Äiti uhkailee myydä koirani pois.

koirta

Koirani on 11 kuukautinen saksanpaimenkoira narttu.Äiti 'ns' uhkailee myydä sen pois,koska en kuulemma lenkitä sitä tarpeeksi.Käytämme koiria yhdessä,äiti käyttää vanhempaa koiraa ja minä minun koiraa.Sunnuntaisin käymme aina 5,6 kilometrin lenkin ja koirani saa juosta metsässä vapaana.Tänään emme voineet tehdä sitä lenkkiä,koska minulla oli kurkku kipeänä.Sitten käytimme 1 kilsan lenkin,jossa koirani sain juosta myös metsässä,eli koirani saa hyvää liikuntaa,kun se hyppii ja pomppii metsässä.
Mitä minun pitäisi tehdä? Minula on 'ns' B Taktiikka,jos koirani myydään pois,sillä minulla ei ole muuta menetettävää.
Antakaa apuja.

6

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirta
      • mutta sitten´

Entä jos aloittaja käyttää saksanpaimenkoiraansa ajokoirana ?

• Pidän koirista

koira hyvin hoidettuna on paras ystäväsi.ellei maailmassa olisi lainkaan eläimiä,joutuisimme katsomaan vain toistemme naamoja aina.olisiko sekään hyvä? Ei sitä kukaan kestäisi.Käy taluttamassa vain koiraasi,ettei äitisi toteuta joskus ajatustaan?Sinulle jäisi huono omatunto.

• tulis unohdus

aloittaja. Näytä tämä äidillesi. On törkeää kiristystä uhata myydä lapsen paras kaveri, jos lapsi ei tottele, tee sitä tai tätä. Muistan asian omasta lapsuudestani. Isä ukasi myydä koiran, jos en hoida pikkuveljeäni, jos en kitke kasvimaata, tiskaa astioita yms. Ja se synnytti jatkuvan pelon ieleen. Enkoskaan voinut olla koulusta tullessa varma, onko koira kotona1. JA VIHAN, JOKA KALVAA EDELLEEN, vaikka isäkin on kuollut.,eikä koiraa ei koskaan myyty, eli 15 vuotta. Sen sijaan mulle nimikoksi sanottu lehmä myytiin parin vuoden hoitamisen jölkeen., kun on 8v. (vasta vanhempana olen ymmärtämyt syyt, olisivat selittäneet eikä vain sanoneet että suu kiinni.)
      siis aloittajan äidille: LAPSEN LEMMIKILLÄ KIRISTYS on asia joka haavoittaa vuosikymmeniksi. olen 54 v, ja muistan! Enkä vieläkään pysty luottamaan kenenkään lupauksiin.

• Tyrmistynyt ajokoira

Miksi kirjoitatte ajokoirakeskusteluun jostain saksanpaimenkoirista kun paimenkoirille on omat keksustelunsa?!

• anteeksiantamatonta?

Mitä järkeä kommentissasi on? Aloittajahan pyysi anteeksi ja myönsi eksyneensä väärälle palstalle heti ekassa kommentissa. Etkö suvaitse tai ymmärrä anteeksipyyntöä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2176
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2075
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      27
      1963
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1376
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1316
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      802
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe