huitomaan teleskoopilla ja suihkuttivat OC:ta. No kaverihan ei ollut moksiskaan, koska oli itsekin entinen Tallinnan poliisin erikoisyksikön mies sekä entinen aktiivi erikoisjoukossa.

        Ei paljoa näkynyt mitään harjoiteltua voimankäyttöä, vaan joutavaa huitomista. Saivat sitten taltutettua kaverin (7 poliisia vastaan 1 eestiläinen) tekemällä ns. "läskikasan" miehen päälle. Silti kerkesi eestin poika tiputtamaan yhden poliisin lyömällä tätä nenään tässäkin tilanteessa.

        Entisenä legioonalaisena näytti kyllä säälittävän huonosti koulutetulta porukalta, mitä voimankäyttöön tulee. Ja minä sentään olen vain huollon puolella ollut legioonassa 1erRE:ssä. En missään 2 emeREP:issä. Toki ennen huoltoon menoa sai melkoisesti sitä voimankäyttöäkin harjoitella vuoden verran.


      • Legio Patria Nostra
        Legio Patria Nostra kirjoitti:

        No tässä Virolaisen sienikauppiaan tapauksessa (löytyy You Tubesta esim. Estonian guy vs Finnish police) rupesivat huitomaan teleskoopilla ja suihkuttivat OC:ta. No kaverihan ei ollut moksiskaan, koska oli itsekin entinen Tallinnan poliisin erikoisyksikön mies sekä entinen aktiivi erikoisjoukossa.

        Ei paljoa näkynyt mitään harjoiteltua voimankäyttöä, vaan joutavaa huitomista. Saivat sitten taltutettua kaverin (7 poliisia vastaan 1 eestiläinen) tekemällä ns. "läskikasan" miehen päälle. Silti kerkesi eestin poika tiputtamaan yhden poliisin lyömällä tätä nenään tässäkin tilanteessa.

        Entisenä legioonalaisena näytti kyllä säälittävän huonosti koulutetulta porukalta, mitä voimankäyttöön tulee. Ja minä sentään olen vain huollon puolella ollut legioonassa 1erRE:ssä. En missään 2 emeREP:issä. Toki ennen huoltoon menoa sai melkoisesti sitä voimankäyttöäkin harjoitella vuoden verran.

        Lisäystä. Jos Karhuryhmää ei lasketa mukaan, niin näyttäisi videon mukaan siltä ,että Suomen poliisin fyysinen voimankäyttötaktiikka on teleskoopilla huitominen, OC sekä "läskikasa".

        Korjatkaa jos olen väärässä.


    • milisia

      Kamppailulaji on nimeltään VOIMANKÄYTTÖ.

    • Monta hyvää otetta
    • ihanaa leijjonat iha

      Poliisiote on vähän kuin "heimlight". Mennään toisen taakse, otetaan hartijoista kiinni ja työnnetään penis toisen rektaaliin.

      • CeterumCenceo

        Poliisi- ote on amerikkalaislääkäri Henry Heimlichin (s. 1920) keksimä hätäkeino estää henkilöä ejakuloimasta. Toimenpide tehdään, jos esimerkiksi patukka on joutunut kurkkuun jumiin. Ote tehdään niin, että mennään potilaan taakse, laitetaan omat kädet potilas käsien alta yhteen pallean yläpuolelle ja vedetään voimakkaasti.

        Heimlichin ote voi murtaa kylkiluita tai aiheuttaa sydämeen rytmihäiriöitä, joten suositeltavaa olisi, että kyseinen ote olisi vasta viimeinen hätäkeino asiakkaan alistamiseksi.


    • CeterumCenceo

      Voidaan mainita mm. kiristys, uhkailu, valehtelu, katteettomat lupaukset. Hieman fyysisempää suuntaa edustavat selkäänpuukotus, lain rikkominen, ylimitoitettu voimankäyttö ja kidutus. Tässä näin aluksi...

    • kiai....

      älä unohda iltalääkettä :D

      • Joo Joo Vaan

        Kirjoitatko omasta kokemuksesta, vai yritätkö v.ttuilla ? Sääliksi käy molemmissa tapauksissa.


    • CeterumCenceo

      Niinhän sitä sanotaan, että sääliä saavat kaikki, mutta viha pitää ansaita.

    • Sig_neer vm-82

      Ei poliisit saaneet niitä harjoittaa, kun he varastelivat naisten paranoidia skitsofreniaa eivätkä olleet suostuneet normaaliin amorinkaarelliseen toimintaan. He olivat esiintyneet jotenkin liian narsistisesti, ihan yksityisyyttä loukaten. Mistäs mä tämän keksinkään? No virkkailusta ja psyykepapereista.
      1. Esim. lähestymiskielto frustraation seurauksena,
      2.että huomaisi paremmin itsensä.
      3.Että yksityisyys sisältyy amorinkaarelliseen toimintaan.
      4.Ettet kokisi väkivaltaa, vaan välttäisit asettautumista ja asteuttamista väkivaltaisella sosiaalisella kanssakäymisellä.
      5. Että ihmisillä olisi hieman parempi olla fokusaation kanssa.

      • EngelbrektEngelbrekt

        Älä valehtele. Olet varastanut tuon hermafrodiittien astraalihahmokeskeisen brodeerauskurssin papereista. Täytyy tehdä rikosilmoitus, jotta poliisi pääsee harrastamaan rakastamaansa ja jumaloimaansa intiimiä henkilönkatsastusta.


    • EngelbrektEngelbrekt

      Kamppailulajien nimet ovat: Bluffendo ja Stupido.

    • Ihmiskunta Sinde

      Ehkä ihan karate, ehkä judokin on poliisin harrasteita ja hommia.
      Ihan jopa läpi elämän.
      En voi kuin arvailla...

      • EngelbrektEngelbrekt

        En voi kuin irvailla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe