Onko nimimerkillä "Markkinat" käytössä yhtäkään aurinkopaneelia?
Mieltä askarvuttavaa
17
212
Vastaukset
- Aurinkosähköttäjä
En usko. Taitaa olla turha höpöttelijä, jätetään vastaamatta hänen viesteihin, eiköhän sitten tajua lopettaa.
- aurinkoshähköttäjä
Edellinen viesti ei ollut tämän palstan aurinkosähköttäjältä. Sinänsä olen samaa mieltä.
- 10+2
Eipä sillä taida olla. Kaveri ei osaa kirjoittaa asiaansa edes yhteen viestiin vaan laittaa 20 viestiä putkeen, niin kuin puhuisi itsekseen. Reppana myös perustaa kaikki tietonsa youtube pätkiin, kokeile vaihteeksi vaikka xxxvideos tai xxxbunker saittien videoita. Saattavatpi olla vähän kiinnostavampia kun sun youtube totuudet........tai mistäs sitä koskaan tietää mistä kukakin pitää.
- 12+6
Ei sillä ole. Kaveri on avohoidossa ja asuu kerrostalossa. Höpöttää vaan omiaan koko ajan.
Eip kannata ottaa kovin vakavasti sen viestejä. Ylläpitokin voisi alkaa vähän rajoittamaan tota sen spammaamista. - paneelit halvalla
Minusta Markkinat kirjoittaa ihan asiallista tekstiä ja linkit ovat erittäin hyviä ja asiapitoisia. Täällä porukka tuntuu olevan alistunut siihen että paneelit nyt vaan maksavat suomessa niin paljon jne.. itse olen tilannut saksasta ja englannista paljon tavaraa ja yleensä paketit ovat perillä nopeammin kuin suomen verkkokaupoista jotka tilaavat tavarat samoista paikoista eivätkä pidä itse varastossa ollenkaan jolloin hinta pysyy kohtuudessa. koska tavaraa ei ole varastossa kestää sen toimittaminen kauan. ns kivijalkakaupat taas pitävät vähintään 50% hinnoissa mutta jos tietää mitä tarttee eikä tartte ns. palvelua niin minusta ei ole mitään järkeä maksaa niitä hintoja.
itse tilaa paneelit mistä halvimmalla saan.- semmottii
kaikkea muuta kuin asiallista, suurimmaksi osaksi sisältö on spämmiä jolla ei ole meille suomalaisille mitään merkitystä. ensinnäkin halvimmat panelit eivät välttämättä kestä suomen ilmastoa. tästäkin on ollut jo monen kanssa puhetta.
kysehän nyt siittä että kyseessä on "uskonto" jota on pakko vain jakaa siellä missä helpoin. muualle mahtaakin tilanne olla se että on bannattu. uskossaan tyytyväinen ihminen lopettaa maalaisjärjen käytön.
kyseinen henkilö voi olla hyvinkin fiksu mutta antaa kyllä ihan toisenlaisen kuvan. valitettavasti näitä häirikköjä jotka onnistuvat monia provokoitumaan viesteillään tulee ilmoille aina silloin tällöin, osaksi sisältö on totta mutta myös joukossa on sellaista joka ei pidä paikkaansa. se mikä itseäni huolestuttaa suuresti on se että joku ottaa ne tosissaan. - ysitonni
semmottii kirjoitti:
kaikkea muuta kuin asiallista, suurimmaksi osaksi sisältö on spämmiä jolla ei ole meille suomalaisille mitään merkitystä. ensinnäkin halvimmat panelit eivät välttämättä kestä suomen ilmastoa. tästäkin on ollut jo monen kanssa puhetta.
kysehän nyt siittä että kyseessä on "uskonto" jota on pakko vain jakaa siellä missä helpoin. muualle mahtaakin tilanne olla se että on bannattu. uskossaan tyytyväinen ihminen lopettaa maalaisjärjen käytön.
kyseinen henkilö voi olla hyvinkin fiksu mutta antaa kyllä ihan toisenlaisen kuvan. valitettavasti näitä häirikköjä jotka onnistuvat monia provokoitumaan viesteillään tulee ilmoille aina silloin tällöin, osaksi sisältö on totta mutta myös joukossa on sellaista joka ei pidä paikkaansa. se mikä itseäni huolestuttaa suuresti on se että joku ottaa ne tosissaan."ensinnäkin halvimmat panelit eivät välttämättä kestä suomen ilmastoa. tästäkin on ollut jo monen kanssa puhetta. "
Vähän niinkuin nämä saksalaiset tuontimersut joihin ei ole asennettu suomen olosuhteissa toimivaa lämmitysjärjestelmää ja joita ei ole rakennettu tehtaalla läheskään niin huolella kuin Aitoa Suomiautoa. Niinkö?
Osaatko antaa esimerkin panelista jonka speksit ei kata suomen oloja ja sitten sellaisen jonka kattaa? Hinta ei ole sellainen. Ja ihan ilman sarvia ja hampaita kysyn koska asia kiinnostaa.
- 8+8
niin tilaisin minäkin mutta vaan kun eivät halua lähettää "koska kustannukset ovat niin kovat".
- 1 ynnä 1
2 satawattista kotiovelle! Meni muutama päivä ja 22€ kuljetukseen.
sanoisin edullista.- semmottiis
en nyt puhu mistään satawattisista... 350 euroa olisi ollut rahti jotka olisin myös maksanut kuten myös lisäksi pakkauskustannukset mutta ei sattunut kiinnostamaan tällä kertaa.
- Lopeta pliis
Ehkäpä nimimerkin "Markkinat" kokemuksesta ja ammattitaidosta kertoo paljon jo se, että ei vaivaudu vastaamaan kysymykseen montako paneelia hänellä on tai mistä on kokemusta mahdollisesti saanut. Kaikkialle hän vain viljelee noita youtube pätkiä ja vertailee jälleenmyyntihintoja tehdashintoihin.
Eli oman tulkintani mukaan kyseisellä kaverilla ei ole mitään käytännön kokemusta paneeleista tai yritystoiminnasta.- Markkinat
Tässä on hintaindeksejä. Kilpailu on ajanut Euroopassa aurinkosähkön komponenteissa katteet alas. Tilanne heillä on sama kun meillä autokaupassa , että kodinelektroniikan ja kodinkonekaupassa.
http://www.solarserver.de/service-tools/photovoltaik-preisindex.html
Vähittäiskaupan paineita.
http://julkaisurekisteri.ktm.fi/ktm_jur/ktmjur.nsf/All/4F308FBBE12B4978C2256D7F002DDAED/$file/vähittäiskaupan_kansainvälistyminen03.pdf
Klassinen näkemys.
http://insinoorikuusinen.com/tag/b2p/ - Heebo
Markkinat kirjoitti:
Tässä on hintaindeksejä. Kilpailu on ajanut Euroopassa aurinkosähkön komponenteissa katteet alas. Tilanne heillä on sama kun meillä autokaupassa , että kodinelektroniikan ja kodinkonekaupassa.
http://www.solarserver.de/service-tools/photovoltaik-preisindex.html
Vähittäiskaupan paineita.
http://julkaisurekisteri.ktm.fi/ktm_jur/ktmjur.nsf/All/4F308FBBE12B4978C2256D7F002DDAED/$file/vähittäiskaupan_kansainvälistyminen03.pdf
Klassinen näkemys.
http://insinoorikuusinen.com/tag/b2p/Ei oo kaverilla pokkaa vieläkään vastata.... Youtube pätkiä ei sentään tullu
- halleluja..
Markkinat kirjoitti:
Tässä on hintaindeksejä. Kilpailu on ajanut Euroopassa aurinkosähkön komponenteissa katteet alas. Tilanne heillä on sama kun meillä autokaupassa , että kodinelektroniikan ja kodinkonekaupassa.
http://www.solarserver.de/service-tools/photovoltaik-preisindex.html
Vähittäiskaupan paineita.
http://julkaisurekisteri.ktm.fi/ktm_jur/ktmjur.nsf/All/4F308FBBE12B4978C2256D7F002DDAED/$file/vähittäiskaupan_kansainvälistyminen03.pdf
Klassinen näkemys.
http://insinoorikuusinen.com/tag/b2p/halleluja...
- kyllästynytkin
boikottiu! ei lueta markkinat nimimerkin jorinoita.
- Markkinat
Tottakai minulla on kerrostalon parvikkeella 2 kpl 100w paneeleita,ostettu Saksasta pioneerikäyttöön.
Testaan tupakansytyttimen toimivuutta kondensaattorin avulla ilman akkua,vastuuvakuutus voimassa. - pioneeri pommi
mutta ei lupia asennukseen kun nyt sattuvat tarvitsemaan rakennusluvat että saa asentaa. johtuu siittä että muuttavat rakennuksen ulkosivua ja tästä syystä monassa paikassa rakennuslupa on ehdoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483