Kauan on katseltu,katsellaanko taas ensiviikollakin ;)?Harmi kun emme näe viikonloppuisin :(, Useamman kerran viikossa näemme tuurilla,joskus ei ollenkaan. Ja aina se näkeminen ilahduttaa. Joskus voitais rohkaistua sanomaankin jotain? Miehelle.
kuopio
17
1659
Vastaukset
- Jep jep
Ei se paljoa auta kun et kerro missä kohtaat sen miehen ja miltä hän näyttää :). No varmaan hän komiakin on? :D. Miltäs ite näytät?
- ---
Noh... Me ollaan kuin kaksi marjaa. Mmmuuuissskissss:) Voi vittu että mulle kans.
- kuopio mies
Missä nämä katseet on kohdanneet? voitko laittaa meilisi?
- Casiraghi
Milloin tulet taas töihin niin voidaan nähdä?
- Niinpä niin....
Niinhän ne katseet ovat kohdanneet jo pidemmän aikaa. Arvaa vaan, olenko miettinyt useasti sanovani jotain, mutta enpä ole vielä keksinyt tikusta asiaa. Mistähän sitä olisi luonnollista aloittaa, ettei tarvitsisi aloitteen jälkeen painaa päätään takinkaulukseen?
- Ujo Juu
Voi että kun..tekisit vaikka "tikusta asiaa"..minä en rohkene
- *Plip*
Ujo Juu kirjoitti:
Voi että kun..tekisit vaikka "tikusta asiaa"..minä en rohkene
Mitäh? Vieläkö täällä on tilanne päällä? Luulin, että Se Oikea bussikuski oli jo löytynyt...
- Ujo Juu
*Plip* kirjoitti:
Mitäh? Vieläkö täällä on tilanne päällä? Luulin, että Se Oikea bussikuski oli jo löytynyt...
en ole aloittaja mutta ihan sama tilanne täälläkin :/
- Sitäpä itseään
Ujo Juu kirjoitti:
en ole aloittaja mutta ihan sama tilanne täälläkin :/
Plaah, niinpä. Ei todellakaan ole tapaistani alkaa sekoilemaan muiden tähden, mutta jotenkin tämän kyseisen henkilön katseet pistää pään sekaisin kaikenlaisista ajatuksista. Todennäköisesti olen kuitenkin vain kuvitellut kaiken.
- katseet kohtaa
Komeudesta viis mutta se jokin sinussa on ;),tumma ja mitä ilmeisemmin älyttömän huumorintajuinen mies..keskustan tuntumilla ajelet bussia..
tikusta ei tarvitse tehdä asiaa mutta jos vaikka tööttäys ensikerralla? vilkuttelen kyllä jos oikea henkilö sattuu olemaan asialla.. yhtä ujo tai jotain muuta pelkoperseessä siis avaamaan suuta mutta pään painamista takinkaulukseen ei tarvinne,rohkeasti nokka korkealle ja koittamaan.. - katseet kohtaa
Niin ja meili on [email protected] jos sitä kautta tulis tolkkua..? yrittänyttä ei laiteta..
- Been there,done that
Voe nääs, eikai kyseinen melko nuori herra huiskuta ohiajaessaan työkavereilleen kaksin käsin, juttele kännyyn matseista kovaan ääneen ajaessaan? Tuijota peilin kautta silmä (ja ehkä jokin muukin) kovana Juuri Sinua..
Meitä on huijattu ; )
Sirpa/ bussi nro 23
Irma/ bussi nro 4
Pirkko/ bussi nro 16 - katseet x 2
no en nyt sanoisi että niinkään melko nuori mutta muuten osuu aika nappiin..nelonen varsinkin.
- Been there,done that
Bussikuskeista ei se nuorin, muttei vanhinkaan. Hyvännäköinen ja erittäin mukavan ja reippaan oloinen.
Noh, kai se pitää vaan ajatella, että herra haluaa viihdyttää työnohessa paitsi itseään, myös meitä naismatkustajia. Katsoo kyytiin tulijoista aina sen mieleisen ja iskee kimppuun kuin sika limppuun.
Mutta ei tuollaisen kanssa kyllä muuhun uskaltaisi ruveta, tuskin lopettaisi flirttailua varattunakaan.
Harmin paikka, meidän kaikkien naisten kannalta. - sssdasf
Minulla voisi olla aavistus ketä etsit. Toki niitä kuskeja on paljon, mutta yhteen tuttuun kuvailusi voisi osua. Mitä ikäluokkaa tämä kuski on?
Vai joko löysit etsimäsi? - katseet kohtaa
kiitos mutta löysin jo etsimäni :)
- Kovaa kyytiä vailla
Nyt se herkku sitten otti ja hävisi.. :-(
Mahtoikohan vaimo lukea tätä palstaa ja kieltää töihin lähdön...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k463623On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352347Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802276Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä572181Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251605Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641532- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69977Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39859