Itse väsäsin jo Montagen Modern Warfare pelissä
Katso montage : http://www.youtube.com/watch?v=m62RlX-E58s&feature=feedu
Mw3 vai Bf3 ???
117
1064
Vastaukset
- öökkl
Tarviiko tota ees kysyä. MW:ssä mikään ei oo parempaa ku BF:ssä. Arvostelut sen kertoo, suunnitteluaika sen kertoo ja toteutus sen kertoo.
- JOnmam
itse olen samaa mieltä että BF on parempi
- ehk...xD
arvostelut ei todellakaa kerro mitää koska sehä on mielipide asia, aika naurettavat konevaatimukset näillä peleillä, turhaa krafikka hifistelyä joka vaati jo kivasti koneen päivitystä etenki näytöohjaime puolelta.
- öökkl
ehk...xD kirjoitti:
arvostelut ei todellakaa kerro mitää koska sehä on mielipide asia, aika naurettavat konevaatimukset näillä peleillä, turhaa krafikka hifistelyä joka vaati jo kivasti koneen päivitystä etenki näytöohjaime puolelta.
Ehm... Todellakin arvostelut kertoo aika paljon. Jos on kyseisten pelien asiantuntija niin todellakin tietää kumpi on parempi. Jos kyseessä olisi ihan eri kategoriaan liittyvät pelit niin silloin olisi asia erikseen.
Ja arvosteluilla lähinnä meinasin monen ihmisen kommenttia.
Ja mitä konevaatimukseen tulee MIKÄÄN EI OLE RIITTÄVÄSTI!
Mikä elämys kun kuulet luodin hipovan korvaa ja kuva niin tarkka ja aito että tunnin pelaamisen jälkeen voit jo sulautua peliin. :DDDD.
Ja miksi ostaa MW3 ja maksaa perkeleesti kun voit ostaa MW2 kympillä. Sama peli ja eiköhän sieltäkin pelaajia löydy. - Pessimisti
öökkl kirjoitti:
Ehm... Todellakin arvostelut kertoo aika paljon. Jos on kyseisten pelien asiantuntija niin todellakin tietää kumpi on parempi. Jos kyseessä olisi ihan eri kategoriaan liittyvät pelit niin silloin olisi asia erikseen.
Ja arvosteluilla lähinnä meinasin monen ihmisen kommenttia.
Ja mitä konevaatimukseen tulee MIKÄÄN EI OLE RIITTÄVÄSTI!
Mikä elämys kun kuulet luodin hipovan korvaa ja kuva niin tarkka ja aito että tunnin pelaamisen jälkeen voit jo sulautua peliin. :DDDD.
Ja miksi ostaa MW3 ja maksaa perkeleesti kun voit ostaa MW2 kympillä. Sama peli ja eiköhän sieltäkin pelaajia löydy.No olet sinäänsä väärässä koska arvostelut voi kertoo mitä tahansa mut ei se tarkoita jos jossain lukee et bf3 on hyvä ja tällast et se olis sit kaikkien mielest hyvä
- Hmm...
Halo Reach taitaa olla paras.
- RandomJarmo
Se riippuu ihan siitä tykkäätkö enemmän run 'n gun tyylisestä nopeatempoisesta räiskinnästä vai enemmän tiimipeliin keskittyvästä. Molemmilla peleillä on hyvät puolensa mutta itselleni sopii paremmin tuo MW3.
- reanc
halo on kakista paras
- Seiska prestige
PASKA!!!!!!!!!
- ehk..
noi sniper luoka hahmot ovat turhia keksintöjä näissä peleissä, enemä olisi liikkuvia kuin istuvia kananperseitä.
- bf fan
Itse tykkään otaa sniperin ja lähteä rynnäkköön.(bf).Otan m40A5 siihen laseri,stright pull bolt ja reflex sight
- muotitietoinen
battlefield 3 on parempi kun mw3, PISTE!
- mw3!
CoD fanina se on se mw3 koska tykkään nopeatempoisemmasta pelistä ja muutenki mw3 on parempi online pelattavuus on niin paljon eri pelityylejä ja hyvät killstreakit.
- Nyt tulee naurua:D
"mw3 on parempi online pelattavuus" HaHAhahaHAAhaa
- Seiska prestige
Ja paljon eri pelimuotoja. Itte pelaa SND ja Ground War.
- OlenmyösitseTrolli
Nyt tulee naurua:D kirjoitti:
"mw3 on parempi online pelattavuus" HaHAhahaHAAhaa
On. Koska homo trolli ei airbombaa sinua mw3:ssa
- MW########3
Mul on kummatki pelit pc:llä ja ps3:lla. Pc BF3 vie Mw3:sta voiton 100-0, mut konsolil taas MW3 voittaa 100-0. Jos tykkää aidommasta sodasta niin sillo on bf3 parempi. Mut jos haluu paljon tappamista ja nopeatempoista sotaa niin Mw3 on parempi.
MW3 9/10
BF3 8/10 - teaatat
bf3 suosittelen, jos ei halua pelata idioottien kanssa. MW3(ja mw2) on täynnä 12-vuotiaita idiootteja, joiden nickit ovat anaalitappeja, kyrpakeisareita sun muita.
- ES
bf3 mw2, en edes harkitse mw3 tai seuraavia COD'eja ennenkun tekijät vaivautuvat muuttaa pelin grafiikkoja. mw2 sama asia kuin mw3, pari muutosta vain
- jeajeajea
bf3! mw3 ei ollut muuta uutta ku ne paskat mapit.
- ...
Mitenkäs muka BF3 ei olisi nopeatempoinen peli? Löytyyhän siitäkin team deathmatchia, hardcore tdm yms. Kyllä ne minusta oli aika helvetin nopeatempoista kamaa.
- paaareempii
Molempia olen kokeillut mw3 PAREMPI
- tyttö 17 v
Mutta BF3 on tehty matkimalla black oppsia..... Ainakin minun mielestäni
- Hehhee
No jösses sotapelien perusmekaniikka kun ei voi erota toisistaan juuri yhtään. Ja mitäs muuta matkittua siinä sitten olisi? Ei mitään. Epäilen muutenkin että codit olisi ensimmäisiä sotapelejä elikkä ketäs ne on "matkinut"? Taisi olla black ops eka peli mitä oot pelannu? ;)
- reanc
tiltin arvostelus sanottiin et bf o kopioitu black opsista
- GEV
reanc kirjoitti:
tiltin arvostelus sanottiin et bf o kopioitu black opsista
Yksinpelin tarina on osittain samanlainen, tosin battlefield 3 alettiin tekemään jo ennen black opsia. Samoihin aikoihin, kun bad companya oltiin tekemässä.
Muuten bf3 ja mikää cod ei ole mitenkään samanlainen. Battlefield käyttää kehittyneempää pelimoottoria (frostbite 2.0) jota käytetään muissakin ea:n peleissä, kuten Need for Speed: The Run.
Bf3 pelatessa huomaa, ketkä tulee codin maailmasta... juoksevat tankkia piiloon mökkiin. Ihan kuin se auttaisi.. Hehhee kirjoitti:
No jösses sotapelien perusmekaniikka kun ei voi erota toisistaan juuri yhtään. Ja mitäs muuta matkittua siinä sitten olisi? Ei mitään. Epäilen muutenkin että codit olisi ensimmäisiä sotapelejä elikkä ketäs ne on "matkinut"? Taisi olla black ops eka peli mitä oot pelannu? ;)
et taida paljoa peleist teitää väittämän perusteel
- vikke888
vituttttt ne mitää black opsista on matkinu
- jtyjy
kaikki bf3 fanboyt laittanu miinusta mw3 kannattajien kommenteille... kertoo niistä jonneista jotain -.-
- hellokitty<3
ehdottomasti Hello Kitty - Adventure Island :)
- BF3_FOREVER<33
toi "jtyjy" ei taida käsittää et mw3:men pelaajat on 10-13v jonneja ja BF3:sen tosipelaajia... -.-
- Simo69
Ja sulle miinusta
- JT
itseläni on kummatkin mutta en tiiä mikä on parempi ku ne on yhtä hyviä
BF todella hienot maisemat voi ajella autolla tai lentää näkee omat jalkansa jos katsoo alas päin ja kun hyppää jostain esteestä nii se on cool huonot puolet: aseet heiluu ihan perkeleesti kun ammut ja jos BF aseet on niin modernisii miks ne heilluu ku 2 maailmansodan rynnäkkö aseet.
aika sekavaa nää asetukset ja ohjeet. liian isoja mestoja et löydä vastustajia ja joudut paljon juoksentelemaan sniper ihan paskat nyky ajan sniper aseet ampuu 1-2 KM melkeimpä suoraan mut BF siinä luodit tippuu alas päin jonu 500m päässä
MW3: ihanat pienet paikkat paljon räiskimistä voi laittaa värejä omalle aseelle ja lisätä tähtäimiä ja sen sellasta aseet heiluu vähän niinkuin nykyajan moderni aseet huonot puolet: aika samanlainen kuin MW2 , ei näe omia jalkoja kun katsoo alas päin ei voi entää tai ajaa kulkuneuvoilla multiplayerissä.Pelaamisen tärkein asia on tietenki nähdä omat jalat, kun katsoo alas? Aseet potkii nykyäänkin. Vaikka pelaat codia, ei se susta tee mitää ase eksperttiä. Ja se tosiaan onki tärkeetä, että ammuko punasella vai kultasella aseella. Ja voi bf:ssä lisätä tähtäimiä. Ootko ees pelannu sitä koskaa?
- Salakazamsara
Et oo tainnu ampuu ikinä jos sanot että aseet ei potkase!
- epäilen
tiedokses vaan toisen maailman sodan aseet ei just tärise yhtään, suomikonepistoolissaki on kuulemma niin pieni rekyyli et voi ampuu vaiks yhel kädel ja mw3 aseet ei tärise melkee yhtä eli bf on realistisempi
- suomimäyrä
Nykyajan huippu sniper aseissa,esim 50.cal barretissa on aika iso bullet nuolet.esim jos ammut 2 km päähän luoti putoaa 15-25 metriä tähdätystä kohdasta.riippuu kaliiperista ja tuulesta.
- ManFromTheNorth
Kokeileppas ampua oikealla rynnäkkökiväärillä sarjatulta ilman että "ase heiluu ihan perkeleesti" ;)
- adfdegfdgr
ok
bf3 campaign juoni oli täyttä paskaa. mw3 oli parempi.
Special ops/survival mode on paljon parempi kuin bf3 co-op
Mutta se tärkein: Multiplayer, bf3 is gonna kick some mw3 ass - JT
no on vähä outoo codis jos attoo alas ja ei nää jalojaan bf3 on aidompi mut nykyajan moderni aseet ei potki paljon. on aina täreää että pelissä on aitoutta nii et haista pask** se on hyvä et näyy jalkansa jne..
- et tiedä mitään
nii puhut sillä kokemuksella että olet ampunut ilmakiväärillä joka on erittäin tehokas ase.
- aasdfgd
skyrim.
- JOnmam
Kyllähän tuo BF3 on parempi peli ja tein myös BF3 clipin gameplaystä.
Katso gameplay video: http://www.youtube.com/watch?v=7JxcgWY18cI - bvtmbtbbm
Vastaus. Hankkikaa elämät ja menkää ulos. :D
- epäjonne
jonnet pelaa MW
- Bf3!
Money Waste 3.
- Jdjdkdkdj
Bf3! kirjoitti:
Money Waste 3.
Ai muka codit on rahan haaskausta. Hah. Mun serkun kaveri sanos et se osti bf3:n 40€ ja sit se olis voinu ostaa preriumin 50€ eli 90€ yhteensä. Mw3 nykyään 50€ tai jotai en tiiä. Mut codit ei kyl oo hirveetä rahastusta
- juuuuuuuuuuuuuuujjh
bad company 2 on paras
- takaterosnus
cool montage bro!
- Öppör26
Hieno video oli ;)
- Sakkew19
Mielestäni CoD on enemmän nuorempien pelaajien peli kuin Battlefield, mutta molemmat ovat silti hyviä pelejä :)
- Seiska prestige
Mw3 on paljon parempi ku oon seiska prestige ja sitä sentään ymmärtää.
- Bubblegum
ite oon pettyny mw3, mutta jos CoD:ia raiskata haluut nii mw2 on se aito ja oikea. BF on tosin myös hyvä.
- JOnmam
Käykääs kattomassa uus Mw3 Montage : http://www.youtube.com/watch?v=IO_afmxSinA&feature=g-all-lik&context=G21ffd76FAAAAAAAABAA
- Black Ops
Black Ops on molempia parempi.
- justcause2w
battlefield fanit miinustamassa niitä jotka pitävät enemmän codista ja sitten bf kommenteille bf fanit antaa plussaa ja cod typpejä ei kiinnosta. jaaah en ole itse tosin pelannut sitä mw3 mutta bf3 kyllä. Bf3 on ihan hauska peli mutta siihen kyllästyy joskus aika nopeasti. Antaisin bf3 jonkun 7-8 kymmenestä.
- uy
kummatkin..
- 17852
Skyrim on paras.... ja Battlefield 3
Modern Warfare 3 ja Battlefield 3
MW3= hyvä yksinpeli/co-op ja paska moninpeli
BF3= hyvä moninpeli ja kökkö yksinpeli
4,5/5 molemmille koska samaa kaavaa ja ei maistu salami ebin spurdö särdöpö
:----D- ddsghx
mikä muuttunu mw1kkösestä kolmosee... ei mikää. 2ssa ja kolmosessa pyörii taustalla sama moottori ja perus elementit. jos on jonku näköne adhd jonne jolle pelkkä hosumine riittää nii kaipa se sopii... bf kolmose ongelma on vaa yksikertasesti että ku porukka ei osaa mitää netissä (konsoleilla....) kummankaa yksinpelii ei voi ees ottaa puheeks.... mw3 kertausta vanhasta ja bf3 uus peli jonka takii se vie voiton kummatkin kyllä iha kelpo pelei
- fps123
itse olen pelannut kumpaakin ja loppu tuloksena bf3 voittaa mw3:n tyrmäten juuri sen takia kun bf3:sta voi sanoa jatko-osaksi muutosten, uuden moottorin jne. takia. Edeltäjäänsä verratuna bf3 tuo hyvin paljon uutta rytisevällä tavalla ja mielestäni se on onnistunut multiplayerissä mutta yksinpeli oli kyllä pieni pettymys.
Ja nyt mw3, olen pelannut ennenkin cod-sarjan pelejä, mm. Cod4, mw2, mutta mw3 on mielestäni surkeimpia fps pelejä siinä hintaluokassa. Sitä voi suorastaan sanoa pelialan loukkaukseksi koska se on ihan samanlainen kuin edeltäjänsä, enemmänkin yli hintainen dlc mw2:sta 2.3:een. Eniten mikä tässä menee yli on se kun pelikehittäjillä ja activisionilta ei ole raha pulaa, peliä olisi voinut kehittää enemmän kahden vuoden aikana ja siitä puuttuu innovaatio.
Pidin kummastakin pelisarjasta, mutta bf tulee olemaan parempi aina ellei cod sarjassa tuoda mitään uutta. Metacritic arvostelu sivulta näkeekin fanien tyytymättömyyden mw3 peliin n.2/10 pistettä kaikilla alustoilla.
Voisin tietysti laittaa enemmänkin tähän mutta en halua tuhlata enemmän aikaa tähän pätemiseen. - BF
Molemmilla on omat hyvät puolensa. Kaikki MW:t ovat omasta mielestäni kovinkin samanlaisia ja multiplayer pelkkää trickshotteja. Battlefieldi taas vaatii paljon koneelta, mutta grafiikka ja äänimaailma on loistavaa ja multiplayerissä viihtyy ilman ragequitteja parikin tuntia. Ja siitähän se on kiinni mistä ite tykkää. Itse ottaisin kyllä Battlefieldin.
- BF
Molemmilla on omat hyvät puolensa. Kaikki MW:t ovat omasta mielestäni kovinkin samanlaisia ja multiplayer pelkkää trickshotteja. Battlefieldi taas vaatii paljon koneelta, mutta grafiikka ja äänimaailma on loistavaa ja multiplayerissä viihtyy ilman ragequitteja parikin tuntia. Ja siitähän se on kiinni mistä ite tykkää. Itse ottaisin kyllä Battlefieldin.
- BF
- FPS gameri
Itsekkin satun omistamaan molemmat pelit ja OMASTA mielestäni bf3 on parempi.
Miksikö? Siinä on enemmän hienoja ykstyiskohtia, kuteen juuri näkyvät jalat, grippi jota voi oikeastikkin käyttää...
Bf3 on hienoja asioita otettu huomioon eikä ole mitään fmg9akimbo paskaa.
Mw3 samaa vanhaa toistoa parilla uudella asialla maustettuna. Esim: numero 2 on vaihtunut 3:ksi!
Bf3=Mahtiviihdettä jos pelaat mikin kanssakunnon porukan kanssa. Yksin se on kivaa kunhan vähän miettii ja pitää taktikoida ettei kuole kokoajan. Mukavaa aidon sodan tuntua tankkien yms kanssa ilman Sleight of hand ominsuuksia.
Mw3=Mukavaa räiskintää kavereiden kesken mutta on kyllä aika perseestä tämä akimbo ominaisuus ja striker juoksu, ja se kuinka kaikki kämppii jotta saisivat AH! niin ihanan attack helicopterin tai osprey gunnerin taivaalle joka ammutaan heti alas :D mw3 sopii siis enemmän nopeatmpoisille ES aivot narikkaan junteille jota alkaa vituttamaan jos ei 1tunnin aikana M.O.A.Bia saa
P.S
Oli miten oli molemmat ovat kuitenkin kokeilemisen arvoisia. Mutta jos haluat uuden pelin etkä kierrätettyä paskaa niin suosittelen bf3:sta. - joujou5665464
Miksi kaikki kyselee bf3 vaiko mw3 ?!?! Kaks ihan eri peliä.. Toinen on paljon nopea temposempi ja "hauskempi" ampumispeli jossa on eri pelityylejä ja toinen on sota-simulaatio.. mutta joo mw3 koska paljon monipuolisempi (Y) Ja bäfä on muutenki perseestä XD
- vesipeto123
Omast mielest molemmat ln aika surkeit. BO on paljon parempi ku noi siin o Zombiet multiplayeris on botteje yms..
- BF3
BF 3 matki Black Opsia siinä yksinpelissä kun on semmoista kuulustelua. Itse ostin MW3 kun se julkaistiin pelasin sitä noin 2 viikkoa ja totesin että P****A ja täynnä sitä siinä ripulisdsa ei oo mitään uutta verrattuna mw2. Kaikki Black Opsin hyvät hahmojen ja asiden muokkaukset ja muut hyvät jutut on jätetty lisäämättä. Sitten naurettavuuden multihuipentuma kun pelin kehittäjät ilmoittaa että me tehdään tästä pelistä hyvä eli otetaan pois second chance mutta lisätään siheen final stand joka on vielä raivostuttavampi (minun mielipide). Minun mielestäni Black Ops voittaa MW3 150000-0. Itse tilasin Battlefieldin vasta nyt ja totesin että MW3 jää ja paljon. MW3 on niin P****AAAAAAA älkää hyvät ihmiset sekaantuko siihen ripuliin. ostakaa BF3 :)
VITTU MW3 VIE KAIKKI SAATANA!!!
- Emmi97
Battlefield tietty
- Driftin' Shiftin'
B*tch please, no totta kai Test Drive Unlimited 2 :D,ok sori pieni joukki, tiedän et nyt on kyse näist kahest fps pelistä eikä autopelist, noh sanoisin että BF3 koska mw:t on yliarvostettuja paskoja.
Aito es-jonnejen ja megaforce-kolianterien peli.
- modern failfare 3
Todelliset CoD-fanit pelaavat mw1:stä. Paremmat mapit ja vähemmän kaikkee turhia ominaisuuksia. mw3 suosii noobeja pelitapoja, mw1ssä merkitsee pelitaidot. niin se vaan o
- adsadsadasd
Molemmat omistan, tykkään enemmän MW3 pelityylistä. Sopivasti pelaajia, hyvät mapit...
Innostunut olin kyllä enemmän BF3 kun sain helmikuussa, pelasin nopeammin siinä kolme päivää täyteen kuin MW3. - kyl se bf vie
codit on ihan täyttä paskaa paitsi killstreakit ja feedit.... bf:ssä ei oo moitittavaa, helvetin hyvä peli.
- en ole poika :DD
Itse pelaan PCeellä bf3, ja se on mielestäni tosi hyvä peli vaikka olenkin surkea siinä. Varetin kuitenkin tässä pari viikkoa sitten mw3:en ja pelasin singleä noin 20min ja totesin että bf3 on ainakin ulkonäöltään ja äänien(codien ampumaäänet aika paskat) paljon parempi, ja kyllä ymmärrän että jotkut haluat enemmän vain tätä "TAPAN KAIKKI!11! OMG 235 TAPON KILLSTREAK!!!11" joten mielestäni näitä pelejäon turha verrata sen enempää kun ovat pelityyliltään niin erillaisia :P
- kfvarg
http://www.RunescapePinGenerator.com/?me=421772 pelatkaa runee ja menkää tohon osotteeseen nii saatte ilmasen membun;))))
- iagnhjig
Okei aluksikin mulla vituttaa kun täällä inistään että mw on 12v jonnejen peli, ja ei, en ole mw fani vaan pidän paaaaaaljon enemmän battlefieldistä koska se on mun mielestä vaan niin paljon parempi.
Mutta mw on hyvä peli kanssa, ei sitä voi väittää huonoksikkaan, jos teillä olisi mw niin varmasti pelaisitte.
Mulla ei ole kumpaakaan niistä mutta kumpaakin olen pelannu jä tänä kesänä suunnitteilla on hankkia bf3, mutta jos emäntä tulis nyt mun huoneesee mw3 kainalos olisin iloinen ja onnessani enkä hankkis bf3 koska sain mween enkä tartte kahta hyvää peliä kun ei ole edes aikaa pelata kumpaakin vitusti - trollman1234
Älkää olko rageja!!!!!!!!
- hohohoho:)
ite oon pelannu vaa cod 4, cod 5 , mw3 ja black opsia :D bf3 näyttää aik kivalt voishan sitäki kokeilla :) oon siis tyttö 8 )
Uusi pelaajien foorumi osoitteessan http://fingamers.palstani.com
Rekisteröitykää sinne. Foorumi sisältää keskustelupalstan ja reaaliaikaisen chatin! Kaikki pelaajat tervetulleita!- spurdospärdösbfpärisee
Bf3 paljo haastavampi ku mw3 siin pitää osata pelata ja enemmän tiimipeli mw taas semmosta nopeetemposempaa räiskintää ku vitusti pienemmät mapit ku bf.ja mwees ei voi lentää ees
Bf3 vie;)
- Elvis_poju
Mw3 on parempi.
- Ettekö tajua
Bäfä kolmonen voittaa
ekaks olin mw3 fani mut bf3 käy iha hyvin ps3 selle add me:Donitsi2
- esgsegsegesrges
Kattokaas mun uus montage :D
http://adf.ly/BzNU6 - ebinrvostelija
Joku kerkes sanoo että mw2 löytyy tyyppejä vielä: JA p*skat. peliä pelaa enää about 16000 (riippuu kellonajasta) . mw2 peli voi kaatua yhteen host migrationiin (entiedä mw3:sesta) BF matafaking 3!!!!!!!!!!!!!!
Itse suosin Mw3:sta, koska siinä on enemmän toimintaa
- арийский
TF2 > BF3 > MW3, 'nuff said.
- jtnpaskaa
BF3 RULES!!! SII ON SOTATANKKEJA JNE ELI PAAAAAALJO REALISTISEMPI
- enkerro1
Tosimiehethän pelaa CS:sää :D
- csbfboyy
Hehheh tuleehan sorsaa välillä pelattua :D. Mutta bf3 ehdottomasti. On mulla kyl mw3 myös, se on mw2 Map pack
- 12 prestige!!!
mw3 on maailman paras peli!!!! 1: ihan vitun hyvät mapit OIKEASTI! 2: htyvät asee 3: kattokaa coolshopista niin maksaa VAIN 32e!!!! vitun halpaa!!!!
- 12 prestige
niin ja MIKSI vitussa teidän pitäis nähdä teidän jalat???????????????????!!!
- kyselijää
Kumpi noista peleistä olisi parempi ps3?
- Paskat
Jos haluutte jotai vitu realistista sotapeliä pelata nii pelakkaa armaa
- lollololololo
vitun jonnet
- BLACK OPS 2
BLACK OPS 2 ON PARAS SIINÄ VASTA PELI
- sdfbg
paska vitsi
- MinecraftFAN
Minecraft ja CS:S,Bf3 myös Tf2 ne on rautaa! Kaikki Call of duty pelit on perse paska homo jonne lesbo kakka pelejä
- efgh13
Vitu paska homot, ArmA 2 on paras. BF3 on CoD verrattuna armaan, vitu paska homo paskat ja CoD on homo paska peppu penetraatio peli!!!!!!!!!!
- Entinen mw pelaaja
Olen katsonut m
Cod pelaajien kommentteja ja aika rage pelasin m
Cod4,mw2 ja mw3 jonkun 2 vuotta ja kyllästyin parissa päivässä testasin bf3 ja se oli parempi aseissa,graffoissa,mapeissa ja muussakin mw on ollu samanlaista spwant träppäystä tai esim cod4 ja mw2 on hakkeroitu täysin bfssä en ole nähnyt hakkereitä (vielä) mutta uskon että bf3 on parempi
- julia_97_
bf3 ofc :3
- julia_97_
bf3 ofc :3
- Ehdottomasti!
Bäfä 3
- Colonel 2star
Battlefield3!! (ja premium edition vielä) ;) Mutta suosittelen että odottaa kunnes BF4 tulee myyntiin vuoden lopussa
- änärriii
änäri on äijille sotapelit jonneille.
- jom1
MITÄ HELV*TIN JÄRKEE TAPELLA PARISTA PELISTÄ!?
- HL FTW
Vastaus on tämä: Half Life
- BF3 kannattaa.
En suosittele cod:ia esim. ghost matkii battlefield 4 m9, ak12 mp443 jne.
- PCGamerMasterRace
SC2
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854