Hirviöinfluessa luotiin

Koska piikille?

10

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hee heheheeh

      täyttä humpuukia.

      pahimman tunnetun influenssan kuolleisuus on ollut luokkaa 2.5%

      modenrilla aikakaudella jossa hyygienia, ravinto ja sairaalahoito on parempi, mikään influenssa ei ole tappanut yli 1%

      luonnossa tapahtuu jatkuvasti virusmutaatiota, ja mikään aerosoli-levitteinen ei voi kehittyä yli 2.5% vaaralliseksi

      ainoastaan veriteitse (Hep, Malaria) ja sukupuoliteitse (HIV) leviävät taudit ovat nykyaikana pandemisia ja voivat kylvää laajaa kuolemaa

      Kaikki modernit influessat kuolleisuus alle 0.1%

      Aivan lössöjä tauteja

    • Nissani-Hassani

      Muista että tänään on viimeinen neulontapäivä, siis semmonen virallinen jollon terveilykeskuksissa vissiinki voimasakkilaiset saa niitä mällejä. Niillon nyt loppukiri päällä, sen tähen varmaan tuonne etusivullekin oli pantu uutisankka mörkönuhasta

    • xdfgbdf

      Taitaa olla kyse pelkästä hirviörokotteesta, ei veä napa enää yhtään tikkua, johan noita parikymmentä on mässätty. Paljonkohan muten on Suomessa rokotteidenkäyttäjiä? pietäänkö niistä tilastua kuten vaikka huumeijjenkäyttäjistä

    • zsdvasf

      ei kyllä se hirviörokotekkaan oikein kiihottas ;)
      Se joka on kaikki viralliset mällit aina napsinu, punkki-, vesirokko-, sika-, kausinuha- , hepatiitiäis-, pneumis- jarotatikkuja myöten, ja täten poljettanut immuniteettinsä tomun tasalle, voi hyvällä syyllä pelätäkkin jotain tavallista ronskimpaa influenssaa

    • asae

      Ja sama porukkako sitten luo sen rokotteen?

    • sdfgvswgfr

      Mitähän järkeä tuonkin luomisessa on ollut?

    • sdfvdsf18

      Jopa siellä nyt onkin tohtorinuikit polleina. Luulen kyllä että jos tuommosta ilmaantuu niin se on vain näiden epämääräisten kampanjatikutusten jälkimakua. En ryhtyisi nyt siis vapisten ja tutisten suojapukukemistejä kumartamaan kun vuosiin en minkäänmerkkisiä piikkejä käyttänyt. Tulkoon vaikka kummitusyskä

    • hmm,,

      Mistä voi olla varma, että rokotusruikku ylipäätään suojaa taudilta? Voi ihan hyvin sairastua vaikka olisikin saanut sisäänsä ruikun..

    • ewtwterterter

      Joo, jos tuo "karkaa" laboratoriosta, niin kyseessä on eliitin juoni, johon he sitten tarjoavat omaa myrkkyrokotettaan verukkeella, "jos et ota tätä rokotetta, niin puolet maapallon asukkaista kuolee".

      Tämä voi olla hyvinkin eliitin juoni, eivät he tyhmiä ole.

      Ja mitään rokotetta en ota, en vaikka tämä ns. hirviöflunssa pääsisi irti.

      Nuo hirviöflunssankehittäjät pitäisi laittaa loppuiäksi vankilaan globaalin kansanmurhan suunnittelusta.

      Tosin, uskon että tässä jutussa on koira haudattuna, ensin luodaan pelkoa, sitten tarjotaan ratkaisu.

      problem, reaction, solution

    • asdvsffsdfvb

      Miksi hirmunuhan rakentanut antaisi heti perään rokotteen? Ja kuka muu, elle joku rakennusporukkaan kuulunut, osaisi sen vastalääkkeen valmistaa?
      Täysin käsittämätöntä menettelyä. Olen jo sitä paitsi tehnyt kaikkeni, eli jättänyt kaikki rokotteet väliin jo kaheksana vuotena

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe